Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iphone via Marktplaats, doen of niet?

+2
nisavi
Ambivalence
6 plaatsers

Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Ambivalence zo 5 dec 2010 - 3:24

Ik kan via Marktplaats een Iphone 3gs (simlockvrij) kopen voor €269,-. In de advertentie staat dat hij geleverd wordt met garantiebon. Deze meneer biedt er in totaal vier aan en zegt ze gekregen te hebben bij zakelijke abonnementen. Ik kan via Paypal betalen en meneer stuurt hem dan op. Maar ik durf het toch zo niet goed aan.

Zouden jullie dit doen? En is dit een redelijke prijs?
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  nisavi zo 5 dec 2010 - 3:37

Ik zou niet snel via marktplaats een Iphone kopen. Hij kan er een mooi verhaal van maken hoe hij er aan vier komt, maar vertrouw dat soort advertenties eigenlijk nooit.

Of de prijs redelijk is weet ik niet, heb geen flauw idee wat de gemiddelde prijs van een Iphone is Embarassed

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 4:05

Ik heb mijn iPhone voor 300 euro verkocht op Marktplaats dus de prijs lijkt me wel netjes. Als je via PayPal kunt betalen kun je je geld toch weer terug halen als je hem niet krijgt?
Als het vertrouwd overkomt kun je het wel proberen lijkt me, of je haalt het toestel gewoon op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Sugarfall zo 5 dec 2010 - 4:12

Ik zou het niet doen. Maar ik geloof dan ook niet in die verhalen als ''gekregen bij zakelijke abonnementen'', en dat soort dingen. Dan voelt het voor mij al niet helemaal betrouwbaar aan.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 4:13

Wil je de link van de advertentie eens plaatsen? Misschien dat wij even kunnen kijken of wij het vertrouwen of niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Sugarfall zo 5 dec 2010 - 4:17

En eens googelen op zijn naam?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 4:19

Hmmm ik ben vanmezelf al spichtig wat betreft aankopen op marktplaats, persoonlijk zou ik het niet doen. En zelf twijfel je ook al. Dan denk ik dat het bij twijfel al helemaal niet handig is om te doen. Bovendien gaat het om een groot bedrag en dan is het helemaal erg als je dat geld kwijt zou zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 4:20

Ik zou zoiets als een Iphone niet kopen op marktplaats.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Ambivalence zo 5 dec 2010 - 4:23


http://link.marktplaats.nl/401732634
Dit is de link.
Via Paypal lijkt me dan inderdaad wel weer betrouwbaar, maar ze vergoeden alleen bij bedragen tot €200,- dus dat gaat hier helaas niet op. Ik kan de meneer in kwestie overigens niet vinden op telefoongids.nl en ophalen is geen optie, te ver weg helaas.
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 4:24

Lilly87 schreef:
http://link.marktplaats.nl/401732634
Dit is de link.
Via Paypal lijkt me dan inderdaad wel weer betrouwbaar, maar ze vergoeden alleen bij bedragen tot €200,- dus dat gaat hier helaas niet op. Ik kan de meneer in kwestie overigens niet vinden op telefoongids.nl en ophalen is geen optie, te ver weg helaas.

Advertentie bestaat niet meer zegt MP....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Lies zo 5 dec 2010 - 4:25

De advertentie bestaat niet meer...Staat er bij mij!
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Ambivalence zo 5 dec 2010 - 4:27

Het voelt inderdaad niet echt betrouwbaar, heb inmiddels andere advertenties gezien die meer betrouwbaar overkomen, maar blijf het eng vinden.

Als de advertentie niet meer bestaat is mijn dilemma iig opgelost Wink

Iemand enig idee hoe ik, anders dan via marktplaats, aan een Iphone kom? Ik wil 'm zo graag! bounce
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Lies zo 5 dec 2010 - 4:34

Lilly87 schreef:Het voelt inderdaad niet echt betrouwbaar, heb inmiddels andere advertenties gezien die meer betrouwbaar overkomen, maar blijf het eng vinden.

Als de advertentie niet meer bestaat is mijn dilemma iig opgelost Wink

Iemand enig idee hoe ik, anders dan via marktplaats, aan een Iphone kom? Ik wil 'm zo graag! bounce

In de winkel? angel
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Ambivalence zo 5 dec 2010 - 4:39

Lies schreef:
Lilly87 schreef:Het voelt inderdaad niet echt betrouwbaar, heb inmiddels andere advertenties gezien die meer betrouwbaar overkomen, maar blijf het eng vinden.

Als de advertentie niet meer bestaat is mijn dilemma iig opgelost Wink

Iemand enig idee hoe ik, anders dan via marktplaats, aan een Iphone kom? Ik wil 'm zo graag! bounce

In de winkel? angel

Haha, ja dat snap ik Wink Maar wil een los toestel (abbo loopt nog) en die vind ik te duur om nieuw te kopen, dus vandaar dat ik op zoek ben naar een tweedehands.

Iemand die nog iemand kent die een van de vrachtwagen gevallen Iphone heeft? angel
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 4:45

Als de advertentie echt niet meer bestaat zegt dat voor mij eigenlijk al genoeg. Zoals jij het omschrijft zou ik het niet bij hem kopen. Sowieso zou ik zo'n duur iets niet via PayPal betalen, maar op gaan halen bij de verkoper. Ik ben daar misschien heel voorzichtig in, maar ik vind 269 euro een hoop geld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Ambivalence zo 5 dec 2010 - 5:04

Bij nader inzien bleek de verkoper inderdaad totaal niet betrouwbaar. Ik vind het ook erg veel geld, dus heb besloten alleen te kopen wanneer ik 'm zelf op kan halen, lijkt me wel zo verstandig Wink
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 6:36

Maar alles leuk en aardig, je wil graag een Iphone, maar heb je ook een Iphone abonnement? Anders heb je er nog geen hol aan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 6:39

Doedell schreef:Maar alles leuk en aardig, je wil graag een Iphone, maar heb je ook een Iphone abonnement? Anders heb je er nog geen hol aan!
je wilt een iphone, dus je wilt een iphone.

Gister last ik dat iemand een Oilily theepot zocht. Deze mocht ook stuk zijn of zonder deksel. Ze wilde gewoon graag zo'n theepot en kon een nieuwe niet betalen. Ja, hoe graag wiil je iets hebben =)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 6:39

Doedell schreef:Maar alles leuk en aardig, je wil graag een Iphone, maar heb je ook een Iphone abonnement? Anders heb je er nog geen hol aan!
Ik had een iPhone zonder een iPhone-abonnement en ik kon er alles gewoon mee hoor. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Ambivalence zo 5 dec 2010 - 7:04

Purple schreef:
Doedell schreef:Maar alles leuk en aardig, je wil graag een Iphone, maar heb je ook een Iphone abonnement? Anders heb je er nog geen hol aan!
Ik had een iPhone zonder een iPhone-abonnement en ik kon er alles gewoon mee hoor. Very Happy

Exactly. Ik heb een abonnement met internet etc en in een simlockvrije Iphone past dat prima
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Prosecco zo 5 dec 2010 - 7:07

Smikkell schreef:
Doedell schreef:Maar alles leuk en aardig, je wil graag een Iphone, maar heb je ook een Iphone abonnement? Anders heb je er nog geen hol aan!
je wilt een iphone, dus je wilt een iphone.

Gister last ik dat iemand een Oilily theepot zocht. Deze mocht ook stuk zijn of zonder deksel. Ze wilde gewoon graag zo'n theepot en kon een nieuwe niet betalen. Ja, hoe graag wiil je iets hebben =)

Ahh gossie, dat vind ik dan wel weer aandoenlijk
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Zwerver zo 5 dec 2010 - 7:47

Sowieso, als je zo'n dure telefoon koopt zou ik hem altijd ophalen!
Ik heb mijn Samsung Galaxy S ook via Marktplaats. Heb hem wel opgehaald...ik heb laatst schoenen gekocht via MP, kon ook via paypall maar ik was eigenwijs en deed via IDEAL. Heb nooit mijn schoenen gekregen. Sindsdien haal ik dure dingen altijd op.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Zwerver zo 5 dec 2010 - 7:48

Purple schreef:
Doedell schreef:Maar alles leuk en aardig, je wil graag een Iphone, maar heb je ook een Iphone abonnement? Anders heb je er nog geen hol aan!
Ik had een iPhone zonder een iPhone-abonnement en ik kon er alles gewoon mee hoor. Very Happy
Met blackberry is het wel weer een ander verhaal.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone via Marktplaats, doen of niet? Empty Re: Iphone via Marktplaats, doen of niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum