Andere kleding voor psz of kdv dan normaal?
+15
Ayla
PapillonRose
studiebol
Star007
blondje1313
M@niek
xxjojootjexx
Laced
-Ieniemienie-
Roos
Happydobby
Annemie
Susan
kwak
Coco
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Andere kleding voor psz of kdv dan normaal?
Roos schreef:Ik hou er wel rekening mee. Niet zijn nieuwste kleren en geschikte kleuren.
Maar wel altijd leuk gekleed en zeker geen kapotte kleren.
+1
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Susan schreef:Dure schoenen doe ik ook gewoon aan, die poets ik dan wel weer. Ik vind het juist zonde om mooie schoenen uit te zoeken en ze dan alleen buiten 'schooltijd' aan te trekken. Ik kies gewoon de schoenen die het beste bij de kleding passen (of bij Ezra soms de schoenen die op dat moment droog zijn, als hij weer eens vol in een plas is gaan staan - maar er liggen nu regenlaarzen van hem op school voor als het echt nat is).
Op zijn vorige groep was het trouwens buiten de zomermaanden de gewoonte dat hij buiten een buitenspeelbroek droeg (dus zo'n regenbroek of skibroek), dat was ook wel handig, lekker tegen de kou en zijn kleren bleven netjes. Misschien dat ik zo'n broek nu ook maar weer ga meegeven.
De schoenen vielen niet meer te poetsen helaas.. Er zaten al na 1 keer behoorlijke schaafplekken en kapotte stukjes uit de neuzen.
Gast- Gast
Hier heb ik wel bepaalde kleding die ik makkelijk laat aandoen naar het kdv, want heb ze wel eens terug gehad met vlekken die ik er niet meer uit kreeg. Ze gaat altijd leuk gekleed, maar soms wel met wat kwalitatief minder goede kleding.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle
» Hoeveel uur werken is normaal voor jou in een week?
» Kleding voor zwangeren
» Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?
» Bang voor de stofzuiger (en andere apparaten)
» Hoeveel uur werken is normaal voor jou in een week?
» Kleding voor zwangeren
» Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?
» Bang voor de stofzuiger (en andere apparaten)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: