Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jullie al oud & nieuw plannen?

+62
Rosa
Rovine
Annemoontje
dr_oupy
Aziraphale
Tiana
Liz
Sneeuwvlok
sanne-84
Melis1985
Verde
mezzoforte
Mamsie
Silver
xxjojootjexx
liesje
Feline
bolus26
Ella
Penny Blossom
Fayebella
Middleme
Winegum
Elliot
Pien
SleepingBeauty
Mida4you
Mari
kwak
claudiaveronique
studiebol
Rouxxxe
Atelier Madame
Jeanette
minoessepoes
Suus
Niekske
Marsy28
SoGood
Kiekeboe
Shisha
Snirp
Bliss
Caro
Antibes
Lady4
mii_joyce
Mizz_S
Bazinga
Highway
Caramba
Pompoen
May
Eponine
loura
SarahKey
Carra
Blond
Rush
Bay
Poubelle
Sarah1985
66 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Mizz_S zo 9 dec 2012 - 2:21

Nog geen idee eigenlijk. Ik vind oud en nieuw eigenlijk nooit zo veel aan. We zijn al wel door een vriendin uitgenodigd, dus ik denk dat we daar heen gaan.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  mii_joyce zo 9 dec 2012 - 3:51

Ik vier het een beetje noodgedwongen bij mijn ouders..
Zou eerst naar mijn vriend, maar daar ben ik 4 dagen later al voor zijn verjaardag en wil eigenlijk ook paar dagen in mijn kamer zijn, zodat ik het alleen zijn niet ontwen. Bij mijn ouders en zusje zal ook het vriendje van mijn zusje zijn en daar heb ik eigenlijk geen zin in, maar ja.. Beter dan alleen zitten in een 10m2 kamertje Wink
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Lady4 zo 9 dec 2012 - 3:54

Waarom plannen jullie niet een O&N meeting bij iemand thuis!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Bliss zo 9 dec 2012 - 4:18

Ik kan ook naar mn moeder gaan, maar dan zitten we ws gewoon met zn tweeën bij haar thuis en gaan kort na 12en naar bed. Ook een beetje suf.

Ik dacht idd ook al, zal ik een meeting doen bij mij thuis? Very Happy Maar kan me niet echt voorstellen dat daar veel animo voor is!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Pompoen zo 9 dec 2012 - 4:23

Wie niet waagt wie niet wint!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 4:35

Tjah, als met je ouders suf is en feestje vrienden niet leuk, dan maak je het jezelf ook wel moeilijk natuurlijk. Snap dat je het natuurlijk liever anders gexien hebt, maar zou toch proberen er het beste van te maken en niet al je opties jezelf tegen te maken.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Caro zo 9 dec 2012 - 4:40

Lady4 schreef:Waarom plannen jullie niet een O&N meeting bij iemand thuis!

Dat ging ook al door mijn hoofd :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Bliss zo 9 dec 2012 - 4:41

Ja, is ook zo, en uiteindelijk zal t wel goed komen. Zo lang ik maar niet in mn eentje thuis op de bank hoef te zitten, maar daar zorg ik zelf wel voor. Ik ga er nog maar ff een paar nachtjes over slapen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Snirp zo 9 dec 2012 - 6:11

Mijn vriend en ik vieren het met nog wat bevriende stellen bij vrienden thuis.
Lekkere hapjes, een zelfgemaakte 2012-quiz en om 12u champagne en vuurwerk.
Erg gezellig!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Shisha zo 9 dec 2012 - 6:30

Wij zijn nog in discussie. Een vriend van N wil het dit jaar bij hem vieren en N. heeft hem hem al min of meer toegezegt dat dat goed is. Mijn idee was om het hier te vieren en ik had ook al een vriendin uitgenodigd. Dus we moeten nog even kijken.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Kiekeboe zo 9 dec 2012 - 7:28

Caro schreef:
Lady4 schreef:Waarom plannen jullie niet een O&N meeting bij iemand thuis!

Dat ging ook al door mijn hoofd :-)

Ik vind dat eigenlijk wel een goed idee! Wijn, champagne, oliebollen en spelletjes voor de liefhebber? ik ga eens nadenken of ik het kan organiseren. Moet nl wel gewoon werken die dag.
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Bliss zo 9 dec 2012 - 8:10

Zoals eerder gezegd wil ik het ook wel bij mij organiseren, maar dan moet ik wel weten of er animo voor is. Of zal ik er gewoon een topic over openen? smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Kiekeboe zo 9 dec 2012 - 8:14

Ja, een nieuw topic is misschien handiger. Ik wil iig wel komen!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Caro zo 9 dec 2012 - 8:15

Het kan ook echt prima bij mij! Heb een groot huis, veel slaapplaatsen ook, en ik zit met een hond die ik moeilijk alleen kan laten die avond. Dat is beetje nog mijn bottleneck, anders zou ik zo overal naartoe gaan...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Kiekeboe zo 9 dec 2012 - 8:18

Waar in de buurt woon jij Caro?
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Bliss zo 9 dec 2012 - 8:21

Heb een topic geopend!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  SoGood zo 9 dec 2012 - 8:24

Een feestje met mijn moeder en haar geliefde en hun vrienden, wat familie en mijn zus, mijn vriend en een paar van onze vrienden. Een heel gemengd gezelschap maar denk dat het wel een goede match is voor een leuk feestje. Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Marsy28 ma 10 dec 2012 - 1:25

Ik heb natuurlijk supermazzel dat ik nu aan de andere kant van de wereld woon en het hier heerlijk weer is. Wij gaan oud en nieuw vieren bij een vriend van mijn vriend. Hij heeft een groot huis met nog grotere achtertuin met zwembad en barbecue en er komen zeker 50 mensen. We kunnen bij wijze van spreken in de tuin in slaap vallen dus dat wordt helemaal leuk met muziek etc. We zouden naar de Harbour bridge, met dat mooie vuurwerk maar ik heb gehoord dat je dan 's middags daar al moet gaan zitten, in de hitte, het superdruk is, veel politie en het het eigenlijk bijna niet waard is. Vuurwerk is natuurlijk geweldig maar ik heb geen zin om daarvoor echt uren in de brandende zon te zitten eigenlijk.. Dus ben helemaal blij met het alternatief!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Caro ma 10 dec 2012 - 1:51

Marsy28 schreef:Ik heb natuurlijk supermazzel dat ik nu aan de andere kant van de wereld woon en het hier heerlijk weer is. Wij gaan oud en nieuw vieren bij een vriend van mijn vriend. Hij heeft een groot huis met nog grotere achtertuin met zwembad en barbecue en er komen zeker 50 mensen. We kunnen bij wijze van spreken in de tuin in slaap vallen dus dat wordt helemaal leuk met muziek etc. We zouden naar de Harbour bridge, met dat mooie vuurwerk maar ik heb gehoord dat je dan 's middags daar al moet gaan zitten, in de hitte, het superdruk is, veel politie en het het eigenlijk bijna niet waard is. Vuurwerk is natuurlijk geweldig maar ik heb geen zin om daarvoor echt uren in de brandende zon te zitten eigenlijk.. Dus ben helemaal blij met het alternatief!

Ik ben hier zo jaloers op! Ik ben vorig jaar in Australie geweest en wat jij nu beschrijft: echt te leuk! Geniet ervan!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 1:58

Géén idee nog. Eigenlijk vind ik oud&nieuw altijd stom en het is nooit zo leuk als je voor ogen had. Ik gok dat we de kat naar mijn ouders toe brengen & dan doorrijden naar mijn schoonouders en daar oud&nieuw zullen vieren, omdat ze anders alleen zijn. Maar eigenlijk wil ik liever lekker thuis blijven, samen met de kat & dan wat vrienden uitnodigen hier Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Marsy28 ma 10 dec 2012 - 2:05

Je bent meer dan welkom langs te komen Caro, hier zijn genoeg leuke mannen Laughing
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Niekske ma 10 dec 2012 - 2:20

Ik vind oud & nieuw altijd zo'n gedoe... mijn vrienden splitsen zich dan in twee groepen van twee uitersten: de mama's blijven thuis en doen niks en de rest wil naar een of andere hippe stad voor een paar dagen en smijt er flink wat geld tegenaan. Ik wil het liefste gewoon lekker eten en borrelen met wat mensen en daarna de kroeg in. Ik heb geen zin om thuis te blijven zitten, maar ik heb ook geen zin om een paar dgen weg te gaan. Ik heb er geen geld voor én ik wil nog wat vakantie overhouden na de kerstdagen, omdat ik na de vakantie aan een nieuwe baan begin.

Ik vrees dat ik dus weer gebonden ben aan de vrienden van mijn vriend :nopompom: prima kerels hoor, maar ze zijn allemaal vrijgezel, dus het wordt dan een mannen/zuip avond vrees ik...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Suus ma 10 dec 2012 - 2:42

We gaan lekker bij vrienden zitten met een hele groep en na twaalven gaan we misschien nog even de kroeg in. Ik weet nog niet zeker of ik meega, want 1 januari gaan we op vakantie Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  minoessepoes ma 10 dec 2012 - 2:59

Wij gaan naar vrienden die op 10 minuten fietsen van ons vandaan wonen en daar komen nog meer vrienden. De afgelopen twee jaar hebben we het ook met hun gevierd maar zijn we na 00:00uur nog naar de kroeg gegaan, dat was afgelopen jaar wel gezellig maar voegde niks extra's toe. Dus hebben we bedacht dit jaar gewoon bij hun thuis te blijven en uitgebreid te gaan eten, per koppel maken we dan een gang, voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht, nagerecht en die laatste mogen wij maken.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Jeanette ma 10 dec 2012 - 5:13

Ik heb werkelijk nog geen idee. Haast al mijn vriendinnen zijn tegenwoordig aan de man en gaan het daar uiteraard mee vieren. Ik wil dan eigenlijk wel wat leuks doen, maar ben bang dat er dit jaar weinig animo voor is. Sad
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum