Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt? Empty Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt?

Bericht  studiebol vr 26 aug 2011 - 0:18

Oke, ik heb het dus in mijn hoofd gehaald dat ik kubussen wil boven de commode, 2 of 3 in de kleur wit.
Vanmorgen bij de Praxis,formido, karwei, prenatal en de kwantum geweest. De bouwmarkten zijn echt wel grote bouwmarkten in mijn ogen. De praxis meneer wist waar ik het over had maar vertelde dat zij die niet meer hadden en ook niet meer kregen. De karwei en formido wisten ook waar ik het over had maar die hadden ze ook niet meer en wisten niet of ze ooit weer binnen kwamen.

Maar nu ik het dus in mijn hoofd heb gehaald wil ik het ook heel graag. Maar ik weet dus gewoon niet meer waar ik het moet zoeken. Zelf maken is ook een idee, maar een stuk stevig hout kost ook behoorlijk geld, plus dat je het dan nog moet schilderen dus ik weet niet of dat wel zoveel goedkoper is.

Wie weet waar ik kubussen kan kopen? Een winkel, een site misschien? Aanstaande woensdag gaan we naar een grote kinderwinkel in breda, kidsfactory, misschien weet iemand of ze ze daar verkopen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt? Empty Re: Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt?

Bericht  Penny Blossom vr 26 aug 2011 - 0:20

Misschien woonwinkels? Leenbakker, trendhopper e.d.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt? Empty Re: Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt?

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 0:29

Ikea? Ik heb ze bij de karwei gekocht, maar in het zwart.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt? Empty Re: Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt?

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 0:35

Via google kom ik bij hele dure site's uit :P
Per 3 voor 229.- enzo.

Maar bij Wehkamp hebben ze ook kubussen zie ik.
alleen zijn dat rechte hoeken en geen afgeronde hoeken zoals jij bedoeld denk ik.
En ze zijn houtkleur.

http://www.wehkamp.nl/wonen-slapen/wonen/salontafels/woood-kubussen-(set-van-3)/C28_8H1_HB5_508360/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt? Empty Re: Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt?

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 0:36

Oh, deze site heeft heel veel verschillende soorten:
http://www.urbindsign.nl/c-546381/lounge-kubus/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt? Empty Re: Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt?

Bericht  studiebol vr 26 aug 2011 - 3:55

Shopaholic, bedankt voor je sites die onderste had ik idd ook al gevonden! Misschien zijn die van de wehkamp ook nog wel wat, maar ja die moet je dan weer verfen en dat krijg je nooit zo mooi hoog glans wit denk ik!
Maar in iedergeval bedankt!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt? Empty Re: Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt?

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 4:00

Ik denk dat jouw kubussen, die je in je hoofd hebt bedoel ik dan, ook eerder van een soort plexiglas/plaat zijn gemaakt, of niet?

Wij hebben hier in huis alles in hoogglans wit geverfd, eerst was alles donkerbruin hout. Het is wel heel mooi allemaal, maar ziet er idd niet zo uit zoals die echte mooie kubussen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt? Empty Re: Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt?

Bericht  Monte vr 26 aug 2011 - 4:01

Bij ikea hebben ze witte kubussen
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt? Empty Re: Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt?

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 4:11

Xenos heeft ze ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt? Empty Re: Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt?

Bericht  Mama_1987 vr 26 aug 2011 - 4:26

Hoi studiebol....

wij hebben die kubussen ook voor op de babykamer. Het was een set van 3 witte kubussen en wij hebben ze bij Praxis gekocht. Ze kostte daar 69 euro!

Groetjes Mama_1987
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt? Empty Re: Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt?

Bericht  studiebol vr 26 aug 2011 - 8:12

Mama_1987 schreef:Hoi studiebol....

wij hebben die kubussen ook voor op de babykamer. Het was een set van 3 witte kubussen en wij hebben ze bij Praxis gekocht. Ze kostte daar 69 euro!

Groetjes Mama_1987

Was vanmorgen bij de praxis geweest maar daar hadden ze ze niet meer, en kwamen ook niet meer.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt? Empty Re: Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt?

Bericht  studiebol vr 26 aug 2011 - 8:13

Na ontzettend veel site's te hebben bekeken, hebben we ze uiteindelijk via ebay gekocht(waarom kwam ik daar niet eerder op!) hele mooie en betaalbaar... dus nu maar hopen dat ze volgende week bezorgd worden!!

Bedankt voor alle tips!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt? Empty Re: Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum