Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

+13
Floor
teletascha
Annie24
Coco
Aimee
Roos
M@niek
Happydobby
Liadan
Mamsie
PiP
Océane
studiebol
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  studiebol di 11 dec 2012 - 5:38

Ik vraag me af of jullie ook iets tegen is gevallen aan speelgoed of spullen waarvan je van te voren dacht dat het echt wel goed zou zijn.

Hier het Vtech speelgoed, we hebben rollie de rups, het spiegeltje en het magische liedjes boek. Rollie en het spiegeltje lopen continue vast, rollie kan dan de hele tijd, rollen, rollen,rollen, rollen zeggen heel irritant. Bij het spiegeltje hoor je steeds een geluidje steeds achter elkaar. Het liedjesboek is er gewoon helemaal mee opgehouden we krijgen er geen geluid uit. Misschien zijn die kids van mij van die sloperds maar ik vind het wel wat tegen vallen.

Ook hebben ze allebei een Z8 jurkje, hier vaak gelezen dat het zo goed blijft in de was, en ook dat vind ik zo vies tegen vallen. De jurkjes worden niet anders gewassen dan de andere kleding en ik vind het er veel minder mooi uitzien dan de rest van de kleding.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Océane di 11 dec 2012 - 5:42

De frutseltjes/lintjes en andere uitsteeksels aan Beebielove kleding wordt ook altijd zo lelijk in de was.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  PiP di 11 dec 2012 - 5:45

Ik heb pas voor het eerst Z8 kleding besteld en vond het ook erg tegenvallen.
De kleuren uit 1 collectie matchen totaal niet, de maten mogen wat mij betreft per maat en niet per 2 maten.
Ook had ik een boxpakje als kraamcadeautje waar nog een sliert van 15cm aan zigzagstiksel aanhing..
Ik heb 2 dingen gehouden, nu 1x gewassen, dus daar kan ik verder nog niet over oordelen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Mamsie di 11 dec 2012 - 6:01

De H&M kleding van de laatste jaren. De dingen die ik zeg 7 jaar geleden kocht bleven veel langer mooi.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Liadan di 11 dec 2012 - 6:24

De toet toet autogarage is me tegengevallen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Océane di 11 dec 2012 - 6:49

Waarom Liadan? Wij hebben hem nog niet, maar hij leek me wel leuk eigenlijk.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Happydobby di 11 dec 2012 - 7:01

Océane schreef:Waarom Liadan? Wij hebben hem nog niet, maar hij leek me wel leuk eigenlijk.

Ja mij ook.


Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  M@niek di 11 dec 2012 - 7:07

Hier is de toet toet autogarage echt helemaal hot en nog steeds na een jaar!

@studiebol, wel jammer maar waarschijnlijk heb je gewoon de pech dat je slechte exemplaren hebt. Wij hebben best veel van vtech en nog nooit wat mee gehad.

Ik vond de vtech ballenslurfding (geen idee hoe het heet) erg tegenvallen. Maar meer eigenlijk dat f.elice er van alles in gooit en je het er niet meer uitkrijgt.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Liadan di 11 dec 2012 - 7:10

Ik vind 'm niet zo heel stevig, de lift is niet makkelijk omhoog te doen voor een kind, autootje valt er ook snel af. Dat oranje/gele ding op de bovenkant valt er af als je er zacht tegenaan stoot (hoort ook los te zitten maar zit wel heel los).
En je kan met 1 setje wegdelen niet veel en 'moet' dus meer setjes hebben om er iets leuks van te maken.
Mijn zoon kijkt er verder ook niet echt naar om, hij vindt de little people garage (die hoge) veel leuker, daar rijden de autootjes ook heel makkelijk bij naar beneden, bij de toet toet garage moet hij ze vaak halverwege nog een zetje geven.
De toet toet auto's vind ik trouwens wel erg leuk.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  studiebol di 11 dec 2012 - 7:37

@ [email=m@niek]m@niek[/email], dat zal vast hoor, maar ik vind het wel gewoon erg tegen vallen dat de drie producten die ik daar van heb gewoon echt al vlot kapot waren/minder goed werken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Roos di 11 dec 2012 - 7:55

Liadan schreef:Ik vind 'm niet zo heel stevig, de lift is niet makkelijk omhoog te doen voor een kind, autootje valt er ook snel af. Dat oranje/gele ding op de bovenkant valt er af als je er zacht tegenaan stoot (hoort ook los te zitten maar zit wel heel los).
En je kan met 1 setje wegdelen niet veel en 'moet' dus meer setjes hebben om er iets leuks van te maken.
Mijn zoon kijkt er verder ook niet echt naar om, hij vindt de little people garage (die hoge) veel leuker, daar rijden de autootjes ook heel makkelijk bij naar beneden, bij de toet toet garage moet hij ze vaak halverwege nog een zetje geven.
De toet toet auto's vind ik trouwens wel erg leuk.

Hier precies hetzelfde! Toet toet garage staat inmiddels op zolder....

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Aimee di 11 dec 2012 - 8:10

Oooh ik heb de toet toet garage gekocht voor zijn verjaardag, ik hoop dat hij ons niet tegenvalt Sad

Deze viel hier erg tegen:
Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Vtech-orgineel_vtech-spetter-en-speel-eendje-spet590101-450
Hij zingt een liedje, en zakt halverwege naar de bodem. Verder doet 'ie gewoon niets

en deze vond ik ook tegenvallen:
Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle 47323-vtech-rol-en-swing-bal
Ik had verwacht dat hij de hele kamer door zou rollen, maar hij wiebelt alleen een beetje zielig.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Liadan di 11 dec 2012 - 8:16

Aimee schreef:
en deze vond ik ook tegenvallen:
Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle 47323-vtech-rol-en-swing-bal
Ik had verwacht dat hij de hele kamer door zou rollen, maar hij wiebelt alleen een beetje zielig.
Deze bal hebben wij ook en hier rolt ie toch wel goed in het rond.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Coco di 11 dec 2012 - 8:23

[quote=[email=M@niek]M@niek[/email]]
Ik vond de vtech ballenslurfding (geen idee hoe het heet) erg tegenvallen. Maar meer eigenlijk dat f.elice er van alles in gooit en je het er niet meer uitkrijgt.[/quote]

+1 wat een rotding zeg! Ik heb hem meerdere keren uit elkaar gehaald om de rommeltjes eruit te halen, maar dat is echt een dagtaak!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Annie24 di 11 dec 2012 - 8:24

Roos schreef:
Liadan schreef:Ik vind 'm niet zo heel stevig, de lift is niet makkelijk omhoog te doen voor een kind, autootje valt er ook snel af. Dat oranje/gele ding op de bovenkant valt er af als je er zacht tegenaan stoot (hoort ook los te zitten maar zit wel heel los).
En je kan met 1 setje wegdelen niet veel en 'moet' dus meer setjes hebben om er iets leuks van te maken.
Mijn zoon kijkt er verder ook niet echt naar om, hij vindt de little people garage (die hoge) veel leuker, daar rijden de autootjes ook heel makkelijk bij naar beneden, bij de toet toet garage moet hij ze vaak halverwege nog een zetje geven.
De toet toet auto's vind ik trouwens wel erg leuk.

Hier precies hetzelfde! Toet toet garage staat inmiddels op zolder....

+1

Y. heeft voor sinterklaas de gehele uitbreiding gekregen, maar er is met geen mogelijkheid echt een doorlopende weg van te maken. Ook al zou je 100 setjes wegdelen kopen gaat dat je ook niet lukken omdat de eindes van de wegdelen niet kloppen.

@Studiebol; misschien een hele stomme vraag hoor, maar heb je de batterijen al vervangen? De auto's van de toet toet garage blijven hier namelijk ook soms hangen wbt het muziekje en als we er dan nieuwe batterijen in doen is het over. Ook zo'n kinderstoelplakker van Vtech die we hadden bleef op een gegeven moment het muziekje van hangen en ook die deed het weer goed na wat nieuwe batterijen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  teletascha di 11 dec 2012 - 8:31

Wij hebben ook een rollie rollie rollie rollie Very Happy

Maar na wat nieuwe batterijen doet ie het wel weer goed.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Floor di 11 dec 2012 - 8:43

die bal rolt hier ook erg goed. En hij werkt nog steeds goed ook al wordt hij een paar keer per dag gebruikt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  studiebol di 11 dec 2012 - 9:25

Ik zal de batterijen is vervangen :-)
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Printje di 11 dec 2012 - 9:27

De boerderij van lp, hij heeft er 1 sec mee gespeeld en dat was het. De rest van lp vindt/vond hij juist erg leuk.

Verder hoor ik ook van veel vriendinnen dat de Toet toetgarage snel verveeld bij de kinderen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Annie24 di 11 dec 2012 - 9:28

studiebol schreef:Ik zal de batterijen is vervangen :-)

Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Flower_L di 11 dec 2012 - 9:34

Hier is lp boerderij wel favoriet. Vliegveld daarentegen niet

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Printje di 11 dec 2012 - 9:35

Vliegveld hier wel weer haha maar dan niet voor een vliegtuig maar hij rijdt er met treinen en auto's overheen.

Ik vind de liedjes van Vtech echt wel enorm irritant af en toe. Wij hebben ook zo'n beer...

Ik ben een zachte vrolijke beer, speel je samen met me mee? Ik hou van dansen keer op keer ik ben je knuffelbeeeeeertje.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Floor di 11 dec 2012 - 9:37

Printje schreef:Vliegveld hier wel weer haha maar dan niet voor een vliegtuig maar hij rijdt er met treinen en auto's overheen.

Ik vind de liedjes van Vtech echt wel enorm irritant af en toe. Wij hebben ook zo'n beer...

Ik ben een zachte vrolijke beer, speel je samen met me mee? Ik hou van dansen keer op keer ik ben je knuffelbeeeeeertje.


ah die beer vind mijn zoontje het einde! hij kan er ook echt mee knuffelen, zo schattig (terwijl dat lijf toch echt hard plastic is, maar hij knuffelt hem plat).
Ik kan echt goed tegen al die liedjes, hoor ze de hele dag ook meerdere dingen door elkaar heen en hoe harder ik (en mijn man) meezingen hoe mooier hij het vind en nog een keer op het knopje drukt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Printje di 11 dec 2012 - 9:39

Ik kan ook wel goed tegen die muziekjes hoor maar af en toe......k vind die valse kindercd's veel erger. Met die kindjes die eigenlijk knettervals zingen. Mijn kleuters in de klas vinden het zelf ook niet mooi hahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Floor di 11 dec 2012 - 9:42

Laughing dat is wel heel erg als de kleuters het ook niet mooi vinden.
ik ben nog op zoek naar een cd waar een liedje op staat, ik ken de tekst niet helemaal maar ik heb mijn tante het ooit horen zingen tegen onze zoon. het gaat over een olifant en een krokodil en een giraffe geloof ik, dikste billen, lange nek en grootste bek.
enig idee? en dan graag een niet vals gezongen cd.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle Empty Re: Wat is je tegen gevallen aan kleding/speelgoed/andere spulle

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum