slapen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
slapen
Iemand die dit herkend? Onze kleine man slaapt al vanaf dat hij 2 weken is overdag heel erg weinig, hij huilde ontzettend veel, op een gegeven moment sliep hij s nachts wel 8 uur achter elkaar. Nu hij minder huilt, leg ik hem na elke fles weer in bed en slaapt paar uur in totaal, nog weinig voor zijn leeftijd, maar al een stuk meer dan eerder. Alleen nu laat hij s nachts minder tijd tussen zijn flessen, is dit wennen voor hem eb gaat hij binnenkort wel weer langere nachten maken, want nu komt hij dus ook op een extra fles uit. Iemand die dit herkend?
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Re: slapen
Hoe oud is hij?
Mijn dochter sliep overdag ook weinig. Ze maakte een slaapcyclus van 3 kwartier en dan werd ze wakker. Een kind moet leren om weer verder te slapen als de volgende cyclus begint. Dat kan de ene baby eerder dan de andere.
Doorslapen deed ze hier vanaf 22 maanden, dus daar kan ik niks over zeggen.
Mijn dochter sliep overdag ook weinig. Ze maakte een slaapcyclus van 3 kwartier en dan werd ze wakker. Een kind moet leren om weer verder te slapen als de volgende cyclus begint. Dat kan de ene baby eerder dan de andere.
Doorslapen deed ze hier vanaf 22 maanden, dus daar kan ik niks over zeggen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn jongste is ook een drama slaper helaas.... Ze is nu negen maanden maar heeft overdag altijd al heel weinig tot niet geslapen.. Als ze slaapt is het max een half uurtje en dat dan 1 en soms heel soms 2 keer per dag.
Over de nachten al dan maar niet te spreken... Bah.. Ik zou zooooo graag willen dat ze eens door zou gaan slapen in de nacht!
Over de nachten al dan maar niet te spreken... Bah.. Ik zou zooooo graag willen dat ze eens door zou gaan slapen in de nacht!
Gast- Gast
Hij is pas 2 maanden, dus het was ook wel een luxe dat hij van 20h tot 4h sliep, alleen nu hij overdag toch wat langer slaapt, s ochtend s 2 uur en s middags 3 uur, maakt hij de nachten korter, is dat dan een kwestie van wennen voor hem of moeten wij nu kiezen tussen overdag goed slapen of in de nacht? Een kind van 2 maanden hoort toch eigenlijk nog meer te slapen overdag?
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Hoeveel flessen krijgt hij nu? En hoeveel uur zit er ongeveer tussen? Hier kregen ze om de 3 uur ongeveer BV. Ze waren ongeveer maar 3 kwartier wakker en dan sliepen ze weer tot de volgende voeding.
Ik zou gewoon aanhouden: Moe = naar bed en dan zien hoe het loopt.
Misschien kun je beter om een uur of 11 's avonds nog een fles geven?
Die avondvoeding hebben ze best nog lang gehad.
En hij heeft een lekker vol buikje voor de nacht.
Ik zou gewoon aanhouden: Moe = naar bed en dan zien hoe het loopt.
Misschien kun je beter om een uur of 11 's avonds nog een fles geven?
Die avondvoeding hebben ze best nog lang gehad.
En hij heeft een lekker vol buikje voor de nacht.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Schema 5 maanden,slapen (vooral niet slapen)
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Slapen slapen slapen en nog eens slapen...
» van 2x slapen naar 1x slapen
» Tot 04.00 slapen en dan...
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Slapen slapen slapen en nog eens slapen...
» van 2x slapen naar 1x slapen
» Tot 04.00 slapen en dan...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: