Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iphone vraag, synchroniseren lukt niet

3 plaatsers

Ga naar beneden

Iphone vraag, synchroniseren lukt niet Empty Iphone vraag, synchroniseren lukt niet

Bericht  TukTuk wo 18 jan 2012 - 2:10

Ik snap vrij weinig van dat hele Itunes gebeuren.. Nu heb ik Itunes op mijn laptop gehad, voordat er een nieuwe schijf in kwam.. Had mijn Iphone schijnbaar daarmee gesynchroniseerd.
Inmiddels nieuwe hdd in mijn laptop, itunes weer gedowloadn.. Nu kan ik wel op synchroniseren klikken en dat werkt ook gewoon, maar als ik iets wil aanpassen, zoals aanvinken dat de tonen ook gesynchroniseerd moeten worden, dan krijg ik deze melding:

Iphone vraag, synchroniseren lukt niet 34rx89f

Maar ik wil helemaal niet dat mijn hele iphone gewist wordt.. Ik wil gewoon een gedownloade ringtone er op kunnen zetten.. Iemand enige idee wat ik hiermee moet?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone vraag, synchroniseren lukt niet Empty Re: Iphone vraag, synchroniseren lukt niet

Bericht  _Femme wo 18 jan 2012 - 4:32

Wat ik weet is dat je niet 1 iPhone op 2 verschillende computers aan kunt sluiten. Op zich ook wel logisch want anders zou je bij iedereen gekochte muziek en apps van de computer van hun op je iPhone kunnen zetten. Ik denk dus dat je 1 laptop moet kiezen waar je hem voortaan voor gaat gebruiken.

Edit: verkeerd gelezen. Het is dus 2 verschillende schijven in 1 laptop. Dan weet ik het ook niet Iphone vraag, synchroniseren lukt niet 394967

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone vraag, synchroniseren lukt niet Empty Re: Iphone vraag, synchroniseren lukt niet

Bericht  Caro wo 18 jan 2012 - 5:18

Omdat je itunes opnieuw hebt gedownload, en er denk ik een andere code op je harde schijf is opgeslagen, herkent itunes blijkbaar je laptop als een nieuwe computer.

Dus dat is zuur.. Ik denk dat je eerst een back up moet maken van je huidige iphone, en hem dan moet laten synchroniseren en dan de back up terug kan zetten. Dan heb je je al je oude gegevens nog (als het goed is).

En anders moet je even zoeken op 'nieuwe iTunes + gegevens overzetten'.. en dat proces volgen. Want ik weet dat ik dat met mijn iPad ook heb moeten doen.. en ik vond volgens mij via de apple site zelf een hele instructie.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone vraag, synchroniseren lukt niet Empty Re: Iphone vraag, synchroniseren lukt niet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum