Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

+19
Mees
Elliot
Lavendel
M@niek
Sanne
Coco
Theeleut
Highway
mzcharlotte
nisavi
Snirp
Gizmo
Gympie
Ella
Susan
Angela_1986
Mermaid
Fortissimo
Paper Crown
23 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 5:51

ja maar de webwinkel kan in zo`n geval ook weinig want die moet afgaan op want PostNL zegt en kunnen verder ook weinig meer zien dan de ontvanger met de code e.d. (werk zelf bij een webwinkel)

Heb zelfs al eens gehad dat een complete zak van 1 dag zoek is geraakt en dan krijg ik van postNL te horen van ja dan hebben jullie die niet aangeleverd (we hebben een kleine winkel en haal en breng service van PostNL)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gizmo vr 21 dec 2012 - 5:55

Lily schreef:ja maar de webwinkel kan in zo`n geval ook weinig want die moet afgaan op want PostNL zegt en kunnen verder ook weinig meer zien dan de ontvanger met de code e.d. (werk zelf bij een webwinkel)
Klopt, mijn werk houdt ook deels een webwinkel in Wink Maar de verzender is degene die de communicatie moet doen met PostNL, en dus ook een klacht kan indienen dan wel een zaak openen van een kwijtgeraakte zending, niet de ontvanger.

Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gympie vr 21 dec 2012 - 5:55

Gizmo schreef:
Gympie schreef:Met welke reden verwijst Post NL je door naar de webshop?

Het lullige is dat alleen de verzender dit soort zaken kan regelen/bespreken met PostNL, de ontvanger niet. Dus vandaar dat PostNL TO verwijst naar de webwinkel.

En wat kan de webshop dan doen? Contact opnemen met Post NL?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 6:07

Gizmo schreef:
Lily schreef:ja maar de webwinkel kan in zo`n geval ook weinig want die moet afgaan op want PostNL zegt en kunnen verder ook weinig meer zien dan de ontvanger met de code e.d. (werk zelf bij een webwinkel)
Klopt, mijn werk houdt ook deels een webwinkel in Wink Maar de verzender is degene die de communicatie moet doen met PostNL, en dus ook een klacht kan indienen dan wel een zaak openen van een kwijtgeraakte zending, niet de ontvanger.

Mijn vriend is in inmiddels thuis en die zegt idd ook dat dat de reden is dat hij naar de webshop is verwezen.

Hij is bij de buren geweest en die weten van niks. Webshop is inmiddels niet meer bereikbaar meer, dus dat wordt morgenochtend... En dan maar hopen dat ze er een zaak van gaan maken bij postnl.

Mijn vriend is er relaxten onder dan ik. Die gaat ervan uit dat het wel opgelost zal worden. Ik heb daar wat minder vertrouwen in, maar we zullen zien. Wordt vervolgd...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Snirp vr 21 dec 2012 - 6:09

Ik heb zoiets ook een keer gehad...
Alleen was niet een aangetekend pakketje.
Geen briefje in de bus, maar op de site stond wel dat het afgeleverd was.
Ik heel de straat langs, niemand had het. PostNL gebeld, die konden ook niks doen.
Gaat mijn vriend de slaapkamer in, is het door het slaapkamerraam gepropt (we wonen in een appartement, dus slapen op de BG).
Meteen alsnog een klacht ingediend, maar de bezorger zegt van niks meer te weten...
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  nisavi vr 21 dec 2012 - 6:09

Ik heb precies zoiets een tijdje terug meegemaakt. Het pakket was ergens anders afgeleverd en er was voor getekend. Geen brief in de bus. Het was trouwens niet bij postnl.

Ik heb bij alle mensen die in deze straat wonen gevraagd of zij hem hadden, maar dat was niet zo. Nu heeft de eigenaar van de webwinkel mij tien gezegd dat hij het zou nagaan bij dhl en als het te lang zou duren of het pakket kwijt was dat hij een nieuwe zou sturen en voor dat eerdere pakket dhl aansprakelijk zou stellen. Uiteindelijk is de bezorger terug gestuurd met de opdracht te gaan naar waar hij had afgeleverd en het pakket terug te halen. Dit heeft hij gedaan en een paar dagen later had ik mijn pakket.

Ik vond het echt enorm asociaal dat iemand mijn pakket ook gewoon heeft gehouden tot die bezorger hem weer ging halen. Mijn naam en adres en de naam van de webwinkel stond erop en diegene heeft daar niets mee gedaan.

Maar goed ik had uiteindelijk mijn pakket en daar ben ik al bij mee.

Oh de waarde was € 180

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 6:37

Snirp schreef:Ik heb zoiets ook een keer gehad...
Alleen was niet een aangetekend pakketje.
Geen briefje in de bus, maar op de site stond wel dat het afgeleverd was.
Ik heel de straat langs, niemand had het. PostNL gebeld, die konden ook niks doen.
Gaat mijn vriend de slaapkamer in, is het door het slaapkamerraam gepropt (we wonen in een appartement, dus slapen op de BG).
Meteen alsnog een klacht ingediend, maar de bezorger zegt van niks meer te weten...
Nou dat is ook bizar zeg! Aparte manier van afleveren...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 6:39

nisavi schreef:Ik heb precies zoiets een tijdje terug meegemaakt. Het pakket was ergens anders afgeleverd en er was voor getekend. Geen brief in de bus. Het was trouwens niet bij postnl.

Ik heb bij alle mensen die in deze straat wonen gevraagd of zij hem hadden, maar dat was niet zo. Nu heeft de eigenaar van de webwinkel mij tien gezegd dat hij het zou nagaan bij dhl en als het te lang zou duren of het pakket kwijt was dat hij een nieuwe zou sturen en voor dat eerdere pakket dhl aansprakelijk zou stellen. Uiteindelijk is de bezorger terug gestuurd met de opdracht te gaan naar waar hij had afgeleverd en het pakket terug te halen. Dit heeft hij gedaan en een paar dagen later had ik mijn pakket.

Ik vond het echt enorm asociaal dat iemand mijn pakket ook gewoon heeft gehouden tot die bezorger hem weer ging halen. Mijn naam en adres en de naam van de webwinkel stond erop en diegene heeft daar niets mee gedaan.

Maar goed ik had uiteindelijk mijn pakket en daar ben ik al bij mee.

Oh de waarde was € 180
Bizar inderdaad dat er gewoon mensen zijn die zo'n pakket dan houden! Fijn dat het bij jou uiteindelijk wel goed is gekomen! Dat biedt hoop. Zat het pakket wel nog gewoon dicht of was het al geopend en was het product gebruikt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  nisavi vr 21 dec 2012 - 6:47

Het leek geopend en was met dhl hersteltape weer dicht geplakt. Ze hebben er niets mee gedaan verder voor zover ik kon zien. Het ging om een kinderbedje die dan dus nog in elkaar moet worden gezet.

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 6:53

Heb ik ook een keer gehad met een telefoon. Bezorgd bij mij thuis op een dag dat ik aan het werk was. Ene Delano zou hem aangenomen hebben. Nou ik ken geen Delano en al helemaal geen Delano die bij mij thuis is als ik aan het werk ben en mijn pakketjes aanneemt.

Had die bezorger die telefoon dus zelf gehouden. Heb KPN gebeld en zij hebben dit voor me uitgezocht. Binnen een week ofzo hebben ze mij een nieuwe telefoon bezorgd die ik op mijn werk heb laten bezorgen. En een klacht ingediend bij PostNL, maar daar heb ik nooit meer wat van gehoord. Schandalig he, dat je de pakketbezorger niet eens meer kunt vertrouwen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  mzcharlotte vr 21 dec 2012 - 6:57

Dat is dan ook lomp dat 'ie met z'n eigen naam heeft afgetekend. Wel makkelijk om 't zaakje uit te zoeken haha!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 6:58

Nou, dit is bizar! Er kwam zojuist iemand van TNT het pakket afleveren! M'n vriend vermoedt dat ie daarstraks naar huis wilde en zelf even heeft getekend om het dus nu alsnog af te leveren. Zou ik vreemd vinden, maar ik ben allang blij dat t pakket terecht is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 7:03

Ik geloof dat ik wel om uitleg gevraagd had en dit alsnog als klacht bij TNT zou neerleggen, maar fijn dat het terecht is!

Ik denk eerder dat de bezorger zelf getekend heeft, het mee naar huis heeft genomen en vervolgens een vriendin thuis aantrof die uit d'r stekker ging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 7:06

mzcharlotte schreef:Dat is dan ook lomp dat 'ie met z'n eigen naam heeft afgetekend. Wel makkelijk om 't zaakje uit te zoeken haha!

Haha ja dom he? En ik had dus als van de post gehoord dat ene Delano had getekend. Dus dat had ik weer tegen KPN gezegd, zij gingen het uitzoeken. Werd ik de volgende dag gebeld met "goed nieuws, we weten wie het pakket heeft, Delano bij jou thuis heeft het in ontvangst genomen!" Dus ik weer "Ja dat is mij ook verteld, maar ik ken dus geen Delano, dus denk dat je het nog even wat beter uit zoeken" Slimmerds. Die Delano heeft mijn telefoon nog steeds, maar gelukkig wilden ze toen een nieuwe telefoon opsturen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 7:07

It's me schreef:Nou, dit is bizar! Er kwam zojuist iemand van TNT het pakket afleveren! M'n vriend vermoedt dat ie daarstraks naar huis wilde en zelf even heeft getekend om het dus nu alsnog af te leveren. Zou ik vreemd vinden, maar ik ben allang blij dat t pakket terecht is!

Gelukkig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 7:13

Lennox schreef:Ik geloof dat ik wel om uitleg gevraagd had en dit alsnog als klacht bij TNT zou neerleggen, maar fijn dat het terecht is!

Ik denk eerder dat de bezorger zelf getekend heeft, het mee naar huis heeft genomen en vervolgens een vriendin thuis aantrof die uit d'r stekker ging.
Ja nou ja, t ging zo snel dat je daar op dat moment niet bij stilstaat.

Een klacht indienen gaan we niet doen, aangezien we geen idee hebben wat er nou gebeurd is en het pakket wel gewoon vandaag nog bezorgd is.

Vriend is blij als een kind de doos aan t uitpakken en mij alle onderdelen aan t uitleggen :P
'T is een keukenmachine.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Paper Crown vr 21 dec 2012 - 7:44

Gelukkig is het terecht! Ik heb een tijd geleden op mijn werk ook iets meegemaakt. Wij krijgen onze geschreven rapporten met een bezorgservice. We hadden echt een deadline en ik belde dus om te vragen of onze collega's in Londen (waar ook alles wordt geprint en verstuurd) al hadden gedaan. Ja, dat was het geval. Dus ik zei we hebben niets gekregen kan je even nagaan bij het bezorgbedrijf dat we erop wachten? Ja zou ze doen. 20 min later, krijg ik een mail, het is al bezorgd en jij hebt er voor getekend.. EXCUSE ME?! Nou nee dus! Dus ik om een scan gevraagd van de handtekening. Kreeg ik doorgemaild, inderdaad mijn naam, maar zeer zeker niet mijn handtekening. Bleek dus dat die schoft die het bezorgd geen zin had om nog naar het centrum te rijden en het pakket af te geven en omdat we dagelijks wat geleverd kregen, dacht hij: ik breng het morgen wel.. nou mooi niet he, door de costcutting kregen we dus maar eens per week levering, wist hij niet. Ik ben zo geflipt.. gewoon mijn handtekening vervalsen. Schoften.

En mijn buurvrouw is ook een asociale trut. Echt een tokkie. Pasgeleden had ik een Nijntje mobiel voor het boxje besteld, ik was even naar mijn moeder en ja hoor, GLS was langs geweest en keurig briefje in de bus dat ze het bij nummer 42 hadden gegeven. Dus ik pak mijn sleutel en jas en ga naar de buurvrouw, komt ze op dat moment naar buiten gelopen met d'r jongste en ze zegt, is het goed als ik straks het even geef ik ga nu de oudste van school halen.. dus ik zeg ja, natuurlijk geen probleem en ik draai me om om naar huis te gaan, zegt ze: 'Het is iets van nijntje hoor!' Dus op dat moment dacht ik er niet zo bij na, ja idd het was van Nijntje, maar hoe wist zij dat eigenlijk? Bleek dus dat ze gewoon mijn pakket had open gemaakt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Ella vr 21 dec 2012 - 7:44

Fijn dat het alsnog bezorgd is!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Highway vr 21 dec 2012 - 7:50

belachelijk dat je buurvrouw je pakketje openmaakt paper crown :shock:

Fijn dat je pakketje trouwens terecht is TO!

Ik heb het ook eens gehad met een pakket met kleding, schoenen en skates... pakket was bezorgd volgens postnl, aan mijn deur.. nou niet dus. Contact met webshop opgenomen en zij hebben een onderzoek laten starten bij postnl, zelfs nog de postbode aan de deur gehad; hij zei dat ik echt het pakket had aangenomen... maar ik was helemaal niet thuis die dag. Uiteindelijk een nieuw pakket gekregen van de webshop. 4! maanden later komt er een vrouw van het einde vd wijk... ik heb een pakketje voor je liggen.. was het dus dat pakket :nopompom:
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Theeleut vr 21 dec 2012 - 8:08

Gelukkig is je pakket alsnog bezorgd.
Wij hebben zoiets al twee keer meegemaakt. Een keer met een digitale camera, had de bezorger gewoon voor onze deur gezet en een portiek waar alleen studenten ( behalve wij dus) woonden. Was natuurlijk gewoon meegenomen. Overal aangebeld, maar niemand had het pakketje, sure. We hebben wel een nieuwe gekregen van Wehkamp.

En een keer met een groot pakket van de H&M. Deze was afgeleverd bij de buren stond op het briefje, geen huisnummer erbij, handig! Ik heel de straat af, maar niemand had iets aangenomen. Ik heb toen kosteloos een nieuw pakket gekregen van H&M. Twee maanden later gingen we verhuizen, komt er een buurvrouw van een straat verder aan de deur met het pakket! Ja hoor, bij de buren afgeleverd?! Ik vond het wel stom dat ze niet eerder kwamen. Als ikeen pakket van iemand heb breng ik het zelf langs als ze na een dag nog niet langs geweest zijn.
Heel evil van mij heb ik het tweede pakket wel gehouden. Had er nou een week tussen gezeten had ik het wel teruggestuurd, maar nu had ik de dubbele kleding weggeven aan vriendinnen en mijn moeder.toch hog een goede daad :P
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Coco vr 21 dec 2012 - 8:14

Het bezorgen van pakketjes lijkt tegenwoordig echt nergens meer op. Ik heb ook een conflict gehad m.b.t. een pakketje en degene van postnl vertelde ook dat bezorgers alleen betaald krijgen voor wat ze afleveren en dat er daarom veel pakketten gewoon ergens neergezet worden zodat ze niet terug hoeven om zo meer te verdienen.
In hoeverre dit klopt weet ik niet hoor, maar het zou wel een boel verklaren.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Theeleut vr 21 dec 2012 - 8:17

Het slaat zeker nergens meer op.
Vandaag zou er ook een pakketje worden bezorgd.
Ten eerste was ik gewoon thuis en hebben ze het bij mijn buren afgeleverd. Ik heb geen bel gehoord. Plus het feit dat ik moest tekenen voor ontvangst en als ik niet thuis zou zijn zouden ze morgen weer langs komen. Ik kon dan via een link zelf de tijd bepalen. Het pakket mocht niet eens bij de buren afgegeven worden dus.
Wat een sukkels!
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Sanne vr 21 dec 2012 - 8:44

Hier worden de pakketten altijd keurig bezorgd. Ik heb momenteel wel een pakketje van C&A (al betaald) wat maar niet afgeleverd wordt. Gelukkig blijkt uit de code van TNT dat het pakket nog wel ergens bij TNT is, maar nog niet is afgeleverd. Ik heb contact opgenomen met C&A en ik kreeg een mail terug dat ze het onderzoeken, omdat C&A ook geen bericht had gekregen dat het pakket is afgeleverd. Ik heb de kleding ondertussen al in de winkel gekocht, dus wat dat betreft geen probleem, maar ik ben wel benieuwd wanneer dit is opgelost, zodat ik m'n geld terug kan krijgen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  M@niek vr 21 dec 2012 - 8:48

Ik heb eigenlijk nooit problemen met de pakketjes. Altijd netjes afgeleverd en een tijdje geleden werd er ipad afgeleverd met sim kaart. Echt alles moest gekopieerd worden en handtekeningen erbij.

Alleen bij bol.com heb ik al 2x meegemaakt dat dingen gewoon helemaal niet geleverd werden terwijl het wel was verzonden.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Lavendel vr 21 dec 2012 - 9:14

Coco schreef:Het bezorgen van pakketjes lijkt tegenwoordig echt nergens meer op. Ik heb ook een conflict gehad m.b.t. een pakketje en degene van postnl vertelde ook dat bezorgers alleen betaald krijgen voor wat ze afleveren en dat er daarom veel pakketten gewoon ergens neergezet worden zodat ze niet terug hoeven om zo meer te verdienen
In hoeverre dit klopt weet ik niet hoor, maar het zou wel een boel verklaren.

Ja volgens mij is dit idd zo nu.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 - Pagina 2 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum