Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer had jij de babykamer klaar?

+31
MADDIE
Sanne
Ugly Betty
Linda
Muis
Lejow
M-G
Mamsie
Twellie
Snoes
Novalee
Annie24
tweeling
Happydobby
*Troela*
Bloempjuh23
Filoria
PapillonRose
Thunder
Puggle
SarahKey
LDJ
Flower_L
Ella
Liadan
Parel
Mida4you
Limburg85
Muppetje
Annemie
Paper Crown
35 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Paper Crown vr 7 sep 2012 - 5:25

Ik ben bijna 24 weken zwanger en we hebben vorige week zaterdag het kamertje gekocht. Deze wil ik ergens eind oktober laten bezorgen maar dat is zeg maar 2 maanden voor ik ben uitgerekend. Vannacht greep het me naar de keel dat het véél te laat was, maar...is dat wel zo?

Ze komen van Babypark bezorgen en monteren, ook de box maar moet ik dan de box al in de woonkamer laten? Wij hebben geen huisdieren zodat die ook nog kunnen wennen in the meanwhile. I'm confused.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Annemie vr 7 sep 2012 - 5:38

Hier met 26 weken ongeveer, als het niet eerder was.. We hebben de kamer gekocht na de eerste echo met 11 weken.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Muppetje vr 7 sep 2012 - 5:42

Onze kamer en box werden bezorgd met 24 weken. Toen was eigenlijk alles ook wel klaar, haha, oeps. De box stond toen ook al, maar dat is meer omdat ik het enthousiasme van mijn man zo lief vond. Hij was vrij toen de meubels kwamen en is meteen de box in elkaar gaan zetten. En ach, hij staat absoluut niet in de weg....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Limburg85 vr 7 sep 2012 - 5:43

Hier is de babykamer nog niet klaar terwijl ik 25 weken ben. We zitten nog midden in de verbouwing en de babykamer kan pas klaar gemaakt worden als de andere slaapkamers klaar zijn. Bij de 1e had ik nooit zo lang kunnen wachten, werd ik veel te rustig toen had ik de babykamer nu al af maar nu bij deze ben ik veel rustiger al wil ik het wel af hebben met 30 weken maar dat is meer dat ik dan rust wil.

Als ze het direct komen monteren is het kamertje ook zo klaar, neem aan dat je dan wel alles in huis heb dus dan is het alleen nog een kwestie van inrichten. Ik zou als ik jou was de box gelijk beneden laten staan.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Mida4you vr 7 sep 2012 - 5:47

Rond mijn 12 á 13 weken waren we al bezig met het opruimen van 2 kamers en toen zijn we ook al begonnen met de babykamer. De babykamer was iig snel klaar smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Parel vr 7 sep 2012 - 5:54

De box hadden wij met 37 weken staan, had hem met 36 weken gekocht haha
Het kamertje was klaar zo rond de 34 weken denk ik smile
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Liadan vr 7 sep 2012 - 5:55

Wij kregen bij de oudste het kamertje geleverd toen ik ongeveer 28 weken zwanger was. Er miste toen alleen een plank van de commode waardoor deze nog niet in elkaar gezet kon worden, het heeft nog een paar weken geduurd voordat we eindelijk de goede plank kregen en de commode in elkaar kon. Het kamertje was daardoor af toen ik ongeveer 35 weken zwanger was.

Met 32 weken heb je nog wel genoeg tijd om alles in orde te maken. De meubels worden in elkaar gezet, dan is het alleen nog maar inrichten.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Ella vr 7 sep 2012 - 6:42

Hier komt het kamertje over 4 weken, dan ben ik bijna 26 weken zwanger. Het moet dan alleen nog in elkaar gezet worden, maar dat zal vast snel gebeuren.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Flower_L vr 7 sep 2012 - 6:44

Morgen 24 wkn en aankomende week gaan we kamertje behangen. Daarna beetje aanrommelen met aankleding. Bedje en commode staan er al. Voor 30wkn wil ik klaar hebben.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  LDJ vr 7 sep 2012 - 6:45

Wij hebben nu zo'n beetje alles klaar.
De box moeten we nog ophalen bij mijn schoonzus.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  SarahKey vr 7 sep 2012 - 6:45

Met 13 weken stonden de meubeltjes, na de 20 weken echo hebben we langzamerhand alle andere dingen gekocht voor in het kamertje en met 30 weken ongeveer wassie helemaal af. Moest toen alleen de kleertjes enzo nog wassen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Puggle vr 7 sep 2012 - 6:47

De babykamer was met 30 weken echt helemaal af inclusief accessoires zeg maar.
De box werd met 36 weken geleverd en heb ik toen ook neergezet.

Ik vind het trouwens prima kunnen hoor dat je ze met 32 weken laat bezorgen, maar voelt het toch niet goed dan zou ik het vervroegen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 6:52

Dat lijkt me prima op tijd.
Ik had het kamertje van mijn zoon klaar toen hij 4 maanden oud was. Maar ik ben met hem verhuisd toen hij een maandje oud was dus dat is natuurlijk een heel ander verhaal;)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Thunder vr 7 sep 2012 - 6:54

Bij de oudste had ik precies een week voor de bevalling alles klaar. Bij de jongste was ik met 30 weken ongeveer klaar. De box heb ik beide keren pas een paar weken ná de bevalling neergezet.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  PapillonRose vr 7 sep 2012 - 6:56

Met een week of 30 / 32 was hier echt alles af. De meubeltjes waren al wat eerder dan dat in huis.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Filoria vr 7 sep 2012 - 6:59

Tijdens de bevalling (38+5 wkn) heb ik de wieg nog even in elkaar gezet Wanneer had jij de babykamer klaar? 281626781
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Bloempjuh23 vr 7 sep 2012 - 7:01

Bij de eerste had ik alles helemaal klaar en ingericht met 30 weken ongeveer.
Bij de tweede pas met 36 weken maar alsnog vroeg genoeg.

32 weken is dik op tijd. Dan is t alleen een kwestie van neerzetten en inrichten.


Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 7:02

Bij de 1e hadden we het na de 20weken echo af, nu bij deze zwangerschap sinds een enkele weken dat hij af is, of hier en dat wat kleine flut dingentjes nog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Bloempjuh23 vr 7 sep 2012 - 7:02

Filoria schreef:Tijdens de bevalling (38+5 wkn) heb ik de wieg nog even in elkaar gezet Wanneer had jij de babykamer klaar? 281626781

Haha dat was ook op tijd toch nerd

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Paper Crown vr 7 sep 2012 - 7:04

Zo te zien is 't bij de meeste al wat eerder klaar. Het duurde even voordat wij eindelijk hét kamertje hadden. Zijn kamertje is wel helemaal gestuct, het hout en zijn plintje op de vloer liggen ookal, dus kwestie van behangen en zijn lampje ophangen en klaar!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  *Troela* vr 7 sep 2012 - 7:08

Het behangen en het lampje kunnen evt toch al eerder?

Mocht je eerder bevallen, zit er toch een ziekenhuis tijd aanvast, en de meubeltjes kunnen dan in die tijd vast door iemand neer gezet worden Wink

Bij de 1e hadden we de kamer klaar met 35 weken, bij de 2e met een week of 26. Doordat ze te vroeg kwam vond ik het erg prettig dat ik me daar geen zorgen meer om hoefde te maken.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Filoria vr 7 sep 2012 - 7:11

Bloempjuh23 schreef:
Filoria schreef:Tijdens de bevalling (38+5 wkn) heb ik de wieg nog even in elkaar gezet Wanneer had jij de babykamer klaar? 281626781

Haha dat was ook op tijd toch Wanneer had jij de babykamer klaar? 827601
Ja hoor! En anders hadden we Tomas in de kinderwagen kunnen leggen hoor. Het enige dat hij echt nodig had waren mijn borsten, verder boeit het allemaal niet zo veel Wanneer had jij de babykamer klaar? 561177
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Flower_L vr 7 sep 2012 - 7:12

Filoria schreef:
Bloempjuh23 schreef:
Filoria schreef:Tijdens de bevalling (38+5 wkn) heb ik de wieg nog even in elkaar gezet Wanneer had jij de babykamer klaar? 281626781

Haha dat was ook op tijd toch Wanneer had jij de babykamer klaar? 827601
Ja hoor! En anders hadden we Tomas in de kinderwagen kunnen leggen hoor. Het enige dat hij echt nodig had waren mijn borsten, verder boeit het allemaal niet zo veel Wanneer had jij de babykamer klaar? 561177

lol!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Happydobby vr 7 sep 2012 - 7:34

Bij ons met 36 weken pas, we kregen de meubels vertraagd maar ik heb me er niet druk om gemaakt. de baby heeft alleen een bedje nodig. De box stond bij ons ook met 36 weken, konden we er vast aan wennen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 7:39

Met 28 weken werd het kamertje bezorgd en met 34 weken was het helemaal af

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij de babykamer klaar? Empty Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum