Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

+21
tienie31
Ella
Monte
Rovine
TukTuk
Red Velvet
Coco
Luce
Atelier Madame
Paper Crown
Joli86
CCC
Elliot
Lejow
Lith
Susan
Happydobby
JD
Carra
Tania
Bazinga
25 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 12:58

Hmmmm dan moet ik die installatie cd rom alleen even zoeken, maar die moet wel ergens liggen.
Zal dat echt werken? het klinkt zo simpel smile

Die CD rom is nu bijna klaar met branden, dat ga ik eerst even proberen.... al gok ik dat hij ook daar wel iets tegen bedacht heeft. Hij heeft een ICT opleiding, dus weet precies hoe en wat met computers...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 13:01

Ik hoop echt dat het lukt, wat een lamlul zeg, ongelofelijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 14:55

Nou die CDrom is mislukt....die liep halverwege vast.
Heb overal gezocht naar een installatie cd voor windows, nergens te vinden.
En moet zeggen dat ik ondertussen toch ook een beetje bang ben....straks doe ik iets fout en is die hele computer ontregeld, kan ik straks nog een nieuwe computer voor 'm gaan kopen ook.

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Lith di 25 dec 2012 - 20:13

Weet je of hij misschien via een externe harde schijf een backup heeft gemaakt van die computer? Dan kun je het daar wellicht vanaf halen. Tenzij daar ook een wachtwoord op zit, maar geen idee hoe dat met een externe harde schijf zit.

Maar wat een ongelovelijke idioot is hij zeg. Toch niet normaal hoe hij doet. Had je eigenlijk goed contact met zijn ouders? Wellicht kunnen zij hem aan het verstand brengen dat jullie gewoon op een normale manier uit elkaar moeten gaan en hij je toegang moet geven tot je eigen foto's. Het is toch eigenlijk te gek voor woorden zeg.
Lith
Lith
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Luce di 25 dec 2012 - 20:25

JaneDoe schreef:Nou die CDrom is mislukt....die liep halverwege vast.
Heb overal gezocht naar een installatie cd voor windows, nergens te vinden.
En moet zeggen dat ik ondertussen toch ook een beetje bang ben....straks doe ik iets fout en is die hele computer ontregeld, kan ik straks nog een nieuwe computer voor 'm gaan kopen ook.


Gelukkig kan hij nooit aantonen dat jij dat hebt gedaan. Je weet immers toch niks van computers af?

Wat een mongool, die vent. Je zou hem toch... (vul maar in)
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Coco di 25 dec 2012 - 21:56

Wat een zieke geest heeft jouw ex zeg. Mocht je op youtube belanden kun je daar natuurlijk wel aangifte van doen, neem aan dat hij dat ook weet en dat niet zomaar even zal doen. Ik denk dat hij die eerder heeft voor het geval jij aangifte gaat doen van mishandeling. En om je bang te maken dat hij er wat mee doet zodat jij je gedeist houdt.


Als je er geen verstand van hebt zou ik windows er niet opnieuw opzetten want dan kan die ook de hele harde schijf wissen. Heb je geen vriendinnen die een vriend hebben die handig is hiermee?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Joli86 di 25 dec 2012 - 22:36

Maar als hij een ICT opleiding heeft zal hij dan toch ook wel weten dat je altijd een backup moet hebben van je bestanden stel dat je schijf crasht....? Weet je niet waar hij die kan hebben liggen?
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Red Velvet wo 26 dec 2012 - 0:10

JaneDoe, Dan doe je maar iets fout met die computer, kijk even wat hij jou allemaal aan doet.
Jij wilt jou spullen, net zo goed als dat hij zijn spullen wilt. Dan moet hij die ook geven. Kan het niet op een normale manier, dan maar kwaadschiks!
Zoals een ander al zei; hij kan niet bewijzen dat jíj 'm kapot heb gemaakt... En dan nog, hij maakt JOU kapot, jij (in het ergste geval) zijn spullen...
Snap echt dat dit heel moeilijk voor je is en je niet 100% je gezonde verstand kan gebruiken vanwege je emoties,
maar wees niet zo beschermend naar hem toe...!

En dan doet hij maar aangifte over zijn computertje, denk toch dat jij sterker staat (met jou aangifte) en die agenten zijn ook echt niet dom, die maken dit helaas duizenden keren per jaar mee. Dus die zien waarschijnlijk ook wel wat voor goor spelletje jou ex speelt... Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 1371890812
Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 699888

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  TukTuk wo 26 dec 2012 - 0:18

Jane, ik heb het even aan mijn vriend gevraagd, maar de kans is heel groot dat hij bluft over dat zijn schijf er uit halen geen zin heeft, zo iets is niet heel gemakkelijk. Ik zou als ik jou was een externe behuizing kopen (even kijken welk formaat de schijf heeft zodat je de juiste koopt), dan daar die harde schijf in stopt, en dan deze aan je laptop koppelen (is USB aansluiting), en dan kan je gewoon bij je bestanden. Het is het proberen iig waard! En is minder risicovol dan met een CDrom gaan lopen kutten.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Rovine wo 26 dec 2012 - 0:23

Lijkt me dat het bluf is dat je de schijf er niet uit kunt halen. Denk dat hij dit noemde omdat het een voor de hand liggende oplossing is.

Met zo'n behuizing lijkt het mij het gemakkelijkst. Die heb ik ook eens gehad, maar de poep ingedraaid omdat ik hem inplugde terwijl de computer aanstond. Stroom er dus af als je hem inplugt.
Je moet ook even opletten of de master/slave- dingessen goed staan. Het is voor mij iets te lang geleden om het precies uit te leggen, maar stond me bij dat je de losse schijf op slave moet zetten omdat het besturingssysteem bijv vanaf je laptop draait.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  TukTuk wo 26 dec 2012 - 0:27

Rovine schreef:Lijkt me dat het bluf is dat je de schijf er niet uit kunt halen. Denk dat hij dit noemde omdat het een voor de hand liggende oplossing is.

Met zo'n behuizing lijkt het mij het gemakkelijkst. Die heb ik ook eens gehad, maar de poep ingedraaid omdat ik hem inplugde terwijl de computer aanstond. Stroom er dus af als je hem inplugt.
Je moet ook even opletten of de master/slave- dingessen goed staan. Het is voor mij iets te lang geleden om het precies uit te leggen, maar stond me bij dat je de losse schijf op slave moet zetten omdat het besturingssysteem bijv vanaf je laptop draait
.

Maar daar heb je al niks mee te maken als je de schijf als externe harde schijf gebruikt. Omdat je hem in een behuizing stopt, welke een USB aansluiting hebt, sluit je deze gewoon aan terwijl je pc aan staat, dan wordt hij als externe hardeschijf gezien (net als dat je een USB stick aansluit zeg maar). Daarom werkt het met een behuizing juist heel handig.

Overigens Jane, ik heb je een PM gestuurd met nog een andere manier, maar omdat ik niet weet of je ex mee leest heb ik het maar even via PM gedaan.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Monte wo 26 dec 2012 - 0:30

Ik zou toch het risici nemen om als hij weg is(naar werk oid) de computer mee te nemen naar een computerwinkel en daar een kopie/backup te laten maken.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Joli86 wo 26 dec 2012 - 1:05

Monte schreef:Ik zou toch het risici nemen om als hij weg is(naar werk oid) de computer mee te nemen naar een computerwinkel en daar een kopie/backup te laten maken.

Of wat ik al eerder zei.... Computerkast mee naar de computerwinkel nemen en daar de harde schijf in een behuizing laten zetten en deze als een USB stick gebruiken om je bestanden terug te krijgen..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD wo 26 dec 2012 - 3:24

AN, Thanks voor je PM, helaas heeft hij Vista...dus het werkte niet Sad

Ik kreeg wel een sms van een forummer die hier heel dichtbij woont, dat haar vriend een apparaatje heeft waarmee hij zo zijn harde schijf kan aflezen en op mijn laptop kan zetten, dus als dat werkt zou dat top zijn!

Hij zegt dus dat hij zijn harde schijf ook apart heeft beveiligd met een wachtwoord, geen idee of dat kan, en hoe dat zit, maar hij is zo slim met computers dat ik het wel geloof....

Ik wil die computer niet slopen omdat ik bang ben dat ik hem dan een nieuwe cocmputer moet gaan betalen, niet omdat ik lief wil zijn naar hem toe. Het liefst knal ik dat ding meteen uit het raam laughcry Ik heb gewoon geen geld voor een nieuwe computer.
En ja,je zou denken dat de politie mij uiteindelijk zal geloven, maar aan de andere kant heeft hij zoveel troeven achter de hand met zijn filmpjes, dat hij hun makkelijk kan doen geloven dat hij het slachtoffer is... want op film staat mijn reactie op zijn bedreigingen en agressiviteit, en mijn reacties....waren niet altijd even netjes en lief. Embarassed

Hij heeft zelfs gefilmd (zegt hij, en ik zie hem er voor aan) dat zijn computers het allebei nog doen, met de datum erbij gefilmd. Hij heeft van te voren zó goed nagedacht.

Toen de politie hier gister was durfde hij zelfs te filmen! Ze kwamen binnen, hij pakte zijn telefoon, filmde eerst zichzelf en zei in de camera "25 december 2012 + de tijd" liep vervolgens naar de dvdspeler om nog een keer de tijd in beeld te zetten en ging toen filmen. Maar hij moest al snel stoppen met filmen van de agentes smile Maar hij is zó ziekelijk en doordacht bezig met dat filmen, hij heeft alles met camera vastgelegd om zichzelf op alle vlakken in te dekken.
Het liefst zou ik zn telefoon aan diggelen trappen, maar hij is dus zelfs zo slim geweest om al die filmpjes "in the cloud" op te slaan, en daar kom ik dus nooit bij.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Ella wo 26 dec 2012 - 3:30

Oh men hij is echt ziek hoor. Wat een diep en diep triest persoon. Meid ik hoop echt dat het je lukt met die bestanden.

Ik heb nog nooit gehoord dat je een harde schijf ook kan beveiligen met een ww
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  tienie31 wo 26 dec 2012 - 8:46

Ten eerste wat een nare vent om je zo te manipuleren.

Ik zou als ik jou was de harde schijf eruit halen en desnoods een andere harde schijf erin doen, of niks erin doen en die harde schijf op een veilige plek opbergen. Heeft hij ook niks meer om je mee terug te pakken.

Koopt ie zelf maar een nieuwe harde schijf.

Heel veel sterkte iig.

tienie31
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Woonplaats : waterpoortstad

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Susan wo 26 dec 2012 - 8:50

Maar die bestanden zijn op zich jouw eigendom, toch? Stel dat je bijvoorbeeld die pc bij je ouders zet en hij gaat aangifte doen, dan kun jij zeggen dat hij zijn computer gewoon terug kan krijgen, maar dat er bestanden opstaan die van jou zijn en die hij niet terug wil geven. In feite is dat toch ook een vorm van diefstal.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Ella wo 26 dec 2012 - 8:50

Ik zou ook geneigd zijn die harde schijf eruit te halen en op te bergen. Hadden jullie een samenlevingscontract? Dan is toch alles van jullie gezamelijk??
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Susan wo 26 dec 2012 - 8:52

Ella schreef:Ik zou ook geneigd zijn die harde schijf eruit te halen en op te bergen. Hadden jullie een samenlevingscontract? Dan is toch alles van jullie gezamelijk??

Met een samenlevingscontract regel je volgens mij juist dat ieder zijn eigen spullen terugkrijgt als de relatie uitgaat.

Maar ik zou zeker zorgen dat hij die harde schijf niet in handen krijgt met die bestanden er nog op, ik zou die harde schijf nog liever in het bos begraven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Ella wo 26 dec 2012 - 9:01

Susan schreef:
Ella schreef:Ik zou ook geneigd zijn die harde schijf eruit te halen en op te bergen. Hadden jullie een samenlevingscontract? Dan is toch alles van jullie gezamelijk??

Met een samenlevingscontract regel je volgens mij juist dat ieder zijn eigen spullen terugkrijgt als de relatie uitgaat.

Maar ik zou zeker zorgen dat hij die harde schijf niet in handen krijgt met die bestanden er nog op, ik zou die harde schijf nog liever in het bos begraven.

Oh dan was ik even in de war. Hm maar toch haar documenten staan erop, ik zou ook zorgen dat ik die terug krijg, hoe het ook moet
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Susan wo 26 dec 2012 - 9:02

Ja precies.

Ik heb trouwens op Google gezocht, maar als hij ook de harde schijf heeft beveiligd dan zijn er ook nog wel manieren om dat wachtwoord te omzeilen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Ella wo 26 dec 2012 - 9:07

Susan schreef:Ja precies.

Ik heb trouwens op Google gezocht, maar als hij ook de harde schijf heeft beveiligd dan zijn er ook nog wel manieren om dat wachtwoord te omzeilen.

En op ander pc mannetje krijgt dat echt wel voor elkaar hoor
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Liadan wo 26 dec 2012 - 9:13

Janedoe, ik heb niet heel het topic doorgelezen, dus misschien heb je het al geprobeerd. Maar anders heb je misschien nog iets aan deze link:
http://www.vista-helpdesk.nl/diverse-vista-software/238-wachtwoord-vergeten-kwijt.html

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD wo 26 dec 2012 - 12:44

Dankjulliewel meiden.

Ik ga nu nog even dat van Liadan proberen, en anders meteen met die harde schijf aan de slag...

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD wo 26 dec 2012 - 13:09

Liadan schreef:Janedoe, ik heb niet heel het topic doorgelezen, dus misschien heb je het al geprobeerd. Maar anders heb je misschien nog iets aan deze link:
http://www.vista-helpdesk.nl/diverse-vista-software/238-wachtwoord-vergeten-kwijt.html

verdorie, eindelijk een cd-rom die werkte...dacht ik.
Ik kreeg in beeld de keuze "reset all windows passwords" dus ik dacht YES!
klik ik erop, komt er in beeld "No windows found on your pc. Connect your USB of windows is on an external USB" ofzo.... shit shit shit! Ik was er bijna....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 3 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum