Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

+19
Mees
Elliot
Lavendel
M@niek
Sanne
Coco
Theeleut
Highway
mzcharlotte
nisavi
Snirp
Gizmo
Gympie
Ella
Susan
Angela_1986
Mermaid
Fortissimo
Paper Crown
23 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 4:49

Heeft iemand dit wel eens gehad? Er zou vandaag een pakketje worden afgeleverd hier. Ik ben de hele dag thuis geweest, de hele dag in de woonkamer geweest van waar ik zicht heb op de straat en de oprit. Niemand gezien. Maar als ik nu de T&T-code invoer, staat er dat het pakketje is afgeleverd en als ik toon handtekening doe, zie ik dat iemand mijn initialen heeft opgeschreven.

Maar goed, het pakketje is 300 euro waard en ik heb het dus niet gekregen. De webshop zal uiteraard beweren dat het is afgeleverd, want ze hebben tenslotte een 'handtekening'. En nu? Ik vind dit echt zwaar kut!

Heeft iemand dit wel eens gehad? En wat heb je toen gedaan? Is het opgelost uiteindelijk?


Laatst aangepast door It's me op vr 21 dec 2012 - 6:59; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Paper Crown vr 21 dec 2012 - 4:50

Ach nee, ik ben hier altijd zó bang voor. Ik zou gelijk TNT bellen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Fortissimo vr 21 dec 2012 - 4:52

PostNL direct bellen!!

Mijn vriend had van de week een telefoon besteld en hier was ik dus ook bang voor. Gelukkig niet gebeurd!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Mermaid vr 21 dec 2012 - 4:54

ow f*ck... Ik zou ook meteen TNT bellen, of het bedrijf waar je het besteld hebt.
Ik wacht nu al wel een week op een pakketje.. zou vorige week bezorgd werden, werd door een vrouw gebed dat het bij haar bezorgd is. daar is het inmiddels weer opgehaald maar ik heb het nog steeds niet. Neutral Ook niet leuk.. En selektvracht doet nou nog alsof ik lieg ook.... Tja best knap dat een wildvreemde ineens mijn nummer heeft en precies weet wat ik had besteld.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 4:57

Het is eigenlijk een pakketje van mijn vriend. Ik heb hem inderdaad ook meteen gezegd dat 'ie PostNL moet bellen. Krijg nu geen reactie meer van 'm, dus ik hoop dat ie inderdaad aan het bellen is. Maar ik ben bang dat die dus alleen maar zullen zeggen: 'we hebben een handtekening' en dat daarmee de kous af is.

Getver ik heb er echt een knoop van in m'n maag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 4:58

Mermaid schreef:ow f*ck... Ik zou ook meteen TNT bellen, of het bedrijf waar je het besteld hebt.
Ik wacht nu al wel een week op een pakketje.. zou vorige week bezorgd werden, werd door een vrouw gebed dat het bij haar bezorgd is. daar is het inmiddels weer opgehaald maar ik heb het nog steeds niet. Neutral Ook niet leuk.. En selektvracht doet nou nog alsof ik lieg ook.... Tja best knap dat een wildvreemde ineens mijn nummer heeft en precies weet wat ik had besteld.
Dat is ook behoorlijk lullig zeg! Vooral ook dat er gedaan wordt nu alsof je liegt, voel je je ook lekker serieus genomen... Hopelijk komt 't pakketje uiteindelijk wel bij jou terecht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 4:58

Oh, ik ben blijkbaar zo van slag dat ik meteen een dikke dt-fout maak in m'n topictitel... Whaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 4:59

It's me schreef:Het is eigenlijk een pakketje van mijn vriend. Ik heb hem inderdaad ook meteen gezegd dat 'ie PostNL moet bellen. Krijg nu geen reactie meer van 'm, dus ik hoop dat ie inderdaad aan het bellen is. Maar ik ben bang dat die dus alleen maar zullen zeggen: 'we hebben een handtekening' en dat daarmee de kous af is.

Getver ik heb er echt een knoop van in m'n maag.
Misschien kunnen ze nu nog de bezorger achterhalen en vragen waar hij/zij het afgeleverd heeft. Tenzij de bezorger de boosdoener is... :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Paper Crown vr 21 dec 2012 - 5:00

Huh, staat het op jouw naam dan? Aangezien het is getekend met jouw initialen, en het je vriends pakket is?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Angela_1986 vr 21 dec 2012 - 5:00

:O Dat is toch wel hondsbrutaal ook eigenlijk!

Zijn het jouw initialen of die van je vriend? Want het pakketje staat op zijn naam toch? Dan staan zijn initialen waarschijnlijk ook op het pakketje en is het dus niet zo moeilijk om te tekenen voor iemand anders... :nopompom:

Ik zou én de bezorgdienst bellen én de verstuurder van het pakketje.

Hopelijk wordt het opgelost!!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 5:03

soms kan postnl ook nagaan als het is afgegeven op een ander nummer. Maar wat hondbrutaal om zomaar een ander pakketje in ontvangst te nemen. En heeft het bedrijf misschien geen typfout gemaakt in het huisnummer waardoor het bij een van de buren is bezorgd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 5:04

Paper Crown schreef:Huh, staat het op jouw naam dan? Aangezien het is getekend met jouw initialen, en het je vriends pakket is?
Ja sorry voor de verwarring. Besteld door hem onder zijn naam en ook getekend met zijn initialen. Vond het alleen niet nodig om het zo te vertellen, maar wordt nu anders wel ingewikkeld om uit te leggen waarom ik dingen niet meteen doe :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 5:06

Lily schreef:soms kan postnl ook nagaan als het is afgegeven op een ander nummer. Maar wat hondbrutaal om zomaar een ander pakketje in ontvangst te nemen. En heeft het bedrijf misschien geen typfout gemaakt in het huisnummer waardoor het bij een van de buren is bezorgd?
Op de site van PostNL staat wel precies het juiste adres...

PostNL is gebeld, die verwijst ons door naar de webshop waar het pakketje besteld is. Daar was m'n vriend net mee aan het chatten en die willen dat we eerst bij buren langs gaan om te vragen of het pakketje daar is bezorgd. Dat gaan we dus zo meteen maar eens doen (ik niet nu want ik zit met vet haar in m'n huispak achter de computer...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Susan vr 21 dec 2012 - 5:07

Dat is zeker brutaal. Ik kan me voorstellen dat je per ongeluk tekent voor een pakje dat niet voor jou bedoeld is en dat verkeerd wordt bezorgd, ik weet ook niet altijd precies wat mijn man heeft besteld, maar als diegene heeft getekend met jouw initialen dan is dat wel erg raar.

Gek hoor, zo stelt aangetekend verzenden eigenlijk ook weinig voor. Ik hoop dat ze nog kunnen achterhalen waar het pakje is bezorgd en dat diegene niet de rechtmatige eigenaar is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 5:09

maar dan ligt de fout toch niet bij de webshop maar bij de bezorger?! En het kan zijn dat de bezorger misschien wel een fout gemaakt heeft qua huis bezorgen. Maar dan vind ik het nog fout van degene die het aangenomen hebben jeetje wat asociaal. Want tekenen mag alleen degene doen voor wie het bezorgd wordt, dan mogen de buren het ook niet aannemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 5:11

Dat is het ook inderdaad wat me het meeste dwarszit, dat getekend is met de juiste initialen. Waarom zou je dat doen?

En het is me inderdaad al vaker opgevallen dat dat tekenen niets voorstelt bij ontvangst van een pakketje. Ook toen ik voor ontvangst van mijn SIM-kaart moest tekenen werd mijn identiteit niet gecontroleerd. Tja, dan kan iedere gek toch tekenen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Susan vr 21 dec 2012 - 5:15

Ik snap trouwens niet dat Post NL naar die webshop verwijst, zij hebben het pakje toch verkeerd bezorgd? Wat kan die webshop daar nou aan doen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Ella vr 21 dec 2012 - 5:17

Moet de bezorger geen notitie maken bij welk nummer hij het wel heft afgeleverd? Als dat zo is natuurlijk
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gympie vr 21 dec 2012 - 5:18

Met welke reden verwijst Post NL je door naar de webshop?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 5:18

daarom is het ook zo raar, want als je eht afhaalt op het postkantoor moet je dus wel een identificatiemiddel laten zien, of het briefje wat je hebt en anders krijg je het pakketje niet mee. Maar zo aan de deur is het maar een slechte regeling.

Intussen al iets meer duidelijk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Ella vr 21 dec 2012 - 5:24

Ik vind de bezorgservice sowieso slecht geregelt hier. Ik krijg heel vaak pakketjes van de buren en dan vraagt de bezorger soms zal ik wel of geen briefje in de bus doen. Vind dat zo raar
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 5:29

Waarom postnl naar de webshop verwijst weet ik niet, dat zei m'n vriend niet. M'n vriend is nu onderweg naar huis en dan gaat hij bij de buren langs.

Over brievenbus gesproken, ik ben nog niet op het lumineuze idee gekomen om in de brievenbus te gaan kijken (die staat aan de straat). Ga ik meteen even doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 5:31

Geen briefje :-(

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Ella vr 21 dec 2012 - 5:34

It's me schreef:Geen briefje :-(

Raar zeg, ik hoop echt dat jullie pakketje terecht komt
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gizmo vr 21 dec 2012 - 5:48

Gympie schreef:Met welke reden verwijst Post NL je door naar de webshop?

Het lullige is dat alleen de verzender dit soort zaken kan regelen/bespreken met PostNL, de ontvanger niet. Dus vandaar dat PostNL TO verwijst naar de webwinkel.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3 Empty Re: Iemand heeft getekend voor mijn pakketje -> update pag. 3

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum