Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In mijn eentje naar Dublin :)

+14
Siamsa
Fred
JD
Atelier Madame
Raindrop
_Lacey_
iloverocknroll1984
Green_Pepper
Carra
Bliss
mauwmauw
Ella
rapa nui
RYW
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

In mijn eentje naar Dublin :) - Pagina 2 Empty Re: In mijn eentje naar Dublin :)

Bericht  Siamsa di 1 jan 2013 - 10:45

@ Raindrop enzo: Ik weet niet over welke band jullie het hebben, maar ik ben ook 'fan' van een Ierse band: The Kilkennys. Kennen jullie die?
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In mijn eentje naar Dublin :) - Pagina 2 Empty Re: In mijn eentje naar Dublin :)

Bericht  Marin di 1 jan 2013 - 10:48

Siamsa schreef:

Avoca is echt een hele leuke winkel met super leuke spulletjes, ook leuk om gewoon rond te kijken en in de kelder zit een super lekker restaurant met salades, belegde broodjes, gebak, etc, allemaal vers gemaakt! http://www.avoca.ie/home/

Hee mijn moeder verkoopt ook allemaal spulletjes van Avoca in haar winkel! Wist niet dat je dat ook leuk vond! Vorig jaar kreeg ze een heel Avoca kerstpakket en dat heb ik bijna allemaal gekregen, met een kruik, kniekousen en andere leuke dingen. En ik heb een heel mooi groot vest van Avoca. Leuk om te onthouden als cadeautje voor je! Yes
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In mijn eentje naar Dublin :) - Pagina 2 Empty Re: In mijn eentje naar Dublin :)

Bericht  mauwmauw di 1 jan 2013 - 10:53

JaneDoe schreef:Geen flauw idee....

Ik ken mauwmauw ook via die band,dus zou toch best grappig zijn als ik raindrop ook blijk te kennen

ik ben ook benieuwd,al hoorde ik niet tot de echte "harde kern" ken ik er wel een paar.Maar dubs met JD was top.heb nog steeds het shirt.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In mijn eentje naar Dublin :) - Pagina 2 Empty Re: In mijn eentje naar Dublin :)

Bericht  Raindrop di 1 jan 2013 - 10:55

Siamsa schreef:@ Raindrop enzo: Ik weet niet over welke band jullie het hebben, maar ik ben ook 'fan' van een Ierse band: The Kilkennys. Kennen jullie die?

Die band ken ik niet, ik ga er zo eens op googlen. Wij hebben het over Westlife.

JaneDoe, heb je mijn pm gehad?
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In mijn eentje naar Dublin :) - Pagina 2 Empty Re: In mijn eentje naar Dublin :)

Bericht  JD wo 2 jan 2013 - 5:10

Voor ik het vergeet; Heel veel plezier RYW!
Laat je hier nog wel even weten hoe je het vond?

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In mijn eentje naar Dublin :) - Pagina 2 Empty Re: In mijn eentje naar Dublin :)

Bericht  Siamsa wo 2 jan 2013 - 5:24

Marin schreef:
Siamsa schreef:

Avoca is echt een hele leuke winkel met super leuke spulletjes, ook leuk om gewoon rond te kijken en in de kelder zit een super lekker restaurant met salades, belegde broodjes, gebak, etc, allemaal vers gemaakt! http://www.avoca.ie/home/

Hee mijn moeder verkoopt ook allemaal spulletjes van Avoca in haar winkel! Wist niet dat je dat ook leuk vond! Vorig jaar kreeg ze een heel Avoca kerstpakket en dat heb ik bijna allemaal gekregen, met een kruik, kniekousen en andere leuke dingen. En ik heb een heel mooi groot vest van Avoca. Leuk om te onthouden als cadeautje voor je! Yes

Jaaa I looove Avoca! Heb er ook een supersuperleuke paraplu van!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In mijn eentje naar Dublin :) - Pagina 2 Empty Re: In mijn eentje naar Dublin :)

Bericht  Green_Pepper do 3 jan 2013 - 21:15

Ojee, te laat gereageerd. Misschien heb je nog internet daar en lees je het alsnog!
De gevangenis die al eerder genoemd heeft en heet Kilmainham, echt indrukwekkend en een goede rondleiding.
Ik vond het Trinity College ook heel gaaf om te zien, zo'n mooie oude universiteit, super!

Verder zijn we naar de Guiness Brewery en de Jameson's Distillery geweest, maar ik weet niet of ik dat echt leuk had gevonden in mijn eentje.

Temble Bar is trouwens een gebied met allemaal kroegen, sommige zijn uiteraard leuker dan andere. In de O'Connell street (die grote winkelstraat) zijn ook veel zijstraatjes met leuke, kleine kroegjes, dus je hoeft niet perse naar de temple bar area te gaan.

Dublin is wel een super mooie stad om te wandelen, hele aardige en behulpzame mensen en alles is op loopafstand (de bezienswaardigheden dan, ons hotel was iets te ver om te lopen).



Geniet ervan!
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

In mijn eentje naar Dublin :) - Pagina 2 Empty Re: In mijn eentje naar Dublin :)

Bericht  psv-forever di 8 jan 2013 - 7:57

ik ga in februari. Ben er nog nooit geweest.
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

In mijn eentje naar Dublin :) - Pagina 2 Empty Re: In mijn eentje naar Dublin :)

Bericht  JD wo 9 jan 2013 - 11:57

RYW, hoe was het?? Ik ben benieuwd! :cheering:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In mijn eentje naar Dublin :) - Pagina 2 Empty Re: In mijn eentje naar Dublin :)

Bericht  psv-forever do 31 jan 2013 - 8:01

Hoe duur is Dublin trouwens?
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

In mijn eentje naar Dublin :) - Pagina 2 Empty Re: In mijn eentje naar Dublin :)

Bericht  Green_Pepper do 31 jan 2013 - 8:32

Ongeveer vergelijkbaar met Nederland, niet echt goedkoop dus.
Een biertje (eehm laat dat -tje maar weg, want het gaat per 0,5 liter) kost dus iets van 5 euro. Klinkt heel duur, maar in NL ben je ook wel 2,50 kwijt voor een amsterdammer.
Avondeten waren wij meestal tussen de 10 en 20 euro per persoon kwijt. 10 euro is makkelijk te doen, 20 euro is dus luxer.
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

In mijn eentje naar Dublin :) - Pagina 2 Empty Re: In mijn eentje naar Dublin :)

Bericht  Raindrop do 31 jan 2013 - 8:37

JaneDoe schreef:RYW, hoe was het?? Ik ben benieuwd! In mijn eentje naar Dublin :) - Pagina 2 281626781

Daar ben ik ook benieuwd naar In mijn eentje naar Dublin :) - Pagina 2 281626781
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In mijn eentje naar Dublin :) - Pagina 2 Empty Re: In mijn eentje naar Dublin :)

Bericht  psv-forever do 31 jan 2013 - 8:46

Vind €20 voor avond eten wel te doen

Ik heb net de northside ghost walking tour geboekt. (Aanbieding via de Engelse /ierse groupon) ben benieuwd.
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

In mijn eentje naar Dublin :) - Pagina 2 Empty Re: In mijn eentje naar Dublin :)

Bericht  JD do 31 jan 2013 - 10:43

ik denk dat RYW het er zo leuk vond, dat ze heeft besloten er te blijven? smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In mijn eentje naar Dublin :) - Pagina 2 Empty Re: In mijn eentje naar Dublin :)

Bericht  psv-forever vr 15 feb 2013 - 12:59

Dublin is best leuk!
Woensdag aangekomen en morgen weer terug.
De Ieren zijn kei aardig en gastvrij!
Beetje de standaard dingen bezocht; gevangenis - dublin castle ( helaas dicht) -Guinness storehouse-,christ church cathedral.
Vanavond een ghost tour wandeling gedaan. Erg leuk Wink
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

In mijn eentje naar Dublin :) - Pagina 2 Empty Re: In mijn eentje naar Dublin :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum