heeft iemand een ns couponcode 9 maandenbeurs voor mij?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
heeft iemand een ns couponcode 9 maandenbeurs voor mij?
<H1 class=titel>
<H1 class=titel>
<H1 class=titel>
<H1 class=titel>Heeft iemand onderstaande voor mij?
Kom voordelig met de trein naar Amsterdam RAI
Page Content
Bestel bij registratie een NS-dagretour voor slechts € 17,50 per persoon. Geldig vanaf elk station in Nederland met de trein naar Amsterdam RAI. Dit NS dagretour is persoons- en trajectgebonden. Let op: OP=OP.
- Zodra de betaling binnen is, ontvang je een aparte registratiebevestiging per e-mail, waarin een link zit naar de NS webshop (middels een couponcode).
- Deze couponcode dien je te activeren in de NS webshop (volgens de directe link in je e-mailbevestiging).
- Een printje van je e-ticket, in combinatie met een geldig legitimatiebewijs, is je geldige vervoerbewijs in de trein.
- Samen met een geldig identiteitsbewijs reis je (2e klas) op de gewenste dag, na 09.00 uur, naar de Negenmaandenbeurs. Bekijk de NS voorwaarden.
</H1> </H1>
missmarm- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10
Re: heeft iemand een ns couponcode 9 maandenbeurs voor mij?
Ik niet, sorry. Maar als je in t weekend gaat kun je bij kruidvat een treinkaartje voorm12.99 kopen. Even als tip...
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
via de site van de huishoudbeurs kan je een treinkaartje van 17 .50 kopen.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:via de site van de huishoudbeurs kan je een treinkaartje van 17 .50 kopen.
Pas als je een kaartje koopt voor de beurs. ik heb al een gratis avondkaartje. Maar bijna 30 euro voor een retourtje vind ik best veel geld dus vandaar...
missmarm- Fluisteraar
Zo'n couponcode krijg je alleen als je die 17.50 al betaald hebt, dus ik denk niet dat iemand zo een couponcode voor je heeft!
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Zo'n couponcode krijg je alleen als je die 17.50 al betaald hebt, dus ik denk niet dat iemand zo een couponcode voor je heeft!
ik kan op ns.nl niets erover vinden. geld alleen als je een kaartje voor negenbeurs koopt
Bedoel dus de link naar ns die op je e ticket voor de 9maandenbeurs staat en niet je treinkaartje;)
missmarm- Fluisteraar
als je op de site van de 9-maandenbeurs in het bestelscherm voor de gewone dagtickets kijkt, kun je daar ook die treinkaartjes bestellen. Als je dan betaald hebt krijg je een mailtje met link naar de NS-site waar je de couponcode die ook in dat mailtje staat in kunt voeren. Je kunt die treinkaartjes niet op een andere manier bestellen, je moet ze besteld hebben in het bestelscherm voor de 9-maandenbeurs.
Je kunt de treinkaartjes niet los bestellen, je móet er een dagkaartje of beurstas bij kopen.
Je kunt de treinkaartjes niet los bestellen, je móet er een dagkaartje of beurstas bij kopen.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:als je op de site van de 9-maandenbeurs in het bestelscherm voor de gewone dagtickets kijkt, kun je daar ook die treinkaartjes bestellen. Als je dan betaald hebt krijg je een mailtje met link naar de NS-site waar je de couponcode die ook in dat mailtje staat in kunt voeren. Je kunt die treinkaartjes niet op een andere manier bestellen, je moet ze besteld hebben in het bestelscherm voor de 9-maandenbeurs.
blond dus:oops: met beurstas kan het dus ook.... Bedankt scheelt me bijna 10 euro!
missmarm- Fluisteraar
haha, het is ook opletten hoor, ik kwam er ook pas later achter dat het alleen op die manier kan.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Heeft er iemand een recept voor tzaziki?
» Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?
» 9 Maandenbeurs tas van W&P, wie zou m meenemen voor me?
» Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?
» 9 Maandenbeurs tas van W&P, wie zou m meenemen voor me?
» Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: