Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+15
Bluestar
smooch
Jasmine
Parel
hoera2012
Océane
Amber-
moepie
Jezzie
MADDIE
Lejow
PiP
Muppetje
Puggle
Wennes
19 plaatsers

Pagina 4 van 24 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 3 dec 2012 - 3:07

Hoera; Heeft je zoontje nog erg last gehad van de prikjes?

Maddie; Wat vervelend dat I geen melk uit de vriezer wil drinken. Daar had ik gelukkig geen last van met L, maar misschien scheelt het dat ze nooit uit de borst gedronken heeft?

Wij zijn met schoonouders uit eten geweest (in een mega groot wokrestaurant) Eerlijk gezegd vond ik het niet zo heel gezellig. En L was erg onrustig...ze wilde slapen, maar dat lukte niet zo goed. Steeds als mijn vriend en ik eten aan het halen waren ging mijn schoonmoeder of schoonzus bij haar zitten en tegen haar praten enzo. Terwijl ze moe was, als je haar dan gewoon even met rust laat valt ze wel in slaap. Uiteindelijk hebben we de kinderwagen omgedraaid en het winddekje er over gedaan zodat ze minder kon zien, toen viel ze wel in slaap.
Gisterochtend even mijn opa en oma van mijn vriend geweest voor Sinterklaas. Ze hadden een leuk cadeautje voor haar. Een ander achterkleinkind van hun was er ook, dat vond L wel interessant.
Zaterdag gaan we bij mijn ouders Sinterklaas vieren en blijven we daar ook slapen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik denk dat we L gewoon in de kinderwagen leggen bij ons op de kamer.

Vrijdag mag ik eindelijk weer werken! Ik heb er eigenlijk wel zin in! Weer eens even wat anders doen!
Het zijn maar 4 uurtjes, L gaat dan naar het kdv.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 3 dec 2012 - 9:51

Ik heb alleen deze pagina gelezen:
Maddie, balen dat i geen melk uit de vriezer wil. Ik heb dat bij D nog helemaal niet geprobeerd.

Jezzie, veel plezier met werken.


Hier alles goed. Flinke drukte achter de rug betreft sinterklaas. D maakt het nog niet echt mee maar zijn broer B is helemaal hyper!
D heeft sinds 3 dagen 2 tandjes door! Ik besefte dit helemaal niet tot ik ze voelde. Nu weet ik dus waar die zurige luiers vandaan komen. Ik zei al tegen mijn man, het lijkt wel tandenpoep maar dat kan nog niet. Wel dus!
Wat een verschilt met B, hij kreeg pas met 8 maanden zijn eerste tandje.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 3 dec 2012 - 10:06

@ Jezzie, wat leuk voor je dat vrijdag kan werken. Ik kijk er totaal nog niet naar uit. zie er eerder tegenop hihi! Wel vervelend dat je schoonfamilie L. zo wakker hield. Lijkt me echt heel lastig.

@ Wennes: Wow.. al het eerste tandje!! Dat is best wel vroeg zeg!! Kan me voorstellen dat je oudste hyper is Al die spanning rond dat sinterklaasgebeuren!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 3 dec 2012 - 15:16

Maddie, ik vond het ook vroeg, maar D is alweer bijna 5 maanden! Ik ben erg benieuwd of hij lief voor me blijft aangezien ik nog steeds bv geef. Ik heb gezegd dat als hij me gaat bijten dat het dan klaar is.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 3 dec 2012 - 20:19

Wennes; Jeetje al tandjes, wat vlot! Hoe gaat het met D zijn gedrag? Is hij nog steeds zo jaloers of gaat het al wat beter?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 4 dec 2012 - 3:49

Jezzie, liet dat je ernaar vraagt. Het gaat gelukkig met tips van jeugdzorg een stuk beter met B. Hij is heel lief voor D met af en toe nog een uitschieter. Dus we gaan de goede kant op smile
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 4 dec 2012 - 8:33

@ Wennes, wat fijn dat je oudste al minder jaloers doet nu. Het is ook niet zomaar wat, zo'n kleintje erbij! Ik hoorde altijd dat je je vinger ertussen moet doen met borstvoeden als ze al tandjes hebben.

@ All, vandaag heeft I. haar prikjes weer gehad. Ze reageerde best hysterisch. Vond het zo zielig.
Ze woog nu 5020 gram. Ik vond dat ze niet veel gegroeid was, maar de cb arts zei dat het waarschijnlijk de groeidip was van rond de drie maanden. We zullen het wel zien. Morgen sint vieren bij mijn schoonouders. Hopelijk voelt ze zich dan al wat beter. En hopelijk is het daar een beetje rustig.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 4 dec 2012 - 9:06

Was ik ook weer even, ben veel te druk op het moment om mee te schrijven..
Vandaag weer op het cb geweest en de cijfertjes zijn bij ruim 4,5 maand: 6910 gram en 66cm
Gewicht is van de +1 lijn nu naar de 0 lijn en de lengte wat boven gemiddeld.
Hoofdomtrek was wel een dalende lijn, gingen we nu wel wat in de gaten houden, maar verder nog niks om ons zorgen om te maken.
Wat is het hoofdomtrek van jullie kindjes en de leeftijd? die van S nu 41.8cm

Hij is erg verkouden mocht zelf kiezen of ik de prikjes door wou laten gaan, heb nu een afspraak gemaakt voor over 2 weken.

Verder ben ik druk druk druk, nu even "snel" een momentje voor mezelf....
Van het weekend heb ik weer heftige buikpijn gehad, hetzelfde waar ik de vorige keer bij de hap weer mee naar huis ben gestuurd met maagbeschermers ivm een buikgriep, later baarmoederslijmvlies en nog weer later placentarest. Pijn zou niet meer terug mogen komen.
Gisteren dus toch weer naar de huisarts en die wou een echo laten maken van de galblaas etc. Nu blijken het dus galstenen te zijn Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 1371890812
Ik weet verder nog niks, de echoscopiste mag verder geen diagnose stellen en ik weet ook nog niet of ze in de galwegen of galblaas zitten.
Eerst was ik er nog wel nuchter over, maar dringt het wel tot me door dat een buikoperatie niet niks is. Wie weet is het helemaal niet nodig, beetje jammer at pas eind van de week een afspraak kan maken als de uitslag binnen is bij de huisarts
...


Laatst aangepast door PiP op di 4 dec 2012 - 10:37; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 4 dec 2012 - 9:40

@ Pip, wat balen zeg van je gezondheid! Is ook niet niks, zo'n buikoperatie. Wat vervelend dat je zoon zo verkouden is. Kan me voorstellen dat je dan de prikjes uitstelt.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 4 dec 2012 - 9:42

Maddie, hoe bedoel je een vinger ertussen? Om hem van de borst te halen als hij bijt? Of altijd een vinger ertussen?
Hopelijk heeft i niet teveel last van de prikken. D heeft er wel een paar dagen last van, wij mogen maandag weer.

Pip, Jeetje galstenen zijn niet niks. Hopelijk krijg je snel te horen Wat ze gaan doen.
Ik weet niet Wat de hoofdomtrek van D is. Ik kan het nakijken, maar wij moeten maandag weer voor de prikken. Dan heb ik de recente meting.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar di 4 dec 2012 - 10:13

Wat vervelend Pip! Sterkte!
Gister en vandaag heb ik weer gewerkt, en wat viel dat tegen zeg! Gelukkig was Y lekker vrolijk toen ik thuis kwam. Net ook een heerlijk momentje samen gehad: Deed hem in bad en meneer was suuper vrolijk. Morgen lekker vrij!

Hoeveel dagen werken jullie? En hoe bevalt het jullie? Werken jullie regelmatig? Ik werk wel regelmatig. Heb vanaf januari een nieuwe baan en dan moet ik 2 dagen in de week Y om 7.45 uur op het kdv brengen en ben ik om 18.45 uur pas thuis...
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 6 dec 2012 - 1:00

Maddie, Heeft I nog last gehad van haar prikjes? Was het Sinterklaas vieren leuk?

Wennes, Fijn dat het beter gaat met D zijn gedrag en hij niet meer zo jaloers is.

Pip, Jeetje wat heftig zeg! Hopelijk hoef je niet geopereerd te worden. Is de uitslag inmiddels al bekend?


Mvk, ik heb een 0-uren contract. Dus het is bij mij heel verschillend hoe veel ik werk. Vaak zijn het wel alleen ochtenden of middagen.

Al, Ik heb dinsdag gewerkt! Werd ineens gebeld of ik ’s middags kon werken!
Vriend moest ook werken, tot 22.00 en ik tot 18.30. Dus heb het kdv gebeld en die hadden gelukkig een plekje. Mijn schoonzus heeft haar daar opgehaald. Ze heeft op het kdv niet zo veel geslapen, maar verder was alles wel goed gegaan.
Ze heeft gisteren zelfs tot 9.30 uitgeslapen! Zo moe was ze van alle indrukken! Morgen middag moet ik weer werken, dan gaat ze weer naar het kdv. Dan kan ik haar gelukkig zelf ophalen.


We zijn net even de sneeuw in geweest. (zie topic kindjes in de sneeuw voor een paar foto’s)
Nu even wachten tot L wakker wordt en dan fles geven en boodschappen doen…Bah ik hou helemaal niet van met de auto door de sneeuw rijden :S
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- zo 9 dec 2012 - 7:29

@ mvk, hoe gaat het werken? Best veel inderdaad 4 dagen.
Ik ga 20 uur per week werken. Elke woensdag en donderdag en maandag om de week.

@ hoera, hoe gaat het nu met T? Wat heeft hij al een mooi gewicht?

@ wat balen dat dat I de flessen uit de vriezer niet wil drinken. Hoe ging het wennen bij je schoonmoeder?
Wat sneu dat ze zo hysterisch reageerde op de prikjes. Hoe zwaar was I de vorige keer dan?
Lekker hoor nu een weekend weg!

@ pip, luuk zijn hoofdomtrek was afgelopen dinsdag 40cm.
Is het al bekend waar de galstenen zitten? Wat balen.

@ jezzie, fijn dat hij goed ging op kdv. Hoe vond je het werken zelf?

Afgelopen dinsdag heeft luuk de tweede p prikjes gehad. Hij moest weer zo hard huilen. 'S middags ook erg verdrietig en verhoging. Na een zetpilletje ging het gelukkig een stuk beter.
Hij was 5800 gram en 60 cm.
Afgelopen woensdag ben ik weer begonnen met werken. Wel weer vermoeiend hoor haha. Maar het ging goed. Ook op het kdv ging het goed. Luuk was 's avonds wel wat onrustig, waarschijnlijk door alle indrukken.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP zo 9 dec 2012 - 9:19

Ik moet helaas wel geopereerd worden, heb donderdag een gesprek met de chirurg en zal dan denk ik op de lijst komen. De ha had het over een aantal weken wachttijd.

Amber: Ik ga zo eens kijken wat de hoofdomtrek van S was bij 3 maand, hij was nu natuurlijk al 4,5 maand.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar zo 9 dec 2012 - 22:37

Zielig altijd he, die prikjes! Maar het is voor een goed doel denk ik dan maar..
Wat vervelend Pip, dat je toch geopereerd moet worden! Sad.

Vorige week dus mijn 1e werk week gehad. Was heel erg moe, maar is me ook wel meegevallen. Het lekkere is dat ik op woensdag vrij ben, en Y op dinsdag en donderdag bij de oma's hier bij ons thuis is.
Nadeel van een kindje op kdv: Hij was meteen ziek vrijdag. Hij moet natuurlijk nog antistoffen opbouwen. En werken op een kdv is net zo onhandig haha, ben zelf ook ziek nu!
Wat doen jullie tegen een fikse verkoudheid bij een baby? Vind hem zo zielig! Heb al neusspray en een neuspeertje.. Denk gewoon uitzieken maar?
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 10 dec 2012 - 9:37

@ Wennes, volgens mij moet je je vinger ertussen houden met het aanhappen ofzo. Is alleen iets wat ik gehoord heb.

@ Jezzie, I. heeft wel wat last van haar prikjes gehad, maar viel mee. Ze was vooral erg overstuur Wat spannend.. dat werken. Kan me voorstellen dat L moe wordt van die indrukken.

@ Amber: Het wennen ging goed. Maar ik had een gemengde fles met 10 ml vries voeding en die pakte ze niet. dus ik ben daar gaan voeden. woon er vlakbij. Wat naar dat hij ook zo overstuur was. Dit had I. ook hoor! Hoe was het voor jou om weer te werken?

@ pip, wat naar zeg.. zo'n operatie.

@ Mvk, wat balen dat jullie nu beiden ziek zijn. lastig met dat kdv ook. Ik ga volgende week weer werken met peuters. ben ook bang dat ik heel vatbaar zal zijn.

@ all, ik ben net terug van een weekendje weg. Was heel fijn, maar zat niet helemaal lekker in mijn vel. Vanwege dat ik volgende week alweer aan het werk moet. Maar toch ontzettend genoten. We zaten in een vip woning met sauna en bubbelbad en kregen elke morgen verse broodjes en de krant. heerlijk hoor!! Voor I. was het wel een beetje vreemd allemaal. We hebben daar ook een fotoshoot gedaan. We zouden ook gaan babyzwemmen, maar de badjuf was helaas ziek.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 0:30

Hoi meiden,

Sorry, ik kom er echt niet aan toe om dit topic bij te houden.. Het is echt een hel bah.
Beide nu eigen advocaat omdat er met hem echt niet meer te communiceren is helaas. Loopt allemaal erg moeizaam.
Nu beweerd hij 1 jan. hier te komen wonen als het niet verkocht is, dus dan ga ik eruit, samen is niet te doen.
Nu met overmaat van ramp ook gister op werk formulier gekregen dat ik eruit mag (vast contract) :shock: Dus hup ook daar maar weer de
rechtsbijstand achteraan gezet.
Wat is het volgende...................

Met M. gaat het super goed! Het is een heel vrolijk mannetje en hebben samen veel plezier, lekker aan het genieten van hem I love you

Zodra het allemaal weer wat rustiger is dan zien jullie mij zeker weer terug!!

ps; graag niks over op facebook zetten.. thanx.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Parel vr 14 dec 2012 - 1:00

Bebbel, even een dikke virtuele knuffel! Het zit je niet mee!
Komen jullie er wel uit wat M. betreft?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 1:16

Parel; Dankje..
Nee we komen er tot nu toe nog niet helemaal uit. Hij wil 50/50 en daar ga ik niet mee akkoord.. Heel gedoe dus allemaal helaas..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine vr 14 dec 2012 - 2:43

Jeetje Bebbel, ik lees nu pas wat er aan de hand is.

Heel veel sterkte meis hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje vr 14 dec 2012 - 2:51

Bebbel, kom je even n heel dikke knuffel brengen hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  smooch vr 14 dec 2012 - 2:56

Wat heftig allemaal Bebbel I love you
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar vr 14 dec 2012 - 5:41

Sterkte Bebbel!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- vr 14 dec 2012 - 5:43

Sterkte bebbel!
hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 14 dec 2012 - 6:15

Ow Bebbel, wat vreselijk dat het zo moet lopen..
Lijkt me ook niet een redelijke termijn 1 januari in deze tijden. Wie verkoopt er nou zo snel een huis?
Hij wou toch bij je weg? Dan vind ik dat hij ook zelf maar onderdak moet zoeken.
Meid heel veel sterkte Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 699888

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 24 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum