Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer klaar voor zwangerschap na miskraam

+9
Twellie
Susan
-Ieniemienie-
mystery mom
myloon
Creabea_28
Muppetje
Amber-
yes1984
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer klaar voor zwangerschap na miskraam - Pagina 2 Empty Re: Wanneer klaar voor zwangerschap na miskraam

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 0:08

Bedankt meiden..einde nov hadden we de eerste echo en die bleek niet goed te zijn.. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer klaar voor zwangerschap na miskraam - Pagina 2 Empty Re: Wanneer klaar voor zwangerschap na miskraam

Bericht  yes1984 di 18 dec 2012 - 0:15

Mida4you schreef:Ik herken mezelf wel in jou. Ik heb ook op dezelfde datum als jij noemt een mk gehad Wanneer klaar voor zwangerschap na miskraam - Pagina 2 1371890812 Ik heb veel gemengde gevoelens gehad maar mijn grootste gevoel zei dat we verder moesten gaan. Mijn man was er nog niet klaar voor. Dit heeft ongeveer 3 weken geduurd. Na 3 weken hebben we er alsnog een heel goed gesprek over gehad en we vonden allebei dat we er weer voor moesten gaan. Ik heb het idee zodra ik weer zwanger ben dat ik het andere 'deel' kan afsluiten ( het is een gevoel ). Ik merk wel dat ik er nog niet overheen ben en daarom regelmatig nog emotioneel ben. Maar dat maakt ons misschien juist ook weer sterker om door te gaan om weer zwanger te worden.

Apart dat het ons op dezelfde dag is overkomen. Ik wil hier wel eerst overheen zijn. Omdat in mijn achterhoofd steeds zit: het is al twee keer misgegaan, dit kan zo weer gebeuren. En ik vind dat ik dat dan weer aan moet kunnen. Mijn vriend wil ook het liefst nu weer. Dat vind ik lastig. Hij geeft me alle tijd en ruimte... maar toch.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer klaar voor zwangerschap na miskraam - Pagina 2 Empty Re: Wanneer klaar voor zwangerschap na miskraam

Bericht  yes1984 di 18 dec 2012 - 0:17

Kruumel schreef:Ik had 6 weken na de curettage nacontrole. Ik wilde dit eerst afwachten. Ik wilde zeker weten dat alles schoon was voordat ik er een nieuw vruchtje had groeien. Met de nacontrole zaten er al weer eitjes klaar zei de gyn en hij pushte bijna dat we over 3 dagen moesten seksen. Dat hebben we niet gedaan. Mijn man wilde die ronde nog wachten. De maand erna zijn we er weer voor gegaan. Ronde 2 was ik zwanger.

Waarom zou jij een verhoogd risico hebben Yes? Heeft de gyn iets speciaals gezien of zo?

Nee, niets speciaals bij de nacontrole. Ik heb wel enorm veel bloed verloren, waardoor mijn hb nog steeds te laag is. Misschien heeft het daar mee te maken. Dat ze adviseert om lichamelijk weer sterk te zijn, om de kans op een miskraam zo laag mogelijk te houden.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer klaar voor zwangerschap na miskraam - Pagina 2 Empty Re: Wanneer klaar voor zwangerschap na miskraam

Bericht  yes1984 di 18 dec 2012 - 0:18

Siep schreef:Bedankt meiden..einde nov hadden we de eerste echo en die bleek niet goed te zijn.. Wanneer klaar voor zwangerschap na miskraam - Pagina 2 1371890812

Jij ook veel sterkte meid!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer klaar voor zwangerschap na miskraam - Pagina 2 Empty Re: Wanneer klaar voor zwangerschap na miskraam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum