Goedemorgen! Jullie ook blij??
+13
VeryCherry
Esperanza
Marin
Pompoen
Barbabella
girli
Rovine
Sarah1985
Parisienne
Ibbeltje
TwistedAngel
slaatje
Tiana
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen! Jullie ook blij??
Ik anders wel, want het is vrijdag!
Beetje jammer dat ik een halve dag cursus heb aan de andere kant van NL maar goed, ik kan wel lekker met iemand meerijden, scheelt weer stress .
Fijne dag allemaal!
Beetje jammer dat ik een halve dag cursus heb aan de andere kant van NL maar goed, ik kan wel lekker met iemand meerijden, scheelt weer stress .
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen! Jullie ook blij??
Goedemorgen!
Ik ben weer heel vroeg wakker, terwijl ik nog even had kunnen slapen. Heb vanmiddag pas college..
Succes met de cursus, Zusje!
En een fijne dag alvast allemaal!
Ik ben weer heel vroeg wakker, terwijl ik nog even had kunnen slapen. Heb vanmiddag pas college..
Succes met de cursus, Zusje!
En een fijne dag alvast allemaal!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Het is weer vrijdag. Ik moet vandaag een halve dag werken. Vanmiddag ga ik even met mijn moeder de stad in. Voor de rest heb ik nog geen plannen.
Een fijne dag allemaal!
Het is weer vrijdag. Ik moet vandaag een halve dag werken. Vanmiddag ga ik even met mijn moeder de stad in. Voor de rest heb ik nog geen plannen.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben alles behalve blij, ik begin juist aan een werkweek van nog heel wat dagen vanaf vandaag Zie er nu al tegen op, maar het zal toch moeten. Verder geen plannen; vriend is de hort op vanavond, dus ik kan heerlijk TLC kijken de hele avond
Fijne dag.
Ik ben alles behalve blij, ik begin juist aan een werkweek van nog heel wat dagen vanaf vandaag Zie er nu al tegen op, maar het zal toch moeten. Verder geen plannen; vriend is de hort op vanavond, dus ik kan heerlijk TLC kijken de hele avond
Fijne dag.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Hier niet zo fijn geslapen, Amé is ziek. Volgens mij heeft ze weer een oorontsteking.
Mijn vriend moet vandaag lang doorwerken, dus geen idee hoe laat die thuis is.
Ik moet vanmiddag even wat boodschapjes doen en eind van de middag (17.45) heeft Lise zwemles, ik weet niet wie dat bedacht heeft die tijd. En daarna gaat ze nog met vriendinnetjes vrij zwemmen tot 20.30.
Fijne dag all!
Hier niet zo fijn geslapen, Amé is ziek. Volgens mij heeft ze weer een oorontsteking.
Mijn vriend moet vandaag lang doorwerken, dus geen idee hoe laat die thuis is.
Ik moet vanmiddag even wat boodschapjes doen en eind van de middag (17.45) heeft Lise zwemles, ik weet niet wie dat bedacht heeft die tijd. En daarna gaat ze nog met vriendinnetjes vrij zwemmen tot 20.30.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen!
Ik ben, net als zusje, blij dt het weekend is. Lekker vrij vandaag. Zo op mijn gemak even wat spullen bij elkaar zoeken, tas inpakken en zodra vriend thuiskomt, zooi in de auto en op weg naar Antwerpen. Gaan heerlijk samen genieten dit weekend. Telefoon uit en alleen maar hij en ik.
Fijn weekend allemaal
Ik heb heerlijk geslapen!
Ik ben, net als zusje, blij dt het weekend is. Lekker vrij vandaag. Zo op mijn gemak even wat spullen bij elkaar zoeken, tas inpakken en zodra vriend thuiskomt, zooi in de auto en op weg naar Antwerpen. Gaan heerlijk samen genieten dit weekend. Telefoon uit en alleen maar hij en ik.
Fijn weekend allemaal
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
gooodmorning!! ben ontzettend vroeg wakker voor een dag dat ik eindelijk kan uitslapen... Vanmiddag en vanavond werken op de beurs Wonen&Co in Groningen, dus word nog een lange dag vandaag.. Wel heel veel zin in trouwens. Mijn vriend komt mij daar vanmiddag ook opzoeken, helemaal super!
Fijne dag iedereen
Fijne dag iedereen
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen!
Ja ik ook blij ik ga straks een lekker stuk wandelen met een vriendin en vanavond naar Kaboutertje. Heb erge zin in vandaag
Ja ik ook blij ik ga straks een lekker stuk wandelen met een vriendin en vanavond naar Kaboutertje. Heb erge zin in vandaag
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Hier een goede nacht gehad ( )! Later op de ochtend gaan mijn vriend en ik met N. naar Ballorig, even wat leuks doen met z'n drieën. Verder weinig plannen voor vandaag. Vanavond is mijn vriend vrij, dus een gezellig avondje samen.
Fijne dag allemaal!
Hier een goede nacht gehad ( )! Later op de ochtend gaan mijn vriend en ik met N. naar Ballorig, even wat leuks doen met z'n drieën. Verder weinig plannen voor vandaag. Vanavond is mijn vriend vrij, dus een gezellig avondje samen.
Fijne dag allemaal!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen
Beroerd geslapen mijn man deed zo zielig omdat die wakker werd van keelpijn. Ik heb al een week enorme hoofdpijn. Blijkt dat mijn holtes verstopt zitten. En volgensmij beginnen de medicijnen te werken. Want heb last van een snotneus. Zit nu te ontbijten . Ga zo werken tot 12 dan even langs de action. En verder niks
Fijne dag allemaal
Beroerd geslapen mijn man deed zo zielig omdat die wakker werd van keelpijn. Ik heb al een week enorme hoofdpijn. Blijkt dat mijn holtes verstopt zitten. En volgensmij beginnen de medicijnen te werken. Want heb last van een snotneus. Zit nu te ontbijten . Ga zo werken tot 12 dan even langs de action. En verder niks
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Parisienne schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Fijn!! Heeft ze doorgeslapen?
Zusje, succes vandaag met je cursus. Hier in het oosten van het land?
Ik ga vandaag weer aan de studie. Kan niet zoveel anders meer door de bekkenpijn, dus dan moet je wel Of weet iemand nog goed studie-ontwijkend-gedrag?
Have a nice sunny day all!
Gast- Gast
Ehmmm.. Nee, ik ben niet heel blij. Wel blij omdat we vanmiddag lekker een weekend weg gaan, niet blij omdat ik wéér hoofdpijn heb en ik van het ziekenhuis geen medicijnen mag nemen. Echt zo frustrerend
Zo meteen gaan we even kijken bij Edwin Evers, die is nu in Groningen!
Fijne vrijdag iedereen!
Zo meteen gaan we even kijken bij Edwin Evers, die is nu in Groningen!
Fijne vrijdag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ben heel erg moe, slecht geslapen. Straks heb ik mijn 1e sollicitatiegesprek en ik heb niet zo goed voorbereid. Gisteren veel te laat thuis van mijn massage en toen eigenlijk zo zen dat ik geen zin meer had mails door te nemen en websites uit te pluizen. Ga er dus maar open in en heb wel al een aantal standaardvragen in mijn hoofd die ik bij iedereen vaak stel.
Daarna werken en ik heb 1 werkgever voorgesteld vanavond om halfzeven nog even te daten, maar denk niet dat dat doorgaat. Nog even 8 uur bikkelen, dan kan ik even een weekendje uitrusten. En de komende gesprekken wél voorbereiden.
Fijne dag iedereen!
Ben heel erg moe, slecht geslapen. Straks heb ik mijn 1e sollicitatiegesprek en ik heb niet zo goed voorbereid. Gisteren veel te laat thuis van mijn massage en toen eigenlijk zo zen dat ik geen zin meer had mails door te nemen en websites uit te pluizen. Ga er dus maar open in en heb wel al een aantal standaardvragen in mijn hoofd die ik bij iedereen vaak stel.
Daarna werken en ik heb 1 werkgever voorgesteld vanavond om halfzeven nog even te daten, maar denk niet dat dat doorgaat. Nog even 8 uur bikkelen, dan kan ik even een weekendje uitrusten. En de komende gesprekken wél voorbereiden.
Fijne dag iedereen!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen iedereen!
Ik heb wel lekker geslapen, maar ik ben wakker geworden met zware uitslag Straks afspraak bij dokter en ik hoop dat het niet ernstig is, want ik heb eindelijk weekend en iets leuks te doen. Op hoop van zegen!
Ik heb wel lekker geslapen, maar ik ben wakker geworden met zware uitslag Straks afspraak bij dokter en ik hoop dat het niet ernstig is, want ik heb eindelijk weekend en iets leuks te doen. Op hoop van zegen!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Goedemorgen !
Ik ben niet blij De kaakchirurg heeft gister een cyste uit mijn kaak gehaald en had niet verwacht dat 1 kant van mijn gezicht nu 3 keer zo dik is en ik niet toonbaar ben voor de buitenwereld:shock: Dus ik sluit me op vandaag ! Fijne dag iedereen
Ik ben niet blij De kaakchirurg heeft gister een cyste uit mijn kaak gehaald en had niet verwacht dat 1 kant van mijn gezicht nu 3 keer zo dik is en ik niet toonbaar ben voor de buitenwereld:shock: Dus ik sluit me op vandaag ! Fijne dag iedereen
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Jolicious schreef:Waarom mag je dat niet , Yoyo?
Aangezien ik al meer dan 5 jaar rond loop met zo goed als elke dag hoofdpijn, laat ik het nu onderzoeken bij een neuroloog. Ze dachten aan spanningshoofdpijn (5 jaar lang? :S) of medicijnafhankelijk. Ook dat laatste lijkt me niet het geval, aangezien ik zo min mogelijk medicijnen slik. Maar om dat echt aan te kunnen tonen, mag ik 3 maanden lang geen medicijnen tenzij het migraine is.
Erg frustrerend omdat ik elke dag wel hoofdpijn heb.. Wordt er moedeloos van.
Gast- Gast
Mijn moeder heeft dus jarenlang elke dag migraine gehad. Ziekenhuis kon niks voor haar doen, maar bij een natuurgeneeskunde arts kwam ze erachter dat voedsel de oorzaak was, hoofdpijn door slechte spijsvertering enz
De plek waar je hoofdpijn hebt zegt vaak al heel veel. Waar zit de pijn?
De plek waar je hoofdpijn hebt zegt vaak al heel veel. Waar zit de pijn?
Laatst aangepast door Jolicious op do 15 maa 2012 - 20:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
mwoah, gaat.. Vanmorgen dacht ik er even aan om wat uurtjes op te nemen vandaag, maar nu ik op mijn werk zit en het vandaag LANG zo'n mooie dag niet lijkt te worden als gisteren, denk ik dat ik maar gewoon mijn tijd uit zit. Ik ben wel blij dat het vrijdag is vandaag!
Gast- Gast
Goedemorgen,
blij, ach tja, ik ben niet onblij maar heb voor de verandering weer eens beroerd geslapen...
Waar ik wel blij mee ben is dat mijn pols beter gaat. Had er echt heel erg last van, zoveel dat ik mijn brace maar weer ben gaan dragen. Ik haat dat ding, maar het helpt wel. Maar gisterenavond lag ik in bed en drukte ik hard op de plek waar het pijn deed en bewoog toen mijn pols. 't deed even pijn maar ik voelde gewoon dat het weer goed schoot...en nu is de pijn weg!! Weet ik dat ook weer voor de volgende keer, er zat gewoon iets verkeerd, zo voelde het ook. En op zich klopt dat ook met mijn instabiele pols, die botjes schijnen niet helemaal in de juiste volgorde te bewegen omdat het zo los zit. Nou ja volgende keer probeer ik dat gewoon gelijk!
Verder straks op de fiets naar fysio, uur trainen en dan op de fiets weer terug. Verder heb ik geen grootse plannen vandaag, behalve koorliedjes oefenen. Moet er 13 helemaal uit mijn hoofd kennen op 14 april en maandag gaan we ze doornemen. Ik wil proberen dan al zonder map te zingen om te kijken wat ik wel en niet goed genoeg ken.
Fijne dag allemaal!
blij, ach tja, ik ben niet onblij maar heb voor de verandering weer eens beroerd geslapen...
Waar ik wel blij mee ben is dat mijn pols beter gaat. Had er echt heel erg last van, zoveel dat ik mijn brace maar weer ben gaan dragen. Ik haat dat ding, maar het helpt wel. Maar gisterenavond lag ik in bed en drukte ik hard op de plek waar het pijn deed en bewoog toen mijn pols. 't deed even pijn maar ik voelde gewoon dat het weer goed schoot...en nu is de pijn weg!! Weet ik dat ook weer voor de volgende keer, er zat gewoon iets verkeerd, zo voelde het ook. En op zich klopt dat ook met mijn instabiele pols, die botjes schijnen niet helemaal in de juiste volgorde te bewegen omdat het zo los zit. Nou ja volgende keer probeer ik dat gewoon gelijk!
Verder straks op de fiets naar fysio, uur trainen en dan op de fiets weer terug. Verder heb ik geen grootse plannen vandaag, behalve koorliedjes oefenen. Moet er 13 helemaal uit mijn hoofd kennen op 14 april en maandag gaan we ze doornemen. Ik wil proberen dan al zonder map te zingen om te kijken wat ik wel en niet goed genoeg ken.
Fijne dag allemaal!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik ben ook niet echt blij nog, heb een beroerde nacht gehad en nog steeds hele erge hoofdpijn. Maar zo maar rustig even werken en verder wacht ik een telefoontje af dat ik naar Istanbul moet vanavond. Was gisteren al gewaarschuwd maar nog niets gehoord. Het schijnt om een hele lading te gaan dus naar alle waarschijnlijkheid mag m'n vriend ook mee en dan hebben we samen ineens een weekendje in Istanbul! En dan ben ik wel blij :-)
Maar nog even afwachten dus.
Maar nog even afwachten dus.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedemorgen!
Marin, dat zou leuk zijn!!! Onverwacht een weekendje Istanbul! Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar heb wel hele goede verhalen gehoord.
Hier ook iemand die heel erg blij is dat het vrijdag is! Net als de rest van de nachten, heb ik ook deze nacht weer slecht geslapen. Vandaag de hele dag aan het werk. Alleen is er hier bijna niemand, bijna iedereen is mee met een bedrijfsuitje. Dus het is erg saai en weinig te doen. Vanavond ga ik uit eten en de rest van het weekend heb ik nog helemaal geen plannen, dus ik ga denk ik maar goed uitrusten en niet te veel doen.
Fijne dag allemaal!!
Marin, dat zou leuk zijn!!! Onverwacht een weekendje Istanbul! Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar heb wel hele goede verhalen gehoord.
Hier ook iemand die heel erg blij is dat het vrijdag is! Net als de rest van de nachten, heb ik ook deze nacht weer slecht geslapen. Vandaag de hele dag aan het werk. Alleen is er hier bijna niemand, bijna iedereen is mee met een bedrijfsuitje. Dus het is erg saai en weinig te doen. Vanavond ga ik uit eten en de rest van het weekend heb ik nog helemaal geen plannen, dus ik ga denk ik maar goed uitrusten en niet te veel doen.
Fijne dag allemaal!!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik ben ook heel blij De vaatwasser doet het super, geen vol aanrecht meer. Mocht de tape van mijn voet halen en dit weekend zie ik mijn vriend weer
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen. Heb heerlijk geslapen en lig nog steeds in bed. Gisteren deed bij mij vanaf 2 uur het forum het helemaal niet meer. Had hier ook nog iemand last van? Heb vandaag niet veel plannen. Beetje schoonmaken en vanavond bij mijn ouders eten. Fijne dag allemaal!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» ik ben blij, jullie ook?
» Waar werden jullie blij van vandaag?
» Zijn jullie kindjes blij/gelukkig op het KDV/gastouder?
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» Waar werden jullie blij van vandaag?
» Zijn jullie kindjes blij/gelukkig op het KDV/gastouder?
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: