Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV Wanneer je iemand herkent...

+16
Ella
Highway
MissD
Caresses
Susan
Rush
Lieke128
Bolleke
Snoes
Blond
Sarah1985
mickey
Minx
Bazinga
Pompoen
Twellie
20 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

NAV Wanneer je iemand herkent... Empty NAV Wanneer je iemand herkent...

Bericht  Twellie do 19 apr 2012 - 10:02

Wanneer je een andere forummer herkent op dit forum uit je normale leven, geef je dan bij die forummer aan dat je weet wie zij is?

Zelf heb ik ooit een forummer herkend als de vrouw van mijn collega :shock: . Ze plaatste best wel veel prive-info en toen er een baby werd geboren, herkende ik haar ineens aan de naam en geboortedatum van het kind. Ik wist met terugwerkende ineens ook van alles over mijn collega, niet zo tof dus. Ik heb me toen niet bekend gemaakt, omdat ik dus ook wel wat privedingen plaats waarvan ik niet wil dat mijn collega's dat weten. Gelukkig komt ze hier nu niet meer en haar man is mijn collega trouwens ook niet meer.

Buiten deze persoon heb ik al vaker mensen herkend hier, gek dat het toch zo'n kleine wereld is.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wanneer je iemand herkent... Empty Re: NAV Wanneer je iemand herkent...

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 10:04

Nog nooit. Ben daar ook niet heel scherp op. Ik schijn al een aantal keren gespot te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 10:05

Nope. Kwam er wel via Facebook achter dat TGR mijn neef kent, but thats as crazy as its gonna get. Mensen uit mijn omgeving forummen geloof ik niet zo...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 10:05

Bij mij is het al eens voorgekomen dat iemand mij herkende, die persoon heeft het ook tegen me gezegd. In principe heb ik niet te verbergen maar het is wel apart dat iemand je naar aanleiding van je berichten herkent. Ik ben daarna wel iets voorzichtiger geworden met het plaatsen van foto's, die laat ik nu niet meer staan. Als ik privé kwesties bespreek in een topic, wil ik dat het topic daarna verwijderd word of ik verwijder de berichten. Ik zou het wel graag willen weten als iemand mij herkent.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen do 19 apr 2012 - 10:05

Nou ik ben een tijdje terug (december) VeryCherry 2x achter elkaar op dezelfde dag in twee verschillende winkels in twee verschillende winkelcentra tegengekomen. De eerste keer was in een flits, toen twijfelde ik sowieso heel erg. De tweede keer wist ik het eigenlijk wel bijna zeker, maar ik kende haar alleen van foto's, ze was met een vrouw (haar moeder bleek later) en ik wist haar echte naam niet. Als ze alleen was geweest was ik zeker naar haar toegegaan om hoi te zeggen, maar ik wist écht niet wat ik tegen haar moest zeggen en ook niet of ze het erg zou vinden dat haar moeder iets van het forum mee zou krijgen. Ik liep overigens met mijn man de 2e keer, maar die weet van het forum en die zei ik ook: volgens mij ken ik dat meisje van het forum, maar ik heb geen flauw benul van haar echte naam en ze is niet alleen. Hij vond ook dat ik het maar moest laten. Ik heb haar later op facebook wel gevraagd of zij dat was en dat bleek idd zo te zijn.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bazinga do 19 apr 2012 - 10:07

Pfoei geen idee eigenlijk, is me nog nooit zo overkomen en denk dat ik dan pas zou kunnen reageren!

Ik zie wel regelmatig iemand van 't forum lopen, maar vind 't ook weer zoiets aparts om opeens 'JOEEHOEEE, YES FORUM IN THE HOUUSE, WOOPWOOP' oid te roepen en we kennen elkaar verder gewoon niet.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 10:08

Je bedoelt toch of je iemand herkent naar aanleiding van de posts? Niet op straat of zo? Ik lees verschillende reacties namelijk, ik weet nu niet of ik wel goed antwoord heb gegeven. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Twellie do 19 apr 2012 - 10:10

Ik bedoelde het inderdaad als dat je iemand op het forum herkent als iemand die je IRL ook kent. Maar een forummer op straat herkennen mag ook smile.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 10:11

Jop schreef:
Ik zie wel regelmatig iemand van 't forum lopen, maar vind 't ook weer zoiets aparts om opeens 'JOEEHOEEE, YES FORUM IN THE HOUUSE, WOOPWOOP' oid te roepen en we kennen elkaar verder gewoon niet.

Of je zegt gewoon hallo :P

Gast
Gast

Bericht  Minx do 19 apr 2012 - 10:11

Is mij 1 keer gebeurt, en dat heb ik wel gezegd.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 10:13

Ik heb het nog niet mee gemaakt, dus ik weet niet wat ik zou doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 10:15

Ik heb weleens pm's gehad van mensen die me hadden gezien maar nog nooit ben ik aangesproken. Wel gek trouwens, dat waren ook mensen met maar een paar posts dus mij zou het ook weinig zeggen natuurlijk. Zelf ben ik nooit spontaan en nog niet eerder onmoette forummer tegen gekomen.

Gast
Gast

Bericht  Bazinga do 19 apr 2012 - 10:16

Zoey schreef:
Jop schreef:

Of je zegt gewoon hallo :P

Da's ook een optie Very Happy haha kan ik wel doen, maar ik weet niet of zij mij herkent. Mijn nichtje kent haar trouwens weer wel, omdat ze in dezelfde vriendengroepen ronddwalen.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 10:16

Twee vrienden van mij, welke nu een relatie met elkaar hebben (overigens niet via het forum), kwamen beiden op het forum. De ene, omdat ik aangaf op een gegeven moment geen kritische blik meer op de situatie kon leggen en de ander die kwam 'daar' altijd al jaren.

Zou ik ze nu herkennen, dan weet ik dat ik het ze zou zeggen. Zouden ze hier komen, dan geloof ik dat ze zich wel kenbaar zouden maken. Toch, jongens?

Verder herken ik mensen niet zo snel. Heb bij een naamsverandering al moeite. Laat dan staan dat ik iemand irl herken. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 10:18

Ik ben wel eens aangesproken smile Vond het wel apart, maar in mijn omgeving weet iedereen ook dat ik hier op het forum zit, dus het heeft ook niet echt voor ongemakkelijke situaties gezorgd.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 10:20

Ik zou trouwens wel iets zeggen mits de situatie dat toelaat....

Gast
Gast

Bericht  mickey do 19 apr 2012 - 17:03

Toen ik vorig jaar zwanger was en in een foto topic foto's plaatste van de babykamer, kreeg ik een pm van iemand, die zich af vroeg, of wij elkaar kenden. Ja dus! Ik had al een tijdje een vermoeden dat zij dat was, maar ik twijfelde nog. Toen zij die foto's zag, herkende ze die van hyves. We hebben op de basisschool bij elkaar in de klas gezeten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet heb aangepast aan wat ik hier plaats, ik plaatste nooit heel erg veel privé zaken, vandaar. Maar we gaan het op FB en hyves ook niet over het forum hebben.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sarah1985 do 19 apr 2012 - 19:01

Ik moest vorig jaar naar het ziekenhuis voor een onderzoek. En toen werd ik geholpen door iemand van het forum. Ze had mijn naam gezien en ze vroeg eerst of ik het erg vond of ze mij hielp. Verder ben ik nog nooit aangesproken. Wel heb ik doedel eens gezien midden op het museumplein met Koninginnedag toen hebben we gepraat en iemand die bij haar was maakte foto's van het optreden voor mij.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Blond do 19 apr 2012 - 19:03

Ik heb ooit Gloria en Bliss in het echt gezien (beide op een station). Ik durfde beide keren niets te zeggen Embarassed
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 19:07

Dan zou ik het wel vertellen. Zo herkende ik truestar (haar vriend) en daar is een voor mij hele waardevolle vriendschap uitgekomen. Ik zou het ook graag willen weten al post ik geen rare dingen hier.

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 19 apr 2012 - 19:07

Nee, ik heb nog nooit iemand herkend hier. Lijkt me ook heel raar, gezien er maar een beperkt aantal Belgen op het forum komen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 19:08

Ik wil liever niet herkent worden, daarom plaats ik geen foto's en verdraai ik af en toe wat kleine details als ik privé verhalen vertel hier. Niks substantieels, maar zo dek ik mezelf wel een beetje in.
Als ik door een van jullie herkend zou worden zou ik het dus ook niet zo leuk vinden, tenminste, als het iemand is die ik persoonlijk al ken en diegene herkent mij aan mijn posts. Als ik op straat zou worden herkend door een forummer die ik niet persoonlijk ken buiten het forum dan vind ik het juist leuk! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 19:21

Zoey schreef:Ik wil liever niet herkent worden, daarom plaats ik geen foto's en verdraai ik af en toe wat kleine details als ik privé verhalen vertel hier. Niks substantieels, maar zo dek ik mezelf wel een beetje in.
Als ik door een van jullie herkend zou worden zou ik het dus ook niet zo leuk vinden, tenminste, als het iemand is die ik persoonlijk al ken en diegene herkent mij aan mijn posts. Als ik op straat zou worden herkend door een forummer die ik niet persoonlijk ken buiten het forum dan vind ik het juist leuk! NAV Wanneer je iemand herkent... 561177
Ik zag gisteren je post in het topic waarin je jezelf in 10 zinnen moest beschrijven. Persoonlijk ken ik maar weinig mensen die zoveel verschillende instrumenten bespelen. Denk je niet dat iemand je daaraan zou kunnen herkennen? En geheel offtopic even een nieuwsgierige vraag Wink Wat zou je aan het conservatorium willen studeren? Schoolmuziek of één instrument als hoofdvak?

Ik heb ooit 1nge (die komt hier volgens mij niet meer) in de winkelstraat in Maastricht gespot, maar ze liep aan de overkant van de straat en zag eruit alsof ze behoorlijk gehaast was, dus ik heb haar toen niet aangesproken. Verder heb ik volgens mij nog nooit een forummer in het wild gespot en ben ik zelf ook niet gespot.

Gast
Gast

Bericht  Bolleke do 19 apr 2012 - 19:33

Ik heb nog nooit iemand ontdekt, en ik ben zelf ook noot gespot geloof ik. Ik ken wel iemand die op het oude forum ook kwam, maar volgens mij is ze hier niet actief. Ik denk dat ik wel snel te herkennen zou zijn, aangezien ik op het conservatorium in Maastricht studeer, en ik daar zo ongeveer de oudste ben.
Zoey, ik ben ook nieuwsgierig, waarom ga je niet naar het conservatorium en wat zou je dan inderdaad willen studeren?
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 19:34

Tot nu toe is mij dat nog nooit overkomen, maar ik zou het niet kenbaar maken geloof ik..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: