Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

+59
moepie
kwak
pitbullgup
Mama Titty
Shopaholic
Happydobby
Alex
Supertalentje
banjer49
Limburg85
Fearie
Laced
Exogenesis
Happinaz
Flip Fluitketel
mezzoforte
Caresses
miss piggy
MADDIE
nillis
M@niek
Novalee
Elliot
Aardbei
SarahKey
Printje
Silver
Wennes
ingrid82
Sanne
Filoria
Ella
Snoes
Jezzie
Juutjepetuutje
*Lookie*
mystery mom
Inge
LDJ
Viva
Weegschaal
liesje
Raindrop
Highway
MamaDaan
Pien
Coco
Shisha
Amber-
Twellie
_Jet
Muppetje
Puggle
Jasmine
Linda
Annemie
Lejow
Ayla
Annemoontje
63 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 5 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Weegschaal vr 28 dec 2012 - 9:17

Heel veel sterkte Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 5 699888
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 5 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Filoria za 29 dec 2012 - 20:15

Hoe gaat het nu met je Annemoontje?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 5 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Annemoontje zo 30 dec 2012 - 1:12

Lichamelijk gaat het al wat beter. Geen krampen meer. Heel af en toe een krampaanval van twee minuutjes en dan is het weer weg, stelt weinig voor . Verder is het bloedverlies aan het afnemen. Wel merk ik dat mijn baarmoeder nog heel gevoelig is, kan haast niks op mijn buik verdragen en ook op de wc doet het soms pijn. Gisteren nog wat slapjes, gelukkig gaat dat nu al een heel stuk beter.

Emotioneel (nog) niet goed. Pas sinds vrijdagavond dringt het pas echt door wat er eigenlijk allemaal is gebeurd afgelopen week. Heb de afgelopen nacht redelijk geslapen, maar alle nachten daarvoor waren een ramp. Naast de pijn die ik had, pieker ik erg veel zodra ik in bed lig. Mijn hoofd is overvol en kan dan de slaap niet vatten. Ook overdag even rusten maakt me helemaal gek zodra ik ga liggen.
Ook voelt het alsof ik niet te lang verdriet mag hebben. Mijn man is er voor me en zegt dat ik alle tijd moet nemen om het verwerken en ik me nergens voor hoef te haasten, maar waarom voelt het dan toch zo alsof ik al weer door moet gaan?
Ik ben ook boos en teleurgesteld dat mijn lichaam gefaald heeft en ik deze zwangerschap niet kon voldragen. Ook zijn er mensen in mijn omgeving die met gemak snel meerdere kindjes op de wereld hebben gezet en ik vraag me af waarom het bij mij niet is gelukt om één zwangerschap te voltooien.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 5 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 1:34

Annemoontje je moet het niet persoonlijk zien. Het is niet de schuld van jouw lichaam. 10% van alle zwangerschappen eindigd in een mk. Meestal weet je het niet van andere mensen omdat de meesten het niet vertellen. Na mijn mk hoorde ik ineens van heel veel stellen dat ze dat ook meegemaakt hebben. Ook al denk je soms dat mensen meerdere kindjes hebben wil het niet zeggen dat zij geen mk gehad hebben.

Heel veel sterkte!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 5 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  liesje zo 30 dec 2012 - 5:24

wat naar allemaal en dan ook nog zo'n vk. wat kruumel ook zegt je moet het proberen niet persoonlijks als falen te zien. heel gek of vervelend om te zeggen maar je lichaam heeft goed gehandeld al is dit helemaal niet leuk.maar je lichaam heeft een ''ongezond'' vruchtje volgens de natuur geregeld. maar meis ik snap je heel goed je maakt als je zwanger bent allerlei plannen en ziet een mooie toekomst met zo'n kleintje en dat is nu in 1klap weg boem. neem er de tijd voor. ik had bij beide mk-en heel snel het gevoel er voor te willen gaan. waarom weet ik nog niet maar heb nu 2 geweldige kruimels rondhobbelen. ik wil je heel veel sterkte toewensen en hopelijk een goede zwangerschap de volgende keer
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 5 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  _Jet zo 30 dec 2012 - 8:07

Wat naar zeg en dan ook nog eens een vervelend (kort) gesprek. Heel veel sterkte!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 5 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Raindrop zo 30 dec 2012 - 9:12

Lieverd, het is niet jouw lichaam dat gefaald heeft, ik ken zelf verschillende mensen die een mk hebben gehad. Veel mensen praten er alleen niet over. Dus geef alsjeblieft jezelf niet de schuld meis!

Probeer er alle tijd voor te nemen om dit te verwerken, hoelang het ook duurt. Het lijkt misschien wel dat het leven doorgaat, maar probeer echt aan jezelf te denken en dit op jouw manier te verwerken.
En weet dat ik er voor je ben he! Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 5 699888
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 5 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum