Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

+16
Aimee
Pompoen
Sun88
Jasmine
Tiara
Sanne
M-G
Printje
Muppetje
Luce
Parel
Novalee
Susan
Liadan
Slakje
Tania
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 10:54

Vandaag was man weer eens 'boos' omdat hij vindt dat ik veel te veel blijf doen. Hij zegt dan steeds je bent hoogzwanger laat een ander dit of dat eens doen. Ik vind dat zolang ik me prima voel en echt wel voorzichtig doe ik alles nog prima kan doen, ik heb nog meer dan genoeg energie en kan bijv echt nog prima boodschappen doen/stofzuigen of wat dan ook. Ik ben zwanger maar ik vind mezelf nog niet hoogzwanger..ik vind iemand pas hoogzwanger bij 39- 40 weken.

En jullie, wanneer vind jij iemand hoogzwanger?



Edit; uiteraard weet ik dat hij dit zegt uit bezorgdheid en omdat hij zenuwachtig begint te worden voor de bevalling, het is voor hem, volgens eigen zeggen, eigenlijk pas de eerste keer adt hij het bewust gaat meemaken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Tania di 25 dec 2012 - 10:55

Vanaf een week of 36.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Slakje di 25 dec 2012 - 10:57

Ja, 36 weekjes...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Muppetje di 25 dec 2012 - 10:59

Ik heb mezelf nooit hoogzwanger gevonden...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Liadan di 25 dec 2012 - 11:00

Ik vind ook vanaf 36 weken ongeveer. Ik vind dus dat je man gelijk heeft Wink . En verder zou ik lekker doen wat je nog kan zolang je je daar goed bij voelt.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 11:01

Jij bent toch echt wel hoogzwanger, je mag over een paar dagen al thuis bevallen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Novalee di 25 dec 2012 - 11:03

Ik denk ook week 36, misschien nog wel eerder. Dat ligt er denk ik aan hoe de zwangerschap verloopt/hoe de zwangere zicht voelt.

39 of 40 weken vind ik te laat, sommige vrouwen bevallen dan al.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 11:06

Muppetje schreef:Ik heb mezelf nooit hoogzwanger gevonden...


Mmm zo voel ik het dus ook. Man zei hoogzwanger en ik denk dan mmm ikke? Nee hoor.

Liadan; het stukje over dat man gelijk heeft sla ik ff over oke Wink hahahaa en idd ik let echt wel op maar zolang ik alles nog kan blijf ik dat idd ook doen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Parel di 25 dec 2012 - 11:10

Vanaf een week of 37/38, als het echt 'hoog tijd' is om te gaan werpen
Laughing heb mezelf trouwens nooit hoogzwanger gevonden, ik liep een dag voor mijn bevalling nog flink te shoppen en te hamsteren, ook sjouwde ik zelf met alle tassen, ik was zwanger, niet gehandicapt, beredeneerde ik dan maar (ik kan álles zelf wel, zo'n typetje..)
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 11:11

Parel schreef:Vanaf een week of 37/38, als het echt 'hoog tijd' is om te gaan werpen
Laughing heb mezelf trouwens nooit hoogzwanger gevonden, ik liep een dag voor mijn bevalling nog flink te shoppen en te hamsteren, ook sjouwde ik zelf met alle tassen, ik was zwanger, niet gehandicapt, beredeneerde ik dan maar (ik kan álles zelf wel, zo'n typetje..)

hahaha zo'n type ben ik dus ook. kan het prima zelf, geen geflauwekul.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Parel di 25 dec 2012 - 11:13

Het maakt trouwens toch niet uit wat je allemaal nog doet? Je doet neem ik aan alleen maar wat je nog kan, in het ergste geval ga je ervan bevallen! Je moet misschien nog wel een maand, dan vind ik het persoonlijk niet hoogzwanger (al kan je natuurlijk ook volgende week bevallen, of morgen), maar misschien beredeneer ik dat zo omdat ik nooit ergens last van heb gehad en er vrijwel doorheen ben gefietst.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Luce di 25 dec 2012 - 11:13

Als je begint te waggelen smile

Edit : nee, dat is niet waar. Sommige vrouwen beginnen daar heel vroeg al mee. Ik zou ook zeggen vanaf een week of 36.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Muppetje di 25 dec 2012 - 11:14

Printje schreef:
Muppetje schreef:Ik heb mezelf nooit hoogzwanger gevonden...


Mmm zo voel ik het dus ook. Man zei hoogzwanger en ik denk dan mmm ikke? Nee hoor.

Haha, ja dat had ik ook als mensen dat zeiden. Mn man zei het eigenlijk nooit. Ik deed ook nog onwijs veel, tot op de dag voor de bevalling, hij vond dat alleen maar leuk...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Muppetje di 25 dec 2012 - 11:15

Parel schreef:Vanaf een week of 37/38, als het echt 'hoog tijd' is om te gaan werpen
Laughing heb mezelf trouwens nooit hoogzwanger gevonden, ik liep een dag voor mijn bevalling nog flink te shoppen en te hamsteren, ook sjouwde ik zelf met alle tassen, ik was zwanger, niet gehandicapt, beredeneerde ik dan maar (ik kan álles zelf wel, zo'n typetje..)

Dit dus, haha.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 11:15

Parel schreef:Het maakt trouwens toch niet uit wat je allemaal nog doet? Je doet neem ik aan alleen maar wat je nog kan, in het ergste geval ga je ervan bevallen! Je moet misschien nog wel een maand, dan vind ik het persoonlijk niet hoogzwanger (al kan je natuurlijk ook volgende week bevallen, of morgen), maar misschien beredeneer ik dat zo omdat ik nooit ergens last van heb gehad en er vrijwel doorheen ben gefietst.

Ja ik dus ook, ik kan (tot nu toe) terugkijken op twee zwangerschappen zonder klachten. Ik kan nog alles en zie geen reden om dat ook niet meer te doen.

En idd ervan bevallen zou ook geen ramp meer zijn. ..( al zou ik dan wel balen omdat ik mijn dagje weg 5 januari moet missen Embarassed )
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 11:16

Muppetje schreef:
Printje schreef:
Muppetje schreef:Ik heb mezelf nooit hoogzwanger gevonden...


Mmm zo voel ik het dus ook. Man zei hoogzwanger en ik denk dan mmm ikke? Nee hoor.

Haha, ja dat had ik ook als mensen dat zeiden. Mn man zei het eigenlijk nooit. Ik deed ook nog onwijs veel, tot op de dag voor de bevalling, hij vond dat alleen maar leuk...

Mijn man vindt het aan de ene kant natuurlijk ook heel fijn maar hij kent me ook goed genoeg om te weten dat ik niet zomaar stop zeg maar. maar ik vind zolang ik me toch goed voel/energie heb waarom niet?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Parel di 25 dec 2012 - 11:17

Printje schreef:
Parel schreef:Het maakt trouwens toch niet uit wat je allemaal nog doet? Je doet neem ik aan alleen maar wat je nog kan, in het ergste geval ga je ervan bevallen! Je moet misschien nog wel een maand, dan vind ik het persoonlijk niet hoogzwanger (al kan je natuurlijk ook volgende week bevallen, of morgen), maar misschien beredeneer ik dat zo omdat ik nooit ergens last van heb gehad en er vrijwel doorheen ben gefietst.

Ja ik dus ook, ik kan (tot nu toe) terugkijken op twee zwangerschappen zonder klachten. Ik kan nog alles en zie geen reden om dat ook niet meer te doen.

En idd ervan bevallen zou ook geen ramp meer zijn. ..( al zou ik dan wel balen omdat ik mijn dagje weg 5 januari moet missen Embarassed )

Als je nu bevalt, zou je technisch gezien wellicht al wel weer weg kunnen..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 11:18

Wil je nog even reageren op mijn PM? Als je donderdag trouwens niet kan (ik las dat je naar de verloskundige moet) dan spreken we gewoon een andere keer af, maar dan moet ik het wel even weten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 11:18

Parel schreef:
Printje schreef:
Parel schreef:Het maakt trouwens toch niet uit wat je allemaal nog doet? Je doet neem ik aan alleen maar wat je nog kan, in het ergste geval ga je ervan bevallen! Je moet misschien nog wel een maand, dan vind ik het persoonlijk niet hoogzwanger (al kan je natuurlijk ook volgende week bevallen, of morgen), maar misschien beredeneer ik dat zo omdat ik nooit ergens last van heb gehad en er vrijwel doorheen ben gefietst.

Ja ik dus ook, ik kan (tot nu toe) terugkijken op twee zwangerschappen zonder klachten. Ik kan nog alles en zie geen reden om dat ook niet meer te doen.

En idd ervan bevallen zou ook geen ramp meer zijn. ..( al zou ik dan wel balen omdat ik mijn dagje weg 5 januari moet missen Embarassed )

Als je nu bevalt, zou je technisch gezien wellicht al wel weer weg kunnen..

hahaha ja dat zei ik ook al maar mijn moeder zei daarop doe niet zo idioot...terwijl ik dacht mmm kan best Embarassed
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 11:19

Susan schreef:Wil je nog even reageren op mijn PM? Als je donderdag trouwens niet kan (ik las dat je naar de verloskundige moet) dan spreken we gewoon een andere keer af, maar dan moet ik het wel even weten.


Ik heb nog geen pm gezien, sorry! Ik ga meteen ff kijken. Sorry.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  M-G di 25 dec 2012 - 11:25

Bij anderen vanaf een week of 37 maar net als een aantal andere meiden heb ik mezelf nooit als hoogzwanger gezien. Ik deed ook alles tot op de dag van de bevalling. Alleen sjouwen met zware tassen daar kreeg ik de kans niet voor want dan stond mijn vriend, vader of broer me al op te wachten om het van me over te nemen maar ik voelde mij tot op het laatste moment prima. Als ik nu een foto terug zie van 37, 38, 39 en 40 weken zwanger en het zou iemand anders zijn zou ik direct diegene als hoogzwanger hebben beschouwd.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Sanne di 25 dec 2012 - 11:34

Vanaf een week of 36 noem ik hoogzwanger. Ik vind hoogzwanger alleen niet een synoniem voor 'niets meer mogen'. Als je je goed voelt, hoef je toch geen hele dagen op de bank door te brengen? Volgens mij kunnen de meeste vrouwen prima inschatten waartoe ze nog in staat zijn.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Tiara di 25 dec 2012 - 11:37

Vanaf 36 weken. Wel fijn dat je je nog zo goed voelt printje! Dat lijkt me echt heerlijk haha. Ik kan me wel voorstellen dat je dan nog lekker bezig bent.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 11:39

aanitaa schreef:Vanaf 36 weken. Wel fijn dat je je nog zo goed voelt printje! Dat lijkt me echt heerlijk haha. Ik kan me wel voorstellen dat je dan nog lekker bezig bent.

Dat is ook heerlijk. Voel me prima al schuilt daar dus het ' gevaar' om maar door en door te gaan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Jasmine di 25 dec 2012 - 11:39

Vanaf 36/37 weken.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer vind jij iemand hoogzwanger? Empty Re: Wanneer vind jij iemand hoogzwanger?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum