Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jullie al oud & nieuw plannen?

+62
Rosa
Rovine
Annemoontje
dr_oupy
Aziraphale
Tiana
Liz
Sneeuwvlok
sanne-84
Melis1985
Verde
mezzoforte
Mamsie
Silver
xxjojootjexx
liesje
Feline
bolus26
Ella
Penny Blossom
Fayebella
Middleme
Winegum
Elliot
Pien
SleepingBeauty
Mida4you
Mari
kwak
claudiaveronique
studiebol
Rouxxxe
Atelier Madame
Jeanette
minoessepoes
Suus
Niekske
Marsy28
SoGood
Kiekeboe
Shisha
Snirp
Bliss
Caro
Antibes
Lady4
mii_joyce
Mizz_S
Bazinga
Highway
Caramba
Pompoen
May
Eponine
loura
SarahKey
Carra
Blond
Rush
Bay
Poubelle
Sarah1985
66 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Bliss ma 10 dec 2012 - 5:26

Jeanette schreef:Ik heb werkelijk nog geen idee. Haast al mijn vriendinnen zijn tegenwoordig aan de man en gaan het daar uiteraard mee vieren. Ik wil dan eigenlijk wel wat leuks doen, maar ben bang dat er dit jaar weinig animo voor is. Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 1371890812

Oud&nieuw-meeting!! (zie topic bij Meet & Greet) Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Atelier Madame ma 10 dec 2012 - 5:28

Bij vrienden denk ik, we hadden eigk een uitnodiging maar dat feestje gaat niet door. Dus dit is plan b. Mijn vrienden zijn verschrikkelijk burgerlijk en vieren het allemaal bij hun ouders (ach als ze het gezellig vinden). Zelf geen zin in dus dan ,asr bij iemand thuis. We zien het wel, lekker op tijd maa bed anders :p.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Rouxxxe ma 10 dec 2012 - 5:37

Mijn vriend en ik gaan oud & nieuw in Barcelona vieren smile
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Caro ma 10 dec 2012 - 5:54

Bliss schreef:
Jeanette schreef:Ik heb werkelijk nog geen idee. Haast al mijn vriendinnen zijn tegenwoordig aan de man en gaan het daar uiteraard mee vieren. Ik wil dan eigenlijk wel wat leuks doen, maar ben bang dat er dit jaar weinig animo voor is. Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 1371890812

Oud&nieuw-meeting!! (zie topic bij Meet & Greet) Very Happy

Kom erbij, kom erbij :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 6:10

Maura schreef:Ik ga dit jaar alleen uitzitten.

En dan maar hopen dat het verdomde 2013 eens beter is voor mij. Twisted Evil

Mijn vader leert het nooit. Hij ging er alweer vanuit dat ik Oudjaar 'gewoon' bij hun kwam uitzitten. Vorig jaar had hij dezelfde gedachte en toen had ik al plannen en was hij best teleurgesteld. Dit jaar heeft hij geluk :P.

Is tien jaar geleden dat ik oudjaar met hem heb uitgezeten. :O En de allereerste keer met zijn vrouw. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 10:21

Ik vind Oud en Nieuw niks aan, het is zó overschat vind ik! Elke keer dat ik naar een feestje in de stad ging viel het tegen. Maar dit jaar vieren we het met een vriendengroep bij 1 van hen thuis en daar heb ik wel zin in Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Jeanette ma 10 dec 2012 - 21:40

Caro schreef:
Bliss schreef:
Jeanette schreef:Ik heb werkelijk nog geen idee. Haast al mijn vriendinnen zijn tegenwoordig aan de man en gaan het daar uiteraard mee vieren. Ik wil dan eigenlijk wel wat leuks doen, maar ben bang dat er dit jaar weinig animo voor is. Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 1371890812

Oud&nieuw-meeting!! (zie topic bij Meet & Greet) Very Happy

Kom erbij, kom erbij :-)

Lijkt me wel gezellig idd! Very Happy Maar ik wacht nog even af wat andere vriendinnen gaan doen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  studiebol di 11 dec 2012 - 7:52

Ik vind oud&nieuw ook overschat, de kroeg ga ik al een aantal jaren niet meer in die avond. Wij vieren het nu vaak met vrienden blijven dan gewoon thuis. Dus dit jaar is het feestje bij ons thuis, gewon gezellig, lekker hapjes, drankjes en een boel vuurwerk.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  claudiaveronique vr 14 dec 2012 - 10:40

Mijn beste vriendin en ik vieren het in club vie rotterdam tijdens latin lovers :cheering:
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  kwak za 15 dec 2012 - 9:12

wij blijven thuis of we gaan naar mijn zwager en schoonzus en gaan na 12 uur weer naar huis.
maar misschien lig ik wel in het kraambed, geen idee Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Mari ma 17 dec 2012 - 22:31

Normaal heb ik altijd al een plan maar dit jaar nog steeds niet.

Al mijn vrienden gaan iets met anderen vrienden doen. Aan onze ouders hebben we geen behoeften en in het gat waar we wonen is echt niks te beleven.

Nu zitten we eraan te denken om samen naar het vuurwerk in Rotterdam te gaan kijken. Genoeg goedkope hotelletjes gevonden. Maar is dat echt leuk, en kan je daarna kroegen in of heb je overal toegangskaarten voor nodig?
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Blond ma 17 dec 2012 - 23:25

Ik heb kaarten voor de Efteling!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Mida4you ma 17 dec 2012 - 23:46

Wij blijven thuis en maken het gezellig bij de tv met lekkere hapjes en drankjes smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  SleepingBeauty do 27 dec 2012 - 1:17

Wij zijn al door verschillende mensen uitgenodigd. En elk jaar weer het zelfde gezeur van wat gaan we doen!|
Zelf moet ik werken met oud & nieuw 'dagdiensten.
Dus wil het niet te laat gaan maken..

Eerst nodigde de broer van mijn man ons uit. De ene keer kunnen we er wel mee de andere keer niet. (heel verhaal, bijzonder stel) Zou dan eerste keer oud & nieuw bij hun worden.
Ook mijn ouders nodigde ons uit, om weer eens ouderwets oud & nieuw te vieren.
Bij een oom & tante waar neven en nichtenook komen.

Ene kant denk ik van ja wil het nu wel een keer bij mijn kant doen, omdat we dat in de 6 jaar dat we samen zijn 1x gedaan hebben. Meestal vierden we het met zijn vriendengroep.
Aan de andere kant heeft mijn man ook weer zoiets van we gaan nieuwsjaarsdag ook altijd naar jou familie dus kunnen we oud en nieuw wel bij mij. :P hihi
Zijn familie viert anders nooit iets, zijn moeder hebben we jaren met kerst uitgenodigd, maar wilde niet of kon niet. En nodigt ook nooit eens anderen uit.

Nu had ik voor mezelf al zoiets van mooi gezellig weer ouderwets oud en nieuw vieren (hoeft voor mij niet elk jaar, maar heb er wel weer op verheugd) en nu krijgen we deze discussie weer. Twisted Evil

Zijn jullie er al uit?

SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Pien do 27 dec 2012 - 1:21

Wij vieren het met de vriendengroep bij iemand thuis en daar zijn ook alle ouders welkom van iedereen! De groep was het eerste jaar rond de 50 man en zal dit jaar rond de 30 zijn denk ik...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Elliot do 27 dec 2012 - 1:22

Wij gaan eerst bij mijn ouders eten en daarna naar vrienden. Zo hebben we het vorig jaar ook gedaan en dat was goed bevallen. Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 3079029344
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Winegum do 27 dec 2012 - 1:24

Ik moet werken op oudejaarsdag tot half 7. We blijven zeer waarschijnlijk met z'n 2e thuis. We geven er beiden niet om. 's Avonds lekkere hapjes eten, tv of een film kijken en dan 'wachten' tot het 00:00 uur is haha. En daarna lekker naar bed. Voor sommige misschien saai, maar ik vind het meer dan prima!

Op nieuwjaarsdag gaan we al vroeg op pad. Naar mijn 2 oma's toe en aan het einde van de dag naar mijn ouders toe waar we 's avonds ook gaan eten.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Sarah1985 do 27 dec 2012 - 1:32

hier komt een vriendenstel. en rond 12 uur gaan we naar mijn broers daar is een hele groep en die hebben mooi vuurwerk
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Blond do 27 dec 2012 - 1:34

Ik ga naar de Efteling met een vriendin. En een andere goede vriendin van me gaat ook met haar zus, en mijn ouders gaan daar ook heen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Middleme do 27 dec 2012 - 1:42

Wij gaan met vriendengroep bij een van hen thuis oud en nieuw vieren.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Poubelle do 27 dec 2012 - 1:44

Overdag werk in in de kroeg, bij de jaarlijkse Hollandse Middag. Dat zal met opruimen tot een uur of 9 duren, daarna ga ik gauw douchen en omkleden om O&N te vieren in dezelfde kroeg.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Fayebella do 27 dec 2012 - 2:21

Ik ga het met vriendinnen vieren. Eerst gaan we samen eten en daarna naar de kroeg.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Penny Blossom do 27 dec 2012 - 2:25

Ik moet werken. Ik heb de slaapdienst. Mijn vriend gaat naar vrienden.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Ella do 27 dec 2012 - 2:28

Wij hadden tot op heden nog geen plannen gemaakt, omdat ik hoog zwanger ben en we niet wisten hoe of wat. Nu zijn we er wel een beetje over aan het nadenken maar ik denk dat wij gewoon ergens heen gaan. Heb geen zin in heel veel zooi thuis.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  bolus26 do 27 dec 2012 - 2:30

Er komt een groepje vrienden bij ons.vorig jaar was er gedoe maar tot nu toe niet gelukkig. 1 stel komt niet maar iedereen heeft ,na vorig jaar, zoiets van : graag of niet Wink en dat scheelt een boel drama gelukkig
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie al oud & nieuw plannen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie al oud & nieuw plannen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum