Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+15
Bluestar
smooch
Jasmine
Parel
hoera2012
Océane
Amber-
moepie
Jezzie
MADDIE
Lejow
PiP
Muppetje
Puggle
Wennes
19 plaatsers

Pagina 3 van 24 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 20 nov 2012 - 10:01

@ muppetje.. Wat naar dat hij zo'n last had van die prik.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje di 20 nov 2012 - 10:04

MADDIE schreef:@ muppetje.. Wat naar dat hij zo'n last had van die prik.

Ja het was echt zo zielig, ik werd er zelf helemaal verdrietig van.

Mijn kolf is trouwens kapot. Enorm irritant. Maar ik heb gebeld, ze sturen n nieuwe, das dan wel weer fijn Laughing

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 25 nov 2012 - 21:29

Amber, hebben jullie een leuk weekend gehad in belgië? Succes morgen in leiden!

Maddie, wat vervelend dat je dochter zo weinig was aangekomen. Drinkt ze nu wel weer goed?

All, hier gaat alles goed. L begint haar stem te ontdekken! Zo leuk...al een paar dagen dat ze wat geluidjes begon te maken en gister waren we bij mijn schoonzus, ze zat bij haar op schoot en toen begon ze ineens hele verhalen te vertellen en te gillen! Mijn vriend en ik waren helemaal verbaasd! haha! Ze is zo vrolijk ook!Laughing
Zaterdag zijn we begonnen om L overdag in haar ledikantje te leggen op haar eigen slaapkamer. De eerste keer lag ze alleen maar om zich heen te kijken en met haar armen te zwaaien, ze huilde niet, maar heeft ook niet geslapen. En 's middags heeft ze heerlijk 1,5 uur geslapen. 's Nachts ligt ze nog wel in de wieg bij ons op de kamer, dat vind ik nog wel een fijn idee...maar het wordt wel een beetje aan de krappe kant, ze ligt bijna met haar hoofd tegen de bovenkant! Maar ik vind het nog zo gezellig;)
Ik streef er naar dat ze tot de kerstvakantie nog bij ons kan liggen en dan daarna ook 's nachts op haar eigen kamertje.

Straks komt mijn moeder gezellig. Mijn ouders wonen ver weg, dus die zijn er niet zo vaak. En mijn moeder begon L.yanne nu toch wel een beetje te missenZomer 2012 mama's! - Pagina 3 253468018
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje zo 25 nov 2012 - 21:39

Jezzie veel plezier vandaag!

Enne, jeeeeej, morgen komt Amber naar Leiden. OK, de aanleiding is niet leuk, maaaar, onze mannen, groot en klein, gaan elkaar ontmoeten smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  hoera2012 zo 25 nov 2012 - 22:01

Hoi,

Hier een ontzettend hangerig en huilend mannetje, niets is goed. dit is nu al een week. hoop dat het snel over gaat. donderdag krijgt hij zijn prikjes weer, vorige keer de hele dag geslapen en 's avonds koorts, maar met paracetamol snel gezakt.



@ Jezzie, zo dat is ook een groot meisje. T. slaapt overdag heel slecht, soms een half uurtje, meestal rond 5 uur begint hij heel moe te worden. gaat dan naar bed, om rond 7 uur nog wat te drinken, dan weer slapen en moet hem dan rond half 11 wakker maken om te eten. Meestal slaapt hij daarna gelijk weer tot een uur of 4 half 5 even drinken en dan weer tot half 8 ofzo. soms gaat hij dan nog een keer slapen tot 10 uur, maar niet elke keer. Ik leg hem overdag wel in zijn eigen bedje en maak de kamer donker. In de woonkamer slaapt hij helemaal niet.



@ Amber, dat klinkt helemaal als een heftige bevalling. en nu ook nog. heeft hij veel last van de zenuwbeschadiging? denken ze dat hij er in de toekomst veel last van blijft houden of kan hij er overheen groeien?

@ Maddie, jammer dat hij niet zo veel gegroeit is, heb je ook de borstvoedingscurve bekeken? die schijnt anders te zijn als de CB curve. (ook van horen zeggen hoor!)



@ muppetje, dat is balen een kapotte kolf, valt het in de garantie?



Nou ik ga weer moet naar de tandarts........

hoera2012
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 02-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje zo 25 nov 2012 - 22:05

Ja gelukkig valt de kolf gewoon in de garantie. Ging heel makkelijk, bellen en ze sturen n nieuwe, hoefde niet eens de oude terug te sturen of zo. Heb nu wel n handkolf, lukt ook wel, maar krijg er n lamme hand van ;-)

Succes bij de tandarts en hopoelijk gaat t snel beter met je ventje!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- ma 26 nov 2012 - 0:38

@ maddie, hoe is het nu met je meisje?

@ jezzie, ons weekend was erg leuk!! We hebben genoten. We zijn nu onderweg naar huis. Dankjewel voor morgen. Vind het erg spannend.
Veel plezier vandaag!

@ hoera, zoals het herstel er tot nu toe uitziet zijn ze heel positief over een volledig herstel. Maar het is nooit met zekerheis te zeggen. Eerst maar kijken wat ze morgen in Leiden zeggen.

@ muppet, ja de aanleiding is inderdaad niet leuk, maar we sluiten de dag in iedergeval leuk af! Ben zo bejnieuwd naar je kleine man! Ook naar je grote man hoor Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie ma 26 nov 2012 - 1:04

Ik zal ook weer eens wat van me laten horen smile

Aquala; M. drinkt 180cc water + 6 schepjes en dan 5 flessen. Eigenlijk al een aardig tijdje. Tot voor kort liet hij wel regelmatig van 1 of meerder flessen wat staan, maar nu drinkt hij ze allemaal op!

Maddie wat heerlijk dat je nog even vakantie hebt! Had ik ook achter mijn verlof aan. Inmiddels ben ik alweer 4 weken aan het werk...

Wennes; wat jammer dat het slapen van D. niet zo best gaat. Dat lijkt me best moeilijk! Ben benieuwd hoe het bij de kinderarts was.

Hoera2012; welkom, gezellig dat je mee komt kletsen!! Je bevalling lijkt me inderdaad heftig geweest, hoe ben je er zelf nu onder?
Ik ben moepie, 28 jaar en moeder van een dochter (sept 2009) en een zoon (juli 2012).
Is je mannetje nu grieperig? Sneu! Als hij koorts heeft dan mag hij zijn prikjes geloof ik niet hebben, dus moet je wel even aangeven op het cb dat hij niet helemaal fit is.

Pip; je schrijft dat S. uit wat kleertjes begint te groeien, maar groeit hij dan uit 68??

Jezzie; M. is heel wisselend met slapen. Hij heeft er dagen bij zitten dat hij een uurtje wakker is en dan zo 2,5/ 3 uur slaapt , weer een uurtje wakker en dan weer zo'n lange ruk maakt.
Maar er zitten ook dagen bij dat hij misschien 3 x een klein uurtje slaapt, veel te weinig voor hem naar mijn idee maar hij blijft er vrolijk onder haha.
Gezellig dat je moeder er vandaag is!

Amber; hoe was jullie weekend?? Succes morgen!!

Maddie; vervelend is dat he als ze niet goed groeit. Dit hadden wij met onze dochter ook, kwam amper aan! Ze dronk ook altijd slecht. Nu is ze nog klein en dunnetjes. Ze is nog geen grote eter. Hopelijk gaat het gauw iets beter, je kunt er zelf zo onzeker van worden he?!

all; hier gaat het lekker. M. is vandaag alweer 4 maanden oud!! Gaat écht veel en veel te snel! Hij is lekker actief. Veel kletsen, speeltjes vastpakken en overgeven van hand naar hand, op zijn buik houd hij het nu ook een poos vol, hij heeft gerold van rug naar buik en ook van buik naar rug. Een enkele keer lukt het hem, nog niet heel vaak.
Met zijn spalkje gaat het goed. 25 januari moeten we weer heen, waarschijnlijk hoeft hij hem vanaf die tijd niet meer overdag te dragen, alleen met de slaapjes en s'nachts.
Bij de fysio (voor zijn afplatting) gaat het ook goed, we oefenen flink en hij doet het ook allemaal goed, alleen zal het erom spannen of de afplatting straks weg is. De ene keer vind ik het erger dan de andere keer, maar ligt er ook een beetje aan hoe je erop kijkt. Ik hoop zo dat een helmpje niet nodig is!!

groetjes
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  hoera2012 ma 26 nov 2012 - 7:46

@moepie, hij is niet grieperig ofzo geen koorts alleen gewoon niet zichzelf
Vandaag wel een hele tijd geslapen misschien dat hij nu morgen weer wat gezelliger is.

Tandarts was goed heb alleen moedertandvlees gekregen geirriteerd en wat ontstoken (had ik eigenlijk altijd wel maar nu ging ze er niet over zeuren)

Groetjes

hoera2012
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 02-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP ma 26 nov 2012 - 8:41

Moepie: Nee hij zit nu echt in 68, maar sommige dingen paste hij nog 62, maar dat werd nu echt te klein. Heb nu wel de shirtjes op de groei gekocht in maat 74, anders is hij daar ook zo weer uit!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 27 nov 2012 - 7:04

@ Muppet, toch vervelend dat je kolf stuk was. Handkolven is ook niet alles! Maar fijn dat je die nog achter de hand had! Kolf je nog veel af? Ik kolf elke ochtend nog, omdat ik een deel van mijn voorraad weggooien moest vanwege de spruw. Hoe gaat het met je zoon? Is de spruw al weg?

@ Jezzie, L. drinkt nu weer goed gelukkig. Hopelijk blijft ze dit ook doen!! Leuk dat je gaat wennen met het ledikantje. Vond ik toen ook spannend. Heb het zo'n beetje op dezelfde manier aangepakt als jou.

@ hoera: Wat naar dat je zoontje zo slecht in zijn velletje zit! En dan ook nog een prik. Slechte timing dus. Ik heb inderdaad ook nog even in de borstvoedingscurve gekeken. Daarin zit ze niet te laag in ieder geval. Ik hoop gewoon dat ze nu straks goed is aangekomen weer!

@ Amber, ze zit weer goed in haar vel gelukkig. Spuugt wel wat meer, maar drinkt goed weer gelukkig!

@ Moepie, ik ben idd wel wat onzeker geworden door die slechte groei. Maar zeker nu ze gewoon weer goed eet zou ze straks toch wel weer goed aangekomen moeten zijn hoop ik. Ik moet volgende week dinsdag weer naar het cb voor de vaccinatie. Dus zal het dan wel zien.
Wat leuk dat je mannetje het zo goed doet. Hopelijk krijgen jullie 25 januari goed nieuws en mag de spalk overdag af. Wel spannend dus of hij wel of geen helmpje moet. Hopelijk gaat dat aan zijn neus voorbij he!

@ All, I. gaat nu weer lekker gelukkig. Ze drinkt weer stukken beter en ze is vrolijk en actief. Ze slaapt heel goed in de nacht en avond, maar overdag bijna niet. Ze slaapt elke keer maar maximaal 20 minuten. Dus moet nu dingen in huis gaan doen terwijl ze wakker is. Dat is ook wel weer wennen.
Het werken komt wel weer erg dichtbij, morgen over drie weken moet ik werken. Zie er wel een beetje tegenop. lijkt me ook best pittig met kolven en alles erbij. Ik ben namelijk van kwart voor zeven tot zes uur van huis. Waarvan ik ook een groot deel aan het reizen ben. 3 uurtjes per dag.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje di 27 nov 2012 - 8:11

Maddie, hier gaat het prima. Ik kolf nu nog niet veel, alleen als ik bijvoorbeeld weg moet, en voor als ik zaterdag ga sporten. Ik wil nu inderdaad ook n poosje s ochtends kolven, omdat ik mijn voorraadje ook weg heb moeten gooien. De spruw lijkt wel weg gelukkig. Hij heeft nog steeds wel n licht tongetje, maar die van mij is ook niet helemaal rood, haha. Het drinken gaat iig weer beter en rustiger.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar di 27 nov 2012 - 8:49

Wat stom,
Dit topic is me nog nooit opgevallen Embarassed.
Heb een aantal keren de topics van voorjaar en najaar gezien, en wel eens gedacht dat ik wilde zoeken of er geen zomer 2012 topic was. Maar dat ben ik steeds vergeten!

Ik heb even wat paginas terug gelezen. Erg leuk om ervaringen van moeders met kinderen van dezelfde leeftijden te lezen!

Als jullie het oke vinden ga ik meelezen hier en misschien ook wel mee posten!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 27 nov 2012 - 9:23

Mvk, gezellig dat je hier mee komt schrijven!

Muppetje, was het gezellig met Amber en haar zoontje? Ik zag al wat foto’s op fb voorbij komen, nu al beste vrienden?

Amber, Hoe was het in leiden vandaag?

Moepie, wat fijn dat M. al zo veel kan, het klinkt als een vrolijk mannetje! Hopelijk heeft hij zijn spalkjes straks alleen nog met slapen nodig en krijgt hij geen helmpje.

Maddie, Fijn dat ze nu weer goed drinkt. Hopelijk is ze volgende week op het cb weer wat meer aangekomen. Lastig dat ze zo weinig slaapt overdag.
Bij L is het heel wisselend. Soms slaapt ze ’s ochtends en ’s middags wel 2 uur. En soms steeds maar een half uurtje of valt ze in de box in slaap.

All, Het was gezellig gisteren met mijn moeder. L heeft vrolijk tegen haar gepraat Very Happy
Vandaag ben ik even een uurtje met L op mijn werk langs geweest. De kinderen vonden het erg leuk.
Ze heeft nog even samen met een baby op de grond gelegen, ze vond het allemaal erg interessant en keek met grote ogen om haar heen.
Toen we thuis kwamen heeft ze na haar fles ruim 2,5 uur geslapen! Het was dus wel vermoeiend!

Gaan jullie ook Sinterklaas vieren?
Wij gaan zaterdag uit eten met schoonouders…en die zullen dan wat cadeautjes voor L.yanne hebben. Zondag zijn we uitgenodigd bij de opa en oma van mijn vriend…die hebben voor al hun achterkleinkinderen een sinterklaascadeautje.
En 8 december vieren we met mijn ouders Sinterklaas…dan hebben we zelf ook lootjes getrokken.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- di 27 nov 2012 - 10:15

@ maddie, fijn dat het beter gaat!

@ mvk, gezellig dat je mee komt schrijven!

@ jezzie, fijn dat het met je moeder gezellig was!

Het was in leiden een stuk minder positief dan we hadden gehoopt. De erbse parese die luuk heeft is een stuk ernstiger dan ze in ons ziekenhuis en door onze fysio aangaven.
De functie van het omhoog gooien van zijn arm en het iets buigen wat hij nu doet blijkt hij n grotendeels uit een trukendoosje te halen zoals ze dat noemen. Hij gebruikt hier andere spieren voor alseigenlijk zou moeten. Ze voelen heel licht dat hij zijn biceps gebruikt. Daarom krijgt hij nog een paar weken de kans om een verbetering te c laten zien. 8 jan moeten we weer terug naar leiden. Als hij dan niet voldoende vooruit is gegaan moet hij geopereerd worden. Dit hadden we totaal niet verwacht!
Nu hopen dat hij de komende weken toch vooruit gaat.

Na de afspraak zijn we naar muppetje gegaan en dit was erg leuk!!

Morgen gaat luuk wennen op het kinderdagverblijf. Ben erg benieuwd!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 27 nov 2012 - 10:24

Ach Amber, wat vervelend allemaal zeg! Dat is natuurlijk niet wat je gehoopt had. Hopelijk verbeterd het toch nog en hoeft hij niet geopereerd te worden.
Spannend morgen op het kdv wennen! Succes!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar di 27 nov 2012 - 10:29

@ Amber, wat vervelend zeg!! Hopen dat hij de komende weken vooruit gaat!

Spannend he, wennen op het kdv. Mijn zoontje is maandag voor het eerst 3 uurtjes geweest hij mag vrijdag weer 6 uurtjes.
Ik werk zelf (nog) op dit kdv, dus weet wel precies hoe alles gaat, maar toch, vond het best spannend om mijn mannetje achter te laten!

Ik moet aanstaande maandag weer aan het werk, daar zie ik erg tegen op!! Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 1371890812
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 28 nov 2012 - 5:31

@ muppet: Wat fijn dat de spruw over is zeg!! Wat en gedoe he!
@ Mvk: Welkom!! Spannend dat je maandag weer gaat werken. Hoeveel dagen ga jij werken?
Ik moet 19 december weer werken en ga dan eerst een jaar 2 dagen werken en daarna 3 dagen.
@Jezzie: Leuk dat het met je moeder zo gezellig was. Leuk he... dat gebabbel. Doet I. ook heel veel. Wij vieren 2 dec bij mijn ouders sint met het gezin van mijn zus. De oudste gelooft al. Wij hebben lootjes getrokken en doen daar cadeautjes met gedicht. Dit doen we ook bij mijn schoonfamilie, maar dan op 5 dec.
@ Amber, wat een naar nieuws. Hopelijk komt er snel verbetering in! Wel fijn dat jullie het leuk hebben gehad bij Muppet en haar mannen. Hoe ging het wennen op het kdv?

@ All, vandaag extra flesjes aangeschaft voor als ik aan het werk ga. Ik heb er nu vijf dus dat is dan zeker genoeg. Ze dronk gister avond 175 cc afgekolfde melk. Zou dat representatief zijn voor wat ze per voeding ongeveer drinkt? Ik vond het best veel trouwens.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje wo 28 nov 2012 - 5:42

Zeker heel gedoe Maddie, wat een vies plakspul, bah....
Denk dat 175 per voeding heel veel is, als je die formule gebruikt kom je waarschijnlijk wel goed uit. Lichaamsgewicht x 150cc / gemiddelde aantal voedingen per dag. Ze drinken natuurlijk ook niet elke voeding even veel. Ik ga straks gewoon zorgendat er genoeg in de koelkast staat, en dat dan gewoon in kleine beetjes opwarmen als hij erom vraagt, blijft het n beetje voeden op verzoek

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar wo 28 nov 2012 - 6:10

@ Maddie, ik ga 4 dagen werken.
Wat fijn zeg, dat je het 1e jaar dagen kan werken!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 28 nov 2012 - 9:09

@ Muppetje, dat vond ik ook veel. Ik kom met die formule op 125 cc. Ga morgen even winkelen en mijn moeder past op. Ik geef voor de zekerheid wel wat extra mee. Dan hoor ik van mijn moeder wel wat ze gedronken heeft Vooral het begin is lastig denk ik.

@ mvk: Ik ben er inderdaad heel blij mee. Ik zou eerst drie dagen gaan werken. Maar maak zo ontzettend lange dagen. Ik ben van half zeven in de ochtend tot uiterlijk zes uur weg. Dus dat is bijna twaalf uur. Ik zal soms gewoon mijn dochter geeneens wakker zien op een dag. Want op het moment slaapt ze vaak om half zes al en dan maak ik haar zelf voor de laatste voeding nog eens wakker.
Vier dagen dat is best veel zeg!! Lijkt me ook erg moeilijk.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar wo 28 nov 2012 - 9:49

Dat zijn dan lange dagen ja..
4 dagen is idd best veel, maar het moet helaas! We zouden met 3 dagen ook wel rond kunnen komen, maar willen leuke dingen doen en niet op ons geld hoeven letten. De oma's passen 2 dagen op dus dat scheelt wel weer. Mijn voorkeur gaat uit naar 3x 9 uur werken, maar helaas ben ik op zoek naar een baan, en kan ik in mijn branche niet te veeleisend zijn.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje wo 28 nov 2012 - 9:59

MADDIE schreef:@ Muppetje, dat vond ik ook veel. Ik kom met die formule op 125 cc. Ga morgen even winkelen en mijn moeder past op. Ik geef voor de zekerheid wel wat extra mee. Dan hoor ik van mijn moeder wel wat ze gedronken heeft Vooral het begin is lastig denk ik.

@ mvk: Ik ben er inderdaad heel blij mee. Ik zou eerst drie dagen gaan werken. Maar maak zo ontzettend lange dagen. Ik ben van half zeven in de ochtend tot uiterlijk zes uur weg. Dus dat is bijna twaalf uur. Ik zal soms gewoon mijn dochter geeneens wakker zien op een dag. Want op het moment slaapt ze vaak om half zes al en dan maak ik haar zelf voor de laatste voeding nog eens wakker.
Vier dagen dat is best veel zeg!! Lijkt me ook erg moeilijk.
Ja denk ik ook, je vindt je draai daar wel in. Ik heb L toen hij lastig dronk wel eens voor en na een voeding gewogen en dat scheelt ook héél erg , hij drinkt wel eens 180 maar ook wel eens 70 of 80

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  hoera2012 do 29 nov 2012 - 4:07

@ amber, wat jammer dat het bericht uit Leiden zo slecht was. ik hoop voor jullie dat het toch snel nog wat verbetering komt en dat de operatie niet nodig zal zijn.

@ jezzie, wij vieren zondag sinterklaas, met mijn ouders, zus+vriend, oma en tante. Doen altijd cadeautjes kopen voor iedereen dus dat is een hele berg.

@ maddie, denk dat je het wel moet redden met 5 flessen. ik ga opvangen in via avent bakjes, en dat in flessen overgieten. T. drinkt ongeveer 60-100 per keer, ligt eraan wie het geeft, en of ik in de buurt ben.(dan drinkt hij bijna niets)

@mvk, welkom, ik ben Hoera2012 en schrijf sinds kort hier mee. Ik heb een zoontje van bijna 3 maanden.

@all, vandaag weer bij het cb geweest, T. is nu 6685 gram en 62,5 cm. Prikjes gingen goed, heeft bijna niet gehuild. Nu wel erg huilerig en hangerig. nou ja waren we toch nog gewend van vorige week. Gister ging het heel goed, bijna niet gehuild of hangerig geweest, veel gespeeld in de box. maar helaas nu weer even niet. Nu ook nog regeldagen lege borsten en veel willen drinken...... krijg ook niets gekolft..... hoop dat ik voor maandag wel genoeg kan krijgen moet weer werken. en anders heb ik van die sachetjes met HA van nutrilon bij de etos zien staan. voor 3 flessen van 200 zit daarin. hoef je niet gelijk een heel pak te kopen. misschien dat ik die anders laat halen maandag. mijn zusje gaat oppassen dus die wil dat dan vast wel even doen. etos zit tegenover mijn huis dus dat is wel makkelijk. Vriezer voorraad heb ik bijna niet, aangezien ik een heleboel heb weg kunnen doen na spruw en daarna nog niet ben begonnen met nieuwe voorraad maken. wilde liever eerst van de overproductie af. had ik nou toch maar...... maar ja dat is achteraf.....

hoera2012
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 02-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 3 dec 2012 - 1:09

@ Jezzie, Hoe was bij jullie het sinterklaas vieren?
@ mvk, beetje laat.. maar succes vandaag met werken!! Ben benieuwd hoe het is gegaan bij je.
Ik heb inderdaad ook die via bakjes van avent. Ik denk dat ik die mee ga nemen naar mijn werk.
@ all, Wij hebben gister bij mijn ouders sint gevierd. Best druk allemaal!! Mijn nichtje van drie helemaal in de wolken ook!
Ben er achter gekomen dat I.sabelle de flessen met afgekolfde melk uit de vriezer niet pakt. Weet nu even niet zo goed wat ik ermee moet. Maar heb via borstvoedingnatuurlijk.nl een vraag gesteld. Misschien gaat het alsnog wel lukken. En anders moet ik maar blij zijn dat ik maar twee dagen werk en alle avonden een voeding extra proberen te kolven. Zodat ze flessen uit de koelkast kan drinken.
Komende donderdag gaat ze een middagje wennen bij mijn schoonmoeder en laat ik haar die melk uit de vriezer toch even proberen. (vond ze goed) Ik woon om de hoek dus als het niet gaat ben ik er snel!
Komend weekend gaan we een lang weekend naar de Eemhof. Ben benieuwd hoe het daar zal gaan! Heb er wel erg zin in ieder geval.
Morgen naar het cb voor de tweede prik. Hopelijk reageert ze minder heftig als de vorige keer. Ben wel begonnen met de druppeltjes van tujababy van vsm, maar geen idee of ze werken!

Hoe is het bij jullie? Ook midden in de sinterklaasdrukte?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 24 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum