Wat zouden jullie kiezen ?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat zouden jullie kiezen ?
We hebben hier een luxe probleem Morgen ochtend op 11.00 komt Sinterklaas op mijn werk met natuurlijk cadeau'tjes (zelf uitgekozen :-) maar nu komt Sinterklaas dit jaar ook om 11.00 aan in ons dorp. En bij die optocht zijn natuurlijk Senna haar vriendjes en vriendinnen en mogen ze met de pieten spelen in het creatief centrum. Nu ben ik al een twijfel muts maar wat zouden jullie kiezen ?
Laatst aangepast door Mama_van2 op za 12 nov 2011 - 10:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Wat zouden jullie kiezen ?
Ik zou denk ik kiezen voor de intocht in jullie dorp. Dat lijkt me voor S. leuker (al weet ik niet hoe leuk het op je werk is ).
Gast- Gast
Krijg je die cadeautjes anders nog mee naar huis of zo? Of krijgt ze ze alleen als ze daarheen gaat?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Rekenen ze niet op jullie op je werk? Ik zou S. zelf laten kiezen, als die optie er tenminste is.
Gast- Gast
+1Megara schreef:Rekenen ze niet op jullie op je werk? Ik zou S. zelf laten kiezen, als die optie er tenminste is.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
ik zou dan kiezen voor het ding wat je vorig jaar niet hebt gedaan.
als je vorig jaar niks hebt gedaan zou ik inderdaad ook kiezen voor het dorp.
als je vorig jaar niks hebt gedaan zou ik inderdaad ook kiezen voor het dorp.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Als Senna nog in Sinterklaas gelooft dan kan ze haar toch niet zelf laten kiezen?
Susan- Lady Post-a-lot
Of ze die cadeau'tjes nog krijgt weet ik eigenlijk niet, ze zijn in ieder geval wel gekocht natuurlijk. Balen dat het precies op dezelfde tijd is Vorig jaar zijn we ook naar mijn werk gegaan en was de intocht hier een uurtje later, bleek dat ze achteraf een kleur wedstrijd van school had gewonnen en hiermee 2 pieten op pakjes avond had misgelopen, dat was echt balen.
Gast- Gast
Nee ik kan haar niat laten kiezen, dan gelooft ze gelijk niet meer in Sinterklaas
Gast- Gast
Susan schreef:Als Senna nog in Sinterklaas gelooft dan kan ze haar toch niet zelf laten kiezen?
Haha, scherp!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Het kan wel, zelf laten kiezen, toch? Alleen moet je er dan wel een heel verhaal van maken
Dat 'ie bijvoorbeeld op allebei de plaatsen komt morgen (natuurlijk zogenaamd op andere tijden) en dat het helaas niet gaat lukken om bij allebei aanwezig te zijn, omdat... (geen idee wat voor reden)
Als dat niet kan (kan ik me ook weer goed voorstellen, liegen over Sinterklaas is 1, maar nog een heel verhaal om de intocht heen is weer een stapje verder) dan zou ik denk ik zelf voor het dorp kiezen, dat lijkt me leuker voor S. omdat haar vriendjes/vriendinnetjes er ook zijn.
Dat 'ie bijvoorbeeld op allebei de plaatsen komt morgen (natuurlijk zogenaamd op andere tijden) en dat het helaas niet gaat lukken om bij allebei aanwezig te zijn, omdat... (geen idee wat voor reden)
Als dat niet kan (kan ik me ook weer goed voorstellen, liegen over Sinterklaas is 1, maar nog een heel verhaal om de intocht heen is weer een stapje verder) dan zou ik denk ik zelf voor het dorp kiezen, dat lijkt me leuker voor S. omdat haar vriendjes/vriendinnetjes er ook zijn.
PapillonRose- Ratel
PapillonRose schreef:
Als een oude man van bijna 1741 jaar het redt om op beide gelegenheden aanwezig te zijn dan moet je wel met een heel goede reden komen om dat zelf niet te kunnen.
Susan- Lady Post-a-lot
PapillonRose schreef:Het kan wel, zelf laten kiezen, toch? Alleen moet je er dan wel een heel verhaal van maken
Iedereen maakt de kletspraatjes over Sinterklaas groter, want ik heb net zoals al die andere miljoenen ouders vandaag ook verteld dat Sinterklaas vanuit Dordrecht héél snel is doorgevaren naar 'onze' intocht en ook dat Sinterklaas een speciale sleutel heeft gekregen van de koningin voor de huizen van de mensen die geen schoorsteen hebben, en meer van dat soort dingen. Maar zelfs Sinterklaas kan niet op twee plekken tegelijk zijn
RYW- Ratel
Susan schreef:PapillonRose schreef:
Als een oude man van bijna 1741 jaar het redt om op beide gelegenheden aanwezig te zijn dan moet je wel met een heel goede reden komen om dat zelf niet te kunnen.
De oma van mijn ex is 93, en die komt al overal te laat, kan je nagaan
RYW- Ratel
Susan schreef:PapillonRose schreef:
Wat ben jij nog scherp zeg
Gast- Gast
Ik bereid me alvast voor, mijn kinderen stellen nog geen lastige vragen. Yrsa zegt alleen nog: 'Zie daar, Klaas en Piet!'
Susan- Lady Post-a-lot
RYW, haha wat toevallig ! Hier was de sint vanuit dordrecht ook zo in Breda, en ook de pieten hebben de sleutel van ons huis. S.enna vroeg vandaag hoe een piet hier binnen kan komen aangezien wij geen schoorsteen hebben. Volgens papa hebben de pieten een loopsleutel
PR, is snsp goed wat je bedoeld. Ik kan haar op die manier natuurlijk wel laten kiezen. Ik kan natuurlijk aangeven dat we niet naar beide kunnen omdat Mara in de middag naar bed moet, en wat zij dat het liefste wil doen. Ik denk dat ze voor de cadeau'tjes gaat haha en dan maar hopen dat ze dit jaar niet weer de kleurwedstrijd heeft gewonnen
PR, is snsp goed wat je bedoeld. Ik kan haar op die manier natuurlijk wel laten kiezen. Ik kan natuurlijk aangeven dat we niet naar beide kunnen omdat Mara in de middag naar bed moet, en wat zij dat het liefste wil doen. Ik denk dat ze voor de cadeau'tjes gaat haha en dan maar hopen dat ze dit jaar niet weer de kleurwedstrijd heeft gewonnen
Gast- Gast
Ik bedoelde inderdaad meer dat het kletspraatje nog groter gemaakt zou moeten worden dan ik hier al aangaf. Dus dat hij niet alleen op twee plaatsen komt, maar ook zogenaamd nog eens op twee verschillende tijden. Maar ik merk al dat dit me nog niet helemaal goed af gaat, dus ik begin ook maar niet te snel aan zulke uitgebreide verhalen in de toekomst
En S. zal het waarschijnlijk toch leuk hebben, en de cadeautjes zijn het leukst natuurlijk Lastige keuze in elk geval, waarom komt hij ook overal tegelijk aan
@RYW: Wat grappig eigenlijk, wat je kinderen soms al niet vertelt om ze nog niet te vroeg te laten ontdekken dat Sinterklaas niet bestaat. Deden mijn ouders vroeger ook, en ik ga het zelf vast ook doen. Helemaal grappig is dat ik vlakbij Dordrecht woon en ze de intocht in mijn woonplaats dit jaar voor de zekerheid niet bij het water hebben gehouden, voor het geval je heel in de verte de andere boot zou kunnen spotten
En S. zal het waarschijnlijk toch leuk hebben, en de cadeautjes zijn het leukst natuurlijk Lastige keuze in elk geval, waarom komt hij ook overal tegelijk aan
@RYW: Wat grappig eigenlijk, wat je kinderen soms al niet vertelt om ze nog niet te vroeg te laten ontdekken dat Sinterklaas niet bestaat. Deden mijn ouders vroeger ook, en ik ga het zelf vast ook doen. Helemaal grappig is dat ik vlakbij Dordrecht woon en ze de intocht in mijn woonplaats dit jaar voor de zekerheid niet bij het water hebben gehouden, voor het geval je heel in de verte de andere boot zou kunnen spotten
PapillonRose- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» wat zouden jullie kiezen
» Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)
» Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?
» Welke zouden jullie kiezen?
» Kleur jas kiezen, wat zouden jullie doen?
» Wat zouden jullie kiezen?(vakantie)
» Eerste kiezen, hoe reageerden jullie kindjes?
» Welke zouden jullie kiezen?
» Kleur jas kiezen, wat zouden jullie doen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: