ik ben blij, jullie ook?
+20
Pandora
Pien
Blond
Jeanette
Kowalski
Pompoen
Exogenesis
Alex
Ibbeltje
Erin
Caroow
Shy
ExpressoB
Lady4
Parisienne
Highway
Raindrop
Ella
Marin
Sarah1985
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
ik ben blij, jullie ook?
ik kreeg net een mail van een restaurant hier in de buurt, die hadden een prijsvraag wie gun je een diner voor 2. En ik had mijn ouders ervoor opgegeven. En nu heb ik een diner voor 2 gewonnen voor mijn ouders.
Ze verdienen dat echt na alles wat ze meemaken. Ik belde mijn moeder op om het te vertellen en die zei meteen we gaan met z'n allen uiteten
jullie ook ergens blij om
Ze verdienen dat echt na alles wat ze meemaken. Ik belde mijn moeder op om het te vertellen en die zei meteen we gaan met z'n allen uiteten
jullie ook ergens blij om
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: ik ben blij, jullie ook?
Ja want ik ben met m'n familie bijeen, gezellig te borrelen en zometeen kerstdiner. Daarom ga ik m'n telefoon maar eens weg leggen ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
gezellig marin. Veel plezier
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Wat leuk Sarah!
Veel plezier Marin!
Veel plezier Marin!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk Sarah! En lief van je ouders dat ze jullie willen meenemen!
Veel plezier, Marin!
Veel plezier, Marin!
Laatst aangepast door Raindrop op ma 24 dec 2012 - 6:37; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Wat leuk Sarah! Gefeliciteerd, leuk voor je ouders .
Veel plezier Marin!
Ik ben ook blij . We zouden eigenlijk de lichtjesroute hier in de stad gaan wandelen met vrienden, gluhwein drinken en de kroeg in. Maar dat gaat voor mij niet door want heb een rugblessure, maar het is heel knus met mijn vriend .
Veel plezier Marin!
Ik ben ook blij . We zouden eigenlijk de lichtjesroute hier in de stad gaan wandelen met vrienden, gluhwein drinken en de kroeg in. Maar dat gaat voor mij niet door want heb een rugblessure, maar het is heel knus met mijn vriend .
Gast- Gast
Wat leuk en lief Sarah, van jou maar ook van je ouders!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik ben blij omdat ik vandaag ontzettend verwend ben! Gisteravond met vrienden en ouders mijn verjaardag gevierd in het café bij ons in de straat. Onwijs gezellig, met om 00.00 uur champagne. Vanmiddag nog wat familie op visite gehad. Superleuke cadeaus gehad, waaronder een Blijdorp abbo (van mijn vriend), fietsstoeltje, het Urban Decay palette (de Naked 2), wijnglazen, een RM-cadeaubon, Douglas cadeaubonnen, Clinique mascara, enzovoorts.
Ja, ik heb een geweldige verjaardag gehad, die ik vanavond in het café nog even goed afsluit met een kerstborrel!
Ja, ik heb een geweldige verjaardag gehad, die ik vanavond in het café nog even goed afsluit met een kerstborrel!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wat fijn Sarah, geniet ervan.
Pariesienne, gefeliciteerd met je verjaardag!
PB, geniet van een heerlijke avond met je vriend.
Ik ben blij omdat ik mijn eerste kerst met mijn vriend ga vieren. Ook al moet ik beide dagen werken, het is zo fijn dat hij er is. Hij is nu aan het werk tot morgenochtend en ik ga vanavond gezellig borrelen met vrienden. Daar heb ik ook veel zin in.
Fijne kerst allemaal!
Pariesienne, gefeliciteerd met je verjaardag!
PB, geniet van een heerlijke avond met je vriend.
Ik ben blij omdat ik mijn eerste kerst met mijn vriend ga vieren. Ook al moet ik beide dagen werken, het is zo fijn dat hij er is. Hij is nu aan het werk tot morgenochtend en ik ga vanavond gezellig borrelen met vrienden. Daar heb ik ook veel zin in.
Fijne kerst allemaal!
Laatst aangepast door Lady4 op ma 24 dec 2012 - 6:45; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik ben blij voor jullie.
Ben zelf niet blij, sinds gisterenavond al niet, ruzie gekregen met mijn vriend. Beetje uit de hand gelopen en ben vandaag naar mijn eigen huis gereden. Ben verdrietig erom, krop het wel op. Geen kerst samen voor mij en hem. Dat steekt ergens wel ook al had ik geen bal zin en zou ik ook naar mijn moeder gaan.
Hij had zelfs (uit zichzelf) een cadeautje voor mij gekocht en mocht ik openen met kerst. Wel lief gebaar maar sinds vrijdag al gezeik, op gezeur, op gevloek en gedoe.... Wie weet zit ik helemaal zonder hem met oud&n. Praat sowieso niet goed wat hij gedaan heeft en zijn gedrag.
oke uhm waarschijnlijk heel vaag voor jullie maar moest het even kwijt.
Ben zelf niet blij, sinds gisterenavond al niet, ruzie gekregen met mijn vriend. Beetje uit de hand gelopen en ben vandaag naar mijn eigen huis gereden. Ben verdrietig erom, krop het wel op. Geen kerst samen voor mij en hem. Dat steekt ergens wel ook al had ik geen bal zin en zou ik ook naar mijn moeder gaan.
Hij had zelfs (uit zichzelf) een cadeautje voor mij gekocht en mocht ik openen met kerst. Wel lief gebaar maar sinds vrijdag al gezeik, op gezeur, op gevloek en gedoe.... Wie weet zit ik helemaal zonder hem met oud&n. Praat sowieso niet goed wat hij gedaan heeft en zijn gedrag.
oke uhm waarschijnlijk heel vaag voor jullie maar moest het even kwijt.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Zijn jullie dan uit elkaar gaan Expresso? Zo niet, praat uit het samen. Dit is geen tijd om ruzie te maken maar juist om te vergeven, lief te hebben en samen te zijn.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Dat is balen ExpressoB, hoop dat het snel weer goed komt!
Ik ben ook niet blij maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen.
Ik ben ook niet blij maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Kan is groot dat het er niet meer in zit na 4jaar... we wonen ruim een uur rijden van elkaar vandaan dus even langs gaan kan sowieso niet. Heb geprobeerd te praten vanmiddag nog maar werd weer hakketakke en rotte eieren gooien naar elkaar. Ik wil niet in het negatieve spiraaltje daar zitten(ook al waren we vanavond uitgenodigd voor fam. avondje van zijn kant). Moet ik dan schijnheilig gezellig doen, dat doe ik een keer niet.
ExpressoB:
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
[quote="Shygirl85"]
Tuurlijk mag je ons(mij) er wel mee lastig vallen, daar zij wij toch voor of niet dan?
Of neem iemand in vertrouwen via PM (post in vak staat open) lucht het misschien op voor je.
Ik zit al mijn verdriet op te houden, niet goed maar ik wil sterk zijn. Geen idee wat er bij jou speelt natuurlijk.
Tuurlijk mag je ons(mij) er wel mee lastig vallen, daar zij wij toch voor of niet dan?
Of neem iemand in vertrouwen via PM (post in vak staat open) lucht het misschien op voor je.
Ik zit al mijn verdriet op te houden, niet goed maar ik wil sterk zijn. Geen idee wat er bij jou speelt natuurlijk.
Parisienne schreef:ExpressoB:
ah dankjewel:)
[quote="ExpressoB"]
Ja snap ik, ik gooi ff een pmmetje eruit!Shygirl85 schreef:
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Ik ben ontzettend blij vandaag, want mijn vaatwasser doet het weer!!!
Een half jaar geleden wilde mijn vaatwasser van de één op andere dag niet meer dicht. Mijn vader heeft er meermaals naar gekeken, zelfs een motortje vervangen, maar het probleem oplossen kon hij niet. Ik zou met de hand moeten afwassen. En dat heb ik ook een half jaar lang gedaan. Geen hel, enig nadeel eraan was dat ik sommige dingen niet goed schoon kreeg.
Gisteren was de buurman hier en we kregen het over de vaatwasser en hoe hij het niet meer deed. Hij drukte een paar knoppen in en opeens wil hij weer dicht. Het apparaat had kennelijk alleen een reset nodig, zoals de buurman zei.
Vanmiddag gekeken of hij nog steeds dicht wilde en dat wilde hij, dus gelijk mijn theekan en koffiekan etc. in de vaatwasser gezet. En hij draait! Zo blij!
En ik ben niet eens per definitie blij dat ik deze luxe heb teruggekregen, maar wel om het feit dat de theekan en koffiekan nu echt mooi schoon worden. Want ik kon de kracht niet zetten om hem mooi schoon te krijgen. Evenals de theekoppen en koffiekoppen. Maar over een uur heb ik weer glimmende kannen en koppen!
Een half jaar geleden wilde mijn vaatwasser van de één op andere dag niet meer dicht. Mijn vader heeft er meermaals naar gekeken, zelfs een motortje vervangen, maar het probleem oplossen kon hij niet. Ik zou met de hand moeten afwassen. En dat heb ik ook een half jaar lang gedaan. Geen hel, enig nadeel eraan was dat ik sommige dingen niet goed schoon kreeg.
Gisteren was de buurman hier en we kregen het over de vaatwasser en hoe hij het niet meer deed. Hij drukte een paar knoppen in en opeens wil hij weer dicht. Het apparaat had kennelijk alleen een reset nodig, zoals de buurman zei.
Vanmiddag gekeken of hij nog steeds dicht wilde en dat wilde hij, dus gelijk mijn theekan en koffiekan etc. in de vaatwasser gezet. En hij draait! Zo blij!
En ik ben niet eens per definitie blij dat ik deze luxe heb teruggekregen, maar wel om het feit dat de theekan en koffiekan nu echt mooi schoon worden. Want ik kon de kracht niet zetten om hem mooi schoon te krijgen. Evenals de theekoppen en koffiekoppen. Maar over een uur heb ik weer glimmende kannen en koppen!
Gast- Gast
Ik ben ook blij want de voorbereidingen verlopen prima voor het diner voor mijn ouders
Tafel is gedekt, de meeste dingen zijn voorbereid. de kip koelt nu af voor de kipcocktails en dan kunnen we straks deze ook af maken. Ik vind mijn glaasjes nu al leuk met een randje van peterselie haha lekker kerstig ziet het er uit
Tafel is gedekt, de meeste dingen zijn voorbereid. de kip koelt nu af voor de kipcocktails en dan kunnen we straks deze ook af maken. Ik vind mijn glaasjes nu al leuk met een randje van peterselie haha lekker kerstig ziet het er uit
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ben blij want ik ben vandaag vrij en we vieren kerst met de schoonfamilie. Ik heb leuke cadeautjes gekregen en we gaan zo lekker gourmetten. En mijn zoon kruipt de hele tijd tegen de hand van mijn vriend aan, en als mijn nichtje bij me zit gaat hij tegen haar aanliggen, zo lief! Ik heb echt de allerliefste baby in mijn buik
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ik ben dolgelukkig! Ik vier kerst met mijn familie en mijn geliefde op mijn geboorte eiland! En ik heb een geweldig cadeautje voor kerst gehad, een neefje!!!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ibbeltje schreef:Ik ben ook blij want de voorbereidingen verlopen prima voor het diner voor mijn ouders
En mjn ouders (en wij) vonden het allemaal erg lekker Alleen vriend is nog steeds niet helemaal opgeknapt.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Erin schreef:Ik ben dolgelukkig! Ik vier kerst met mijn familie en mijn geliefde op mijn geboorte eiland! En ik heb een geweldig cadeautje voor kerst gehad, een neefje!!!!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Caroow, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahwww
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik ben ook blij, ik had een kerstdinertje voor mijn man gemaakt en in het ziekenhuis samen opgegeten, hij vond het zo verschrikkelijk lekker! Hij was zo ontzettend blij! En toen kwam er vlak daarna een verpleegkundige vertellen dat er eindelijk een plekje in het ziekenhuis Amersfoort was en dat ze een ambulance ging regelen en nu is hij dus eindelijk in Amersfoort, daar verlangt hij al de hele tijd naar sinds hij daar was (3 weken). Hij was zo blij om weer terug te zijn ook!!
Het is heel fijn om hem blij te zien, hij heeft nu bepaald niet veel gehad de afgelopen tijd om vrolijk over te zijn...
Het is heel fijn om hem blij te zien, hij heeft nu bepaald niet veel gehad de afgelopen tijd om vrolijk over te zijn...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen! Jullie ook blij??
» Waar werden jullie blij van vandaag?
» Zijn jullie kindjes blij/gelukkig op het KDV/gastouder?
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Waar werden jullie blij van vandaag?
» Zijn jullie kindjes blij/gelukkig op het KDV/gastouder?
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: