Oud en nieuw, kindjes wakker maken?
+54
Fiwen
Roodkapje
Parisienne
Bluestar
Supertalentje
Jezzie
loesje
Alex
hellowkitty
LDJ
Floor
Kat1980
Emmayes
Jelin
Aimee
Lith
PapillonRose
Tiara
meisjesmama
Novalee
Star007
Parel
Susan
Printje
Flower_L
Slakje
-Ieniemienie-
Ezzer
_Jet
Liadan
Lejow
PiP
koNijntje
Tania
Shopaholic
Happydobby
Manderijn
Thunder
Monnie
Filoria
kwak
Annemie
Mida4you
Juutjepetuutje
Fearie
maiadebij
CCC
Lonely Goatherd
Limburg85
sabje
Twellie
Flip Fluitketel
Mama Titty
Sophiee
58 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Oud en nieuw, kindjes wakker maken?
Lith schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen, dus niet gezien. Maar goed ik zou doen waar je jezelf prettig bij voelt, ongeacht wat n ander er van vindt.Lejow schreef:Dat heb ik al eerder in dit topic gezegd, waarom ik dat zou willen...
Das nie altijd handig
Ik wil het graag, omdat dit een moelijk, maar ook mooi jaar voor ons is geweest.
Ik vind dat ze erbij hoort, en ik wil het dan ook graag, met haar in mijn armen afsluiten.
En daarna lekker genieten van de lichtjes!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Lith schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen, dus niet gezien. Maar goed ik zou doen waar je jezelf prettig bij voelt, ongeacht wat n ander er van vindt.Lejow schreef:Dat heb ik al eerder in dit topic gezegd, waarom ik dat zou willen...
Das nie altijd handig
Ik wil het graag, omdat dit een moelijk, maar ook mooi jaar voor ons is geweest.
Ik vind dat ze erbij hoort, en ik wil het dan ook graag, met haar in mijn armen afsluiten.
Nee soms niet handig maar ik heb niet altijd zin om alle reacties te lezen
Maar goed lekker maandag/dinsdag samen met haar het nieuw jaar ingaan en genieten van het vuurwerk.
Lith- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12
Ik maak N. niet wakker, maar meer met idee dat ze daarna waarschijnlijk heel moeilijk weer zal gaan slapen. Wij hebben aardig wat vrienden over de vloer, hebben een 'feestje' bij ons thuis. Voor mezelf en voor N. is het rustiger als ze gewoon lekker blijft slapen, dus ik hoop dat ze dat ook doet, net als de voorgaande jaren. Wordt ze wakker is het ook prima, dan zullen we met elkaar genieten van het mooie vuurwerk. Maar ik geef eerlijk toe dat ik het zelf prettiger zou vinden als ze door blijft slapen, voor haarzelf maar ook voor mij.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij komen hopelijk net even voor 12 uur bij mijn ouders thuis die op onze kinderen 4 dagen passen omdat wij op reis gaan ( dat is pas egoistisch;)). We gaan ze zeker wakker maken en anders doen mijn ouders dat. J. heeft er niets aan, dat weten we maar ik vind het heel raar om met 3 kinderen het nieuwe jaar in te luiden en J. te laten slapen...Alsof ze er niet bijhoort... Ook ben ik superblij dat we ze weer kunnen zien dan dus een mooi moment om te toasten met jip en janneke bubbelsap voor de kids en J. valt wel weer in slaap met een beetje extra melk .
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Wij maken J niet wakker. Ik ben heel bang dat ze daarna niet meer in slaap valt. Ze ligt bij ons in bed en we zijn maar met z'n 3tjes thuis dus ik denk dat wij om kwart voor 12 lekker bij haar in bed kruipen, de gordijnen van de slaapkamer open doen en haar om 12 uur een dikke knuffel geven en dan vanuit bed naar het vuurwerk kijken (slaapkamer is 4 hoog). Als ze dan wakker zou worden zijn we dichtbij.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik maak ze niet wakker, we hebben een feestje thuis, ze slapen in hun eigen bed, ik ben van plan de rolluik bij hun dicht te doen en dan maar afwachten wat ze doen.
Worden ze wakker dan zal ik ze er uit halen, maar zo niet dan niet en hoop ik dat zij lekker slapen!
Worden ze wakker dan zal ik ze er uit halen, maar zo niet dan niet en hoop ik dat zij lekker slapen!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik twijfel heel erg. Tot nu toe sliep hij er doorheen...
Dus tja...en hij vind vuurwerk hartstikke eng!
Gisteren was het al janken bij 1vuurpijl....dus voor zijn lol hoeven we het ook niet te doen.
Maar vind het ook weer sneu als hij overstuur wakker wordt!
Hier dus nog twijfels, twijfels en nog eens twijfels...
Dus tja...en hij vind vuurwerk hartstikke eng!
Gisteren was het al janken bij 1vuurpijl....dus voor zijn lol hoeven we het ook niet te doen.
Maar vind het ook weer sneu als hij overstuur wakker wordt!
Hier dus nog twijfels, twijfels en nog eens twijfels...
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Als s slaapt dan laten we hem slapen. Word hij wakker dan gaan we samen vuurwerk kijken.
Ik maak hem niet bewust wakker, hij snapt er nu nog niets van en zie er de meerwaarde niet van in.
Ik maak hem niet bewust wakker, hij snapt er nu nog niets van en zie er de meerwaarde niet van in.
Lejow schreef:Lith schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen, dus niet gezien. Maar goed ik zou doen waar je jezelf prettig bij voelt, ongeacht wat n ander er van vindt.Lejow schreef:Dat heb ik al eerder in dit topic gezegd, waarom ik dat zou willen...
Das nie altijd handig
Wij maken de oudste ook gewoon wakker hoor om naar de lichtjes te kijken! Vorig jaar ook gewoon gedaan en ze vond het prachtig!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Wij gaan waarschijnlijk naar vrienden en J. gaat gewoon mee. Dan gaat ze daar lekker op bed en maken we haar om twaalf uur even wakker. Moeten daarna nog naar huis, dus dan moet ze toch ook wakker worden. Daarbij houdt ze gewoon van gezelligheid en zal ze het alleen maar bijzonder vinden om even uit bed te mogen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn jullie kindjes al wakker?
» kindjes met oud & nieuw
» Wakker maken?
» hoelaat zijn jullie kindjes 's ochtends wakker?
» Hoe vaak wakker maken?
» kindjes met oud & nieuw
» Wakker maken?
» hoelaat zijn jullie kindjes 's ochtends wakker?
» Hoe vaak wakker maken?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: