Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[Film] Sint

+9
Sweety
poppetje
Caroow
Shy
xxDila
Lejow
Ugly Betty
Zwerver
Petteflet
13 plaatsers

Ga naar beneden

[Film] Sint Empty [Film] Sint

Bericht  Gast do 18 nov 2010 - 23:42

Wie heeft hem al gezien? De film waar blijkbaar zo'n ophef over is geweest toen ik op vakantie was... Wat een slachtpartij die film zeg. Ben me ook een paar keer helemaal rot geschrokken :shock: . Ik hou niet van horror maar hierbij had ik toch wel het gevoel dat ik hem moest zien haha. Wat vonden jullie ervan?

[Film] Sint 1772d1287568262-film-sint-geboycot-200909212107-1_sint-speelt-hoofdrol-horrorprent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Petteflet do 18 nov 2010 - 23:47

Hij staat bij mij nog op mijn to see lijstje. Ben erg benieuwd!
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 0:17

Vind Dick Maas van die flut films hebben, maar deze wil ik wel zien, ben wel benieuwd eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Zwerver vr 19 nov 2010 - 1:03

Ik hou helemaal niet van zulke films, maar ik ben toch nieuwsgierig. Ik moet 'm toch maar kijken
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Ugly Betty vr 19 nov 2010 - 1:10

Ik heb een voorstukje gezien, maar denk niet dat ik hem ga kijken. Ik ben bang dat hij mijn gezellige, nostalgische beeld van Sinterklaas verpest haha!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Lejow vr 19 nov 2010 - 3:20

Ik ben bang dat als ik hem gezien heb, het leuke sinterklaas liedjes zingen met mijn kleuters, nooit meer hetzelfde wordt hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  xxDila vr 19 nov 2010 - 6:42

Ik heb hem gezien, 2 weken geleden. Ik ging naar de zo'n horror nacht in de Bios. En de hele nacht werden er flims gedraaid. Als "voorafje" kregen we dus als eerste ( hij kwam pas 11 nov in de bios) deze film te zien.
Ik vond hem leuk, grappig, soms eng.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Shy vr 19 nov 2010 - 11:44

Ik denk dat ik er volgende week met mijn vriend heen ga, houd wel van horror haha. Ben heel erg benieuwd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Caroow za 20 nov 2010 - 7:41

Mijn vriend en ik zijn vorige week geweest, ik vond hem erg leuk maar sommige stukjes vond ik gewoon te vies om naar te kijken. Mijn vriend vond het een vreselijke film.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  poppetje ma 22 nov 2010 - 1:34

xxDila schreef:Ik vond hem leuk, grappig, soms eng.

Idd... ben 2x geschrokken, maar verder vond ik de film niet eng ofzo.
bij ons in de zaal werd meer gelachen dan dat er mensen schrokken.

terwijl ik ook niet van horror films hou.
poppetje
poppetje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 102
Punten : 114
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  xxDila ma 22 nov 2010 - 1:53

poppetje schreef:
xxDila schreef:Ik vond hem leuk, grappig, soms eng.

Idd... ben 2x geschrokken, maar verder vond ik de film niet eng ofzo.
bij ons in de zaal werd meer gelachen dan dat er mensen schrokken.

terwijl ik ook niet van horror films hou.

En ik ben echt een schijtluis. Ik schrik van alles met horrorfilms. Je weet dat er iets achter de deur zit en dan gaat die deur open en vlieg ik drie meter van schrik in de lucht. Dusja het zegt inderdaad voor mij ook wel veel dat ik hem leuk vond en inderdaad ook iets van 2,3 keer maar echt schrok!


En voor de rest las ik dat veel niet heen wilden vanwege de échte sint en het gevoel daarbij.. Maar deze film heeft behalve het paard en de kleding er niets mee te maken. Alles zit er wel in, maar niets is hetzelfde. Niet de reden waarom hij een boot heeft, niet de reden waarom zwarte pieten zwart zijn, niets!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 3:34

Nee, het is ook niet dat ik nu ineens geen leuk gevoel meer heb bij Sinterklaas. Vind het een beetje apart om dat als reden te geven maar goed, ieder zijn eigen ding natuurlijk Very Happy.

Ik hou niet van horror en kan slecht tegen die momenten waarvan je weet dat er iets komt waar je van schrikt en die zaten er genoeg in haha. Niet echt mijn ding dus om naar een dergelijke film te gaan maar ik was te nieuwsgierig. Mensen die zeggen gelachen te hebben begrijp ik ook niet zo goed, wanneer dan? Very Happy Oh en op het eind, ik dacht dat ik het begaf hahaha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  xxDila ma 22 nov 2010 - 3:46

Lagom schreef:Nee, het is ook niet dat ik nu ineens geen leuk gevoel meer heb bij Sinterklaas. Vind het een beetje apart om dat als reden te geven maar goed, ieder zijn eigen ding natuurlijk Very Happy.

Ik hou niet van horror en kan slecht tegen die momenten waarvan je weet dat er iets komt waar je van schrikt en die zaten er genoeg in haha. Niet echt mijn ding dus om naar een dergelijke film te gaan maar ik was te nieuwsgierig. Mensen die zeggen gelachen te hebben begrijp ik ook niet zo goed, wanneer dan? Very Happy Oh en op het eind, ik dacht dat ik het begaf hahaha Very Happy.

Ik ben daar ook echt een held op sokken bij. Maar deze film vond ik echt meevallen. Misschien omdat ik naar zoveel horrorfilms moet en wat gewend ben. Laughing
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 3:55

Je moet veel naar horrorfilms?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  poppetje ma 22 nov 2010 - 4:19

Lagom schreef: Mensen die zeggen gelachen te hebben begrijp ik ook niet zo goed, wanneer dan?

Nou... er gebeuren sommige dingen in de film dat je denkt van JAHOOOORRRR...
en toen moesten de meeste waaronder ik dus heel hard lachen.
en dat gebeurde vaker, dan dat ik schrok. Laughing

poppetje
poppetje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 102
Punten : 114
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  xxDila ma 22 nov 2010 - 4:27

Lagom schreef:Je moet veel naar horrorfilms?

Haha ja! We gaan vaak met een groep naar films! En dat zijn toch echt wel 9 van de 10 keer de nieuwste horrors. Speelt misschien ook mee dat er twee meiden zijn. (incl. mezelf) en de rest kerels. En tot nu toe hebben we ze nog niet mee gekregen naar een lekker meiden/vrouwenfilm!
Maarja voordeel is wel dat ik steeds meer kan hebben. En ik vind het ondanks dat ik soms om de 3 minuten van mijn stoel af val van de schrik steeds leuker worden Laughing
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Sweety di 23 nov 2010 - 11:53

Ik ben er ook geweest. Vond het wel leuk. Soms vond ik acteurs minder spelen. Maar ik schrok wel een aantal keer! :shock:
Ze lieten alleen een trailer zien met het liedje Sinterklaas kapoentje erbij. Jammer dat ze dat niet zongen in de film op de manier zoals het ook voorkomt in nightmare on elm street. Maar verder wel leuk Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Roxi3 di 30 nov 2010 - 9:34

Ik wilde er eigenlijk niet heen maar ik ben toch gegaan en ik vond hem beter dan verwacht. Ik ben 1 keer echt geschrokken verder was het voornamelijk een slachtpartij.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Poisongirl di 30 nov 2010 - 9:37

Ik ben vrijdag geweest, vond het inderdaad ook beter dan ik verwacht had!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 9:39

Ik vond Sint slechter dan verwacht. Kon er niet van schrikken en vond het verhaal slapjes. De special effects vond ik ook teleurstellend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 9:45

Ik zou hem graag willen zien, maar ik wacht tot hij op dvd is denk ik. In mijn omgeving wil er niemand naartoe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Susan di 30 nov 2010 - 9:57

Ik geloof niet dat ik 'm hoef te zien. Als ik dringend behoefte heb aan een film over Sinterklaas dan kijk ik nog wel een keer naar Alles is liefde.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 21:55

Susan schreef:Ik geloof niet dat ik 'm hoef te zien. Als ik dringend behoefte heb aan een film over Sinterklaas dan kijk ik nog wel een keer naar Alles is liefde.

Of Het paard van Sinterklaas Very Happy Dat vind ik nou een leuke sinterklaasfilm, ook al gaat het over een vierjarige Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Dolphinne do 2 dec 2010 - 1:54

Darcy schreef:
Susan schreef:Ik geloof niet dat ik 'm hoef te zien. Als ik dringend behoefte heb aan een film over Sinterklaas dan kijk ik nog wel een keer naar Alles is liefde.

Of Het paard van Sinterklaas Very Happy Dat vind ik nou een leuke sinterklaasfilm, ook al gaat het over een vierjarige Embarassed

Haha, ik hem hem vorig jaar gezien en dit jaar weer toen hij op tv was Very Happy
Dit jaar was mn zoontje ook thuis en heb ik hem samen met hem gekeken angel (al was hij gewoon aan het spelen en vond hij de tv niet erg interessant Wink)
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 2:05

Ik heb nu trouwens wel een ander beeld van het hele Sinterklaas-gebeuren.
Maar eigenlijk nog meer van de zwarte pieten, want die waren toch wel het ergst in de film (namen kinderen mee in zakken, slachtten onschuldige mensen af, waren bovennatuurlijk lenig en zeer onopvallend; je zag hun gezichten niet, maar het was wel onheilspellend...)

Ik zie best een kern van waarheid in het verhaal van Dick Maas. Want 'als je niet zoet bent, krijg je de roe of wordt je meegenomen in de zak' en 'De zwarte pieten zien álles wat je doet, dus wees maar braaf'.......
Zo is het er bij mij vroeger ingefluisterd. Zo lief is het Sinterklaas-gedoe dus niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

[Film] Sint Empty Re: [Film] Sint

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum