Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

+21
tienie31
Ella
Monte
Rovine
TukTuk
Red Velvet
Coco
Luce
Atelier Madame
Paper Crown
Joli86
CCC
Elliot
Lejow
Lith
Susan
Happydobby
JD
Carra
Tania
Bazinga
25 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 10:48

Hallo meiden,

Ik heb ergens heel hard hulp bij nodig, en hoop dat er hier iemand is die heel handig is met computers....

Mijn vriend en ik zijn dus uit elkaar, en onze break-up gaat héél héél moeilijk, zoals vele van jullie waarschijnlijk wel gelezen hebben in mijn andere topic.
Nu heb ik een probleem;

Ik zit nu op mijn laptop, maar op zolder staat een computer die officieel van hem is, maar we gewoon allebei gebruikten. Op die foto's staan ook veel foto's van mij, waardevolle foto's, en veel word-bestanden. Vooral de foto's zijn waardevol. Maar nu....heeft hij dus een wachtwoord op die computer gezet. Zodra je hem aanzet moet je een wachtwoord invoeren. Hij weigert hem te geven, en zegt "dat ik die foto's nooit meer terug zie".
Nu is hij weg, dus ik moet even 1 of andere computertechnicus ofzo vinden, of iemand die handig is met computers, die weet of er een manier is waarop ik toch bij mijn foto's kan komen.... door dat wachtwoord te verwijderen of te omzeilen.
Voor hetzelfde geldt verwijderd hij mijn foto's als ie thuis komt, of hij neemt die computer mee en ik zie het nooit meer terug.
(sja achteraf stom om die foto's alleen daar op te slaan, maar dit bedenk je toch ook niet van te voren Rolling Eyes )

Als er hier iemand is die weet hoe ik dit kan aanpakken dan hoor ik het heel graag. Ik heb het hem al lief gevraagd, gesmeekt, alles..maar hij weigert, dus ik vrees dat ik geen andere keuze heb om dit zo op te lossen. Hopen dat het kan!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Bazinga di 25 dec 2012 - 10:53

Werkt dit?

"start de laptop op en druk tijdens de opstart procedure op F8 ..
je zou nu normaal gezien moeten opstarten met de opdrachtprompt of althans de keuze moeten zien om op te starten met de opdrachtprompt ...
selecteer dan deze keuze en type of kopieer daar dan de volgende regel
" NET user administrator /active:yes " de verborgen admin verschijnt nu ..
meld je aan met deze en verwijder het wachtwoord bij je eerdere account...
herstart de pc "

*Edit; dat moet je wel heel snel doen, snel op F8 drukken, voor je windowslogo ziet..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 10:56

Harde schijf eruit halen en in een andere computer doen, bestanden eraf halen en de harde schijf terugdoen in de computer van je ex. Dat wachtwoord zit op de computer, niet op de harde schijf.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Tania di 25 dec 2012 - 10:58

Susan schreef:Harde schijf eruit halen en in een andere computer doen, bestanden eraf halen en de harde schijf terugdoen in de computer van je ex. Dat wachtwoord zit op de computer, niet op de harde schijf.

Dat gedeelte zou ik overslaan Twisted Evil

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 11:00

hmmm als ik op f8 druk, krijg ik een blauw scherm in beeld, in het engels....

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 11:01

Susan schreef:Harde schijf eruit halen en in een andere computer doen, bestanden eraf halen en de harde schijf terugdoen in de computer van je ex. Dat wachtwoord zit op de computer, niet op de harde schijf.

oke, maar...nu ben ik de computeranalfabeet zeg maar. Hoe doe ik dat? Ik weet niet eens wel gedeelte de harde schijf is.... confused En ik heb geen andere computer waar ik hem in kan doen, alleen een laptop...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 11:04

JaneDoe schreef:
Susan schreef:Harde schijf eruit halen en in een andere computer doen, bestanden eraf halen en de harde schijf terugdoen in de computer van je ex. Dat wachtwoord zit op de computer, niet op de harde schijf.

oke, maar...nu ben ik de computeranalfabeet zeg maar. Hoe doe ik dat? Ik weet niet eens wel gedeelte de harde schijf is.... Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? 878948377 En ik heb geen andere computer waar ik hem in kan doen, alleen een laptop...

Ken je niemand die een computer heeft en een beetje handig is met computers? Veel computerhobbyisten hebben wel een extra desktop staan en weten ook wel hoe ze een harde schijf moeten overplaatsen, dat is volgens mij wel basiskennis.

Je moet het dus niet zelf doen, je moet even iemand laten komen die het voor je kan doen. Iemand die dus handig is met computers. Hoeft geen professional te zijn, een beetje kunnen sleutelen is zat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 11:05

@Bazinga, ik heb het nu 3x geprobeerd met f8, maar ik krijg alleen maar dat blauwe scherm. Ik kan dan wel een keuze maken, maar dat is iets heel anders dan dat jij opnoemt. Het is ook geen laptop maar een gewone pc...maakt dat nog wat uit? vast niet, mar ik ben echt niet handig met computers haha
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 11:06

Susan schreef:
JaneDoe schreef:
Susan schreef:Harde schijf eruit halen en in een andere computer doen, bestanden eraf halen en de harde schijf terugdoen in de computer van je ex. Dat wachtwoord zit op de computer, niet op de harde schijf.

oke, maar...nu ben ik de computeranalfabeet zeg maar. Hoe doe ik dat? Ik weet niet eens wel gedeelte de harde schijf is.... Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? 878948377 En ik heb geen andere computer waar ik hem in kan doen, alleen een laptop...

Ken je niemand die een computer heeft en een beetje handig is met computers? Veel computerhobbyisten hebben wel een extra desktop staan en weten ook wel hoe ze een harde schijf moeten overplaatsen, dat is volgens mij wel basiskennis.

Je moet het dus niet zelf doen, je moet even iemand laten komen die het voor je kan doen. Iemand die dus handig is met computers. Hoeft geen professional te zijn, een beetje kunnen sleutelen is zat.

Uhm...degene die handig is met computers en me daarbij hielp was mijn ex Rolling Eyes
Ik weet even niemand anders, of ik moet iemand van een computer helpdesk iets gaan bellen, maar dat kan natuurlijk pas donderdag, en ik weet niet wanneer hij die computer komt ophalen.... dit is eigenlijk mijn kans zeg maar...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 11:06

Zoek anders even op Google op 'pc wachtwoord vergeten', dan krijg je meerdere suggesties.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 11:08

Susan schreef:Zoek anders even op Google op 'pc wachtwoord vergeten', dan krijg je meerdere suggesties.

ja stom....had ik ook eerder zelf kunnen bedenken Embarassed
Het logisch nadenken wil niet zo lukken de afgelopen dagen...


Laatst aangepast door JaneDoe op di 25 dec 2012 - 11:08; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 11:08

JaneDoe schreef:

Uhm...degene die handig is met computers en me daarbij hielp was mijn ex Rolling Eyes
Ik weet even niemand anders, of ik moet iemand van een computer helpdesk iets gaan bellen, maar dat kan natuurlijk pas donderdag, en ik weet niet wanneer hij die computer komt ophalen.... dit is eigenlijk mijn kans zeg maar...

Je ex was het meest onder handbereik, dus logisch dat je niet bij iemand anders ging aankloppen als je computerproblemen had, maar dat wil vast niet zeggen dat er helemaal niemand anders in je omgeving is die met computers om kan gaan. Bel anders gewoon even rond.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Carra di 25 dec 2012 - 11:10

Op google is best het een en ander te vinden. Dan moet je een programma downloaden en op cd zetten. Ik heb geen idee hoe het werkt, zo ver heb ik niet gelezen, maar je het zou zelf wat kunnen proberen. Je bent handiger dan je denkt en je hebt niks te verliezen!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 11:15

Ik ben inderdaad aan het googlen, en iets aan het downloaden op mijn laptop. Maar ik heb nog nooit (jaja ik ben vreemd) iets op een cd-rom gebrand....dus weet niet hoe dat moet.
Maar en dan, dan doe ik dat cd-rommetje in zijn computer, en that's it?

Ik lees ook overal dat ik zijn computer moet opstarten in Veilige Modus, weet iemand hoe ik dat doe?

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Happydobby di 25 dec 2012 - 11:16

Susan schreef:Harde schijf eruit halen en in een andere computer doen, bestanden eraf halen en de harde schijf terugdoen in de computer van je ex. Dat wachtwoord zit op de computer, niet op de harde schijf.

Je schroeft de computer open, harde schijf zit voor, deze kan eruit en op een andere pc worden aangesloten.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 11:16

Voor veilige modus heb je ook een wachtwoord nodig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 11:21

Happydobby schreef:
Susan schreef:Harde schijf eruit halen en in een andere computer doen, bestanden eraf halen en de harde schijf terugdoen in de computer van je ex. Dat wachtwoord zit op de computer, niet op de harde schijf.

Je schroeft de computer open, harde schijf zit voor, deze kan eruit en op een andere pc worden aangesloten.

Trek je die harde schijf er dan zo uit? Zit die ter hoogte van de cd-rom ingang?
Hij heeft 2 computers, dus ik kan hem eruit proberen te halen, en in die andere computer van hem doen dan....ofzo? Ik weet het ook niet zo goed...

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 11:23

Op die andere zit geen wachtwoord?

Ik zou anders even op internet naar een handleiding zoeken voor het overplaatsen van een harde schijf.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 11:30

Susan schreef:Op die andere zit geen wachtwoord?

Ik zou anders even op internet naar een handleiding zoeken voor het overplaatsen van een harde schijf.

Volgens mij niet, die gebruiken we eigenlijk nooit.
Ik ga googlen voor die handleiding, dankjewel!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Lith di 25 dec 2012 - 11:30

Ik heb er zelf geen verstand van, maar ik zou ook wel even oppassen met wat je precies doet als je er zelf geen verstand van hebt. Je harde schijf kan ook kapot en dan heb je sowieso niks meer. Zou erg jammer zijn.
Lith
Lith
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Carra di 25 dec 2012 - 11:32

Aan de andere kant heeft ze nu ook niks, en is het nog maar heel erg de vraag of de ex iets gaat geven aan foto's en dergelijke.

JD; de harde schijf moet je los schroeven met een schroevendraaier.

Als je iets hebt gedownload kan je het waarschijnlijk branden met Nero. Dat is in ieder geval het standaard brand programma op mijn laptop.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 11:34

@Carra, maar kan elke laptop een cd branden? Ik weet niet of mijne dat kan? het is best een oude laptop.

Wat is makkelijker....iets downloadn en op een cd rom branden? Of met die harde schijf aan de gang?
En als ik iets moet downloaden, weten jullie wat dan een betrouwbaar programma is? Want ik zie zoveel verschillende programma's als ik google...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Lejow di 25 dec 2012 - 11:36

Ik zou voor harde schijf gaan, voor zover ik dat weet is het 'schroef schroef klik klik' en kun je hem er zo uithalen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 11:40

Lejow schreef:Ik zou voor harde schijf gaan, voor zover ik dat weet is het 'schroef schroef klik klik' en kun je hem er zo uithalen!

en erin zetten is net zo makkelijk?
Nu hopen dat er op die andere pc geen wachtwoord zit.... volgens mij heeft hij die 2 pc's namelijk op de 1 of andere manier met elkaar verbonden.

Ben ondertussen ook een programma aan het downloaden om op een cd te branden, dus ik verspreid mijn kansen smile

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Lejow di 25 dec 2012 - 11:42

Zelfde verhaal, maar dan andersom!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen? Empty Re: Wachtwoord op computer verwijderen/omzeilen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum