Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

+13
Caramba
Le Chat Noir
Arwyn
Blond
Highway
Pien
Sarah1985
Aziraphale
NoorA
Monte
Roxi3
Feline
Lies
17 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 5:45

Ik heb weer ietsje meer werk, en leg elke week van die inkomsten iets apart zodat ik straks als verrassing mijn vriend mee uit eten kan nemen naar een leuk nieuw restaurant hier in ons dorp.

Wat is/vinden jullie een normaal bedrag?
Of laat ik het anders vragen, wat zijn jullie gemiddeld kwijt voor een avondje eten met zijn 2en?


Het is een restaurant met vrij normale prijzen geloof ik.
Ik vraag dit omdat de laatste zeldzame keren dat we uit eten zijn geweest alles werd betaald door iemand anders en ik dus niet echt heb opgelet wat het allemaal kost.

( En nou niet allemaal roepen dat ik de menukaart maar online moet gaan zoeken, ik wil gewoon weten wat een redelijk bedrag is of wat jullie normaal vinden. Wink )

Liefs Tea

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Lies zo 13 maa 2011 - 5:48

Wij zijn gister nog samen uit eten geweest en waren 53 euro kwijt.
Dit was voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en 2x drinken
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 5:49

Het ligt er natuurlijk wel aan of je een voor- en/of nagerecht neemt enzo. Maar ik geef meestal iets van 30 a 40euro uit p.p.
Lief trouwens van je dat je daarvoor gaat sparen!

Lies, das ook goedkoop dan!


Laatst aangepast door Elodie op zo 13 maa 2011 - 5:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 5:49

Als ik uit eten ga hier in de buurt, ga k naar 2 restaurants die mijn favoriet zijn Very Happy Ik ga met een vriendin bijna maandelijks uit eten, ene keer betaalt zij, dan weer ik maar we zijn ongeveer per keer, 80 euro kwijt. Dan hebben we voorgerecht à 10,- p/p + hoofdgerecht à 22,- p/p (nagerecht skippen we meestal) en drankjes.

Hoop dat jullie snel uit eten kunnen saampjes! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Feline zo 13 maa 2011 - 5:50

Ik ben eigenlijk meestal tussen de 40 en 50 euro kwijt voor 2 personen maar ik drink niet veel..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Roxi3 zo 13 maa 2011 - 5:52

Wij geven meestal ook tussen de 30 en 40 euro per persoon uit. Gisteren zijn wij uit eten geweest in een heel leuk restaurant en waren we 63 euro kwijt voor een voorgerecht, hoofdgerecht en twee keer drinken met zijn 2en.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 5:53

ik denk zon 35 tot 40 euro P.P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Monte zo 13 maa 2011 - 6:00

Zo'n 30 a 40 pp voor een voor, hoofd en nagerecht met 2 drankjes
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 6:00

Hier heb ik echt wat aan! Moet goedkomen dan Very Happy

Ik wil liever met warmer weer want ze hebben een leuk terras, daar is het nu nog te koud voor. Dus tijd zat om het geld rond te krijgen, tis niet of ik een koelkast aan ga schaffen ofzo ghehe.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 6:11

Wat leuk Tea!

Hier in de buurt zit een onwijs goede tapas tent en daar zijn we 25.- pp voor onbeperkt tapas kwijt plus de drank.
Daar gaan we meestal heen (lekker eentonig hahaha) dus dat zal zo rond de 35.- zijn incl. drank.

Bij de italiaan hier in de buurt gaan we ook weleens heen maar die is best goedkoop.
Volgens mij zijn we daar maar iets van 25.- pp kwijt, voorgerecht, hoofdgerecht, mijn man een toetje na en de drank.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  NoorA zo 13 maa 2011 - 6:41

Wij rekenen meestal zo'n €60,- tot €75,-. Maar dan zitten we wel de hele avond uitgebreid te eten, daarna koffie, daarna nog een borrel etc.

We gaan ook wel eens naar een heeeel gezellig italiaantje hier in de stad. Dit heeft pizza's voor €5.50. Dan zijn we dus nog geen €30,- kwijt en hebben we net zo'n leuke avond gehad smile.
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 6:59

tussen de 70 en 90 euro met z'n tweeën. Ik zou dus rekenen op 90 euro zodat je niet op prijzen etc hoeft te lette tijdens t etentje. Leuk idee trouwens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 7:03

Ligt eraan, maar even een etentje in een simpel eettentje is meestal rond de 25 a 30 euro per persoon. Dan kiezen we meestal een hoofdgerecht van 12-15 euro + koffie als toetje (3 euro) + 2 (6e) of 3 drankjes. (9e)

Als je ervoor kiest om een voorgerecht te nemen is dat vaak een euro of 6-8 er bovenop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 7:08

Ik zorg gewoon dat ik iets van 80 euro heb, dan neem ik het ruim als ik de lijst op de website bekijk smile

Ladies bedankt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 8:40

Bij mij varieert het heel erg.
Als ik met vriendinnen ga, zijn we meestal rond de 30 euro per persoon kwijt (voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht + drinken).
Wanneer ik een vriendin meeneem voor haar verjaardag of met mijn man ga, ligt dat meestal tussen de 60-80 euro per persoon, maar is het ook een wat exclusiever restaurant.

Ik denk dat wanneer je voor een gemiddeld restaurant gaat qua prijsklasse dat je voor zo'n 50 euro p.p. klaar bent als je een voor-, hoofd-, en nagerecht gaat, met wat drankjes erbij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 8:55

Nagerecht nemen we nooit, hooguit koffie of thee of stiekem nog n wijntje/biertje. Dus dat scheelt al.

Ik ga het op die 80 houden voor ons samen dat redden we echt wel.
En dan maak ik een soort van bon of koop ik een kaartje en geef ik hem dat cadeau met daarop de uitnodiging. Leuk? Of moet ik het gewoon zeggen en hem meenemen?

Moet wel reserveren nml, zit sinds het open is altijd vol in het weekend. En ik wil een zaterdagavond...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 8:56

Ik ga meestal wokken als ik uit eten ga, dan hoef ik niet na te denken over de kosten van voor en nagerecht want dat is allemaal inclusief. Ben dan iets van 30 euro per persoon kwijt incl. drankjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Aziraphale zo 13 maa 2011 - 8:58

Wij gaan vaak bij ons favo eetcafe eten, daar zijn we maximaal €55 kwijt in totaal, met z'n tweeën. Dan hebben we brood met allerlei tapenades vooraf, 2x drinken pp, mijn vriend neemt een hoofdgerecht à €18 en ik meestal alleen een voorgerecht (zijn GROOT) en ik eet m'n vriend z'n frietjes mee haha. Ik ben geen grote eter en de porties zijn daar lekker groot.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 8:59

Wij zijn regelmatig bij een restaurant waar we €25 betalen voor een 3 gangen menu, met drankjes zit je op €65 ongeveer.

Wat je trouwens in de gaten kunt houden, wij eten hier vaak bij een restaurant, en dan voor 18.00u besteld is 2e menu gratis, dus dan eten we voor max €40, terwijl het verder precies hetzelfde eten is uiteraard. Dan kun je net zo goed genieten, voor minder geld, misschien leuk voor jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:00

Zero schreef:Ik ga meestal wokken als ik uit eten ga, dan hoef ik niet na te denken over de kosten van voor en nagerecht want dat is allemaal inclusief. Ben dan iets van 30 euro per persoon kwijt incl. drankjes.

Wij wokken thuis al heel veel ( lees=ik, man kookt zeer zelden tot nooit ), en zit hier ook geen wokrestaurant in de buurt. Dit restaurant is 10 min lopen. Wel leuk, wokken als etentje!

Het heet trouwens Tastoe, misschien kennen sommigen het? Volgens mij is het franchise en bestaan er dus meerdere van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Sarah1985 zo 13 maa 2011 - 9:02

hier heb je een 3gangenmenu voor 14,50 en dan heb je echt goed en veel eten. En dan nog drinken erbij We zitten altijd onder de 50.

Ik zou trouwens een leuke kaart kopen en dan erin zetten dat je een verassing voor hem hebt en hem dan meenemen, leuk idee trouwens
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Pien zo 13 maa 2011 - 9:02

bij ons varieerd het van 50 tot 90 euro. wij doen meestal een broodje vooraf en dan een wat duurder nagerecht of een luxer voorgerechtje en dan koffie als nagerecht. we kunnen niet én een luxe voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht op. dan zitten we gewoon té vol!

wel drinken wij altijd vrij veel, denk toch beide wel zo'n 5 drankjes, maar we zitten dan ook gerust een hele avond en tafelen altijd even na!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Pien zo 13 maa 2011 - 9:04

Paris1985 schreef:hier heb je een 3gangenmenu voor 14,50 en dan heb je echt goed en veel eten. En dan nog drinken erbij We zitten altijd onder de 50.
wat krijg je dan te eten? als ik een hoofdgerecht bestel ben ik vaak al rond de 20 euro kwijt!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:04

Tastoe ken ik wel, je zult zo'n 40 euro per persoon kwijt zijn daar met 2 drankjes en een drie gangen menu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:04

Tea-Leaf schreef:
Zero schreef:Ik ga meestal wokken als ik uit eten ga, dan hoef ik niet na te denken over de kosten van voor en nagerecht want dat is allemaal inclusief. Ben dan iets van 30 euro per persoon kwijt incl. drankjes.

Wij wokken thuis al heel veel ( lees=ik, man kookt zeer zelden tot nooit ), en zit hier ook geen wokrestaurant in de buurt. Dit restaurant is 10 min lopen. Wel leuk, wokken als etentje!

Het heet trouwens Tastoe, misschien kennen sommigen het? Volgens mij is het franchise en bestaan er dus meerdere van.

Ik wok ook heel veel, maar het wokken in het restaurant kan ik helaas niet na doem Neutral ik kan daar echt mijn buikje rond eten, maar ja... niet zo geschikt dus in jouw geval :P
Ik wok ook meestal met een groep, omdat je wel constant aan het lopen bent. Dat is wat nadelig, maar het voordeel is dat je niet hoeft te wachten op je eten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum