Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

+59
moepie
kwak
pitbullgup
Mama Titty
Shopaholic
Happydobby
Alex
Supertalentje
banjer49
Limburg85
Fearie
Laced
Exogenesis
Happinaz
Flip Fluitketel
mezzoforte
Caresses
miss piggy
MADDIE
nillis
M@niek
Novalee
Elliot
Aardbei
SarahKey
Printje
Silver
Wennes
ingrid82
Sanne
Filoria
Ella
Snoes
Jezzie
Juutjepetuutje
*Lookie*
mystery mom
Inge
LDJ
Viva
Weegschaal
liesje
Raindrop
Highway
MamaDaan
Pien
Coco
Shisha
Amber-
Twellie
_Jet
Muppetje
Puggle
Jasmine
Linda
Annemie
Lejow
Ayla
Annemoontje
63 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Viva wo 26 dec 2012 - 0:57

He bah, wat vervelend en rot!
Je weet nu ook gewoon niet óf het een miskraam is of niet, lastig dat je pas vrijdag terecht kan.

Vorig jaar wist ik net voor kerst dat het mis was, ook geen fijne kerst, maar toen wisten we tenminste wel dat het mis was. Jij weet het nog niet... Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 699888
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  LDJ wo 26 dec 2012 - 1:06

Ohh, wat naar. Ik hoop dat het alsnog goed is.
Ik duim voor jullie hug .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Inge wo 26 dec 2012 - 1:10

Wat verschrikkelijk die onzekerheid!
Ik duim voor jullie!
hug
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  mystery mom wo 26 dec 2012 - 1:10

Oh shit zeg! Enwat vervelend dat je tot vrijdag moet wachten! Is de vk dan soms bang dat t nu nog goed zit maar dat t alsnog binnen bepaalde tijd fout kan gaan? Of waarom zou t nu te vroeg zijn? In elk geval veel sterkte en hopelijk krijgen jullie gewoon een mooie echo vrijdag. Ik duim voor je!
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  *Lookie* wo 26 dec 2012 - 1:10

Sterkte meid!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Juutjepetuutje wo 26 dec 2012 - 1:34

he bah wat naar!
heel veel sterkte! ik duim voor je dat het tóch goed zit maar idd die onzekerheid zo.. bah
Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 699888
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Jezzie wo 26 dec 2012 - 3:09

He bah wat vervelend. Heel erg veel sterkte.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Snoes wo 26 dec 2012 - 3:55

Wat naar Annemoontje. En dan ook nog die onzekerheid, ik hoop alsnog dat je vrijdag een goede echo hebt Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Ella wo 26 dec 2012 - 4:25

He wat naar zeg, ook die onzekerheid, heel veel sterkte! Ik hoop dat je vrijdag gewoon een goede echo mag hebben
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Filoria wo 26 dec 2012 - 4:35

He wat naar. Eerst een goede echo en nu dit. Ik weet helaas wat je doormaakt. Je hebt wel enorme pech dat het ook nog tijdens de feestdagen gebeurt. Heel veel sterkte!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Sanne wo 26 dec 2012 - 4:40

Wat naar, ik hoop dat het toch goed zit. Wat een onzekerheid zo, hug

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Annemoontje wo 26 dec 2012 - 6:05

Bedankt meiden! smile

Inderdaad een hoop onzekerheid. Ik bloed nog steeds en best wel wat, net als de eerste dagen van een menstruatie. Ik lijk wel alsof ik ongesteld ben ofzo :O Heb nu ook ineens sinds vanmiddag precies dezefde klachten als wanneer ik ongesteld ben de eerste dagen. confused Heb hoofdpijn, buikpijn dus, pijn in onderrug en een lusteloze been. Heb het vruchtje nog niet verloren in ieder geval. Wel wat stolseltjes, maar het was geen vruchtje, dat weet ik zeker.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  ingrid82 wo 26 dec 2012 - 7:21

Onee wat erg en wat een onzekerheid allemaal veel sterkte en succes gewenst voor vrijdag
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
Woonplaats : boxtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Filoria wo 26 dec 2012 - 8:41

Weet je een beetje hoe een vruchtje eruit ziet rond acht weken? Het is inderdaad wel herkenbaar hoor. Ik heb met 10 weken een miskraam gehad, maar het kindje was met 8.2 weken al gestopt met groeien. Als je dat fijn vind kan ik je wel een PM sturen?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Wennes wo 26 dec 2012 - 8:48

Sterkte!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Annemoontje wo 26 dec 2012 - 9:25

Filoria schreef:Weet je een beetje hoe een vruchtje eruit ziet rond acht weken? Het is inderdaad wel herkenbaar hoor. Ik heb met 10 weken een miskraam gehad, maar het kindje was met 8.2 weken al gestopt met groeien. Als je dat fijn vind kan ik je wel een PM sturen?

Ja ik heb even opgezocht hoe het eruit zou moeten zien. De stolseltjes die ik tot nu toe heb lijken daar totaal niet op. Nee ik ben het nog niet verloren volgens mij.
Het vloeien is nu echt flink aan het doorzetten, moet nu elk uur naar de wc, dus ik zie het heel somber in. Ja ik zou het heel fijn vinden als je me een PM zou willen sturen!
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Filoria wo 26 dec 2012 - 9:50

Balen dat het vloeien doorzet Sad Je hebt een PM Annemoontje.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Pien wo 26 dec 2012 - 10:37

Wat ontzettend klote dat het vloeien door lijkt te zetten....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Silver wo 26 dec 2012 - 10:53

Aah meis, wat vreselijk! Heel veel sterkte..
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Printje wo 26 dec 2012 - 10:54

Wat ontzettend vervelend zeg! Hopelijk zit alles toch nog goed en heb je vd week toch nog een goede echo.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Pien do 27 dec 2012 - 1:35

Hoe gaat het nu met je?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  SarahKey do 27 dec 2012 - 2:12

Oh wat naar en wat een onzekerheid. En eerst een goede echo. 2 jaar terug zaten wij ook zo, precies ook met de feestdagen. Rotter kun je jezelf niet voelen. Ons vruchtje was ook rond de 8 weken gestopt met groeien en dat merk je echt wel als het er uit komt. SterkteGeen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 699888
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Aardbei do 27 dec 2012 - 2:22

Oh Annemoontje, wat naar! Heel veel sterkte!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 2:32

Heel veel sterkte meid!

Ik hoop natuurlijk mee dat het goed blijft gaan.

Succes voor vrijdag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Annemoontje do 27 dec 2012 - 2:53

Dank jullie wel! Fijn dat jullie aan me denken en met me meeleven.

Het is echt mis. Er is geen enkele hoop meer. Vanacht heb ik zwetend wakker gelegen van de pijn. Ik begon ook steeds meer bloed te verliezen (had gelukkig een handdoek in bed liggen) en nadat ik vanmorgen wakker werd, verloor ik allemaal stolsels. Er waren zoveel stolsels tegelijk dat ik niet heb kunnen zien of het vruchtje er al uit is of niet. We zullen het morgen zien op de echo. Ik ben erg verdrietig en aangeslagen, mijn man ook. Hij zei dat hij zou willen dat hij de pijn kon overnemen.
Vandaag zouden we naar Babydump gaan (stond al een paar weken op de planning) om gewoon eens rond te neuzen en ons een beetje te orienteren voor een kinderwagen omdat mijn man vrij is van vandaag, we zouden er een leuke dagje uit van maken. Sad

Ik laat jullie morgen sowieso zo snel mogelijk wat weten als ik bij de verloskundige ben geweest.


Laatst aangepast door Annemoontje op do 27 dec 2012 - 2:54; in totaal 1 keer bewerkt
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5 - Pagina 2 Empty Re: Geen fijne kerst zo.. :( Update pag. 5

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum