Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Abonnement nog niet verlopen maar wil een iphone

2 plaatsers

Ga naar beneden

Abonnement nog niet verlopen maar wil een iphone Empty Abonnement nog niet verlopen maar wil een iphone

Bericht  Lonne zo 24 jul 2011 - 3:05

Mijn telefoonabonnement loopt nog een jaar door maar ben hem helemaal beu en wil een iphone.
Kun je dan zomaar je abonnement wijzigen en een andere telefoon nemen?
Weet er namelijk niet zoveel van...
Lonne
Lonne
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Abonnement nog niet verlopen maar wil een iphone Empty Re: Abonnement nog niet verlopen maar wil een iphone

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 3:18

Je kan een telefoon erbij kopen en je huidige abonnement 'upgraden', alleen moet je onthouden dat je nooit 'terug' kan, je abonnement kan niet worden verlaagd.

Gast
Gast

Abonnement nog niet verlopen maar wil een iphone Empty Re: Abonnement nog niet verlopen maar wil een iphone

Bericht  Champagne zo 24 jul 2011 - 3:34

Wil je de iphone los kopen dan?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 5:25

Ik zou ook wel een iPhone willen I love you
Er zijn drie opties volgens mij:
1. Los kopen (simlockvrij)
2. Boete betalen om je abonnement voortijdig af te lossen en een nieuw abo+iPhone.
3. Abonnement upgraden en bijbetalen voor een iPhone.
Voor mij is een telefoon die ik zat ben (is het geval) geen reden om veel geld in een nieuwe te pompen. Ik wacht gewoon een jaar met een stomme, maar werkende telefoon en kijk volgend jaar voor een andere telefoon.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: