Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

+35
Toet
Lady4
Melis1985
Minniemeisje
Summerlovin
Fayebella
Marin
Error
Hoochie
Bosjesvrouw
May
litllejoy
Sarah1985
slaatje
Suus
Roxi3
Jelin
Mida4you
Esperanza
Silver
Arwyn
VeryCherry
Inge
Oasis
Highway
Ella
Bliss
Blond
bolus26
Middleme
Pancake
Lavendel
Kqip
Lotus
Flippin' Bitch
39 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Flippin' Bitch di 6 dec 2011 - 6:23

Ik moet beide dagen 's middags werken in de bioscoop. Wel leuk altijd, spreken we met de collega's 2 kleuren kleding af en dan gaan we op chique. Ik weet dat we kerstbrunch doen bij mijn schoonvader en voor de rest is het nog onduidelijk. Het is bij ons altijd wat passen en meten, omdat ik altijd moet werken en we beiden gescheiden ouders hebben.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Lotus di 6 dec 2011 - 6:28

Ook met Kerst zit ik in Oostenrijk. Ik ga geen Kerst vieren gelukkig.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Kqip di 6 dec 2011 - 6:33

Op 1e kerstdag brengen we een bezoek aan mijn opa en oma en andere oma. 's Avonds eten we bij mijn ouders. 2e kerstdag weten we nog niet. We gaan waarschijnlijk ergens voor kerst (24e of 18e) bij mijn schoonouders langs. We doen dit niet met kerst omdat het contact met hun sinds kort weer een beetje aan het herstellen is en we nog niet toe zijn aan een uitgebreid kerstvieren of kerstdiner met hen. Dus dat houden we klein, even een kort bezoekje rond kerst is voor ons voldoende in ieder geval.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Lavendel di 6 dec 2011 - 6:33

Kerstavond en 1e kerstdag tot een uur of 16.00 zijn we bij mijn schoonouders en daarna zijn we de rest van de 1e kerstdag en 2e kerstdag bij mijn ouders. Moeten we trouwens nog wel even half Nederland voor door van omgeving Rotterdam naar omgeving Enschede.

Ik I love you van kerst. Nouja niet persee kerst natuurlijk, familiedingen in het algemeen.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Pancake di 6 dec 2011 - 6:36

Ik denk dat het één dagje schoonouders wordt of andere familie van mijn vriend en één dagje heerlijk thuis voor onszelf. Dat dagje thuis daar kan ik me al helemaal op verheugen. Lekker een over-the-top maaltijd voor ons 2 en de hele dag film kijken.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Middleme di 6 dec 2011 - 6:38

Eerste kerstdag zijn we bij mij thuis, doen we cadeautjes voor elkaar.

Tweede kerstdag vieren we bij mijn vriend thuis, gaan we gourmetten met zijn ouders, oma en twee vrienden van hem.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 6:38

Kerstavond - samen met mijn vriend, ik wil tapas gaan maken denk ik.
1e kerstdag - brunchen met schoonfamilie op de pier
2e kerstdag - werken & in de avond bij mijn familie eten

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 6:42

Week voor kerst bij opa en oma eten en dobbelen.

Kerstavond, naar mijn mama.
1e kerstdag, naar mijn papa.
2e kerstdag, naar de broer van vriend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 6:43

Kerstavond: dan zijn we bij mijn schoonzus, zwager en neefje. M'n schoonouders komen dan ook. Iedereen neemt iets te eten mee. Onder de kerstboom liggen cadeautjes en die pakken we dan uit.
1e kerstdag: bij m'n schoonouders. M'n schoonzus, zwager, neefje en de opa en oma van mijn vriend komen ook. We gaan dan gourmetten.
2e kerstdag: vieren we thuis. Mijn ouders komen en misschien komen m'n schoonouders ook. Wij gaan dan uitgebreid koken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 6:47

Eerste kerstdag bij mijn ouders met zusje, haar man en nichtje en mijn beste vriend en haar man. Echt superleuk dat ze het bij ons vieren. Ze horen ook een beetje bij ons, mijn vader noemt mijn vriendin ook altijd 'zijn andere dochter' I love you.

Verder nog niet echt plannen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  bolus26 di 6 dec 2011 - 6:54

op kerstavond ga ik bij mijn broertje eten. Hij woont met 9 andere jongeren met een verstandelijke handicap in een begeleid wonen project en alle ouders en broers en zussen zijn uitgenodigd.

1e kerst bij de familie van mn moeder ( opa en ooms en tantes komen dan ook)

2e kerst bij mn schoonfamilie, daarna traditioneel stappen met vrienden!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Blond di 6 dec 2011 - 7:03

Eerste Kerstdag hebben we familiediner. Tweede Kerstdag weet ik niet. Ik hoop 's avonds nog even stappen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Bliss di 6 dec 2011 - 7:08

Kerstavond t/m 1e kerstdag na het eten zijn mn zusje en ik bij mn vader. Dan gaan we naar mn moeder, waar we t/m 2e kerstdag zijn (ik ben er nog wel een paar dagen langer). Tweede kerstdag 's avonds ga ik met een vriendin de kroeg in.
We doen ook cadeautjes met kerst en verder waarschijnlijk veel spelletjes en lekker eten, heb er best zin in eigenlijk.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Ella di 6 dec 2011 - 7:11

één dag komen alle ouders, zussen en broers hierheen. en de andere weet ik nog niet. Manlief moet dan werken dus zal niet veel bijzonders zijn
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Highway di 6 dec 2011 - 7:15

Kerstavond diner met vriendinnengroep
1e kerstdag brunch bij schoonmama
's avonds uit eten met schoonpapa
2e kerstdag hele dag bij mijn ouders
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Oasis di 6 dec 2011 - 7:25

Kerstavond eten bij wij bij schoonouders
Eerste kerstdag zijn we bij mijn ouders
Tweede kerstdag samen thuis I love you
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Inge di 6 dec 2011 - 7:28

Kerstavond verjaardag schoonvader
1e kerstdag gourmetten bij mijn ouders
2e kerstdag brunch bij mijn ouders en 's avonds chinese rijsttafel met schoonfamilie
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  VeryCherry di 6 dec 2011 - 22:39

Eerste kerstdag naar mijn ouders en tweede kerstdag gaan we naar mijn schoonouders smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Arwyn di 6 dec 2011 - 22:45

Nog helemaal niks!
Paar dagen voor kerst uit eten met de schoonouders ivm hun trouwdag en we gaan vast een van de dagen bij mijn ouders eten. Meer weet ik niet.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Silver di 6 dec 2011 - 22:50

kerstavond, samen eten I love you Na afloop moet mijn vriend met zijn fanfare spelen tijdens de kersnachtdienst
1e kerstdag, kerstfeest vieren met de gehele schoonfamilie
2e kerstdag, komt mijn familie bij ons eten, en gezellig zijn. Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Esperanza di 6 dec 2011 - 22:51

1e kerstdag ga ik in de loop van de dag naar mijn ouders en daar lekker eten en foute kerstfilms kijken.
2e kerstdag komt er wat familie bij m'n ouders en gaan we gourmetten.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Mida4you di 6 dec 2011 - 22:53

1e kerstdag zijn we gewoon lekker thuis en gaan we lekkere hapjes maken en lekker eten 's avonds.
2e kerstdag moet ik werken van 1 tot 5 en gaat mijn man lekker koken

En natuurlijk kijken we elk jaar All you need is love kerstspecial en we kijken altijd de dvd Polar Express want dat vinden we allebei zo'n leuke film!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Jelin di 6 dec 2011 - 22:54

Ik moet werken met de kerstnacht tot een uurtje of 20.00 uur en daarna lekker thuis. Hopelijk is het dit jaar wel met licht, vorig jaar viel bij ons de stroom toen uit.

Eerste kerstdag bij mijn ouders.
Tweede kerstdag thuis.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Roxi3 di 6 dec 2011 - 23:07

Ik ga met mijn vader, moeder, zusje, opa, oma & vriend een weekje naar Duitsland in de kerstvakantie, in die week vallen ook de kerstdagen. Op kerstavond gaan we naar de kerk voor de nachtmis, 1e kestdag overdag nog geen plannen maar 's avonds gaan we uit eten en 2e kerstdag waarschijnlijk een filmpje kijken en wandelen in het bos.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 23:10

kerstavond lekker thuis met vriend
1e kerstdag 's ochtends naar schoonmoeder, 's middags naar schoonvader, 's avonds samen thuis lekker koken en eten.
2e kerstdag 's middags / 's avonds naar mijn ouders (gelukkig zijn die nog wel bij elkaar, dat scheelt).

Gelukkig heb ik tussen kerst en O&N vrij, kan ik lekker even bijkomen van al die 'verplichtingen' met kerst, al vind ik het wel erg gezellig hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum