Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

+16
sanne-84
Suus
Mees
Mizz_S
Ooh La La!
Isis
Burn
Sea of Trees
Slakje
Joan
Nyx
Rush
_Lacey_
Bosjesvrouw
Marin
Esperanza
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Esperanza za 4 mei 2013 - 4:04

Vertel, gaan jullie nog iets leuks doen?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Marin za 4 mei 2013 - 4:06

We gaan sushi eten. Maar wel heel dom van ons: We hebben nu om 20.00 een reservering bij een sushi restaurant op de Dam! Pas toen ik dat hardop zei tegen m'n vriend viel het kwartje van hoe stom dit is. Dus maar net even paar minuten later binnenlopen en scooter ver weg zetten voor parkeren, en net even stil zijn om 20.00 zelf.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Bosjesvrouw za 4 mei 2013 - 4:06

2 minuten stil zijn om 20:00 uur verder niks.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  _Lacey_ za 4 mei 2013 - 4:06

Ik ben de hele dag druk bezig geweest met studeren en daarna huis schoonmaken.
Vanavond ga ik verder niks meer doen. Gewoon op de bank met een filmpje.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Rush za 4 mei 2013 - 4:13

Eten bij mn schoonouders want schoonzusje is jarig. En daarna mn vriend zn verjaardag vieren!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Nyx za 4 mei 2013 - 4:14

Oef, ik realiseer me opeens dat ik direct naar de supermarkt moet, wil ik nog iets hebben. :shock: En ik zat lekker lui te zijn vandaag.

Die luiheid wilde ik vanavond voortzetten, maar ik denk dat ik me nu nog even snel mag haasten. Als ik al niet te laat ben. Laughing
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Joan za 4 mei 2013 - 4:15

Sporten en de dingen die ik nog moet doen voor m'n studie, op elke mogelijk manier ontwijken.


Laatst aangepast door Kishi op za 4 mei 2013 - 4:15; in totaal 1 keer bewerkt
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Gast za 4 mei 2013 - 4:15

Drankje drinken met iemand en bijkletsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Slakje za 4 mei 2013 - 4:20

Naar de film met mijn vriend wss.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Gast za 4 mei 2013 - 4:25

Aangezien ik sinds donderdagnacht al met fysieke klachten mezelf van bed naar bank verplaats, hoop ik straks weer wat te kunnen eten en dus ook weer wat gezelliger te zijn voor vriend waar ik logeer paar daagjes. Spierpijn is minder, dus hoop dat we vnvd nog even iets leuks kunnen doen. Iig rustig aan, want morgen superleuk feestje voor de deur en dan wil ik wat energieker zijn dan nu.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Esperanza za 4 mei 2013 - 4:30

Haha, dat is niet zo handig Marin, maar op deze manier kan het ook! Lekker trouwens sushi!

Ik heb voor vanavond nog geen plannen. Ik zou wat gaan drinken in de stad, maar dat gaat niet door. Dus vanavond een rustig avondje op de bank met een film en wijn.

Beterschap Guattari!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Gast za 4 mei 2013 - 4:32

Thnx! Is gek hoe lang je je slap kan voelen van overgeven. Eetlust hopelijk weer een beetje terug 2 dagen later. Ben d'r wel zat van nu; alle afspraken afgezegd. Jammer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Gast za 4 mei 2013 - 4:36

Ik ga vanavond een filmpje kijken met m'n vriend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Sea of Trees za 4 mei 2013 - 4:37

Vanavond naar een optreden van een bandje in een cafe met een vriendin. Daarna nog dansen in een ander café.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Esperanza za 4 mei 2013 - 4:38

Ja daar kun je je heel lang slap van voelen, zeker in combinatie met niet/weinig eten.
Vervelend he, dat je alles dan af moet zeggen. Ik heb 2 maanden geleden griep gehad (gelukkig niet overgeven) ik ben bijna 2 weken uit de running geweest en moest ook van alles aan me voorbij laten gaan.

Hopelijk komt je eetlust snel weer terug en voel je je morgen weer wat beter!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Burn za 4 mei 2013 - 4:38

Ik ga vanavond de boy in the striped pyjamas kijken. Die komt op tv.. smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Isis za 4 mei 2013 - 4:40

Beterschap Guattari!

Ik ging koken voor mijn man maar nu heeft hij beslist dat hij liever een pizza laat bezorgen. Daarna gaan we een film kijken die hij gekozen heeft (Stigmata). Hij is jarig, dus zijn wil is wet dit weekend smile
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Sea of Trees za 4 mei 2013 - 4:40

Isis schreef:Beterschap Guattari!

Ik ging koken voor mijn man maar nu heeft hij beslist dat hij liever een pizza laat bezorgen. Daarna gaan we een film kijken die hij gekozen heeft (Stigmata). Hij is jarig, dus zijn wil is wet dit weekend smile
Ai, die vind ik doodeng...
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Ooh La La! za 4 mei 2013 - 4:50

Wij gaan uit eten.
Om 20.00 uur inderdaad zelf maar even stil zijn. Heb er ook niet bij stil gestaan.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Isis za 4 mei 2013 - 4:54

Oh nee, SoT, en ik ben al zo'n bangerik! Zie je, niks goeds komt uit die regeling dat man de film mag kiezen als hij jarig is! Very Happy
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Marin za 4 mei 2013 - 4:57

Haha ook nabij de Dam, Ooh La La?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Mizz_S za 4 mei 2013 - 5:01

Twee minuten stil zijn, lekker op de bank hangen, en dan om 12 uur naar de ontsteking van het vrijheidsvuur en de lopers kijken.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Mees za 4 mei 2013 - 5:24

Ik ga zo nog even de badkamer poetsen,mijn nieuwe kleren in de kast leggen en daarna met mijn benen omhoog. Denk dat we watvafleveringen Big Bang Theorie gaan kijken (we lopen ver achter!).
Oh en om 8u natuurlijk stilte.

Plannen worden gewijzigd waar je bij zit..mijn broertje komt zo opbezoek. Ook gezellig!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Sea of Trees za 4 mei 2013 - 5:30

Isis schreef:Oh nee, SoT, en ik ben al zo'n bangerik! Zie je, niks goeds komt uit die regeling dat man de film mag kiezen als hij jarig is! Very Happy
Haha! Succes dan laughcry laat ik het zo zeggen, als ik die film nu nog zou zien dan zou ik het in mijn broek doen...maar ik ben dan ook echt een bangerik.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Suus za 4 mei 2013 - 5:43

Ik ben aan het werk, nu even wat rust, maar moet nog tot half 11. Daarna lekker naar huis en nog even met mijn man op de bank relaxen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum