Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oud en nieuw, kindjes wakker maken?

+54
Fiwen
Roodkapje
Parisienne
Bluestar
Supertalentje
Jezzie
loesje
Alex
hellowkitty
LDJ
Floor
Kat1980
Emmayes
Jelin
Aimee
Lith
PapillonRose
Tiara
meisjesmama
Novalee
Star007
Parel
Susan
Printje
Flower_L
Slakje
-Ieniemienie-
Ezzer
_Jet
Liadan
Lejow
PiP
koNijntje
Tania
Shopaholic
Happydobby
Manderijn
Thunder
Monnie
Filoria
kwak
Annemie
Mida4you
Juutjepetuutje
Fearie
maiadebij
CCC
Lonely Goatherd
Limburg85
sabje
Twellie
Flip Fluitketel
Mama Titty
Sophiee
58 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Oud en nieuw, kindjes wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Oud en nieuw, kindjes wakker maken?

Bericht  koNijntje di 25 dec 2012 - 8:56

t. blijft gewoon in bed, tenzij hij wakker wordt, dan mag hij wel even naar buiten kijken.
later in de nacht moeten we hem sowieso wakker maken om naar huis te gaan.
vorig jaar heeft t. er gewoon doorheen geslapen (toen waren we thuis) en ik ben benieuwd wat hij dit jaar doet..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw, kindjes wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Oud en nieuw, kindjes wakker maken?

Bericht  Thunder di 25 dec 2012 - 8:57

De oudste maken we wakker, de jongste mag door slapen als dat lukt.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 8:59

Ja, wij maken ze wel wakker, het huis zit dan vol visite. Ik zou het zieliger vinden als Yrsa bijvoorbeeld wakker zou worden op een tijdstip dat iedereen alweer naar huis gaat en erachter komt dat ze al die lol heeft gemist.

De kinderen horen er voor mij ook gewoon bij. Alle kinderen zijn er altijd bij, ook de allerkleinsten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Manderijn di 25 dec 2012 - 9:00

De oudste maak ik in ieder geval wakker, en ik denk dit jaar de jongste ook!
Als zij anders de volgende dag zegt dat ze vuurwerk heeft gezien, heb ik hem weer boos. En gelijk heeft ie. Die ene keer in het jaar, lekker van mee genieten.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Happydobby di 25 dec 2012 - 9:09

M. werd vorig jaar wakker, ik ga hem er niet voor wakker maken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shopaholic di 25 dec 2012 - 9:10

Ik maak de oudste wel wakker, ze steken anders toch alles hier voor huis af waardoor ze wakker gaat worden. Vorig jaar ook gedaan en dan lekker weer met zn allen ons bed in.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Tania di 25 dec 2012 - 9:20

Lejow schreef:Ja B slaapt dan normaal altijd...
Ik weet dat haar wakker maken heel egoistisch zou zijn, want dat doe ik dan puur voor mezelf, maar ik zou haar rond 00.00 eigenlijk wel heel graag bij me hebben Embarassed .
Samen dit moeilijke, maar ook zo mooie jaar afsluiten...

Dan haal je haar toch gewoon uit d'r bedje. Als ze niet meer wil slapen leg je haar lekker bij jullie in bed. Misschien egoistisch maar echt niet erg voor een keertje hoor.

Wij laten de kinderen lekker slapen als ze niet wakker worden. Als ze wel wakker worden mogen ze bij ons zitten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  koNijntje di 25 dec 2012 - 9:22

Lejow schreef:Ja B slaapt dan normaal altijd...
Ik weet dat haar wakker maken heel egoistisch zou zijn, want dat doe ik dan puur voor mezelf, maar ik zou haar rond 00.00 eigenlijk wel heel graag bij me hebben Embarassed .
Samen dit moeilijke, maar ook zo mooie jaar afsluiten...

heel begrijpelijk en wat houd je tegen als dit voor jou goed voelt?

Laatst aangepast door koNijntje op di 25 dec 2012 - 9:48; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 9:26

Lejow, wij hebben ze er ieder jaar bij gehad, ook toen ze baby's waren. Ik vind egoĂŻstisch wel een erg zware term voor een keer je baby uit bed halen als het niet strikt noodzakelijk is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow di 25 dec 2012 - 9:27

Nou ja, ik doe het natuurlijk mee voor mij, dan voor haar..

Maar ik ben er uit, ik haal haar lekker uit bed, ze hoort bij ons en we willen graag samen met haar het nieuwe jaar beginnen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 9:40

Ja, maar je doet het toch uit gevoel voor haar, dat telt ook.

Ik wil Ezra er ook per se bij hebben, al heeft hij er weinig mee, gewoon omdat ik geloof dat het belangrijk is om samen het jaar af te sluiten en het nieuwe jaar te beginnen. Ik zou me er zelf niet goed bij voelen als hij in zijn eentje in bed zou liggen terwijl wij met z'n allen proosten en elkaar gelukkig nieuwjaar wensen, maar dat komt ook door de traditie waarmee ik ben opgevoed. Kinderen horen erbij, iedereen hoort erbij. Het is echt een moment van ons allen (familie met wie we close zijn).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  PiP di 25 dec 2012 - 9:44

Wij halen ze ook niet uit bed. Alleen vorig jaar werd f wakker. Maar dat was pas toen er later die nacht een duizendklapper stopte

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Lejow di 25 dec 2012 - 9:45

Susan schreef:Ja, maar je doet het toch uit gevoel voor haar, dat telt ook.

Ik wil Ezra er ook per se bij hebben, al heeft hij er weinig mee, gewoon omdat ik geloof dat het belangrijk is om samen het jaar af te sluiten en het nieuwe jaar te beginnen. Ik zou me er zelf niet goed bij voelen als hij in zijn eentje in bed zou liggen terwijl wij met z'n allen proosten en elkaar gelukkig nieuwjaar wensen, maar dat komt ook door de traditie waarmee ik ben opgevoed. Kinderen horen erbij, iedereen hoort erbij. Het is echt een moment van ons allen (familie met wie we close zijn).

Hier kan ik me heel erg in vinden!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Liadan di 25 dec 2012 - 9:45

Ik vind het ook niet egoĂŻstisch.
Mijn dochter was 4 jaar geleden 4 dagen oud op oudjaarsdag en toen het vuurwerk begon deed ze haar ogen open en heb ik haar meteen uit bed gehaald en heel lang geknuffeld. We hebben samen voor het raam gestaan en naar het vuurwerk gekeken (nou ja ik heb gekeken en zij hing tegen me aan).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 9:47

Wij hebben R tot nu toe altijd nog laten slapen, en dat ben ik dit jaar ook van plan. Naast dat ik hem nog te klein vind daarvoor ken ik meneer en zal hij daarna echt niet meer makkelijk in slaap vallen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  _Jet di 25 dec 2012 - 9:48

Ik ga S er niet speciaal voor wakker maken. Maar aangezien ze de afgelopen 2 jaar ook wakker is geworden heb ik zo'n vermoeden dat ik haar ook niet wakker hoef te maken Wink Als ze wakker wordt dan haal ik haar lekker naar beneden.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 9:50

Uiteraard wil ik Yrsa er ook bij hebben, maar die zal het zelf ook echt niet willen missen, zeker niet als ze weet wie er allemaal komen. Zij vindt het prachtig met die grote meiden, ze baalde net als een stekker toen iedereen wegging en zij naar bed moest.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ezzer di 25 dec 2012 - 9:51

Ik zou het er vanaf laten hangen hoe mijn kindje is. Bij S. hoef ik het echt niet te proberen. Het is al een slechte slaper dus grote kans dat hij daarna niet meer slaapt en we er de dagen erna nog last van hebben.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  -Ieniemienie- di 25 dec 2012 - 10:05

IK heb ze tot nu toe altijd laten slapen.
En ook dit jaar gaan we dat doen.
Als ze wakker worden mogen ze er wel even uit,
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 10:08

Lejow schreef:Nou ja, ik doe het natuurlijk mee voor mij, dan voor haar..

Maar ik ben er uit, ik haal haar lekker uit bed, ze hoort bij ons en we willen graag samen met haar het nieuwe jaar beginnen!

Groot gelijk meis, en dan lekker met zijn drietjes in het grote bed. Heerlijk toch.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Slakje di 25 dec 2012 - 10:31

Ik heb net zoals vandaag Louise vroeg uit bed gehaald, ze heeft in de ochtend weinig geslapen (ze laat zich op dat vlak gemakkelijk doen). Ze is gaan slapen op het tijdstip dat wij gingen dineren en vlak voor het dessert ben ik haar wakker gaan maken. Dan heeft ze aan tafel koekjes gegeten (ipv taart, die vond ze niet zo lekker, er zat blijkbaar drank in, oeps...), en daarna gespeeld met de cadeautjes die ze had gekregen.

Ik heb ze nu net in bed gelegd en ze slaapt alweer lekker.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Flower_L di 25 dec 2012 - 10:38

Ik weet nog niet wat we gaan doen...maar ik blijf sowieso bij l en j. Ik hoop stiekem dat l wakker wordt en j houd ik lekker bij mij. Dan met.zn viertjes vuurwerk kijken.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Parel di 25 dec 2012 - 10:39

Susan schreef:Ja, wij maken ze wel wakker, het huis zit dan vol visite. Ik zou het zieliger vinden als Yrsa bijvoorbeeld wakker zou worden op een tijdstip dat iedereen alweer naar huis gaat en erachter komt dat ze al die lol heeft gemist.

De kinderen horen er voor mij ook gewoon bij. Alle kinderen zijn er altijd bij, ook de allerkleinsten.

Trekken jouw kinderen dat zolang dan?
Hoe lang ik haar ook laat slapen overdag, hier sluiten automatisch haar luiken om max. 8 uur. Overigens geen veroordeling hoor, meer bewondering dat ze zolang gezellig zijn!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 10:40

Parel schreef:

Trekken jouw kinderen dat zolang dan?
Hoe lang ik haar ook laat slapen overdag, hier sluiten automatisch haar luiken om max. 8 uur. Overigens geen veroordeling hoor, meer bewondering dat ze zolang gezellig zijn!

Ze gaan 's avonds wel gewoon naar bed, we halen ze er rond half elf uit. Misschien gaan we op die dag naar Plopsa Indoor Coevorden, dan slapen ze in de auto op de terugweg en dan kunnen ze sowieso thuis wel weer even vooruit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 10:42

Ik hoop aan een kant ook altijd wel dat hij wakker wordt hoor angel

Wij gaan dit jaar ook niets bijzonders doen trouwens, gewoon lekker samen thuis (mijn schoonouders komen ook) en verder niets.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: