Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

+59
moepie
kwak
pitbullgup
Mama Titty
Shopaholic
Happydobby
Alex
Supertalentje
banjer49
Limburg85
Fearie
Laced
Exogenesis
Happinaz
Flip Fluitketel
mezzoforte
Caresses
miss piggy
MADDIE
nillis
M@niek
Novalee
Elliot
Aardbei
SarahKey
Printje
Silver
Wennes
ingrid82
Sanne
Filoria
Ella
Snoes
Jezzie
Juutjepetuutje
*Lookie*
mystery mom
Inge
LDJ
Viva
Weegschaal
liesje
Raindrop
Highway
MamaDaan
Pien
Coco
Shisha
Amber-
Twellie
_Jet
Muppetje
Puggle
Jasmine
Linda
Annemie
Lejow
Ayla
Annemoontje
63 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  banjer49 vr 28 dec 2012 - 3:09

wat een stom mens zeg!!! heel veel sterkte Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 699888
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Coco vr 28 dec 2012 - 3:10

Sterkte Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 699888
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Supertalentje vr 28 dec 2012 - 3:10

Wat een vervelende reactie van je vk zeg... Sterkte de komende periode...

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Happinaz vr 28 dec 2012 - 3:13

Annemoontje schreef:Heb een miskraam.. Cry

Vanmorgen werd ik wakker en wat voelde ik me leeg. Ineens alle plannen en dromen voor 2013 weg. Ik kon ook meteen zonder spiegel zien dat mijn zwangerschapsbuikje weg was (ik had al vrij vroeg een buikje, waarschijnlijk door de darmen natuurlijk maar toch, je kon het al goed zien als je het wist).

Ik ben bij de verloskundige geweest. Het was een vervangster die blijkbaar wat diensten overneemt in vakanties. Maar wat een droge druif was dat zeg. Jeetje, ik stond in nog geen vier minuten weer buiten. Mijn man had eerst rijles en we hadden dus daar ter plekke afgesproken, maar het was niet eens meer nodig, het stelde niks voor. Ik was vroeg en al voor mijn man er zou zijn, stonds ik letterlijk weer buiten op hem te wachten. Ze vroeg niet naar mijn verhaal, wanneer en hoe en wat. (oke ze heeft waarschijnlijk wel overdracht gehad maar een beetje interesse was wel op z'n plaats). Ze wenstte me ook helemaal geen sterkte toe of wat dan ook.
Heb dus ook geen nagesprekje gehad. Of stel ik me aan en is dit wel normaal? Gaat dit altijd zo?

Er was niks meer op de echo te zien. Op een streep wat bloed moest voorstellen, was de baarmoeder leeg. En wat doet dat pijn zeg, Eerst nog een kloppend hartje en 9 dagen later is er helemaal niks meer..

Ik heb eigenlijk geen idee wat een normale procedure is, maar de manier waarop jij het beschrijft klinkt niet als een aardige, waardige manier Evil or Very Mad.
Zou je misschien nog wat steun bij je huisarts kunnen vinden?
Veel sterkte meis!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Alex vr 28 dec 2012 - 3:16

Wat rot, zeg. En dan krijg je ook nog zo'n nare behandeling door de vk. Sterkte!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  LDJ vr 28 dec 2012 - 3:17

Wat naar.
Heel veel sterkte gewenst hug .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Happydobby vr 28 dec 2012 - 3:22

Veel sterkte de komende tijd.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Shopaholic vr 28 dec 2012 - 3:24

Wat vreselijk zeg! Heel veel sterkte de komende tijd.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Silver vr 28 dec 2012 - 3:25

Owh meis, wat vreselijk! En ook de manier hoe je behandeld bent... Misschien nog even een afspraak plannen voor bij de huisarts? Kan je in ieder geval even je verhaal kwijt.
Heel veel sterkte, dit is wel een naar einde van 2012... Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 699888
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Mama Titty vr 28 dec 2012 - 3:26

Ik zou een klacht indienen of je verhaal mailen of bellen naar de praktijk.

Bij mijn miskramen(heb er 3 gehad)heb ik super begeleiding gehad en bij mij waren alle 3 de keren nog niet eens dat ik een kloppend hartje had gezien.
Bij mij controle met echo, uithuilen, mijn verhaal kunnen doen en zelfs nog paar dagen erna dat ze me belde om te kijken hoe het ging en of ik nog veel last had of vragen.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  mystery mom vr 28 dec 2012 - 3:27

Wat een botte vk zeg. Goed omgaan met mensen en zulk soort situaties hoort net zo goed bij hun werk als bij het maken van echo's ed.

Heel veel sterkte!
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Jasmine vr 28 dec 2012 - 3:41

Sad

Wat een ontzettend lompe VK trouwens. Dit was bij mij absoluut niet de gebruikelijke gang van zaken. Ik zou echt, zoals Mama Titty ook al zegt, een klacht indienen bij de praktijk. Zo ga je niet met mensen om. Ik kreeg bij mijn eerste twee miskramen (derde was in ziekenhuis) prima begeleiding. Ze vroegen hoe het met me ging, reageerden begripvol en legden alles uit. Ook hebben we afspraken gemaakt voor een volgende zwangerschap.

Nazorg en begeleiding van een miskraam hoort ook bij het werk van een verloskundige. Dat heeft jouw vk toch minder goed begrepen.

Sterkte meid hug


Als je nog vragen hebt verder, of je verhaal kwijt wilt, je mag me altijd een PM sturen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Flip Fluitketel vr 28 dec 2012 - 3:53

Ik vind het ook echt niet kunnen hoe de vk reageerde. Zou dan ook zeker contact opnemen met de praktijk om het te zeggen en evt klacht indienen.

Toen ik een MK had waren ze juist heel meelevend. Ze belden regelmatig en hebben zeker 3x huisbezoek gehad van de praktijk en toen ik het 'kindje' verloor zijn ze zelfs nog langs geweest. Dus wat betreft nazorg kan desbetreffende VK die jij heb gehad nog heel wat leren.......

Sterkte!!!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Annemoontje vr 28 dec 2012 - 3:54

Bedankt meiden! Heb echt veel steun aan jullie!
Mijn man was ook erg verbaasd toen hij me zo buiten zag staan daar en toen ik mijn verhaal deed.

Ben het helemaal met jullie eens. Ik had dus ook begeleiding verwacht, dit dus niet. Ik ga een paar dagen tot hoogstens een weekje nog even afwachten, kijken of ik nog een telefoontje krijg van mijn eigen verloskundige in de hoop dat ze vraagt hoe het ermee is. Hoop nergens op, maar als ik niks meer hoor van die praktijk, dan ga ik toch een klacht indienen inderdaad en het bespreken. Gelukkig staat op de website van hun waar ik terecht kan voor klachten.
Als ik niks meer hoor, dan ga ik inderdaad even naar de huisarts voor een gesprekje. Voelt wel raar zo, voelde echt als: weg=is pech, jammer dan.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  pitbullgup vr 28 dec 2012 - 4:06

Hè wat naar sterkte.... Is zeker geen normale gang van zaken zeg. Ik heb ook fijne begeleiding gehad belde ook nog een week naderhand hoe het ging etc waren heel mee levend in mijn geval terwijl ik er zelf vrij nuchter onder was.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Jezzie vr 28 dec 2012 - 4:24

Heel veel sterkte hug
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  ingrid82 vr 28 dec 2012 - 4:41

Heel veel sterkte met dit verlies Sad
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
Woonplaats : boxtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  kwak vr 28 dec 2012 - 5:10

sterkte Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 699888
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Snoes vr 28 dec 2012 - 5:14

Wat naar Annemoontje, ook de manier waarop je behandeld werd. Heel veel sterkte meis hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  moepie vr 28 dec 2012 - 5:27

Heel veel sterkte!

En dat heeft die verloskundige zeker niet netjes gedaan!
Ook als je eigen verloskundige je nog belt zou ik dat wel vermelden.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  SoGood vr 28 dec 2012 - 5:29

Wat verdrietig.. Sterkte.. Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 699888
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Bluestar vr 28 dec 2012 - 5:47

Heel veel sterkte! En wat vervelend dat de verloskundige zo deed zeg!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  _Lana_ vr 28 dec 2012 - 6:07

Hè bah, wat vreselijk naar! Ook hoe het verder afgehandeld is.
Heel erg veel sterkte!!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  tweeling vr 28 dec 2012 - 6:26

Heel veel sterkte!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Filoria vr 28 dec 2012 - 8:37

Wat naar om te lezen zo zeg... Het lijkt me zo moeilijk voor je om de zwangerschap goed af te sluiten, ook omdat je niet goed kon merken of je het vruchtje verloren was of niet. Pff wat oneerlijk dat zoiets moois zo rot kan eindigen. Ik wens je heel veel sterkte toe en hopelijk een mooie gezonde baby in 2013 Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 699888Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 699888Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 699888
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 4 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum