Hond aangereden
+28
Burn
ijsjemeisje
CCC
sanne-84
piertje
SoGood
Viva
Sam
Lady Starstruck
Chocoholic
Aziraphale
Lejow
Ella
Xanna
Le Chat Noir
Starla
Eris
Laced
Bolleke
Jade
Elliot
litllejoy
tuttebel
_Lacey_
girli
Aletta
Marin
Truttebol
32 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hond aangereden
Jeetje wat verschrikkelijk!!
Hoop het nooit mee te maken.
Heeeeel veel sterkte
Hoop het nooit mee te maken.
Heeeeel veel sterkte
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
He bah, heel veel sterkte!
Het is, vind ik, heel normaal om ook om zo'n beestje te huilen.
Vroeger hadden wij een kater, die ik heel lang niet leuk vond, en eindelijk begon ik hem leuk te vinden, hadden mijn ouders hem in laten slapen.
Kwam ik terug van de basisschool, lag roetje daar in een doos Huilen dat ik deed. Hij was ziek, verloor zijn evenwicht, slijmde etc. Maar dat deed er toen voor mij niet toe. Mijn ouders hebben nu ook een hond waar ik deels mee opgegroeid ben, als die dood gaat, zal ik er alsnog weer om moeten huilen. Zo'n beestje heeft je leven toch leuker gemaakt, en je gaat je echt wel hechten aan zo'n trouwe viervoeter!
Het is, vind ik, heel normaal om ook om zo'n beestje te huilen.
Vroeger hadden wij een kater, die ik heel lang niet leuk vond, en eindelijk begon ik hem leuk te vinden, hadden mijn ouders hem in laten slapen.
Kwam ik terug van de basisschool, lag roetje daar in een doos Huilen dat ik deed. Hij was ziek, verloor zijn evenwicht, slijmde etc. Maar dat deed er toen voor mij niet toe. Mijn ouders hebben nu ook een hond waar ik deels mee opgegroeid ben, als die dood gaat, zal ik er alsnog weer om moeten huilen. Zo'n beestje heeft je leven toch leuker gemaakt, en je gaat je echt wel hechten aan zo'n trouwe viervoeter!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ooh, gatsie wat een nachtmerrie.. Ik begrijp heel goed dat het niet zomaar een hond was, maar een lid van jullie gezin. Natuurlijk ben je hartstikke verdrietig en van streek. Heel veel sterkte gewenst..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Oh, wat erg... Ik ken het maar al te goed van mijn kat. Geen aanrijding, maar wel naar de dierenarts, verwachten dat hij zo weer mee naar huis mocht maar hem vervolgens nooit meer thuis bij je mogen hebben
Sterkte
Sterkte
Gast- Gast
Wat erg! Het is altijd verschrikkelijk om je huisdier te verliezen, maar nu helemaal omdat het ook zo plotseling was! Ik vind het echt heel erg voor je, wil je daarom een dikke knuffel geven
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
He bah wat naar. Je hond verliezen is sowieso al erg, maar vooral door (onverwacht) ongeluk. En wat een stom toeval dat de brandweer met jullie hond bezig was.
Sterkte
Sterkte
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje wat heftig... Heel veel sterkte!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Die man komt hier zo om de papieren te regelen voor de verzekering.
Ik zit hier met knikkende knieeen, trillende handen en een brok in mijn keel.
Kijk zo tegen die confrontatie op! Ik kon hem nauwelijks aankijken toen het gebeurde..
Update: Hij is langs geweest. Kwam op mij zo afstandelijk en zakelijk over. Enigszins begrijpelijk, maar ik werd innerlijk echt boos gewoon. Zijn auto heeft volgens garage 2000 euro schade en is dus total loss. Taxateur moet morgen nog komen. Ik hoop dat de verzekering dit dekt
Het ergste van het verhaal vond ik dat we op de schets konden zien dat U. niet van onze kant af kwam zoals we dachten, maar van de overkant. Hij was dus weer op weg terug naar ons Echt ik ga kapot hier
Ik zit hier met knikkende knieeen, trillende handen en een brok in mijn keel.
Kijk zo tegen die confrontatie op! Ik kon hem nauwelijks aankijken toen het gebeurde..
Update: Hij is langs geweest. Kwam op mij zo afstandelijk en zakelijk over. Enigszins begrijpelijk, maar ik werd innerlijk echt boos gewoon. Zijn auto heeft volgens garage 2000 euro schade en is dus total loss. Taxateur moet morgen nog komen. Ik hoop dat de verzekering dit dekt
Het ergste van het verhaal vond ik dat we op de schets konden zien dat U. niet van onze kant af kwam zoals we dachten, maar van de overkant. Hij was dus weer op weg terug naar ons Echt ik ga kapot hier
Truttebol- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11
Ohh wat sneu.
Verschrikkelijk om een dier te verliezen.
Veel sterkte
Verschrikkelijk om een dier te verliezen.
Veel sterkte
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jeetje wat erg, dat is gewoon een traumatische gebeurtenis, het ongeluk, de paniek, zorgen, het gemis etc. Heel veel sterkte.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Bah wat naar allemaal zeg. Ik vind een hond echt niet alleen ' maar ' een hond. Het is je maatje, zo zie ik het. En als je hem dan op zo'n manier kwijtraakt. Ik zou er ook ondersteboven van zijn
Lith- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12
Oh wat erg.... Doet mij ook pijn. Arm beestje.... en knuffel voor jou
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Het was niet zomaar een hond, het was jullie hond, jullie maatje, jullie kind! Ik wist me hier nooit wat bij voor te stellen, tot onze pup na 3 weken al overleed, we waren kapot allemaal.
Ik wens jullie oprecht heel veel sterkte!
Ik wens jullie oprecht heel veel sterkte!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Bedankt allemaal. Gisteren kon ik gewoon niet meer huilen. Mijn kracht was helemaal op.
Vandaag schijnbaar weer nieuwe kracht gevonden..
Gisteren kreeg ik ook nog eens een telefoontje dat mijn moeder weer in het ziekenhuis ligt.
Afgelopen jaar werd ze daar opgenomen nadat ze verschillende hersenbloedingen had gehad door een te hoge bloeddruk. Ze krijgt daar nu medicatie voor, maar is nog steeds niet onder controle en was nu weer 236 (moet 120/80 zijn). En daarna weer 120, wat voor haar laag is waardoor ze duizelig werd. Ze blijft schommelen. Ik heb echt zo'n K** jaar gehad. Mijn oma is ook nog dit jaar overleden in mei op 70-jarige leeftijd aan kanker en mijn oom kreeg diagnose dementie, waardoor mijn tante met extreme osteoporose (botontkalking) nu suicidaal is. Ik weet gewoon niet hoe ik dit allemaal nog een plaatsje moet geven
Vandaag schijnbaar weer nieuwe kracht gevonden..
Gisteren kreeg ik ook nog eens een telefoontje dat mijn moeder weer in het ziekenhuis ligt.
Afgelopen jaar werd ze daar opgenomen nadat ze verschillende hersenbloedingen had gehad door een te hoge bloeddruk. Ze krijgt daar nu medicatie voor, maar is nog steeds niet onder controle en was nu weer 236 (moet 120/80 zijn). En daarna weer 120, wat voor haar laag is waardoor ze duizelig werd. Ze blijft schommelen. Ik heb echt zo'n K** jaar gehad. Mijn oma is ook nog dit jaar overleden in mei op 70-jarige leeftijd aan kanker en mijn oom kreeg diagnose dementie, waardoor mijn tante met extreme osteoporose (botontkalking) nu suicidaal is. Ik weet gewoon niet hoe ik dit allemaal nog een plaatsje moet geven
Truttebol- Fluisteraar
Ik hoop dat 2013 een beter jaar voor je wordt, een jaar waar in je alle nare dingen die in 2012 gebeurd zijn een plekje kan geven. Sterkte!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Dankjewel Eris (en de rest natuurlijk ook) dat waardeer ik
Truttebol- Fluisteraar
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Onze hond aangevallen door een andere hond.
» De hond...
» Hond met overgewicht
» Hond en gezin
» Hoe ver ga jij voor je hond?
» De hond...
» Hond met overgewicht
» Hond en gezin
» Hoe ver ga jij voor je hond?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: