Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oud en nieuw, kindjes wakker maken?

+54
Fiwen
Roodkapje
Parisienne
Bluestar
Supertalentje
Jezzie
loesje
Alex
hellowkitty
LDJ
Floor
Kat1980
Emmayes
Jelin
Aimee
Lith
PapillonRose
Tiara
meisjesmama
Novalee
Star007
Parel
Susan
Printje
Flower_L
Slakje
-Ieniemienie-
Ezzer
_Jet
Liadan
Lejow
PiP
koNijntje
Tania
Shopaholic
Happydobby
Manderijn
Thunder
Monnie
Filoria
kwak
Annemie
Mida4you
Juutjepetuutje
Fearie
maiadebij
CCC
Lonely Goatherd
Limburg85
sabje
Twellie
Flip Fluitketel
Mama Titty
Sophiee
58 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Oud en nieuw, kindjes wakker maken? - Pagina 3 Empty Re: Oud en nieuw, kindjes wakker maken?

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 10:43

Ik bedoel trouwens rond elf uur.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw, kindjes wakker maken? - Pagina 3 Empty Re: Oud en nieuw, kindjes wakker maken?

Bericht  Parel di 25 dec 2012 - 11:06

Oh zo!
Ja zouden wij ook kunnen doen, maar ik ben een beetje bang dat we haar ritme dan verstoren, en we zijn zo gehecht aan onze nachtrust! Wij zien het allemaal wel, mijn vriendin komt ook met haar 2 kinderen, als die wakker worden halen we haar misschien ook wel. Laten ons gevoel maar gewoon beslissen denk ik, ik word altijd een beetje emotioneel van oud&nieuw.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Star007 di 25 dec 2012 - 11:20

Ik laat haar slapen. Ik zou niet weten waarom ik een 1 jarige daar wakker voor moet maken. Als ze wakker wordt, mag ze natuurlijk even voor de ramen mee kijken.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Novalee di 25 dec 2012 - 11:24

Het plan is om haar te laten slapen, maar ik heb nog geen idee of dat lukt. Vorig jaar sliep ze overdag door het vuurwerk heen maar 's avonds wilde ze niet slapen, al waren we toen niet thuis. Dit de is de eerste O&N in de 6 jaar dat we hier wonen die we thuis vieren dus ik weet ook niet hoe heftig het vuurwerk hier is.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 25 dec 2012 - 11:24

Ik laat 'm gewoon slapen en als hij wakker wordt mag hij mee vuurwerk kijken. Of hij daarna weer gaat slapen zal wel niet maar ik ga hem er in ieder geval niet speciaal voor wakker maken.

Gast
Gast

Bericht  meisjesmama di 25 dec 2012 - 11:26

Vorig jaar was het 1ste jaar dat de oudste toen 4,5 wakker gemaakt zou worden om 12 uur. Maar doordat ze laat ging slapen kregen we haar niet wakker.
Het liefste blijf ik dit jaar thuis zodat ze gewoon gaan slapen en dan om 12 uur de oudste wakker maken en ik denk dat de jongste (2,5 jaar) wel wakker word van de knallen in de straat zij slaapt aan de voorkant.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Tiara di 25 dec 2012 - 11:38

Nee nu nog niet. Ze snapt het nu toch nog niet.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  PapillonRose di 25 dec 2012 - 12:22

Nee, ik laat haar slapen, als ze door de herrie heen slaapt. Deed ze de vorige twee keren wel in elk geval. Wordt ze toch wakker, dan komt ze er gezellig even bij natuurlijk. Maar anders ga ik haar niet speciaal wakker maken. Dat komt wel als ze nog wat ouder is, vind het nu nog niet echt nodig om haar speciaal te wekken. We gaan het zien, ik zou het zelf trouwens eigenlijk wel gezellig vinden als ze wakker wordt.. Maar haar voor mijn plezier wekken vind ik niet de bedoeling, haha.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Lith di 25 dec 2012 - 20:19

Ik zou een kindje wat nog niet de leefijd heeft om er iets van te snappen lekker laten slapen. Waarom zou je ze dan wakker maken? Ik hoop dat er hier dit jaar ook weer lekker doorgeslapen wordt.
Lith
Lith
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12

Bericht  Lejow di 25 dec 2012 - 20:23

Dat heb ik al eerder in dit topic gezegd, waarom ik dat zou willen...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Aimee di 25 dec 2012 - 20:25

Nee, ik maak hem niet wakker.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Jelin di 25 dec 2012 - 21:18

De eerste jaren liet ik haar gewoon slapen of ze moest er zelf van wakker worden. Nu maken we ze wel wakker, maar dat is omdat ze het mooi vindt. En het is maar een keer paar jaar oud en nieuw.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 21:27

Ach,, ik zie het maar zo, er zijn zoveel mensen die verre vliegreizen maken met kleine kinderen, dat is ook niet goed voor hun ritme, maar mensen vinden dat dat moet kunnen, dat het erbij hoort. Kinderen krijgen van zo'n reis ook niet zoveel mee als volwassenen. Voor anderen heeft dit meerwaarde. Het is Ă©Ă©n nacht in het jaar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Emmayes di 25 dec 2012 - 21:46

En kind onder de 3 jaar zou ik gewoon laten slapen (tenzij ze zelf wakker worden).
Emmayes
Emmayes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12

Bericht  Kat1980 di 25 dec 2012 - 23:14

Ik heb beide kids nog nooit wakker gemaakt met oud op nieuw.
Dit jaar twijfelen we er over of we J wel wakker zullen maken, aangezien die toch weer vrij makkelijk gaat slapen. T is altijd wat moeilijker weer in slaap te krijgen, dus als hij doorslaapt laten we hem lekker liggen.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Floor wo 26 dec 2012 - 0:35

mijn man heeft hem vorig jaar al wakker gemaakt toen hij 1 maand oud was dus ik verwacht dat hij hem dit jaar weer wakker maakt. Vorig jaar vond hij het al geweldig om te zien.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  LDJ wo 26 dec 2012 - 1:25

Wij laten ons meisje gewoon slapen, al heb ik het gevoel dat ze zelf wakker gaat worden.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  hellowkitty wo 26 dec 2012 - 1:42

Wij laten der slapen als ze niet wakker wordt van al dat vuurwerk.
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Bericht  Alex wo 26 dec 2012 - 1:52

Haar eerste oud & nieuw werd ze om half 12 zelf wakker en hebben we met haar voor het raam vuurwerk gekeken. De daaropvolgende twee jaren hebben we een poging gedaan haar wakker te maken maar ze wilde echt niet. Dit jaar laten we haar liggen, mocht ze uit zichzelf wakker worden kan ze er alsnog bij komen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  loesje wo 26 dec 2012 - 2:11

nee, ik maak alex niet wakker.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Jezzie wo 26 dec 2012 - 2:44

L krijgt rond 23.00 altijd een fles maar daar krijg ik haar soms al amper voor wakker.
Dus ik leg haar na de fles weer lekker terug in bed. Als ze er nou wakker van wordt ga ik denk ik wel even voor het raam staan met haar. Maar ik ga haar er niet speciaal voor wakker maken.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Manderijn wo 26 dec 2012 - 8:10

Floor schreef:mijn man heeft hem vorig jaar al wakker gemaakt toen hij 1 maand oud was dus ik verwacht dat hij hem dit jaar weer wakker maakt. Vorig jaar vond hij het al geweldig om te zien.

Huh? Je man? Of echt je baby? Want vuurwerk mooi vinden als je 1 maand oud bent lijkt me wat ver gezocht.

Ik ben het wel met Susan eens wat dat betreft; 1 nacht per jaar, daar maak ik mijn kinderen dan echt wel wakker voor. Dochter vond het afgelopen jaar al zo mooi, toen was ze bijna 3. Dus ze heeft het er nu al weken over of het al bijna weer zo ver is!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Supertalentje wo 26 dec 2012 - 8:30

Zoon heeft er niks aan, maar hij is op 31-12 om 22.30 geboren. Toen het 24.00 uur was hebben we champagne geklonken, het bed naast het raam gezet en de gordijnen open en hebben we 'samen' gekeken. We vieren met dezelfde mensen oud&nieuw als die bij de bevalling waren, dus ik ben bang dat ik heel nostalgisch met zoon weer voor het raam ga zitten Wink Gewoon, als afsluiting van zijn verjaardag, ik weet zeker dat ie het prachtig zal vinden nu!

@Lejow; ik zou haar wakker maken als het voor jou belangrijk is en als je denkt dat ze niet nog een week van slag is. Zoals Susan zegt, het is 1 keer per jaar smile

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Bluestar wo 26 dec 2012 - 9:46

Ik maak Y niet wakker. Als hij wakker word, neem ik hem wel mee naar beneden. Mijn vriend zei een paar dagen terug: Natuurlijk maak ik hem wakker, vorig jaar was je zwanger, nu wil ik als gezin het nieuwe jaar in gaan. Maar toen ik mijn mening had gegeven was hij het gelukkig al snel met me eens.
Wij vieren het bij mijn moeder, en hij heeft zijn eigen bedje daar. Wij blijven daar ook slapen, en liggen op een luchtbed naast hem. Zal best gek zijn, aangezien hij vanaf week 2 al in zijn eigen kamertje lag!

Hoe doen jullie dat om 00.00 uur? Gaan jullie naar buiten met de babyfoon? Ik durf dat niet aan haha. Mijn moeder woont op 1 hoog, dus denk dat ik op het balkon sta. Maar dat vind ik wel heel erg jammer!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Lith wo 26 dec 2012 - 10:25

Lejow schreef:Dat heb ik al eerder in dit topic gezegd, waarom ik dat zou willen...
Ik heb niet het hele topic gelezen, dus niet gezien. Maar goed ik zou doen waar je jezelf prettig bij voelt, ongeacht wat n ander er van vindt.
Lith
Lith
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: