Oud en nieuw, kindjes wakker maken?
+54
Fiwen
Roodkapje
Parisienne
Bluestar
Supertalentje
Jezzie
loesje
Alex
hellowkitty
LDJ
Floor
Kat1980
Emmayes
Jelin
Aimee
Lith
PapillonRose
Tiara
meisjesmama
Novalee
Star007
Parel
Susan
Printje
Flower_L
Slakje
-Ieniemienie-
Ezzer
_Jet
Liadan
Lejow
PiP
koNijntje
Tania
Shopaholic
Happydobby
Manderijn
Thunder
Monnie
Filoria
kwak
Annemie
Mida4you
Juutjepetuutje
Fearie
maiadebij
CCC
Lonely Goatherd
Limburg85
sabje
Twellie
Flip Fluitketel
Mama Titty
Sophiee
58 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Oud en nieuw, kindjes wakker maken?
Maken jullie je kindjes wakker met oud en nieuw om 00.00? Of laten jullie ze lekker slapen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Oud en nieuw, kindjes wakker maken?
Wij laten haar slapen. Als ze wakker wordt, komt ze er eventjes bij.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Vorig jaar hebben we ze wakker gemaakt, ook omdat we Bij de buren door hielden en bang waren dat ke door vuurwerk babyfoon niet zou horen.
Nu weten we t nog niet wat we doen.
Nu weten we t nog niet wat we doen.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Wij vieren oud&nieuw altijd bij vrienden, maar laten haar altijd slapen rond 0.00. Afgelopen keer werd ze uit zichzelf wakker door de herrie.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
wij hebben hem laten slapen, hij sliep er 2 jaar door heen. vorig jaar werd hij wakker en toen hebben we hem er wel even uitgehaald. hij wilde toen alleen niet meer slapen en lag elke knal na te doen in zijn bed
dit jaar weet ik nog niet wat we doen. ik denk wel dat hij er wakker van wordt, dus denk dat we hem van te voren wel even wakker maken.
dit jaar weet ik nog niet wat we doen. ik denk wel dat hij er wakker van wordt, dus denk dat we hem van te voren wel even wakker maken.
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Nee, ik verwacht dat de oudste er doorheen zal slapen, die zou van een kanonsschot op haar kamer volgens mij nog niet wakker worden.
De jongste wordt veel sneller wakker en ik denk dat we met haar wel op zullen zitten, totdat het wat rustiger wordt met rotjes afsteken.
De jongste wordt veel sneller wakker en ik denk dat we met haar wel op zullen zitten, totdat het wat rustiger wordt met rotjes afsteken.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
we hebben hem er niet uitgehaald om 0.00. Wel toen we naar huis gingen. Vieren het eigenlijk nooit thuis. Als hij dit jaar wakker word haal ik hem er wel uit, maar denk dat hij nu ook weer doorslaapt
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Nee we hebben hem laten slapen en hij is er niet wakker van geworden.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Nee, ik hoop van harte dat hij kan slapen ondanks al het geknal.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Als ze erdoorheen slaapt, mag ze blijven slapen. Ik zie de meerwaarde er niet van om kindjes van tot een paar jaar ervoor wakker te maken. L. snapt er nu nog geen bal van, gok ik zo. Ik denk dat ze eerder wakker wordt als haar vriendje of vriendinnetje hier wakker wordt, dan dat ze van het vuurwerk wakker wordt.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
N. is sowieso rond 23.30 uur wakker Laatst bij een vuurwerkshow hier in de buurt hebben we ook samen voor het raam gekeken, ze vond het prachtig. Ze is sowieso al gek van lichtjes en kleurtjes dus wij houden haar lekker bij ons. Wij zijn ook die avond bij vrienden en dan slaapt ze minder goed (meestal) dus de kans is dan groot dat ze lekker wakker is.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
afgelopen jaren niet gedaan en ze heeft er steeds doorheen geslapen. Ik denk dat ze het heel mooi vind als ze wakker is, maar ze weet toch niet wat ze mist als we haar niet wakker maken. Ik weet dus nog niet wat we doen..
Gast- Gast
Hier slapen ze er ook tot nu toe elk jaar doorheen, hopelijk dit jaar weer!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Wij laten ze slapen, de buren steken meestal rond 19 uur al wat vuurwerk af voor hun zoontje, dus dan mogen ze daar naar kijken.
Gast- Gast
Nee, we hebben D vorig jaar niet wakker gemaakt en zijn dat dit jaar ook niet van plan. Lekker laten slapen, als ie wakker wordt halen we hem er ff bij.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ja B slaapt dan normaal altijd...
Ik weet dat haar wakker maken heel egoistisch zou zijn, want dat doe ik dan puur voor mezelf, maar ik zou haar rond 00.00 eigenlijk wel heel graag bij me hebben .
Samen dit moeilijke, maar ook zo mooie jaar afsluiten...
Ik weet dat haar wakker maken heel egoistisch zou zijn, want dat doe ik dan puur voor mezelf, maar ik zou haar rond 00.00 eigenlijk wel heel graag bij me hebben .
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ja B slaapt dan normaal altijd...
Dat kan ik me best voorstellen hoor. Zijn jullie gewoon met zn drietje thuis? Anders zou je haar misschien in haar bedje kunnen laten liggen dat jullie even bij haar op de kamer gaan kijken. Als ze wakker is heb je met die herrie misschien kans dat ze niet meer in slaap komt dat zou ook vervelend zijn..
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Er komt een vriend langs van mijn vriend geloof ik en zijn zusje misschien, dus er zullen wel wat mensen verder zijn.
We blijven wel gewoon lekker thuis.
Daar ben ik dus ook bang voor, dat als ze eenmaal wakker is, ze never niet meer gaat slapen.
We blijven wel gewoon lekker thuis.
Daar ben ik dus ook bang voor, dat als ze eenmaal wakker is, ze never niet meer gaat slapen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij laten z. ook lekker slapen. Maar als ze wel wakker wordt dan halen we haar naar beneden en kan ze lekker mee kjken
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Fearie schreef:Nee, we hebben D vorig jaar niet wakker gemaakt en zijn dat dit jaar ook niet van plan. Lekker laten slapen, als ie wakker wordt halen we hem er ff bij.
+1
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
D. werd vorig jaar wakker en hebben we samen buiten staan kijken. Ze vond het heel leuk!
Ik denk dat ik haar dit jaar er uit haal want ze zal wel weer wakker worden en gaan we gezellig buiten kijken en D. op m'n rug in de storchenwiege want zolang tillen gaat me niet lukken meer.
Ik denk dat ik haar dit jaar er uit haal want ze zal wel weer wakker worden en gaan we gezellig buiten kijken en D. op m'n rug in de storchenwiege want zolang tillen gaat me niet lukken meer.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
We gaan Tomas dit jaar voor het eerst wakker maken.
We wekken hem elke nacht voor een plasje op de wc, met oudjaarsavond vragen we hem of hij daarna na het vuurwerk wil kijken. Als hij liever terug zijn bed in wil is dat ook oké
Denk dat het inderdaad alleen maar zielig is als die jongere kindjes niet meer in slaap komen door alle herrie.
We wekken hem elke nacht voor een plasje op de wc, met oudjaarsavond vragen we hem of hij daarna na het vuurwerk wil kijken. Als hij liever terug zijn bed in wil is dat ook oké
Denk dat het inderdaad alleen maar zielig is als die jongere kindjes niet meer in slaap komen door alle herrie.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Wij maken ze niet wakker, dochter is 2 van de 4 jaar wel wakker geworden en heeft toen meegekeken naar het vuurwerk en is daarna weer gaan slapen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wij maken ze niet wakker. Ben benieuwd of mijn zoontje er dit jaar weer doorheen gaat slapen.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn jullie kindjes al wakker?
» kindjes met oud & nieuw
» Wakker maken?
» hoelaat zijn jullie kindjes 's ochtends wakker?
» Hoe vaak wakker maken?
» kindjes met oud & nieuw
» Wakker maken?
» hoelaat zijn jullie kindjes 's ochtends wakker?
» Hoe vaak wakker maken?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: