Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

+21
tienie31
Ella
Monte
Rovine
TukTuk
Red Velvet
Coco
Luce
Atelier Madame
Paper Crown
Joli86
CCC
Elliot
Lejow
Lith
Susan
Happydobby
JD
Carra
Tania
Bazinga
25 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Elliot di 25 dec 2012 - 11:43

Lejow schreef:Zelfde verhaal, maar dan andersom!
Klik klik schroef schroef?

Ik zou trouwens eerder voor het programmaatje gaan wat je op een CDtje moet branden, maar ik ben echt een noob met computers. Ik zou veel te bang zijn iets te beschadigen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  CCC di 25 dec 2012 - 11:46

Even heel hard gezegd, echt serieus geen idee wat zijn wachtwoord zou kunnen zijn? De geheime vraag beantwoorden miss? Sommige mensen, en hoop dan voor jou dat hij één van deze is :p zoeken een voor de hand liggend wachtwoord die zo te kraken is. Verder ben ik echt een computernerd dus kan je niet verder dan dit helpen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Joli86 di 25 dec 2012 - 11:49

Wat je ook nog zou kunnen doen is gewoon met je pc kast naar de computerwinkel gaan en vragen of ze de harde schijf eruit kunnen halen, ze maken daar dan zoiets als een grote USB stick van. Thuis de bestanden eraf halen en de harde schijf terug aan je vriend geven. Als hij er zelf verstand van heeft mag hij lekker zijn schijf weer in zijn computerkast schroeven.

Nadeel is dat je nog moet wachten tot de computerwinkel open is.
En je moet dan met je computerkast gaan slepen.
Kosten hiervan zijn ongeveer €15,-

Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 11:54

Shit....ik heb hem net gesmst om nog 1x zn wachtwoord te vragen.
Hij stuurt terug dat ie die niet geeft, en dat ik niet hoef te gaan proberen om zn harde schrijf eruit te halen, omdat ook die beveiligd zijn, net als Robert M. (krijg nu een idee dat er hele rare dingen op zijn pc staan).

Kan ik dan wel evengoed met zo'n CDrom in zijn pc komen of is dat nu dan ook zinloos?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 11:56

Weet je zeker dat hij niet stiekem hier meeleest? Ik vind het wel verdacht dat je al meerdere keren om zijn wachtwoord hebt gevraagd en dat hij nu OPEENS begint over de harde schijf eruit halen.

Oh, en voor het geval je ex inderdaad meeleest: ex van JaneDoe, je zou je kapot moeten schamen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Bazinga di 25 dec 2012 - 11:57

Ik zou niet zelf kloten, maar de zaak op Marktplaats zetten.

Oh wacht even!! Ik ken iemand in de buurt (L.uxemburglaan) ik zal z'n E-mailadres even opvissen voor je. Heb ik ook via MP, wie weet kan hij iets voor je betekenen.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  CCC di 25 dec 2012 - 11:57

Wat een gast, ondertussen zou ik in staat zijn iemand te regelen die harde schijf eruit te halen, mijn bestanden eraf te halen en die harde schijf van 12 hoog naar beneden laten kletteren... Zou zo klaar zijn met die gast, en hij zou mijn grens echt bereikt hebben. Goed, word er een beetje boos van eigenlijk. Ziekelijk gedrag van hem zeg. Goed, heb je niks aan... maar moest het even kwijt, kan niet zo goed tegen onrecht blijkt wel weer.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 11:59

chococupcake schreef:Wat een gast, ondertussen zou ik in staat zijn iemand te regelen die harde schijf eruit te halen, mijn bestanden eraf te halen en die harde schijf van 12 hoog naar beneden laten kletteren... Zou zo klaar zijn met die gast, en hij zou mijn grens echt bereikt hebben. Goed, word er een beetje boos van eigenlijk. Ziekelijk gedrag van hem zeg. Goed, heb je niks aan... maar moest het even kwijt, kan niet zo goed tegen onrecht blijkt wel weer.

Ik zou zeker niet willen dat hij die bestanden in zijn bezit kreeg, ik zou die harde schijf geloof ik nog liever verbranden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  CCC di 25 dec 2012 - 12:01

Susan schreef:
chococupcake schreef:Wat een gast, ondertussen zou ik in staat zijn iemand te regelen die harde schijf eruit te halen, mijn bestanden eraf te halen en die harde schijf van 12 hoog naar beneden laten kletteren... Zou zo klaar zijn met die gast, en hij zou mijn grens echt bereikt hebben. Goed, word er een beetje boos van eigenlijk. Ziekelijk gedrag van hem zeg. Goed, heb je niks aan... maar moest het even kwijt, kan niet zo goed tegen onrecht blijkt wel weer.

Ik zou zeker niet willen dat hij die bestanden in zijn bezit kreeg, ik zou die harde schijf geloof ik nog liever verbranden.

Je hebt een punt Susan. Bah, vind het echt naar wat je allemaal moet doormaken JD. Hoop dat hier snel een einde aan komt en je 'gewoon' weer verder kunt met je leven.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 12:01

Bazinga schreef:Ik zou niet zelf kloten, maar de zaak op Marktplaats zetten.

Oh wacht even!! Ik ken iemand in de buurt (L.uxemburglaan) ik zal z'n E-mailadres even opvissen voor je. Heb ik ook via MP, wie weet kan hij iets voor je betekenen.

huh....wonen wij in hetzelfde dorp? Dat heb ik even gemist....
Maar jaaaa ik zou héél blij zijn met zijn mailadres! thanks!

En nee k geloof niet dat hij meeleest, hij weet niet dat ik hier kom, en ik ben ervan overtuigd dat hij kerst zit te vieren bij zn familie. Maar...misschien ben ik naief...
Ik zal voor de zekerheid even wat posts verwijderen.

Nou het erge is nog; Hij heeft dus filmpjes van mij gemaakt. Elke keer als ik wilde praten, pakte hij zijn telefoon en ging mij filmen. Dan ging ie expres dingen zeggen om een reactie uit te lokken. Ik heb me veel ingehouden, maar niet elke keer. Zo heeft hij mij ook gefilmd vlak nadat hij mij heeft geslagen, en ik hem dus terug sloeg.
die filmpjes heeft hij nog op zijn telefoon, en hij heeft ze op zijn PC gezet, maar "in the cloud" waar ik dus nooit bij kan. Ik heb het idee dat hij me echt kapot wil maken met die filmpjes.... er moet toch iéts zijn wat ik daar tegen kan doen???
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Bazinga di 25 dec 2012 - 12:04

Euh ja, ik ben Trisha, Bazinga, Jop, ehmm... heb ik nog meer namen gehad?.. Anywho, ik woon ook in 't zelfde dorp ja en volgens mij ken ik je exvriend zelfs. Iig wel viavia..

Maargoed, je hebt een PM! Praat er ff over met die man, hij is heel vriendelijk, beetje geekish, maar wel cool.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Paper Crown di 25 dec 2012 - 12:05

Wat een drama's joh. Waarom wil hij jou zo dwarsliggen JD. Is hij echt zo'n instabiel persoon? Ik heb zelden meegemaakt dat iemand een persoon waar hij ooit van gehouden heeft, zo kan dwarsbomen. Is dit wel het echte verhaal wat je verteld? Hij kan zijn verhaal niet doen, namelijk en ik krijg soms het idee dat jij niet zoveel durft omdat je ook wat op je kerfstok hebt.. Sorry, ik krijg echt dat gevoel een beetje.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 12:06

Bazinga schreef:Euh ja, ik ben Trisha, Bazinga, Jop, ehmm... heb ik nog meer namen gehad?.. Anywho, ik woon ook in 't zelfde dorp ja en volgens mij ken ik je exvriend zelfs. Iig wel viavia..

Maargoed, je hebt een PM! Praat er ff over met die man, hij is heel vriendelijk, beetje geekish, maar wel cool.

Mijn god.....nooooit geweten dat jij Trisha bent! haha! smile
Ben wel benieuwd hoe jij min ex-vriend dan via via kent....of via zijn werk soms....?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 12:06

oh en nog even on topic; is er hier iemand die weet of zo'n CD-rom alsnog zin heeft, ook al heeft hij zijn harde schijf beveiligd?

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Bazinga di 25 dec 2012 - 12:08

Je hebt weer PM smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 12:08

Paper Crown schreef:Wat een drama's joh. Waarom wil hij jou zo dwarsliggen JD. Is hij echt zo'n instabiel persoon? Ik heb zelden meegemaakt dat iemand een persoon waar hij ooit van gehouden heeft, zo kan dwarsbomen. Is dit wel het echte verhaal wat je verteld? Hij kan zijn verhaal niet doen, namelijk en ik krijg soms het idee dat jij niet zoveel durft omdat je ook wat op je kerfstok hebt.. Sorry, ik krijg echt dat gevoel een beetje.

Ik snap je gevoel PC, maar dit is helaas écht het ware verhaal.
Ja ik geef eerlijk toe dat ik hem heb terug geslagen toen hij me afgelopen donderdag sloeg, maar dat is volgens mij het enige wat ik echt heb fout gedaan.

Ik snap je twijfels, maar helaas.... is hij echt zo knettergek. Ik schrik er zelf ook van, en vind het zelf ongelooflijk dat ik iemand waarmee ik zo'n tijd ben samen geweest, blijkbaar zó slecht ken....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 12:08

Jouw ex heeft een behoorlijk zieke geest.

Ik zou eieren voor mijn geld kiezen en zorgen dat ik nog zo weinig mogelijk met hem te maken zou hebben. Die filmpjes heeft hij sowieso ook op zijn telefoon, lijkt mij, dus daar kun je niks aan doen, zelfs al kun je in de pc komen, maar zorg in godsnaam dat je zo weinig mogelijk contact met hem hebt en echt, ik meen dit: zeg de huur op en ga daar weg. Zolang je daar blijft wonen, weet hij waar je woont en zal hij redenen blijven vinden om je lastig te vallen.

Hij spoort echt niet, hij is knettergek.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 12:10

Paper Crown schreef:Wat een drama's joh. Waarom wil hij jou zo dwarsliggen JD. Is hij echt zo'n instabiel persoon? Ik heb zelden meegemaakt dat iemand een persoon waar hij ooit van gehouden heeft, zo kan dwarsbomen. Is dit wel het echte verhaal wat je verteld? Hij kan zijn verhaal niet doen, namelijk en ik krijg soms het idee dat jij niet zoveel durft omdat je ook wat op je kerfstok hebt.. Sorry, ik krijg echt dat gevoel een beetje.

Volgens mij is ze meer bang voor wat hij kan uithalen, dat hij dierbare spullen meeneemt, het huis sloopt, niet weg wil, enzovoort. Daarom zeg ik: neem hem die troeven uit handen en kies eieren voor je geld. Een woning is niet het allerbelangrijkst, zeker niet als je er toch niet lang meer kan blijven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 12:12

Ik snap je Susan, maar ik heb het idee dat hij me (lichamelijk) met rust gaat laten als hij eenmaal verhuisd is.
Het gaat hem nu vooral om het krijgen van zijn deel, zijn spullen, en daarover doet hij zo ziek. Ik weet het, misschien ben ik naief.....dat denken jullie nu waarschijnlijk allemaal Rolling Eyes

Het enige wat ik nog verwacht is dat ik op You Tube eindig ofzo.... er moet toch een manier zijn waarop ik dat kan tegenhouden..... godver, het is gewoon zo fcking frustrerend allemaal!!!

Ik weet het gewoon nog niet met mijn huur....ik wil en kan het niet, hoe stom dat jullie ook in de oren moet klinken. Ik wil eerst kijken hoe het gaat als er van de week andere sloten op de deuren zitten. Merk ik nou dar hij me echt blijft lastig vallen, dan ben ik inderdaad zo weg.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 12:14

Ja, maar als ik het goed begrijp vindt hij dat hij ook nog het recht heeft om nog een tijd daar te blijven, dus daar kan hij ook nog dwars over doen. Daarbij gaat het hem echt niet alleen om de spullen, want dan doe je niet zo, daar kom je meestal op een normale manier ook wel uit. Als het hem om zijn spullen gaat heeft hij geen enkele reden om jou bijvoorbeeld niet gewoon je bestanden terug te geven, je te slaan, te filmen, aangifte te doen, enzovoort.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Paper Crown di 25 dec 2012 - 12:14

Janedoe, dan adviseer ik je alles wat je hier schrijft niet te laten verwijderen. Verander wel je YES wachtwoord in een extra moeilijke.

Echt een schoft. Ongelovelijk. Dan leef je een tijd lang met zo'n persoon.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 12:20

@PC, toevallig heb ik gister al mijn wachtwoorden veranderd.... smile En mijn geheime vragen veranderd in dingen die hij niet weet.

@Susan, hij heeft gister te horen gekregen dat zijn bod op een flat is geaccepteerd. Het leek alsof hij vanmiddag ook echt snapte dat hij weg moest, want hij zat te kijken op internet voor opslagboxen om zijn spullen op te slaan. Hij zegt sowieso geen huur te gaan betalen voor Januari, dus 31 december gaan er sowieso andere sloten op. Kijk, gaat hij dan nog lopen zieken, dan wordt verhuizen inderdaad mijn eerst volgende stap....met pijn in het hart, terug naar paps en mams..... maar dan nog...moet ik verdorie zonder m'n hond, en hoe stom het ook klinkt, die hond is echt mijn maatje geworden. Ik heb van zoveel afscheid moeten nemen dit jaar, ik wil niet ook die hond nog ergens anders moeten onderbrengen.

Maar goed, one thing at a time....

Nog even on topic; Niemand enig idee of die CD branden evengoed zin heeft?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Atelier Madame di 25 dec 2012 - 12:26

Lijkt me erg lastig zon cd rom, volgens mij moet je dan voed kunnen programmeren.
Persoonlijk zou ik die hele pc meenemen. Maar ja dat is mss in jouw situatie niet heel verstandig.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 12:30

Nee....ben bang dat hij dan naar de politie stapt, en dan heeft ie nog een punt ook natuurlijk....dat is gewoon jatwerk Rolling Eyes Dus dat kan ik niet doen helaas....

Hij heeft dit allemaal zó goed bedacht van te voren..... hij heeft zich he-lemaal ingedekt, en daarom ga ik hem echt geen stap tegemoet komen.
Ja het is misschien koppig, maar als hij het mij zo moeilijk maakt, waarom zou ik het hem dan makkelijk maken, bijv met spullen verdelen. Dat verdient hij gewoon niet na alles wat hij me geflikt heeft, ook al weet ik dat dat betekent dat ik het mezelf ook moeilijker maak dan nodig is.

Maar goed....misschien moet ik dit hele gedeelte voortzetten in mijn andere topic...want we dwalen af smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Atelier Madame di 25 dec 2012 - 12:47

Ik vind het echt naar voor he Sad hug

Nog een idee. De installatie cd rom van Windows er indien en opnieuw installeren en een ander account aanmaken?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? - Pagina 2 Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum