ik ben blij, jullie ook?
+20
Pandora
Pien
Blond
Jeanette
Kowalski
Pompoen
Exogenesis
Alex
Ibbeltje
Erin
Caroow
Shy
ExpressoB
Lady4
Parisienne
Highway
Raindrop
Ella
Marin
Sarah1985
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: ik ben blij, jullie ook?
Wat ontzettend fijn voor jullie Pompoen! Dat konden jullie wel gebruiken denk ik!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
ExpresB; Wat klote! Hopelijk komen jullie er uit!
Erin; Wat leuk zeg, gefeliciteerd!
Pompoen; Wat fijn zeg!
Ik ben blij omdat ik eindelijk een huisje heb en ga switchen van baan waar ik enorm veel zin in heb. Het nieuwe jaar gaat voor mij al goed beginnen! Jeej!
Erin; Wat leuk zeg, gefeliciteerd!
Pompoen; Wat fijn zeg!
Ik ben blij omdat ik eindelijk een huisje heb en ga switchen van baan waar ik enorm veel zin in heb. Het nieuwe jaar gaat voor mij al goed beginnen! Jeej!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wat leuk, Jeanette. Waar ga je werken? Hetzelfde werk wel? Jouw jaar begint goed!
@ Pompoen, wat een goed nieuws! Hoe gaat het nu met je man? Ik zal zo je topic even doorlezen.
@ Erin, gefeliciteerd met je neefje!
@ ExpressoB, wat rot zeg dat het niet zo goed gaat tussen jullie! Ik zit een klein beetje in hetzelfde schuitje, tussen mijn vriend en mij gaat het de laatste tijd ook niet goed. Als je erover wilt praten, je mag me altijd een pm sturen he.
@ Pompoen, wat een goed nieuws! Hoe gaat het nu met je man? Ik zal zo je topic even doorlezen.
@ Erin, gefeliciteerd met je neefje!
@ ExpressoB, wat rot zeg dat het niet zo goed gaat tussen jullie! Ik zit een klein beetje in hetzelfde schuitje, tussen mijn vriend en mij gaat het de laatste tijd ook niet goed. Als je erover wilt praten, je mag me altijd een pm sturen he.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Thnx Raindrop! Ja, ik blijf wel binnen de stichting, maar een andere locatie en een andere doelgroep waar meer uitdaging in zit. Ik heb er al helemaal zin in!
Het gaat relatief goed, alleen hij heeft toenemend vocht bij zijn linkerlong en nog hele dikke benen van het vocht. Dat is toch niet helemaal de bedoeling natuurlijk, dus houden ze hem nog in de gaten en de hoop is dat hij dat vocht zelf gaat afvoeren (met behulp van medicatie), 't schiet alleen nog niet zo op. Maar in ieder geval mag hij nu dicht bij huis verder herstellen, dat was het voornaamste! En als ik kijk naar 2 weken geleden dan is hij echt al zó veel beter!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
@ Jeanette, wat leuk! Veel succes alvast!
@ Pompoen, wat fijn dat je man al zo opgeknapt is en dat hij nu ook dichterbij huis mag herstellen. Ook wel een hele geruststelling dat ze hem in de gaten houden. Ik hoop dat hij snel helemaal hersteld is.
@ Pompoen, wat fijn dat je man al zo opgeknapt is en dat hij nu ook dichterbij huis mag herstellen. Ook wel een hele geruststelling dat ze hem in de gaten houden. Ik hoop dat hij snel helemaal hersteld is.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik kwam tijdens het opruimen nog 2 Bijenkorf bonnen tegen zodat ik nu voor 125 euro aan Bijenkorf bonnen heb. Dus daar kan ik iets heel moois voor gaan kopen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ben blij omdat we vandaag en gister heel veel mensen blij hebben gemaakt met de aankondiging van mijn zwangerschap!!
Ook heb ik fijne feestdagen achter de rug dus ben helemaal blij!!
Ook heb ik fijne feestdagen achter de rug dus ben helemaal blij!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Thanks ladies!
Gefeliciteerd Pien met je zwangerschap!
@ Jeanette! Wat een mooi einde van 2012 en goed begin van het jaar 2013!
@ Pompoen: Ik hoop dat je man spoedig herstelt!!
Gefeliciteerd Pien met je zwangerschap!
@ Jeanette! Wat een mooi einde van 2012 en goed begin van het jaar 2013!
@ Pompoen: Ik hoop dat je man spoedig herstelt!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Wat leuk Pien! Gefeliciteerd!
Sarah1985 schreef:ik kreeg net een mail van een restaurant hier in de buurt, die hadden een prijsvraag wie gun je een diner voor 2. En ik had mijn ouders ervoor opgegeven. En nu heb ik een diner voor 2 gewonnen voor mijn ouders.
Ze verdienen dat echt na alles wat ze meemaken. Ik belde mijn moeder op om het te vertellen en die zei meteen we gaan met z'n allen uiteten
jullie ook ergens blij om
Jaaaa...!!! Ik las het in de A....f, leuk hoor, en lekker eten daar! Ik wens jullie alvast een hele gezellige avond toe!
Ik ben niet blij, zit niet echt lekker in mijn vel momenteel. Maarrr.....2013 wordt MIJN jaar!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik ben ook blij! Net te horen gekregen dat ik een stapje in mijn salarisschaal omhoog ga per volgend jaar! Scheelt iets van 80 euro bruto per maand. Met het oog op het kopen van een groter huis is dat natuurlijk heel gunstig
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Pandora schreef:Sarah1985 schreef:ik kreeg net een mail van een restaurant hier in de buurt, die hadden een prijsvraag wie gun je een diner voor 2. En ik had mijn ouders ervoor opgegeven. En nu heb ik een diner voor 2 gewonnen voor mijn ouders.
Ze verdienen dat echt na alles wat ze meemaken. Ik belde mijn moeder op om het te vertellen en die zei meteen we gaan met z'n allen uiteten
Jaaaa...!!! Ik las het in de A....f, leuk hoor, en lekker eten daar! Ik wens jullie alvast een hele gezellige avond toe!
Ik ben niet blij, zit niet echt lekker in mijn vel momenteel. Maarrr.....2013 wordt MIJN jaar!
staat mijn naam in de a...f? Ze verloten nog een bon als je lid bent van hun facebook
Hoop dat 2013 jouw jaar word
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik ben blij dat ik over ruim een half uur weer ff lekker alleen in mn eigen huisje ben!! Vanaf zondagavond met familie geweest en t was deels gezellig en soms ruzie Nu is t dan ook wel weer mooi geweest, ga lekker weer mn eigen gang straks! (te beginnen met een week GTST terug kijken )
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ja! Ik ben blij! Heb sinds 27 minuten vakantie!!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben ook blij! Heb een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek in januari, en nog twee die er nog op terugkomen maar wat waarschijnlijk ook gesprekken worden.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Ik ben blij, omdat het eindelijk opgelost is met Vodafone.
Ik kreeg een medewerker aan de lijn, die mijn verhaal aanhoorde en besloot een groot deel van het openstaande bedrag te crediteren. Nu hoef ik alleen nog te betalen, wat ik, eigenlijk wel met een boze en domme kop, heb teruggeboekt. Wat jammer dat het niet gelijk een half jaar geleden kon. Maar na een klachtenbrief en meerdere telefoontjes, is het eindelijk opgelost. Ik ga opgelucht 2013 in.
Ik kreeg een medewerker aan de lijn, die mijn verhaal aanhoorde en besloot een groot deel van het openstaande bedrag te crediteren. Nu hoef ik alleen nog te betalen, wat ik, eigenlijk wel met een boze en domme kop, heb teruggeboekt. Wat jammer dat het niet gelijk een half jaar geleden kon. Maar na een klachtenbrief en meerdere telefoontjes, is het eindelijk opgelost. Ik ga opgelucht 2013 in.
Gast- Gast
Wauw Elliot is dat even lekker! Sogood, ik ben jaloers! Maar ik gun het je wel hoor Geniet ervan!
Ik ben gewoon blij, gewoon, omdat ik door een paar mensen om mij heen de afgelopen paar dagen heb gemerkt dat ik echt al heel erg ver ben in mijn herstelproces
Ik ben gewoon blij, gewoon, omdat ik door een paar mensen om mij heen de afgelopen paar dagen heb gemerkt dat ik echt al heel erg ver ben in mijn herstelproces
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:
Ik ben blij voor jou!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Sarah1985 schreef:Pandora schreef:Sarah1985 schreef:ik kreeg net een mail van een restaurant hier in de buurt, die hadden een prijsvraag wie gun je een diner voor 2. En ik had mijn ouders ervoor opgegeven. En nu heb ik een diner voor 2 gewonnen voor mijn ouders.
staat mijn naam in de a...f? Ze verloten nog een bon als je lid bent van hun facebook
Hoop dat 2013 jouw jaar word
Nee, er stonden geen namen bij ivm privacyredenen maar ik zag dat je had gewonnen op facebook en een dag later stond het in A, vandaar...
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen! Jullie ook blij??
» Waar werden jullie blij van vandaag?
» Zijn jullie kindjes blij/gelukkig op het KDV/gastouder?
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
» Waar werden jullie blij van vandaag?
» Zijn jullie kindjes blij/gelukkig op het KDV/gastouder?
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: