iPhone 4S: ik hoor hen niet, zij mij wel
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
iPhone 4S: ik hoor hen niet, zij mij wel
Sinds vandaag. Wanneer ik gebeld word hoor ik hen niet, zij horen mij wel. Heb hem al uit en weer aan gezet, en ook alle instellingen terug gezet, heeft niks geholpen. Kan ik nu naar elke willekeurige telefoonwinkel gaan, of moet ik naar Hi/KPN omdat dat mijn provider is?
Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad? Op internet lees ik dat er heel veel mensen ditzelfde probleem heeft gehad.
Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad? Op internet lees ik dat er heel veel mensen ditzelfde probleem heeft gehad.
Gast- Gast
Re: iPhone 4S: ik hoor hen niet, zij mij wel
Ik heb dat ook een keer gehad, toen zat mijn speakertje verstopt. Er had een tube zonder dop in mijn tas gezeten en dat zalfje was in die gaatjes gaan zitten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hebje niet per ongeluk het geluid uit gezet? Merk je met name als je aan het bellen bent. Je speaker gaat anders
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Oja, ben vergeten te vertellen dat ik ook even de stofzuiger op het hoor gedeelde heb gezet, heeft niks geholpen.
Gast- Gast
Minx schreef:Hebje niet per ongeluk het geluid uit gezet? Merk je met name als je aan het bellen bent. Je speaker gaat anders
Nee geloof niet dat mijn geluid uit staat. Als ik op handsfree druk hoor ik degene die me belt wel.
Gast- Gast
Carrie schreef:Minx schreef:Hebje niet per ongeluk het geluid uit gezet? Merk je met name als je aan het bellen bent. Je speaker gaat anders
Nee geloof niet dat mijn geluid uit staat. Als ik op handsfree druk hoor ik degene die me belt wel.
Dat is ook een andere speaker volgens mij. Zou even proberen te bellen en dan het harder zachter knopje indrukken. Als dat geluid volledig zacht staat hoor je de persoon ook niet. Dus niet eerst de handsfree aanzetten
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik had het er met de stofzuiger niet uitgekregen, ik heb de gaatjes van het speakertje heel voorzichtig met een speldenpuntje doorgeprikt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Minx schreef:Carrie schreef:Minx schreef:Hebje niet per ongeluk het geluid uit gezet? Merk je met name als je aan het bellen bent. Je speaker gaat anders
Dat is ook een andere speaker volgens mij. Zou even proberen te bellen en dan het harder zachter knopje indrukken. Als dat geluid volledig zacht staat hoor je de persoon ook niet. Dus niet eerst de handsfree aanzetten
Ik bel steeds mijn voicemail, vriend wordt een beetje gek dat ik hem steeds bel Maar ook het hard/zacht knopje staat op zijn harst.
Gast- Gast
Heb ik ook gehad, geen oplossing voor gevonden, ik kon dus alleen maar op handsfree bellen. Toen heb ik de iphone gereset (was wel alles kwijt) en toen deed ie het weer, ik moet dus wel iets met de instellingen hebben gedaan of een of ander knopje per ongeluk hebben ingedrukt. (heb geen 4s, maar een 4)
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Susan schreef:Ik had het er met de stofzuiger niet uitgekregen, ik heb de gaatjes van het speakertje heel voorzichtig met een speldenpuntje doorgeprikt.
Ok dat zal ik nog eens proberen dan. Maar ben bang dat het daar niet aan ligt, want er zat niks in mijn tas. Ik heb mijn telefoon ook bijna nooit in mijn tas maar altijd in mijn zak of bh
Gast- Gast
Babydoll schreef:Heb ik ook gehad, geen oplossing voor gevonden, ik kon dus alleen maar op handsfree bellen. Toen heb ik de iphone gereset (was wel alles kwijt) en toen deed ie het weer, ik moet dus wel iets met de instellingen hebben gedaan of een of ander knopje per ongeluk hebben ingedrukt. (heb geen 4s, maar een 4)
Heb hem ook gereset, maar heeft helaas niet geholpen
Edit: ik was niet alles kwijt, dus weet niet of ik hem gereset heb dan, maar heb wel de fabrieksinstellingen terug gezet.
Gast- Gast
Heb je hier iets aan?
http://support.apple.com/kb/TS1630?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL
http://support.apple.com/kb/TS1630?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL
Blair- Kletskop
Vaak zat gehad..alleen lag dat bij mij dus aan de provider..
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Wat ik op google ook lees, wanneer je gaat bellen druk dan aan de volumeknopjes, blijkbaar hadden velen deze helemaal op mute staan waardoor ze niks horen.
Blair- Kletskop
Babydoll schreef:Wat ik op google ook lees, wanneer je gaat bellen druk dan aan de volumeknopjes, blijkbaar hadden velen deze helemaal op mute staan waardoor ze niks horen.
Nee dat is het bij mij dus niet, heb ik net getest. Ik zal even op je linkje kijken.
Gast- Gast
Als je hem van HI/KPN hebt, dan is het meestal zo dat je naar hun winkel moet. Heb je hem bv van de Phonehouse, dan zou je hem daar kunnen inleveren. En als je de pakbon hebt, dan kun je hem overal inleveren.
Verder geen verstand van Iphone's.
Verder geen verstand van Iphone's.
Gast- Gast
Als je iemand belt met je Iphone dan staan er op je touchscreen 6 opties, een daarvan is geluid uit. Ik heb weleens per ongeluk met mijn oor die optie aangeraakt en dan hoor je ook niets.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Roxi3 schreef:Als je iemand belt met je Iphone dan staan er op je touchscreen 6 opties, een daarvan is geluid uit. Ik heb weleens per ongeluk met mijn oor die optie aangeraakt en dan hoor je ook niets.
Ik hoop dat dit hem is, en hij verder niet kapot is. Frustrerend als je telefoon niet doet wat jij wil!
Blair- Kletskop
Babydoll schreef:Roxi3 schreef:Als je iemand belt met je Iphone dan staan er op je touchscreen 6 opties, een daarvan is geluid uit. Ik heb weleens per ongeluk met mijn oor die optie aangeraakt en dan hoor je ook niets.
Ik hoop dat dit hem is, en hij verder niet kapot is. Frustrerend als je telefoon niet doet wat jij wil!
Nee dat is het ook niet. Boehoe wil mijn iPhone helemaal niet missen. Zal morgen eens bellen met de helpdesk van Apple, ze zijn nu gesloten. Wel bedankt voor het meedenken!
Gast- Gast
Ik blijf nog heel hard voor je hopen dat het iets met de instellingen is en er verder niets defect is!
Blair- Kletskop
Babydoll schreef:Ik blijf nog heel hard voor je hopen dat het iets met de instellingen is en er verder niets defect is!
Dat is lief! Ik hoop dat het helpt
Gast- Gast
Kan zelf ook echt niet zonder mn iphoontje, dus i know the feelin'.
Blair- Kletskop
Babydoll schreef:Kan zelf ook echt niet zonder mn iphoontje, dus i know the feelin'.
Ja, het voelt heel heftig allemaal.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» En ja hoor....
» Moeilijk hoor...
» Ja hoor, het is weer zo ver!
» Ja zeg, nou is het klaar met de winter hoor!
» Jaaaaa hoor...
» Moeilijk hoor...
» Ja hoor, het is weer zo ver!
» Ja zeg, nou is het klaar met de winter hoor!
» Jaaaaa hoor...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: