Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

+19
Mees
Elliot
Lavendel
M@niek
Sanne
Coco
Theeleut
Highway
mzcharlotte
nisavi
Snirp
Gizmo
Gympie
Ella
Susan
Angela_1986
Mermaid
Fortissimo
Paper Crown
23 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 4 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Theeleut vr 21 dec 2012 - 11:01

Maar wat voor antwoord verwacht je dan mij van als ik zulke reacties krijg?
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 4 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Elliot vr 21 dec 2012 - 11:03

Ik snap niet zo goed wat er mis is met Carrie's allereerste reactie richting jou. Ze zegt gewoon dat ze het vreemd vind dat jij over een 'goede daad' praat terwijl je feitelijk spullen weggeeft waar je niet voor betaald heb en die dus technisch gezien gestolen zijn.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 4 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Theeleut vr 21 dec 2012 - 11:07

Je snapt toch hopelijk zelf wel wat ik met ' goede daad' bedoel? Het is niet dat ik me zelf in mijn handjes knijp dat ik iets geweldigs gedaan heb. Nee, uit het vervelende van die toestand heb ik in ieder geval nog andere blij kunnen maken. Ik heb het bijv. niet verkocht of zo, ik noem maar wat.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 4 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Elliot vr 21 dec 2012 - 11:11

Kijk, als je het zo uitlegt vind ik het al een stuk duidelijker! Ik vind nog steeds wel dat je had kunnen bellen, maar het leek in je eerdere reacties alsof je trots was dat je allebei de pakketjes gehouden had en dat vond ik zo gek.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 4 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Theeleut vr 21 dec 2012 - 11:19

Trots ben ik zeker niet. Maar om nu helemaal uitgebreid tekst en uitleg te geven over hoe en wat.

Het is al jaren geleden inmiddels. Zou het nu aan de hand zijn dan had ik nog wat gehad aan jullie opmerkingen en had ik wellicht alsnog gebeld. Maar er valt nu nog weinig aan te doen. Dan kan iedereen wel zeggen wat 'ie er van vindt, maar helpen doet het niet.
Het is niet netjes nee, maar zo is het nou eenmaal gelopen. Gelukkig voor H&M verdienen ze nog genoeg aan mij smile
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 4 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Lejow za 22 dec 2012 - 7:35

God mensen, wat een gemierenpiep weer...
Theeleut heeft met haar actie niet de schoonheidsprijs gewonnen nee, maar ik vind dat er nu iets wat overdreven gereageerd word en werkelijk op ieder slakje en bak zout gestort wordt..


Om nog even soort van ontopic te gaan nu,
Twee jaar geleden zouden onze meubels bezorgd worden, vriend was de hele dag thuis en heeft het goed in de gaten gehouden of er een bezorgauto aan kwam, omdat er veel in afgesloten was in de wijk.
We kunnen vanaf ons huis de hele straat doorkijken, inclusief een andere straat en er kwam maar niemand.
Ik was op mijn werk en werd gebeld door een onbekend nummer, maar kon onder lestijd niet opnemen, dus belde wat later terug.
Bleek het dat bezorgbedrijf te zijn, die beweerden dat ze 'bij ons voor de deur hadden gestaan' en wij niet thuis waren. Ik ben zo vreselijk uit mijn stekker gegaan, want mijn vriend was wel thuis (we moesten ook aardig wat bezorgkosten betalen)
Maar nee, ze wisten het zeker, ze waren aan de deur geweest en er was niemand. Toen ik vroeg of hij dan kon omschrijven hoe onze deur/brievenbus er uit zag, weigerde hij antwoord te geven 'want dat slaat natuurlijk nergens op'.
Ze wilden het wel weer komen brengen, maar dan moesten we wel nog een keer bezorgkosten betalen, wij waren immers niet thuis op de afgesproken tijd!
En ik had maar gelijk op moeten nemen toen ze belde, dan hadden we het dan gelijk op kunnen lossen.
Ik vermoed dat hier ook hetzelfde gebeurd is, dat die bezorger er gewoon geen zin meer in had, en niet thuis ingevuld heeft.
Toen vervolgens de meubels voor de tweede keer bezorgd werden, hoefden we van die bezorger (na uitleg van het verhaal) de bezorgkosten gelukkig niet nog eens te betalen, maar man man, ik was echt woest.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 4 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Reeza za 22 dec 2012 - 8:07

Lavendel schreef:
Coco schreef:Het bezorgen van pakketjes lijkt tegenwoordig echt nergens meer op. Ik heb ook een conflict gehad m.b.t. een pakketje en degene van postnl vertelde ook dat bezorgers alleen betaald krijgen voor wat ze afleveren en dat er daarom veel pakketten gewoon ergens neergezet worden zodat ze niet terug hoeven om zo meer te verdienen
In hoeverre dit klopt weet ik niet hoor, maar het zou wel een boel verklaren.

Ja volgens mij is dit idd zo nu.

Klopt idd. Ik heb met mijn bezorger afgesproken dat hij mijn/onze pakketjes ook bij mn ouders mag bezorgen (aan de overkant van de straat) aangezien ik doordeweeks bijna nooit thuis ben. Daar is hij erg mee geholpen en ik ook, dus een goede deal!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 4 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Arwyn za 22 dec 2012 - 9:17

Pakjes bezorgers zijn echt leuk.. Wink

Ik verwachtte laatst een pakketje. Vriend was toen ziek, dus de hele dag thuis, is de deur geen seconde uit geweest. Kom ik thuis, ligt er een briefje van de bezorger in de bus dat we niet thuis waren.. Vriend heeft geen bel gehoord of niks, terwijl die heel indringend is en ons flatje echt niet zo groot dat er een plek is waar je die bel niet hoort. Ik baalde al, want de dagen erna zouden we gewoon weer beide de hele dag weg zijn.
Staat begin van de avond de bezorger opeens voor de deur, hij wilde het toch nog eens proberen.. Hij had vast wroeging dat hij zo lui was geweest eerder op de dag om niet eens de trappen op te willen lopen, haha. Rolling Eyes
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 4 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Lejow za 22 dec 2012 - 9:41

Ja, of een pakketje laten bezorgen met Selektvracht en dan een tijdsbestek invullen ('s avonds, want dan zijn we zeker weten thuis). En dan boodschappen doen rond een uur of 13 en als je vlakbij huis bent een Selektvracht autootje weg zien scheuren, en ja hoor, briefje in de bus 'u was niet thuis'.
Waarom spreek je dan eigenlijk die tijd af :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 4 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Arwyn za 22 dec 2012 - 9:43

Selektvracht rulezzz!! Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 4 281626781

In hun afspraken niet nakomen dan.. Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 4 394967
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 4 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Linnie1985 za 22 dec 2012 - 9:47

Wij hadden het vandaag. Ik verwachte 2 pakketjes van bol. Vriend is gewoon thuis, ik was even weg. Toen ik thuis was, hoorde ik 2 jochies praten en ik hoorde onze brievenbus. Ligt er een briefje in de bus dat we niet thuis waren... Mijn vriend denkt dat hij er al lag voor ik thuis kwam, maar ik weet 100% zeker van niet! Hij denkt omdat de gordijnen naar beneden waren en dat ze dachten dat we nog sliepen. Maar hallo, ik laat niet voor niets iets bezorgen van n site waar staat: voor half 10 besteld morgen in huis, en we hebben niet voor niets zoiets dat een bel heet.

Nu hebben we aangegeven dat ze het maandag brengen (vriend heeft gelukkig vakantie). Ik moet tot 5 uur werken, als ik thuis kom kan ik ook nog eens die cadeaus in gaan pakken, en dat wilde ik morgen juist doen. En aangezien we eigenlijk als ik opgefrist ben gelijk weg moeten (kertsavond vieren bij mijn vader), komt dat inpakken best rot uit. En tja heb het mijn vriend gevraagd, maar ten eerste kan hij niet eens inpakken en ten 2e hij is niet zo lekker ivm verkoudheid.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 4 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum