Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

+21
tienie31
Ella
Monte
Rovine
TukTuk
Red Velvet
Coco
Luce
Atelier Madame
Paper Crown
Joli86
CCC
Elliot
Lejow
Lith
Susan
Happydobby
JD
Carra
Tania
Bazinga
25 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 4 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Gast wo 26 dec 2012 - 13:33

Waar woon je JaneDoe?
Mijn schoonvader en vriend zijn ontzettend handig met computers en zullen vast willen helpen, maar aangezien het een vast een beetje snel moet, is het wel handig als je in de buurt woont..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 4 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Viva wo 26 dec 2012 - 13:41

Wat een lul zeg. Ik volg je topic, heb hier geen antwoord op maar hoop zo dat het lukt.

Kan je niet de harde schijf eruit halen en naar een computerzaak gaan om het op nog een andere harde schijf, die je op je laptop aan kan sluiten, te zetten?
Toen onze laptop kapot was door blikseminslag heeft een pc zaak onze harde schijf bestanden op 2 externe harde schijven gezet...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 4 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD wo 26 dec 2012 - 14:02

@Jackie, ik woon in Noord-Holland, tussen Alkmaar en Haarlem in...

Ja ik zal inderdaad naar een computerzaak moeten of iemand die handig is hiermee. Maar wilde tijdens de kerst zelf even van alles proberen, omdat ik nu toch niet in een winkel terecht kan.

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 4 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Gast wo 26 dec 2012 - 14:05

dat is niet echt in de buurt helaas.
Ik zal morgen sowieso even vragen of ze nog tips hebben, wie weet hebben hun nog net een andere manier ofzo, je weet het niet.

Ik wil je in iedergeval heel veel sterkte wensen hier mee! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 4 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD wo 26 dec 2012 - 14:20

_Jackie schreef:dat is niet echt in de buurt helaas.
Ik zal morgen sowieso even vragen of ze nog tips hebben, wie weet hebben hun nog net een andere manier ofzo, je weet het niet.

Ik wil je in iedergeval heel veel sterkte wensen hier mee! hug

Alle tips zijn welkom, dankjewel!

Ex komt morgen wat spullen ophalen, ga hem dan nog 1x lief vragen of ik gewoon die bestanden eraf kan halen....hopen dat hij eindelijk zijn verstand gaat gebruiken en in een normale bui is, dan is al dit gedoe niet nodig.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 4 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Roodkapje wo 26 dec 2012 - 19:04

JaneDoe schreef:
_Jackie schreef:dat is niet echt in de buurt helaas.
Ik zal morgen sowieso even vragen of ze nog tips hebben, wie weet hebben hun nog net een andere manier ofzo, je weet het niet.

Ik wil je in iedergeval heel veel sterkte wensen hier mee! Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 4 699888

Alle tips zijn welkom, dankjewel!

Ex komt morgen wat spullen ophalen, ga hem dan nog 1x lief vragen of ik gewoon die bestanden eraf kan halen....hopen dat hij eindelijk zijn verstand gaat gebruiken en in een normale bui is, dan is al dit gedoe niet nodig.



Het is misschien handig dit niet te vragen... als hij kwaad wil neemt hij gewoon direct de computer mee en heb je helemaal niets meer wat je kan doen. Ik zou het onderwerp computer even laten rusten tot je alle kansen hebt benut om het eraf te halen.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 4 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Ella do 27 dec 2012 - 2:48

Roodkapje schreef:
JaneDoe schreef:
_Jackie schreef:dat is niet echt in de buurt helaas.
Ik zal morgen sowieso even vragen of ze nog tips hebben, wie weet hebben hun nog net een andere manier ofzo, je weet het niet.

Ik wil je in iedergeval heel veel sterkte wensen hier mee! Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 4 699888

Alle tips zijn welkom, dankjewel!

Ex komt morgen wat spullen ophalen, ga hem dan nog 1x lief vragen of ik gewoon die bestanden eraf kan halen....hopen dat hij eindelijk zijn verstand gaat gebruiken en in een normale bui is, dan is al dit gedoe niet nodig.



Het is misschien handig dit niet te vragen... als hij kwaad wil neemt hij gewoon direct de computer mee en heb je helemaal niets meer wat je kan doen. Ik zou het onderwerp computer even laten rusten tot je alle kansen hebt benut om het eraf te halen.

Dit wilde ik ook zeggen. Als jij het iedere keer blijft vragen aan hem dan kan ik me voorstellen dat hij die pc gelijk meeneemt. En mocht hij niet nog maar 1x lansgskomen voor zijn spullen te halen?? of heb ik dat verkeerd gelezen, want dan is de kan er natuurlijk zeker dat hij de pc gelijk meeneemt.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 4 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 5:21

Als je wilt mag je de harde schijf hier heen sturen zodat mijn vriend de gegevens er af kan halen? Het zou natuurlijk makkelijker zijn als iemand in je omgeving dit zou kunnen doen, of de computer winkel. Maar het is een optie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 4 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Liadan do 27 dec 2012 - 8:12

JaneDoe schreef:
Liadan schreef:Janedoe, ik heb niet heel het topic doorgelezen, dus misschien heb je het al geprobeerd. Maar anders heb je misschien nog iets aan deze link:
http://www.vista-helpdesk.nl/diverse-vista-software/238-wachtwoord-vergeten-kwijt.html

verdorie, eindelijk een cd-rom die werkte...dacht ik.
Ik kreeg in beeld de keuze "reset all windows passwords" dus ik dacht YES!
klik ik erop, komt er in beeld "No windows found on your pc. Connect your USB of windows is on an external USB" ofzo.... shit shit shit! Ik was er bijna....
Oh, wat k*t zeg, ik had echt gehoopt dat het je op deze manier zou lukken Sad .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 4 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  VeryCherry do 27 dec 2012 - 8:15

Mijn vriend wil het eventueel wel voor je doen smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 4 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD do 27 dec 2012 - 9:40

Helaas....de ccomputer is dus weg.
Hij heeft gezegd dat hij alle bestanden die van mij zijn gaat kopieren en dat ik ze krijg. Ik heb hem hier tot 1 januari de tijd voor gegeven, en gezegd dat ik het anders ga aangeven bij de politie.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 4 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Susan do 27 dec 2012 - 9:48

Dat zou ik zeker doen, want misschien kunnen zij daar wel wat mee, op deze manier 'gijzelt' hij je bestanden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 4 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  VeryCherry do 27 dec 2012 - 11:00

JaneDoe schreef:Helaas....de ccomputer is dus weg.
Hij heeft gezegd dat hij alle bestanden die van mij zijn gaat kopieren en dat ik ze krijg. Ik heb hem hier tot 1 januari de tijd voor gegeven, en gezegd dat ik het anders ga aangeven bij de politie.

Oh sorry, dat wist ik helemaal nog niet. Jezus, voel me wel een beetje stom nu. Ik hoop dat hij de bestanden alsnog geeft.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 4 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Elliot do 27 dec 2012 - 19:47

Ik hoop dat je je bestanden terugkrijgt JD! En anders echt aangifte doen hoor, die eikel verdient het!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 4 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum