Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jullie al oud & nieuw plannen?

+62
Rosa
Rovine
Annemoontje
dr_oupy
Aziraphale
Tiana
Liz
Sneeuwvlok
sanne-84
Melis1985
Verde
mezzoforte
Mamsie
Silver
xxjojootjexx
liesje
Feline
bolus26
Ella
Penny Blossom
Fayebella
Middleme
Winegum
Elliot
Pien
SleepingBeauty
Mida4you
Mari
kwak
claudiaveronique
studiebol
Rouxxxe
Atelier Madame
Jeanette
minoessepoes
Suus
Niekske
Marsy28
SoGood
Kiekeboe
Shisha
Snirp
Bliss
Caro
Antibes
Lady4
mii_joyce
Mizz_S
Bazinga
Highway
Caramba
Pompoen
May
Eponine
loura
SarahKey
Carra
Blond
Rush
Bay
Poubelle
Sarah1985
66 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 2:35

Waarschijnlijk naar vrienden. Tenminste als mijn vriend op tijd thuis is en anders ga ik alleen. Hij heeft een uitloopdienst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Feline do 27 dec 2012 - 2:35

Ik ga naar een vriendin van me in Amsterdam! Daar komen nog meer mensen en iedereen neemt iets te eten en te drinken mee. Vriend vind 't leuk om het dit jaar met mij te vieren dus die gaat gezellig mee.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 2:37

Feline schreef:Ik ga naar een vriendin van me in Amsterdam! Daar komen nog meer mensen en iedereen neemt iets te eten en te drinken mee. Vriend vind 't leuk om het dit jaar met mij te vieren dus die gaat gezellig mee.

Wat leuuk! Ik vind jullie leuk smile.

Mochten jullie toevallig langslopen, jullie zijn altijd welkom voor een drankje Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Fayebella do 27 dec 2012 - 2:40

Germini schreef:Ik moet werken. Ik heb de slaapdienst. Mijn vriend gaat naar vrienden.

Oh dat is echt de meest vervelende dienst die je kunt hebben zo'n dagen. Ik zou dan liever een nachtdienst werken. maar ja, dat heb je helaas niet voor het kiezen.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Feline do 27 dec 2012 - 2:41

Hahaha.. smile Weet je wat grappig was net.. We zaten samen te lunchen en toen merkte N ineens op dat het een inspirerend tripje was naar jullie toe. Eerst N's nieuwe kleding en net zaten we gebakken brie met compote te eten haha.. (nog net niet in het PB-vest Wink)

We vieren het in de Jordaan! Vriendinnetje woont aan de Lijnbaansgracht! Dus we zijn in de buurt.. Mocht het lukken dan komen we jullie zeker even gelukkig nieuwjaar wensen.. Vieren jullie het gewoon thuis?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 3:31

Feline schreef:Hahaha.. Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 561177 Weet je wat grappig was net.. We zaten samen te lunchen en toen merkte N ineens op dat het een inspirerend tripje was naar jullie toe. Eerst N's nieuwe kleding en net zaten we gebakken brie met compote te eten haha.. (nog net niet in het PB-vest Wink)

We vieren het in de Jordaan! Vriendinnetje woont aan de Lijnbaansgracht! Dus we zijn in de buurt.. Mocht het lukken dan komen we jullie zeker even gelukkig nieuwjaar wensen.. Vieren jullie het gewoon thuis?

Haha, leuk om te horen! Goed zo Very Happy.

Leuk als jullie langs komen! Er komen vrienden eten en om 12 uur gaan we naar buiten, de gracht op maar zullen in ieder geval niet ver uit jullie buurt zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Mizz_S do 27 dec 2012 - 3:36

Wij gaan naar vrienden.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  liesje do 27 dec 2012 - 4:35

waarschijnlijk thuis ik heb ochtenddienst maar we kunnen ook naar mijn ouders toe
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  xxjojootjexx do 27 dec 2012 - 5:12

Wij blijven thuis en gaan om en om naar een feestje hier vlak bij.
Kinderen slapen alleen goed thuis of bij mijn ouders, maar bij mijn ouders zijn ook de schoonouders van mijn broer, en daar hebben we nou net geen zin in:p dus lekker thuis, afgelopen jaren ook en dat is prima bevallen;)

Ons huis is trouwens open voor wie langs wil komen, het is niet zo dat we perse met ons 2en willen zitten Laughing

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Silver do 27 dec 2012 - 5:15

Wij gaan bij een stel thuis uitzitten, en na 12en gaan we de rest van de vriendengroep opzoeken, vuurwerk kijken, en dan met z'n allen naar het dorpshuis.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 5:28

Ik moet eerst werken tot 20:00 uur. Ik kleed me op het werk om en ga dan naar vrienden waar ik de rest van de avond/nacht ben. Gaan niks bijzonders doen, gewoon gezellig bij hun thuis met een hapje en een drankje en leuke mensen, maar heb er wel zin in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Mamsie do 27 dec 2012 - 5:30

Nee geen plannen nog. Best saai!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  May do 27 dec 2012 - 5:33

Ik zit het waarschijnlijk alleen uit thuis. Ik wil niet weg vanwege de beesten. Misschien dat er nog een vriendin langs komt. Die heeft onenigheid met haar vriend over waar zij oud en nieuw gaan vieren. Dus die zei misschien kom ik nog wel langs. Dus ik zie het wel.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  mezzoforte do 27 dec 2012 - 6:56

Ik zit dit jaar 'saai' thuis, samen met man. Eigen keus, want ik red het momenteel niet om het laat te maken 's avonds en heb daarom ook niet echt zin om naar een feestje te gaan (wat vriendinnen willen gaan doen). Dus ga lekker thuis samen genieten van de jaarwisseling smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Verde do 27 dec 2012 - 7:35

Wij houden een spelletjesavond bij mijn oom en tante waar ook een aantal neven en nichten van mij komen. Als we nog puf hebben gaan we na twaalven met m'n zusje mee naar het poppodium waar zij moet werken.
Heb er wel zin in, mijn familie is heel gezellig Very Happy
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Melis1985 do 27 dec 2012 - 7:39

Ik ga oudjaarsavond naar mn vader. Die is nieuwjaarsdag jarig, maar dan kan ik niet naar hem toe, want dan moet ik werken.

Melis1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  studiebol do 27 dec 2012 - 8:44

Wij geven een feestje thuis!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Rouxxxe do 27 dec 2012 - 8:49

Mijn vriend en ik gaan oud en nieuw in Barcelona vieren.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  sanne-84 do 27 dec 2012 - 8:51

Wij zijn al een aantal jaren naar de vriendengroep van mn man geweest, maar dit jaar gaan we naar vriendin van mijn kant. Zij ging andere jaren of weg, of er kwamen mensen waar ik niks mee had. Dit jaar komen er mensen die we wel kennen, dus dan vind ik dat we gezellig. Ook leuk om het weer eens met haar te vieren, want iedere keer dat gekies. En dit jaar ook fijn ivm zwangerschap. Ik voel me daar meer thuis, dus durf daar wel meer te bankhangen (ik moet overdag en nieuwjaardag werken en ben al sneller moe) en als ik het gehad heb kan ik gaan en man evt blijven want nu is het gewoon bij ons in het dorp.

Ik vind het voor 12 uur altijd veel gezellíger dan erna. Voor mij hoeft het ook niet zo druk, waren we met zn 4en geweest dan had ik het ook goed gevonden!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Sneeuwvlok do 27 dec 2012 - 9:37

Ik ga het met drie vriendinnen vieren. We maken allemaal lekkere hapjes en gaan dan bij een iemand thuis zitten. Zij woont aan een plein waar altijd een groot vuur is met de jaarwisseling dus dat is wel gezellig. Daarna gaan we ws naar de kroeg!
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Highway do 27 dec 2012 - 10:06

Wij gaan naar mijn zus, gezellig!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Liz do 27 dec 2012 - 10:23

Ik moet werken tot 22. Ga dan snel een vriendinnetje ophalen en thuis wat hapjes en veel drankjes drinken. Om een uur of 1 gaan we naar een feestje in het beursgebouw in Eindhoven. Vriend gaat ook mee, heb er zin in!
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Tiana do 27 dec 2012 - 10:44

Ik ga eerst thuis bij mijn moeder eten, dan blijf ik daar tot een uur of 1 en dan ga ik de stad in.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Aziraphale vr 28 dec 2012 - 11:22

Wij gaan pizza's maken met speciale stenen platen oid bij vrienden van ons in Groningen. Daarna gaan we een paar verdiepingen hoger met z'n allen naar een andere vriend die in dezelfde flat woont. Heb er zin in, is altijd super gezellig ook al ben ik het enige meisje nerd

Het is alleen voor het eerst dat we onze katten alleen thuis laten met O&N en we hebben een kater die echt doodsbenauwd is de hele dag en vooral om 0:00 u. Maar we kunnen weinig voor hem doen dus elk jaar thuisblijven heeft weinig zin. De katten mogen iig gewoon in de slaapkamer, dan kan hij onder het bed liggen. Doen we de rolgordijnen dicht en radio aan en wat speelgoed met valeriaan erop druppelen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  dr_oupy za 29 dec 2012 - 3:19

Aziraphale schreef:Wij gaan pizza's maken met speciale stenen platen oid bij vrienden van ons in Groningen. Daarna gaan we een paar verdiepingen hoger met z'n allen naar een andere vriend die in dezelfde flat woont. Heb er zin in, is altijd super gezellig ook al ben ik het enige meisje nerd

Het is alleen voor het eerst dat we onze katten alleen thuis laten met O&N en we hebben een kater die echt doodsbenauwd is de hele dag en vooral om 0:00 u. Maar we kunnen weinig voor hem doen dus elk jaar thuisblijven heeft weinig zin. De katten mogen iig gewoon in de slaapkamer, dan kan hij onder het bed liggen. Doen we de rolgordijnen dicht en radio aan en wat speelgoed met valeriaan erop druppelen.

Het werkt ook wel om alle lampen aan te laten, zo zien ze de flitsen niet.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 4 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum