Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iPhone 4S binnenkort niet meer bruikbaar?

+13
smurfie
TukTuk
Winegum
Caro
Blond
Starla
Rush
Inge
ekjir@M
Elliot
Antibes
Sugarfall
SuzieQ
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

iPhone 4S binnenkort niet meer bruikbaar? Empty iPhone 4S binnenkort niet meer bruikbaar?

Bericht  SuzieQ wo 26 dec 2012 - 22:47

Ik heb me laten vertellen dat je over een tijdje de iPhone 4S niet goed meer kunt gebruiken, omdat alle updates gericht zijn op de iPhone 5. Wide ik net een 4S gaan kopen. Dus dat doe ik nu toch maar niet, ik wil niet dat ik over een half jaar met een telefoon zit die niet goed werkt. Een vriendin van me zei dat haar 4S al steeds vastliep door updates, en als je die niet doet, kun je de apps niet meer gebruiken. Ik heb nu een Galaxy SII en die is prima, maar is nu wel versleten (moet hem dagelijks wel eens uitzetten via taakbeheer of de batterij eruit halen omdat hij niet meer reageert). Dus de andere optie was een nieuwe SII, maar die hebben dan schijnbaar hetzelfde probleem. Een SIII vind ik zo groot! De HTC One X vind ik ook mooi, maar mijn schoonzusje heeft die en hij is zo glad dat je hem heel snel uit je handen laat vallen (gevolg: haar schermpje is al helemaal gebarsten).

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

iPhone 4S binnenkort niet meer bruikbaar? Empty Re: iPhone 4S binnenkort niet meer bruikbaar?

Bericht  Gast wo 26 dec 2012 - 22:48

Ik heb een Iphone 4s. Sinds de laatste update loopt dat ding steeds vast en de batterij is echt binnen 5 uur leeg.

Gast
Gast

iPhone 4S binnenkort niet meer bruikbaar? Empty Re: iPhone 4S binnenkort niet meer bruikbaar?

Bericht  Sugarfall wo 26 dec 2012 - 22:51

Ik heb een 4 maar ik heb eigenlijk helemaal nergens last van!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Antibes wo 26 dec 2012 - 22:51

Er was toch ook een Galaxy mini ofzo? Ik weet zelf ook niet wat ik wil, wil ook al maanden een nieuwe smartphone kopen, maar welke? Vind de SIII echt belachelijk duur.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  SuzieQ wo 26 dec 2012 - 22:51

Balen zeg! Dat hoorde ik idd ook van bekenden. Dan ga ik toch maar voor een ander toestel. De 5 vind ik echt zo duur! En jammer dat hij groter is, ik wilde juist een iets kleiner toestel. Iemand tips? Hij moet min 16 gb gebeugen hebben, een goede camera (8 mp heb ik nu). Dat zijn eigenlijk de belangrijkste eisen die ik heb.

SuzieQ
Prater
Prater

Bericht  Elliot wo 26 dec 2012 - 22:52

Sugarfall schreef:Ik heb een 4 maar ik heb eigenlijk helemaal nergens last van!

Hier hetzelfde. Volgens mij is het onzin, want de software is toch gelijk? Alleen heeft de iPhone 5 meer opties dan de 4/4S.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  SuzieQ wo 26 dec 2012 - 22:52

Antibes schreef:Er was toch ook een Galaxy mini ofzo? Ik weet zelf ook niet wat ik wil, wil ook al maanden een nieuwe smartphone kopen, maar welke? Vind de SIII echt belachelijk duur.

Ja! Daar heb ik ook naar gekeken, hij is leuk! Alleen heeft mijn SII een 8 mp camera en de SIII mini heeft maar 5 mp. Dus dan zou ik er met camera wel echt op achteruit gaan. Daarom neem ik hem niet, ik gebruik mijn telefoon namelijk heel veel als camera.

SuzieQ
Prater
Prater

Bericht  ekjir@M wo 26 dec 2012 - 22:54

Ik heb ook een 4S maar ik heb nergens last van. Hij moet iedere nacht aan de lader maar dat komt meer door het internet gebruik dan de updates van Apple

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Inge wo 26 dec 2012 - 22:55

Elliot schreef:
Sugarfall schreef:Ik heb een 4 maar ik heb eigenlijk helemaal nergens last van!

Hier hetzelfde. Volgens mij is het onzin, want de software is toch gelijk? Alleen heeft de iPhone 5 meer opties dan de 4/4S.
Ik heb ook de 4 en nergens last van
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Rush wo 26 dec 2012 - 22:56

ekjir@M schreef:Ik heb ook een 4S maar ik heb nergens last van. Hij moet iedere nacht aan de lader maar dat komt meer door het internet gebruik dan de updates van Apple
De meeste smartphones moeten iedere nacht aan de lader.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  SuzieQ wo 26 dec 2012 - 22:57

Rush schreef:
ekjir@M schreef:Ik heb ook een 4S maar ik heb nergens last van. Hij moet iedere nacht aan de lader maar dat komt meer door het internet gebruik dan de updates van Apple
De meeste smartphones moeten iedere nacht aan de lader.

Ja inderdaad, als ik hem niet veel gebruik haal ik het een hele dag, als ik veel heb gewhatsappt en wat op internet heb gezeten, is hij rond een uur of 8 's avonds echt wel weer leeg.

SuzieQ
Prater
Prater

Bericht  Starla wo 26 dec 2012 - 22:58

Ik heb ook een 4s en ook nergens last van. Lijkt me ook dikke onzin dat je het ding binnenkort minder goed gebruiken kan. Ik ben superblij met deze telefoon, vind hem echt fijn! I love you
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Antibes wo 26 dec 2012 - 22:58

Hmm, dat wil ik nog even bekijken dan. Ik heb nog steeds de eerste galaxy, ook 5 mp camera en hij maakt(e) altijd al betere foto's dan die van twee vriendinnen die wel de SII hadden. Dus ik snap sowieso de SII niet qua foto's.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Inge wo 26 dec 2012 - 23:08

Het schijnt wel zo te zijn dat na een paar jaar de oudere Iphones niet meer goed ondersteund worden ivm dat je niet meer kan updaten. Geloof dat dat nu voor de 3 geldt dat je die niet meer kan updaten?
en de 4 en 4s zullen over een tijd ook niet meer geupdate kunnen worden volgens mij, maar dat duurt nog wel even hoor voor dat het geval is
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 26 dec 2012 - 23:11

Ik heb een 4 maar ik heb nog nergens last van, alle updates doen het nog gewoon. Mijn oude 3 doet het ook nog gewoon, die kon ook nog gewoon updaten dus ik denk dat het een broodje aap verhaal is. Zou wel erg bijdehand zijn ook.

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 26 dec 2012 - 23:14

Harrison schreef:Ik heb een 4 maar ik heb nog nergens last van, alle updates doen het nog gewoon. Mijn oude 3 doet het ook nog gewoon, die kon ook nog gewoon updaten dus ik denk dat het een broodje aap verhaal is. Zou wel erg bijdehand zijn ook.
ow :-D
Mijn moeder heeft van de week een 4 besteld en iemand had haar bovenstaande verteld (hetgeen ik net typte), maar dat valt dus nog alles mee :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Elliot wo 26 dec 2012 - 23:15

Zou het niet gewoon een verkooptruc zijn?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Blond wo 26 dec 2012 - 23:17

Volgens mij is dat onzin. Mijn ouders hebben beide een 3GS en die kunnen zelfs nog alle app's updaten. Alleen hun IPad 1 kan Ios6 niet aan, maar hun IPhone's nog wel gewoon.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caro wo 26 dec 2012 - 23:58

Lijkt mij ook onzin.. ik heb een 4S en alle updates doen het gewoon.. Wat ik gewend ben van Apple is dat ze echt nog wel een paar jaar oudere versies van telefoons/ ipads ondersteunen..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Starla do 27 dec 2012 - 0:01

Mijn vriend heeft ook een 3 en die kan ook gewoon updaten, niks mis mee.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Winegum do 27 dec 2012 - 1:35

Ik heb de 4S en kan hem nog steeds updaten, ik heb er geen enkel probleem mee. Zou dus ook voor de 4S gaan als jij dat graag wil. Ik verwacht weinig problemen de komende tijd.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 2:06

Winegum schreef:Ik heb de 4S en kan hem nog steeds updaten, ik heb er geen enkel probleem mee. Zou dus ook voor de 4S gaan als jij dat graag wil. Ik verwacht weinig problemen de komende tijd.

+1 heb ook geen vastlopers.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 2:30

Ik heb een 4S en heb nergens last van.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk do 27 dec 2012 - 4:15

Ik heb een 3G kan dus niet meer updaten, de nieuwste iOS kan er niet op, met als gevolg dat ik ook heel veel apps niet kan downloaden of updaten, zoals fb of whatsapp bijvoorbeeld en dat is echt heel irritant..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  smurfie do 27 dec 2012 - 4:19

Ik heb nu nog een 3GS en die doet het gewoon ondanks alle updates. Nu is hij wel trager geworden daardoor maar hij functioneerd nog prima. Ik mag nu al mijn abbonement verlengen maar wacht nog even en dan ga ik wel voor de iphone 5, heb het geld er wel voor over.
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: