Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iPhone 4S binnenkort niet meer bruikbaar?

+13
smurfie
TukTuk
Winegum
Caro
Blond
Starla
Rush
Inge
ekjir@M
Elliot
Antibes
Sugarfall
SuzieQ
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

iPhone 4S binnenkort niet meer bruikbaar? - Pagina 2 Empty Re: iPhone 4S binnenkort niet meer bruikbaar?

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 5:02

Starla schreef:Ik heb ook een 4s en ook nergens last van. Lijkt me ook dikke onzin dat je het ding binnenkort minder goed gebruiken kan. Ik ben superblij met deze telefoon, vind hem echt fijn! I love you

Hier hetzelfde.

En dat opladen, volgens mij hebben alle smartphones dat. Al dat internetgebruik trekt die batterij mega snel leeg.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

iPhone 4S binnenkort niet meer bruikbaar? - Pagina 2 Empty Re: iPhone 4S binnenkort niet meer bruikbaar?

Bericht  Lady4 do 27 dec 2012 - 7:42

Ik heb nergens last van met mijn 4 en eerlijk gezegd lijkt het me onzin.

De Apple Store in Amsterdam is trouwens fantastisch. Wanneer je toestelproblemen hebt kun je daar een afspraak maken en wordt er naar gekeken. Beleid daar is dat elke klant met een goed werkende telefoon de winkel verlaat. Op waterschade na, krijg je voor bijna alle problemen een nieuw/vervangend toestel. Zo heeft mijn vriend onlangs een nieuwe 5 gekregen vanwege Wifi problemen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  TukTuk do 27 dec 2012 - 7:50

Lady4 schreef:Ik heb nergens last van met mijn 4 en eerlijk gezegd lijkt het me onzin.

De Apple Store in Amsterdam is trouwens fantastisch. Wanneer je toestelproblemen hebt kun je daar een afspraak maken en wordt er naar gekeken. Beleid daar is dat elke klant met een goed werkende telefoon de winkel verlaat. Op waterschade na, krijg je voor bijna alle problemen een nieuw/vervangend toestel. Zo heeft mijn vriend onlangs een nieuwe 5 gekregen vanwege Wifi problemen.

Opzich is het geen onzin, de 3G valt bijv ook niet meer te updaten, de laatste versie iOS die je er op kan zetten is 4.2.1, nieuwere versies kunnen er niet op. En heel veel apps kan je dus niet downloaden of updaten omdat minimaal 4.3 vereist is.
Dit zal uiteindelijk ook wel met de Iphone 4 gaan gebeuren.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Happinaz do 27 dec 2012 - 8:05

Op den duur (over 3/4 jaar) zal dat best, maar dat is nu echt nog niet aan de orde hoor. De 3(gs) is al heel lang geleden uitgegeven. Tegenwoordig kun je gewoon niet meer zo lang doen met toestellen als vroegah.
Ik kan mij nog herinneren dat ik echt 4 jaar ofzo met mijn Nokia 3310 heb gedaan, maarja toen hadden we ook niet te maken met updates enzo.

Zo lang de 4(s) nog steeds als nieuw verkocht wordt gaat het genoemde probleem volgens mij niet op! En anders inderdaad even advies vragen bij een applestore, zij weten er echt alles vanaf!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 8:36

Mijn vriend heft de 3gs terwijl de 5 allang uit is, en die werkt ook nog altijd naar behoren dus ik denk dat het met de 4s ook niet zo'n vaart zal lopen.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 27 dec 2012 - 11:07

AngelNyn schreef:
Lady4 schreef:Ik heb nergens last van met mijn 4 en eerlijk gezegd lijkt het me onzin.

Opzich is het geen onzin, de 3G valt bijv ook niet meer te updaten, de laatste versie iOS die je er op kan zetten is 4.2.1, nieuwere versies kunnen er niet op. En heel veel apps kan je dus niet downloaden of updaten omdat minimaal 4.3 vereist is.
Dit zal uiteindelijk ook wel met de Iphone 4 gaan gebeuren.

Maar de 4S is pas ruim een jaar op de markt, lijkt me niet dat die zo snel zal verouderen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Marin do 27 dec 2012 - 11:15

Op zich vind ik t niet heel gek dat oude modellen zoals de 3GS niet goed updates meer aankunnen, die zijn gewoon verouderd. Dat zal op den duur bij de 4 en 4s ook t geval zijn, maar voorlopig lijkt me dat nog niet aan de orde, over twee jaar pas ofzo. Die telefoons zijn natuurlijk maar om ontworpen voor levensduur van paar jaar. Maar de meeste abonnementen zijn ook voor 1 à 2 jaar dus dan loop je niet zo gauw tegen dat probleem aan. En anders moet je dus gewoon wel t nieuwste model kiezen, dan weet je zeker dat t kan. Maar heb hier nog niks over gehoord.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  TukTuk do 27 dec 2012 - 12:04

Marin schreef:Op zich vind ik t niet heel gek dat oude modellen zoals de 3GS niet goed updates meer aankunnen, die zijn gewoon verouderd. Dat zal op den duur bij de 4 en 4s ook t geval zijn, maar voorlopig lijkt me dat nog niet aan de orde, over twee jaar pas ofzo. Die telefoons zijn natuurlijk maar om ontworpen voor levensduur van paar jaar. Maar de meeste abonnementen zijn ook voor 1 à 2 jaar dus dan loop je niet zo gauw tegen dat probleem aan. En anders moet je dus gewoon wel t nieuwste model kiezen, dan weet je zeker dat t kan. Maar heb hier nog niks over gehoord.

Mwah het is natuurlijk gewoon een commercieel iets, zodra je bijna niks meer kan met je telefoon omdat je de software niet meer kan updaten en daardoor geen apps meer kan downloaden, zal je wel over "moeten" stappen..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 12:37

AngelNyn schreef:
Marin schreef:Op zich vind ik t niet heel gek dat oude modellen zoals de 3GS niet goed updates meer aankunnen, die zijn gewoon verouderd. Dat zal op den duur bij de 4 en 4s ook t geval zijn, maar voorlopig lijkt me dat nog niet aan de orde, over twee jaar pas ofzo. Die telefoons zijn natuurlijk maar om ontworpen voor levensduur van paar jaar. Maar de meeste abonnementen zijn ook voor 1 à 2 jaar dus dan loop je niet zo gauw tegen dat probleem aan. En anders moet je dus gewoon wel t nieuwste model kiezen, dan weet je zeker dat t kan. Maar heb hier nog niks over gehoord.

Mwah het is natuurlijk gewoon een commercieel iets, zodra je bijna niks meer kan met je telefoon omdat je de software niet meer kan updaten en daardoor geen apps meer kan downloaden, zal je wel over "moeten" stappen..
Maar als toestellen na een vrij korte tijd volledig onbruikbaar zijn omdat het de nieuwe software niet aan kan dan zal iedereen voor een meer duurzaam telefoonmerk gaan, ik denk dat Apple zich dat ook wel realiseert. Ik geloof dus wel dat het meevalt. Natuurlijk zal hij tzt onbruikbaar zijn, maar niet over een jaar al.

Gast
Gast

Bericht  Blond do 27 dec 2012 - 21:02

De 3GS kan de updates nog wel gewoon aan hoor, alleen de 3G niet meer. Mijn ouders hebben beide de 3GS en hebben er gewoon IoS6 op staan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  patjuhhh vr 28 dec 2012 - 6:11

Lijkt me de grootste onzin ooit. Zou gewoon voor de 4s gaan als ik jou was.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: