Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

+16
Aimee
Pompoen
Sun88
Jasmine
Tiara
Sanne
M-G
Printje
Muppetje
Luce
Parel
Novalee
Susan
Liadan
Slakje
Tania
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Tiara di 25 dec 2012 - 11:42

Dat snap ik! Zo moeilijk om rustig aan te doen als je dat niet gewend bent Wink
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Sun88 di 25 dec 2012 - 11:48

Onze baby heeft de eerste weken ontzettend veel gehuild, sliep overdag niet, maakte zichzelf wakker door zijn eigen onrust. Hebben hem laten onderzoeken en op een liesbreuk na hebben ze niets kunnen vinden. Omdat wij het huilen zat waren zijn we naar een osteopaat gegaan onder het mom van baadt het niet schaad het niet. Deze man vertelde dat baby veel woede heeft, onduidelijk is waarvan maar stress of weinig rust in de zwangerschap kan hier aan bijgedragen hebben. Ik ben met 32 werken nog op vakantie gegaan, ver weg, met de auto, op de uitgerekende dag nog wezen winkelen. Ik wil hiermee aangeven, pak wel je rust. Ik heb dit niet gedaan en redelijke kans dat onze baby hierdoor ook moeite heeft met zijn rust pakken.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Pompoen di 25 dec 2012 - 11:51

Luce schreef:Als je begint te waggelen smile

Edit : nee, dat is niet waar. Sommige vrouwen beginnen daar heel vroeg al mee. Ik zou ook zeggen vanaf een week of 36.

Oh help! laughcry
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 11:53

Sun klopt wat je zegt. Hierin herken ik vooral ook R als kleine baby. Weet niet of je de situatie kent waarin wij zaten toen ik zwanger was van r, de laatste weken waren een hel. Man doodziek in ziekenhuis alleen maar zorgen en stress. R huilde dus ook echt enorm veel in het begin en ik heb altijd de link gelegd met de laatste rotweken van mijn zwangerschap.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 11:53

Sun klopt wat je zegt. Hierin herken ik vooral ook R als kleine baby. Weet niet of je de situatie kent waarin wij zaten toen ik zwanger was van r, de laatste weken waren een hel. Man doodziek in ziekenhuis alleen maar zorgen en stress. R huilde dus ook echt enorm veel in het begin en ik heb altijd de link gelegd met de laatste rotweken van mijn zwangerschap.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Gast di 25 dec 2012 - 20:13

Ik heb me nooit echt hoogzwanger gevoeld omdat ze allebei te vroeg kwamen, dus ik zou ook zeggen vanaf 36/37 weken. Sowieso hecht ik niet zoveel aan zulke termen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Aimee di 25 dec 2012 - 20:28

Sanne schreef:Vanaf een week of 36 noem ik hoogzwanger. Ik vind hoogzwanger alleen niet een synoniem voor 'niets meer mogen'. Als je je goed voelt, hoef je toch geen hele dagen op de bank door te brengen? Volgens mij kunnen de meeste vrouwen prima inschatten waartoe ze nog in staat zijn.

Ja eens. Ik voelde me met een week of 36 toch wel echt hoogzwanger, met mijn gewaggel, geen sokken meer aan kunnen trekken, uithijgen nadat ik de trap op was gelopen. Maar stofzuigen, winkelen, etc. deed ik wel nog gewoon (op een hoogzwangerentempo Wink )
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  *Lookie* wo 26 dec 2012 - 1:22

Vanaf ongeveer 36 weken dus ik vind jou wel hoogzwanger Wink.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  LDJ wo 26 dec 2012 - 1:23

Ik voelde mijzelf pas echt hoogzwanger vanaf 40, 41 weken.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Snoes wo 26 dec 2012 - 4:00

Ik vind iemand vanaf 36 weken ongeveer hoogzwanger. Al heb ik mezelf ook nooit hoogzwanger gevoeld, heb tot op de dag dat mijn bevalling begon nog veel gedaan. Ik was continu bezig in het huishouden of met boodschappen oid, ik zat geen minuut stil. Zolang ik mij goed voelde, vond ik het fijn om nog veel te doen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Ella wo 26 dec 2012 - 4:27

Voordat ik zwanger was vond ik iemand vanaf week 35/36 hoog zwanger. Nu ben ik zelf 37 weken en ervaar dat echt niet zo. Mijn omgeving juist weer wel, die vinden dat ik het wat rustiger aan moet doen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum