Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+15
Bluestar
smooch
Jasmine
Parel
hoera2012
Océane
Amber-
moepie
Jezzie
MADDIE
Lejow
PiP
Muppetje
Puggle
Wennes
19 plaatsers

Pagina 5 van 24 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 14 dec 2012 - 7:11

Bebbel, ik heb alles niet goed gevolgd, maar ik begrijp dat jij en je vriend uit elkaar zijn? Wat erg zeg, hoe komt dat?

Pip, weet je al meer over de operatie?

Maddie, klinkt als een leuk huisje, Wat een luxe! Jammer dat je niet helemaal goed in je vel zat.

Mvk, beterschap.


D heeft maandag zijn prikjes weer gehad. Hij weegt nu 8300 gram, 70,4 cm! Echt niet normaal. Ik heb vandaag kleertjes gekocht in maat 80. Hij zit nu in maat 74 maar sommige dingen worden al een beetje te klein.
Verder is het hier een ziekenboeg. Man is van de week ziek geweest, nu zijn B en ik niet helemaal fit.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 14 dec 2012 - 9:52

Wennes schreef:

Pip, weet je al meer over de operatie?

.

Nee, nou ja wel, dat hij nu even niet doorgaat... Van de week ook de uitslagen van het bloedonderzoek gehad en de waarden van de lever zijn niet goed.
Maandag afspraak bij de internist om eerst verder te onderzoeken wat er aan de hand is. Maar de galstenen zitten er nou eenmaal, lijkt me zelf logisch dat de galblaas eruit zal moeten.

Wow wat is D alweer groot zeg! S was vorige week 6910gram en 66 cm bij 4,5 maand. Hij draagt nu 68, soms 74, maar dat het ik echt op de groei gekocht. Hij gaat me veel te snel door zijn kleertjes heen Laughing
Balen dat iedereen ziek is, hier beide kids steeds verkouden en allebei een halve dag koorts. Volgens mij ga ik de griep krijgen, hele lichaam begint pijn te doen... Hopelijk is het net zo snel over als dat het bij de kids was, haha.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 14 dec 2012 - 10:14

Bebbel; Jeetje meid wat zit jij in een rot periode en dan ook nog alles tegelijk. En dat terwijl je lekker van je kleine mannetje moet genieten. hug

Wennes, wat een flinke jongen zeg!

Pip; wat naar allemaal voor jou! Hopelijk kun je snel geopereerd worden, zodat je er van af bent.

Hier gaat het goed, druk met werken. L. Is heel erg verkouden, zo zielig! Dinsdag had ze een hele slechte dag op het kdv, ze kon niet in slaap komen en wilde haar fles niet. Uiteindelijk is ze bij een leidster op de arm in slaap gevallen!
Ik vond het daardoor best en beetje spannend om haar vandaag weer te brengen. Gelukkig ging het vandaag wel goed. Alleen doet ze daar steeds maar slaapjes van een half uur. Terwijl ze thuis veel langer slaapt.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje za 15 dec 2012 - 1:24

Hier een trotse mamma, Lars draait sinds gisteren van buik naar rug :cheering:

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 15 dec 2012 - 10:18

@ wennes, wow wat een grote jongen zeg!! Gaat goed dus. Maar hij eet ook veel bij je geloof ik he! Vervelend dat jullie allemaal niet fit zijn!! Beterschap!

@Bebbel: Jeetje zeg!! Wat een ellende allemaal.En dan ook nog je baan kwijt. hug Hopelijk komt er gauw duidelijkheid in de omgangsregeling. Want dan weet je ook waar je aan toe bent. Kan me voorstellen dat je 50/50 niet wil accepteren. het lijkt me allemaal heel pijnlijk! Sterkte.

@ pip, jeetje, dus ook nog je lever. Wat vervelend zeg! Ook naar dat je nog niet precies weet hoe en wat. Bij jullie ook al een ziekenboeg. Wat vervelend.. beterschap.

@ Jezzie: Naar dat ze zo verkouden is. Zal wel komen juist doordat ze naar de kdv gaat. Maar het blijft erg rot! Beterschap! En wat vervelend dat ze haar fles niet pakte op de kdv. Hopelijk is dat van tijdelijke aard. Dat slapen is ook wel apart inderdaad. Zal misschien door de vreemde omgeving komen ofzo. Misschien verandert dat wel weer met de tijd.

@ All, vandaag voor het eerst naar babyzwemmen geweest. Was erg leuk. Ook leuk om andere ouders te ontmoeten ook al is het maar kort. kwam ook nog iemand van de zwangerschapsyoga tegen, wel grappig.
I. pakt de fles uit de koelkast heel goed. En ik moet hard kolven om de voorraad goed te houden. Helemaal omdat ik lange dagen ga maken en dat ik natuurlijk niet weet hoe goed het kolven op het werk zal gaan ook! Komende woensdag mijn eerste werkdag! Wel spannend allemaal zeg!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- za 15 dec 2012 - 11:10

Hallo,

@ Wennes, wat is D gegroeid!

@ Pip, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Succes maandag bij de internist.

@ Jezzie, wat sneu dat l zo verkouden is. En ook dat ze bij het kinderdagverblijf een minder dagje had.

@ Maddie, fijn dat ze de melk uit de koelkast wel wil drinken. Zal vast je een wat rustiger gevoel geven nu je bijna weer moet werken. Woensdag dus alweer, spannend. Heb je er zin in of niet? Welke dagen ga je werken?

@ all, hier alweer twee weken aan het werk. Het gaat snel, maar moet zeggen dat ik het weer erg fijn vind. Nou werk ik maar 20 uur, dus dat valt mee. Het gaat op het kdv goed. De leidsters zijn zo lief voor hem. Wel afgelopen donderdag een wat mindere dag, hij was onrustig op het kdv en wou weinig slapen. Maar slapen overdag is nou eenmaal niet zijn sterkte kant Wink

Ook hebben we gisteren een gesprek gehad met de gynaecoloog die L.uuk heeft gehaald. Wij wouden weten hoe de bevalling met vacuüm gelopen is. Hoe gehandeld is en of de schade in zijn armpje voorkomen had kunnen worden.
We hebben de CTG terug gezien en L.uuk zijn hartslag dipte meerdere keren tot rond de 70. Echt te laag dus. Wel maakte L.uuk het op dat moment zelf nog goed, had alleen niet langer moeten duren. Toen de vacuumpomp werd aangesloten stond het hoofdje wel laag genoeg. Echter toen het hoofdje geboren was bleven de schouders steken, het kostte wat moeite om die eruit te krijgen en dat heeft dus de schade veroorzaakt. De gyn denkt dat de oorzaak is dat mijn bekken te smal zijn. We hebben ook gesproken over een volgende bevalling aangezien wij graag een tweede kindje willen. De gyn vind het niet verstandig dat ik nog natuurlijk beval, de volgende bevalling zal dan ook een geplande keizersnee worden. Zodra ik weer zwanger ben (klinkt alsnog dat heel snel weer gaat gebeuren haha, nee we wachten nog even Wink) moet ik de eerste afspraak bij de gynaecoloog plannen die mijn eerste bevalling heeft gedaan en dan word het vastgelegd dat er een keizersnee zal plaats vinden.
Al met al was het een fijn gesprek en merk aan mezelf dat ik dat stuk nu kan afsluiten, het is gewoon zo gelopen en daar kunnen we niets meer aan veranderen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar zo 16 dec 2012 - 2:32

Ik heb eindelijk even tijd om weer te reageren!

@ Wennes, Leuk dat hij zo gegroeit is!!
Zijn jullie al beter? Beterschap anders!

@ Pip, succes morgen.

@ Jezzie 89, Gelukkig ging het vrijdag weer goed! Ik werk op een kdv en er zijn heel veel kindjes die maar een half uur slapen.. Lijkt me ook niet fijn als ouder, maar je doet er niks aan. Y slaapt ook minder op het kdv, maar wel genoeg..

@ Muppetje, Gaaf he!! Onze man doet dat al een maand ofzo. Hij probeert nu van zijn rug naar zijn buik te komen, maar komt niet verder dan zijn zij.. smile

@ Maddie, leuk dat jullie zijn wezen zwemmen! En succes met werken woensdag! Komt vast wel goed!

@ Amber22, fijn dat het werken je weer goed bevalt. En wat goed, dat jullie een gesprek hebben gehad. Toch een stuk verwerking denk ik! Fijn dat je het nu meer kan afsluiten!

@ iedereen, hier na een weekje kwakkelen weer allemaal opgeknapt. Y is super vrolijk, is aan het brabbelen en lachen. Hij pakt ook steeds vaker een speeltje nu. Gister voor het eerst een fruithapje van peer gegeven. Hij spuugde alles terug haha. Vandaag ging het al wat beter. Leuk om die vooruitgang te zien!
Ook krijgt hij sinds vrijdag nu s'avonds een papfles. Hij lijkt nu veel meer tevreden overdag ook. Voorheen piepte hij na zijn fles. Nu komt hij weer om de 4 uur. Wel als resultaat dat hij maar 4 flessen van 180 cc krijgt.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie zo 16 dec 2012 - 3:00

Bevel, heel veel sterkte. Wat een narigheid!

All; M. Is sinds vrijdag avond wat ziek. Gisteren had hij echt flink koorts. Af en toe zielig en echt verdrietig. Zo sneu. Maar tussendoor heerlijk vrolijk, zoals altijd. Omrollen van zijn rug naar zijn buik doet hij nu elke dag en ook steeds vaker. We zijn echt trots op hem dat hij het zo goed doet ondanks al het gedoe aan zijn voetjes.

Grote zus is al de hele week ziek. Morgen gaan we een midweekje weg, centerparcs, dus hopelijk zijn ze dan een beetje opgeknapt.

Owja, vergeet ik bijna te vertellen. M. Hoeft geen helmpje!! :cheering:
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje zo 16 dec 2012 - 4:19

Mvk, ja dat probeert ie vandaag al de hele dag, maar komt inderdaad nier verder dan z'n zij. Hij raakt dan enorm gefrustreerd maar blijft het proberen, n waar ik m ook neerleg, grond, bed of box, hij gunt zichzelf geen seconde rust, arm kind, dus nu heb ik m maar even lekker op schoot genomen om tot rust te komen.

Morgen moeten we weer naar het CB, ben benieuwd hoe lang L is, hij woog vanmorgen 6355

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 16 dec 2012 - 6:44

@ amber, Wat fijn dat je erover gesproken hebt met de gyn. Dan heb je duidelijkheid en dat helpt ook om het allemaal te verwerken. ik zie er in ieder geval minder tegenop. Fijn is het zeker dat ze de koelkast voeding pakt. De vriesvoeding weigert ze wel. Dat levert wel een druk op qua kolven. Hopelijk gaat dat allemaal lukken. Spannend dus. Ik ga dan de woensdag en de donderdag werken. Wel twee dagen achter elkaar dus.

@ mvk: wat goed dat hij zo vooruitgaat. Wat vroeg dat hij nu al een fruithapje krijgt.

@ Moepie, wat een super nieuws dat het helmpje niet nodig is. Vervelend dat de kids ziek zijn, hopelijk zijn ze morgen weer beter. Veel plezier in Centerparcs. welk park gaan jullie?

@ Muppetje, succes morgen bij het cb.

@ All, ik ben nu zelf ziek geworden. Heb buikgriep. Wel vervelend ook in combinatie met de borstvoeding. En hopelijk steek ik haar niet te erg aan ook.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje zo 16 dec 2012 - 6:47

Maddie, je kan natuurlijk ook proberen om een voorraadje in de koelkast aan te leggen, ook daar kan je het even bewaren, geloof vijf dagen. Lars drinkt het gelukkig wel uit de vriezer, scheelt n hoop denk ik

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 16 dec 2012 - 7:07

Amber, wat fijn dat jullie zo'n goed gesprek hebben gehad met de gyn. Ik kan me voorstellen dat je het nu goed kan afsluiten.

Mvk, Wat fijn dat het zo goed gaat. En wat fijn dat hij nu meer tevreden is met de papfles 's avonds en ook al fruit. Ik denk dat ik met 4 maanden ook ga proberen te beginnen met fruit of groente. Heb het idee dat L daar ook al wel aan toe is.

Moepie, wat een goed nieuws dat hij geen helmpje hoeft! En wat fijn dat hij zo goed ontwikkeld ondanks zijn voetjes! Geniet lekker van jullie weekje vakantie!

Muppetje, wat knap dat L al kan rollen! Ik zag al een filmpje op fb voorbij komen. Leuk hoor!
Mijn L. rolt soms wel op haar zij, maar verder komt ze nog niet.

Maddie, Spannend hoor, bijna weer aan het werk. Hopelijk ben je dan wel weer beter. Beterschap!

All, wij gaan morgen ook weer naar het cb, ben erg benieuwd hoeveel ze gegroeid is. Van de week heb ik haar een keer maat 68 aan gedaan, dat was nog wel wat aan de ruime kant, maar het zat opzich wel goed.
L. is gelukkig al weer wat minder verkouden.
Ik moet deze week 3 middagen achter elkaar tot 18.30 werken. Woensdag is mijn vried toevallig een dagje vrij, is hij voor het eerst met haar de hele middag alleen. Maar dat zal vast wel goed gaan!
Donderdag en vrijdag gaat L weer naar het kdv en dan haalt mijn schoonzus haar daar op.

Hebben jullie al kerstplannen?
Mijn vriend moet waarschijnlijk gewoon werken....en dan nog late dienst ook...baal er wel een beetje vanZomer 2012 mama's! - Pagina 5 1371890812
Want om nou in mijn eentje met L naar mijn ouders te gaan zie ik ook niet zo zitten, is 1,5 rijden. Dus dan moet ik ook 's avonds weer terug of ik moet daar blijven slapen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar zo 16 dec 2012 - 7:37

@ Moepie wat fijn dat hij geen helmpje hoeft!!
@ Muppetje, een lekker actief mannetje dus! Leuk hoor.
@ Maddie, hij is morgen 4 maanden, en leek er aan toe te zijn dus vandaar. Ik geef flesvoeding en dat is denk ik ook wel anders dan borst voeding
@ Jezzie89, ik snap dat je baalt dat je vriend met kerst moet werken!
Wij zijn kerst avond lekker thuis met zijn 3en, ik moet dan werken tot 18.00 uur. 1e kerstdag bij mijn schoonfamilie, 2e bij mijn moeder.
Alle dames die naar het CB bureau moeten, veel succes. Wij moeten woensdag ook weer.

Hier vandaag voor het eerst 4 i.p.v. 5 flessen, omdat hij dit zelf aangaf, en nog geen honger had en om de 4 uur kwam..
Ben benieuwd hoe dat vanacht gaat. Iemand nog tips? Twijfel om bij de laatste fles een schep extra te doen..
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- zo 16 dec 2012 - 7:46

Ik kwam laatst ook 1 keer op 4 flessen uit. Luuk kwam toen gewoon netjes de volgende ochtend rond 08.00, gaf dus geen verschil.
Hoeveel per fles geef je? Je zou een extra schepje kunnen proberen, je merkt vanzelf wel of hij wil.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar zo 16 dec 2012 - 8:50

Ik heb maar gewoon 6 scheppen gedaan net als normaal. De rijstebloem krijgt hij ook nog niet zo lang en anders is het misschien veel te veel. We zien het wel en anders maar een fles vanacht!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP zo 16 dec 2012 - 10:31

Ik zou zelf geen schepje extra doen, kunnen ze volgens mij hardere ontlasting door krijgen.
Zeker weten doe ik het niet, wij moesten in het begin meer water doen voor dunnere ontlasting.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 16 dec 2012 - 14:58

Pip, succes vandaag bij de internist.

Jezzie, misschien moet L haar ritme nog zien te vinden op het kdv met slapen?

Muppet, knap van lars zeg!

Maddie, knap van je dat je gaat kolven, hopelijk lukt het allemaal. Veel succes alvast voor woensdag.

Amber, fijn dat je een gesprek hebt gehad met de gyn , hopelijk heb je al je vragen kunnen stellen. Fijn dat je nu weet dat het waarschijnlijk aan je bekken lag en de volgende keer een keizersnede krijg.
Hoe gaat het nu met L zn armpje?

Mvk, mooi schema heeft je kleintje! Leuk hè zo'n eerste hapje.

Moepie, fijn dat M geen helmpje hoeft! Hopelijk is iedereen opgeknapt en kunnen jullie genieten bij cp.


Hier heeft D gisteren voor het eerst 2 hapjes banaan op! Eigenlijk wilde ik wachten tot 6 maanden, maar hij zit steeds te kijken, gaat dan mopperen en gisteren pakte hij mijn banaan af Haha. Dus snel even gepureerde. Nu heeft hij daarna weer veel gespuugd dus er zal weinig binnen zijn gebleven. Ik vind het wel spannend, want bij B hebben we zoveel problemen gehad met bijvoeding dat hij niet kon verdragen, dat ik het nu erg spannend vind.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 17 dec 2012 - 1:50

Mvk, Hoe is het gegaan vannacht? Heeft hij doorgeslapen op 4 flessen?

Muppetje, hoe was het bij jou op het cb?

Wennes, Wat leuk dat je D ook al fruit hebt gegeven. Hopelijk gaat het goed.
Ik denk het ook, dat ze haar slaap ritme op het kdv nog even moet vinden. Thuis is het natuurlijk best stil, en daar niet. Dus kan ik mee voorstellen dat ze daar niet zo goed van kan slapen en er nog even aan moet wennen.

All, Wij zijn vandaag weer naar het cb geweest. L is nu 66 cm lang en 6940 gram! Verpleegkundige was erg tevreden. Ze zit tegen het 2+ lijntje aan, maar gewicht en lengte zitten allebij op de zelfde hoogte nu, dus ze is mooi in verhouding:D Verder vond ze het een vrolijke meid! De prikje gingen ook goed, ze moest wel even heel hard huilen, maar thuis was ze al weer druk aan het lachen en spelen. Ze ligt nu lekker te slapen.
En even voor Pip, haar hoofdomtrek vandaag (3,5 maand) was 42 cm.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 17 dec 2012 - 7:13

@ muppetje, ik leg ook een voorraad aan door twee keer op een dag te kolven. Volgens een lactatiekundige van borstvoedingnatuurlijk.nl mag ik het maximaal 10 dagen bewaren als de koelkast op 4 graden sta. Maar ik houd het even op maximaal een week.
Wel intensief al dat gekolf maar goed. Wees maar blij dat L. het gewoon uit de vriezer pakt. Scheelt een hoop!! Hoe was het bij het cb? Was L. goed gegroeid?

@Jezzie: Wat is ze goed gegroeid al zeg!! Heel anders dan mijn kleine poppetje. Die was 4 december 60.4 cm en 5.02 kilo. Ik moet pas 14 januari weer dus nog even geduld om te kijken hoe ze weer gegroeid is. Wat goed dat ze zo goed op het prikje reageerde! Knappe meid!

@ mvk: Ja.. dat is ook zo. Het komt vaker voor bij flesgevoede kinderen. Hoe ging het vannacht? Ik heb ook gehoord dat kinderen veel buikkrampjes krijgen als je extra schepjes voeding gebruikt bij de flessen.

@ All. I. drinkt nu wat rommelig. Misschien ook niet helemaal lekker ofzo. Ik zelf voel me alweer een stuk beter gelukkig. heb ook weer gewoon kunnen eten... Gelukkig maar, want ik wil wel gewoon woensdag weer gaan werken natuurlijk. Gelukkig heb ik genoeg voorraad zodat ze niet te kort hoeft te komen.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar ma 17 dec 2012 - 7:36

Even een kort berichtje. Y heeft gewoon doorgeslapen tot 8 uur! Ook vandaag kwamen we weer uit op 4 ipv 5 flessen.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje ma 17 dec 2012 - 7:52

L was 6465 gram en bijna 63 cm. Hij is weer niet helemaal lekker van de prikjes, maar het gaat beter als vorige keer

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 22 dec 2012 - 6:35

Hoi! Hoe gaat het met iedereen?

Hier gaat alles goed. Mijn moeder heeft gisteren voor het eerst opgepast.
Mijn vriend is kerstavond en 1e kerstdag vrij! Dus kerstavond gaan we naar mijn schoonouders om te eten. En 1e kerstdag komen mijn ouders hier naar toe.
2e kerstdag ben ik alleen, dan heeft mijn vriend late dienst. Maar dan zijn er vast genoeg leuke films op tv Very Happy

We willen volgende week even gaan zwemmen met L en als ze het leuk vind wil ik daarna met haar gaan babyzwemmen. Dat mag hier in het zwembad vanaf 3 maanden en ze is nu bijna 4 maanden.
Heb al een leuk badpakje gezien op internet. Na de kerst maar even bestellenZomer 2012 mama's! - Pagina 5 561177
Wie van jullie heeft er al een keer gezwommen? En vond je kindje het leuk? En wat neem je allemaal mee?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar za 22 dec 2012 - 7:07

Hoi hoi.
Wij zijn al 3 keer wezen zwemmen. Y vond het heerlijk en hield het ook best lang vol! Wij nemen de maxicosi mee naar binnen. 2 omslag handdoeken, hydrofiele doek. Flesje kan eventueel maar wij zwommen vaak zo kort dat we het tussen een fles in doen.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- za 22 dec 2012 - 7:17

Hallo,

L.uuk is sinds gisteren ziek. Hij is erg verkouden en heeft koorts. Paar keer gestegen tot 39,5 erg sneu! Ook drinkt hij minder en spuugde delen van de fles uit. Gelukkig gaat het sinds vanmiddag een stuk beter.

Met kerst zijn wij kerstavond met zijn drieën. 1e kerstdag gaan we naar mijn schoonouders en 2e kerstdag vieren we samen et mijn zus + aanhang bij mijn moeder en haar vriend.

@ jezzie, leuk zwemmen! Hebben wij tijdens ons weekend gedaan. We hadden dezelfde spullen bij ons als mvk.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 22 dec 2012 - 7:19

Jezzie, leuk dat je wil gaan zwemmen. Wij zijn 1x geweest toen we een midweek weg waren, maar was niet zo'n succes.
Meenemen: badcape, hydrofiele luier, shampoo (kun je ook wel een keer het lichaam mee wassen), zwemluier, schone kleding, zwemkleding.

Amber, beterschap voor l.uuk


Hier is het erg druk op moment. B is zo dwars! Phoe daar heb ik echt mijn handen vol aan. Soms ook wel grappig, want vandaag had ik D op schoot en zei tegen B dat hij niet te hard moest spetteren in bad omdat alles nat was, gaat D lachen. Tja, mijn woorden hadden toen even geen effect en beide mannen hadden samen lol.
Maandag krijgt D weer een foto van zn heupjes en moeten we naar de orthopeed. ik ven erg benieuwd of de spreidbroek af mag.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 5 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 24 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum