Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

+8
Pien
Annemie
Parisienne
Liadan
Shopaholic
Theezakje13
Happydobby
Parel
12 plaatsers

Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Parel vr 21 dec 2012 - 4:53

Hier slaapt L. belachelijk veel (van 18 uur tot 09.30 uur, en dan smiddags nog een uur of 2), is huilerig, suf, en wil alleen maar bij je zijn. Bloedirritant, voor ons, maar ook voor haar. Ook gaat haar koorts op en neer, vd week had ze zelfs 40.4.

Er komen 2 kiezen tegelijk, ik wist dat het heftig kon zijn, maar dat ze er zo`n last van zou hebben!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Happydobby vr 21 dec 2012 - 4:55

Hier heeft M er ook flink last van gehad. Het duurt ook lang voordat ze door zijn Sad

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 4:57

Hier merkte we het eigenlijk alleen aan het slechtere eten van hem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Theezakje13 vr 21 dec 2012 - 5:11

Hier precies zoals jij zegt parel.
Gelukkig is het gebit compleet hier!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Shopaholic vr 21 dec 2012 - 5:13

Ponyo schreef:Hier merkte we het eigenlijk alleen aan het slechtere eten van hem.

Zelfde hier met onze dochter.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Liadan vr 21 dec 2012 - 5:35

De oudste heeft er vrijwel geen last van gehad.
De jongste heeft er wekenlang last van gehad, hij sliep nog slechter en was hangerig. Met zijn hoektanden precies hetzelfde. Ik kijk nu al uit naar het doorkomen van zijn laatste kiezen...

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Parisienne vr 21 dec 2012 - 5:49

Hier heeft N. er weinig last van gehad, althans.. we hebben er weinig van gemerkt. Slapen deed ze toch al slecht Laughing
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Parel vr 21 dec 2012 - 5:55

Haha parisienne, een geluk bij een ongeluk dan Wink

Ik zet mezelf dan maar gewoon in overlevingsmodus.
Ze wil ook echt alleen maar 'papa, papa' Laughing
Gelukkig is hij 2 weken vrij!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Annemie vr 21 dec 2012 - 6:16

Hangerig, hoge koorts, veel poepen, slecht eten en de hele dag bij mama of papa op schoot slapen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Pien vr 21 dec 2012 - 7:42

E kreeg 3 kiezen en 2 tanden tegelijk... DIt was echt een week drama!! Een week slecht eten, drinken, hoge koorts, 2 keer doktersbezoek, 1 keer hap bezoek.... Echt, zo'n week wil ik nooit meer meemaken!

De eerste nacht zijn we er 10 keer in een half uur uitgegaan en hebben we haar na dat halve uur maar bij ons in bed genomen, uiteindelijk na een week ging het beter. Wel kwakkelde ze nog wat,

Ik gebruikte overigens altijd Dentinox maar aangezien dat niks meer voor E deed hebben we Gengigel gekocht, dat werkte super!! Ze sliep beter na gebruik, maar werd wel halverwege de nacht weer wakker, smeerden dan nog een keertje en dan na een kwartiertje/ half uurtje mopperen sliep ze wel weer.

Verder werkte een tandenborstel geven overdag heel goed, ze heeft er heel veel op lopen kauwen!



edit: en dan de billetje, helemaal rood, tot bloedens aan toe open!! krijsen, trillen van de pijn, adem inhouden, slaan en schoppen.... vreselijk!! gigantische zure poep en dan soms gewoon 10 op een dag!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Bruintje Beer vr 21 dec 2012 - 7:45

Hier heeft D heel heftig gereageerd op zijn 1e kiesjes. Hij had een week lang 40 graden koorts, veel dunne diarree, veel huilens,slecht eten, hangerig. Jammergenoeg waren we toen op vakantie in Frankrijk.

Hij kreeg 4 kiezen in één keer.

De oudste heeft nooit last gehad van haar gebit
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 8:00

Theezakje13 schreef:Hier precies zoals jij zegt parel.
Gelukkig is het gebit compleet hier!

Dat is snel zeg!! Mijn zoon is van april 2010 en zijn laatste kies moet nog komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 8:04

niet, ze zaten er ineens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  _Jet vr 21 dec 2012 - 8:10

Op zich viel het hier mee. Ze sliep gewoon goed, alleen duurde het vaker wat langer voordat ze sliep. Verder merkte ik het voornamelijk omdat ze veel met haar vingers in haar mond zat. Ze moet boven nog aan elke kant een kies en dan is het compleet hier.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Liadan vr 21 dec 2012 - 8:13

Siep schreef:
Theezakje13 schreef:Hier precies zoals jij zegt parel.
Gelukkig is het gebit compleet hier!

Dat is snel zeg!! Mijn zoon is van april 2010 en zijn laatste kies moet nog komen.
Inderdaad, moet hij zijn laatste 4 kiezen niet nog krijgen?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  _Jet vr 21 dec 2012 - 8:15

Liadan schreef:
Siep schreef:
Theezakje13 schreef:Hier precies zoals jij zegt parel.
Gelukkig is het gebit compleet hier!

Dat is snel zeg!! Mijn zoon is van april 2010 en zijn laatste kies moet nog komen.
Inderdaad, moet hij zijn laatste 4 kiezen niet nog krijgen?

Dat dacht ik idd ook Very Happy
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Theeleut vr 21 dec 2012 - 8:24

Van de oudste weet ik het niet meer, maar van jongste nog wel nerd
Hij had wel last van zijn doorkomende kiezen, maar eerder dat het pijn deed en vieze luiers. Hij was gewoon zich zelf en sliep en at hetzelfde. Ht duurde wel lang eer die krengen door waren gekomen.

Hij is nu met zijn laatste hoektand bezig en daar heeft hij veel meer last van. Tenminste deze niet, maar de twee onderste hoektanden waren ellende. Hij was snel gepikeerd en het eten ging slechter dan normaal. Ik ben blij als alles door is, dan nog 4 kiezen en we hebben het we gehad.

Wel grappig, afgelopen jaar heeft zoon aan de lopende band tanden gekregen en bij mijn dochter vallen ze er aan de lopende band uit. Zij heeft er gelukkig geen hinder van.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Theezakje13 vr 21 dec 2012 - 9:16

_Jet schreef:
Liadan schreef:
Siep schreef:
Theezakje13 schreef:Hier precies zoals jij zegt parel.
Gelukkig is het gebit compleet hier!

Dat is snel zeg!! Mijn zoon is van april 2010 en zijn laatste kies moet nog komen.
Inderdaad, moet hij zijn laatste 4 kiezen niet nog krijgen?

Dat dacht ik idd ook Very Happy

Dat dachten wij ook, maar zijn gebit is echt al compleet!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 1:53

Bij de oudste hebben we niks gemerkt. Haar gebit is ook al compleet.
Bij de jongste komen ze nu door. Hij slaapt wat slechter en heeft af en toe wat verhoging maar verder heeft hij nergens last van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Mamsie ma 24 dec 2012 - 2:12

Niet, die zaten er ineens. Mijn jongens hebben nooit fatsoenlijk geslapen maar thank god dat ze niet ook nog last hadden van hun tanden.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?  Empty Re: Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum