Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jullie al oud & nieuw plannen?

+62
Rosa
Rovine
Annemoontje
dr_oupy
Aziraphale
Tiana
Liz
Sneeuwvlok
sanne-84
Melis1985
Verde
mezzoforte
Mamsie
Silver
xxjojootjexx
liesje
Feline
bolus26
Ella
Penny Blossom
Fayebella
Middleme
Winegum
Elliot
Pien
SleepingBeauty
Mida4you
Mari
kwak
claudiaveronique
studiebol
Rouxxxe
Atelier Madame
Jeanette
minoessepoes
Suus
Niekske
Marsy28
SoGood
Kiekeboe
Shisha
Snirp
Bliss
Caro
Antibes
Lady4
mii_joyce
Mizz_S
Bazinga
Highway
Caramba
Pompoen
May
Eponine
loura
SarahKey
Carra
Blond
Rush
Bay
Poubelle
Sarah1985
66 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Annemoontje za 29 dec 2012 - 4:15

Wij blijven thuis. Ben altijd snel op en heb nooit zo'n zin om door te zakken. Om 1 uur vind ik het wel weer genoeg geweest en zoek ik mijn bed op. We doen vaak wel spelletjes en we eten kleine hapjes en olliebollen.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Rovine za 29 dec 2012 - 5:37

Ga met mijn vriend naar vrienden, in totaal zijn we met zijn zessen. Waarschijnlijk filmpje of conference kijken en daarna even naar buiten vuurwerk kijken en sterretjes aansteken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Rosa za 29 dec 2012 - 6:10

Ik ga waarschijnlijk naar een feestje bij vrienden, samen uitgebreid eten en drinken en proosten op het nieuwe jaar en daarna misschien nog de stad in. Ze wonen 5 minuutjes lopen van het centrum dus dat is heel handig.
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Aziraphale za 29 dec 2012 - 6:38

dr_oupy schreef:
Aziraphale schreef:Wij gaan pizza's maken met speciale stenen platen oid bij vrienden van ons in Groningen. Daarna gaan we een paar verdiepingen hoger met z'n allen naar een andere vriend die in dezelfde flat woont. Heb er zin in, is altijd super gezellig ook al ben ik het enige meisje Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 827601

Het is alleen voor het eerst dat we onze katten alleen thuis laten met O&N en we hebben een kater die echt doodsbenauwd is de hele dag en vooral om 0:00 u. Maar we kunnen weinig voor hem doen dus elk jaar thuisblijven heeft weinig zin. De katten mogen iig gewoon in de slaapkamer, dan kan hij onder het bed liggen. Doen we de rolgordijnen dicht en radio aan en wat speelgoed met valeriaan erop druppelen.

Het werkt ook wel om alle lampen aan te laten, zo zien ze de flitsen niet.

Tnx voor de tip Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 561177 Zal ik doen!
We zijn twee jaar thuis gebleven speciaal voor hem maar op het moment zelf wil hij niets en wil ik hem niet 'troosten' omdat je dan de angst bevestigt enzo...maar ik vind het zo sneu om hem alleen te laten om 0:00 uur Sad
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 6:49

Wij zijn voor het eerst thuis met oud & nieuw! Schoon zusje komt zeer waarschijnlijk ook, dus ik ga gewoon de tafel vol zetten met allemaal lekkere hapjes, we halen drank in huis & gaan gewoon rustig het nieuwe jaar inluiden Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Oasis za 29 dec 2012 - 7:00

Ik moet 1 januari om 10 uur al werken, dus oudjaars avond doen wij niet zoveel. Lekkere hapjes, bordspel spelen, tv kijken en niet te laat naar bed!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  kwak za 29 dec 2012 - 10:04

wij hebben nog geen idee, ik ben dan 38 week zwanger en geen zin om "verplicht" op te zitten en als we weg gaan dan zou dat betekenen dat we D. ongv 4/5x wakker moeten maken en om 1 uur snachts het campingbedje afbreken daar heb ik ook niet echt zin in.
Ook zal D. wakker worden om 12 uur en dan wou ik haar op mijn rug knopen in de draagdoek en aangzien mijn schoonmoeder er ook zal zij zou ik alleen maar comentaar krijgen dat het niet goed is voor mij, de baby en D. en blabla... daar heb ik geen zin in. Liefst blijf ik thuis maar ik heb ook nog een man Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Sarah1985 za 29 dec 2012 - 10:09

Aziraphale schreef:
dr_oupy schreef:
Aziraphale schreef:Wij gaan pizza's maken met speciale stenen platen oid bij vrienden van ons in Groningen. Daarna gaan we een paar verdiepingen hoger met z'n allen naar een andere vriend die in dezelfde flat woont. Heb er zin in, is altijd super gezellig ook al ben ik het enige meisje Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 827601

Het is alleen voor het eerst dat we onze katten alleen thuis laten met O&N en we hebben een kater die echt doodsbenauwd is de hele dag en vooral om 0:00 u. Maar we kunnen weinig voor hem doen dus elk jaar thuisblijven heeft weinig zin. De katten mogen iig gewoon in de slaapkamer, dan kan hij onder het bed liggen. Doen we de rolgordijnen dicht en radio aan en wat speelgoed met valeriaan erop druppelen.

Het werkt ook wel om alle lampen aan te laten, zo zien ze de flitsen niet.

Tnx voor de tip Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 561177 Zal ik doen!
We zijn twee jaar thuis gebleven speciaal voor hem maar op het moment zelf wil hij niets en wil ik hem niet 'troosten' omdat je dan de angst bevestigt enzo...maar ik vind het zo sneu om hem alleen te laten om 0:00 uur Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 1371890812

idd ramen uit gordijnen dicht en radio aan. Eerste jaar met onze kat niet gedaan beest was week van slag. Nu doen we hem elk jaar met oud en nieuw uur of 9 naar boven op de slaapkamer met zijn eten en kattenbak natuurlijk. En dan gordijnen dicht muziek aan. En als we weer thuis zijn snachts halen we hem eruit en is er niks aan de hand
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Chocolate Cookie za 29 dec 2012 - 10:28

Dit jaar wordt oud en nieuw in mijn huisje gevierd. Zit op een flatje, dus hoop dat er hier wat wordt afgestoken. Heb mooi uitzicht zo! smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Eponine za 29 dec 2012 - 11:41

Ik ga samen met een vriend oud en nieuw vieren in Amsterdam. Geen idee waar, maar we beginnen bij hem thuis en dan zien we wel of we nog ergens heen gaan.
Eponine
Eponine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 98
Registratiedatum : 15-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 13:52

We gaan het met een groepje van 6 vieren in A'dam bij iemand thuis. Eerst samen eten, lekker borrelen en volgens mij worden er ook spelletjes meegenomen. Na middernacht wellicht nog even de kroeg in, maar iig wel weer 's nachts naar huis, wat ik wel heel fijn vind. Begin 2 jan. met een nieuwe baan en als ik dan tot 7 uur in de kroeg heb 'gehangen', ga ik het op m'n eerste werkdag een beetje zwaar krijgen.Wink Heb er wel zin in iig! Alleen thuis gaan zitten heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, ook al vind ik O&N overschat; zou me toch wel een beetje alleen voelen als ik om middernacht echt met een glaasje champagne alleen in m'n huisje zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 14:49

De afgelopen jaren steeds op feestjes geweest of bij anderen thuis. Nu zijn mijn vriend en ik lekker samen in ons nieuwe huis Very Happy We gaan eerst samen gourmetten en daarna met hapjes voor de Wii, samen gamen Very Happy Vuurwerk kunnen we om 12uur vanaf ons dakterras zien. Ik heb er zin in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  _Lacey_ za 29 dec 2012 - 22:28

Nee, Oud en Nieuw kan me op dit moment gestolen worden.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Parisienne zo 30 dec 2012 - 3:05

Wij hebben leuke plannen dit jaar. Eerst zouden we het bij ons thuis vieren, met een deel van onze vriendengroep. Nu stelde de eigenaar van het café bij ons in de straat voor om het daar te vieren. Mijn vriend heeft daar gewerkt en bijna heel onze vriendengroep werkt daar nog steeds. Het café is normaal dicht met oud & nieuw, maar wij mogen er een besloten feest houden. In een afgesloten ruimte/zaaltje zetten we voor N. een campingbedje. We hebben daar alles bij de hand en mogen voor €25 p.p. alles eten en drinken wat er staat. De keuken (het is een café-restaurant) mag mijn vriend gebruiken voor de hapjes, ideaal! We mogen zelf openen en sluiten. Het wordt een geweldige avond!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 7:50

Ik zou samen met mijn vriend oud en nieuw vieren bij goede vrienden, maar die hebben afgebeld omdat ze allebei ziek zijn. Verder hebben we niet veel opties. Andere vrienden hebben allemaal al iets anders, mijn moeder viert oud & nieuw met een man die ze heeft leren kennen, mijn vader is wel gewoon thuis met mijn jongste broer, maar die is eerlijk gezegd niet te genieten met oud en nieuw. schoonmoeder blijft niet op, schoonvader is ziek en heeft zijn rust nodig....
Dus waren we bijna gedoemd om thuis te blijven, maar eea kwam toevallig ter sprake met mijn andere broer via de whatsapp. zij zitten momenteel in een vakantiehuisje van landal en wij mochten oud en nieuw wel bij hun komen vieren. ze zitten toevallig in een 4 persoons huisje, dus is er nog ruimte voor ons er bij. Leuk! Ik heb nog nooit samen met deze broer (en schoonzus) oud en nieuw gevierd en zitten we ook nog eens op een vakantiepark.. Wel midden in het bos, maar we zijn toch geen uitgaansmensen, dus maken we het in het huisje wel gezellig. Ik heb er zin in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 5 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum