Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

+53
Raindrop
Peanut
Zonnetje
Middleme
Silver
LDJ
Atelier Madame
Starla
Toet
Marsy28
Poubelle
Suus
Alex
SoGood
Stuiterbal
Mari
Sterre
Mermaid
Rouxxxe
Lady4
JD
Pompoen
Carra
Blond
Caro
Eponine
Catwoman79
Polly
Roodkapje
Bliss
Burn
Exogenesis
Snirp
Océane
Shisha
Marin
Lejow
Caramba
Vino
Jasmine
Susan
Antibes
Kowalski
Tania
myloon
Amber-
Snoes
Merai
Sarah1985
GreenGrass
Beachgirl
Japie
Annemie
57 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 2:56

Je krijgt een heel lief en gezond jongetje!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Shisha zo 16 dec 2012 - 2:58

Volgende week horen we het geslacht dus ben benieuwd of het klopt!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 2:58

Waar ik wel trots op ben in 2012 is mijn sociale leven weer opbouwen smile Dat is voor mij gewoon heel erg belangrijk. Ik ben een type wat mensen nodig heeft en lekker gek te kunnen doen. In eerdere jaren heb ik best wel eenzame momenten gehad ondanks dat ik echt heel erg blij ben met mijn vriend/relatie. Ik miste gewoon nieuwe mensen. In 2012 is dat dus echt leuk gegaan popcorn

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 2:58

Harrison schreef:Je krijgt een heel lief en gezond jongetje!

Nee ik denk dat ze een meisje krijgt haha. Dat komt omdat haar vriend ook in de zorg werkt. Mannen die in de zorg werken krijgen vooral meisjes.. Omdat ze zo zorgzaam zijn. hahaha Theorie he Yes

Gast
Gast

Bericht  Shisha zo 16 dec 2012 - 3:01

En ik denk dat 1 van jullie gelijk krijgt. Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 3 1578173417
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 3:01

Neee ik denk echt dat het een jongetje wordt Very Happy. Ga je het vertellen shisha? Ben benieuwd!

En ik vind het heel leuk dat jij je sociale leven hebt opgebouwd in 2012 want daar pluk ik ook de vruchten van Wink.

Gast
Gast

Bericht  Shisha zo 16 dec 2012 - 3:03

Ik ga het vertellen ja. Kan dat soort dingen echt niet voor mij houden haha. Heb mijn beste vriendin ook al de namen verteld. Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 3 394967
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 3:08

Harrison schreef:Neee ik denk echt dat het een jongetje wordt Very Happy. Ga je het vertellen shisha? Ben benieuwd!

En ik vind het heel leuk dat jij je sociale leven hebt opgebouwd in 2012 want daar pluk ik ook de vruchten van Wink.

En dat zorgt weer voor leuke momentjes. hugs

Ik dacht dat dat en knuffel smiley was (ze noemen hem 'hug') hahaha.. Maar zo sociaal zijn we nou ook weer niet Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 3:21

Hahahahahaha. Ik zou je zo doen hoor punker.

Ik zal je zo nog even die foto van ons onder de kerstboom sturen :p

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 3:23

Wie weet wat 2013 ons brengt dan hahaha :cheering:

Ja leuk!! Of waren die niets hahaha

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 4:00

2012 is voor mij een heel dubbel jaar. Het grootste gedeelte van dit jaar zit ik al thuis door mijn schouderoperatie. Ondanks dat ik van te voren wist dat het herstel lang zou duren, valt het me toch erg tegen.
Voor mijn gevoel heb ik dit jaar zo ontzettend veel dingen gemist, het werken, het motorrijden (normaal zat ik dagelijks op de motor, dit jaar heb ik net 1 km gereden en dat ging niet)
Ik heb me over moeten geven aan de hulp van anderen en dat vind ik lastig.
Ik probeer dit jaar wel te zien als het begin van een leven zonder dagelijks mijn schouder uit de kom, zonder altijd maar overal rekening mee te hoeven houden. Maar dat vind ik stiekem best moeilijk.

2013 zal ook vast een stuk "rustiger" worden doordat ik straks van mijn uitkering af ben en dus minder financiële zorgen zal hebben smile

Gast
Gast

Bericht  Mermaid zo 16 dec 2012 - 4:06

Eigenlijk heel rustig, geen supergrote zorgen gehad. Niemand die me dierbaar is verloren.
Veel kunnen reizen, op verschillende plekken mogen werken waardoor ik nu veel beter weet wat ik wil.
Tja gewoon rustig dus eigenlijk, gewoon gelukkig met mijn vriend en het samenwonen gaat ook prima. Ik heb me financieel redelijk weten te redden, ook zonder vaste baan. Met een beetje geluk sluit ik het jaar af met een nieuwe baan.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sterre zo 16 dec 2012 - 4:46

Leuk dat jullie zo goed bevriend zijn geraakt Punk'd en Harrison (en Guus toch?)! Echt tof smile

2012 was voor mij een goed jaar, maar toch heb ik niet het gevoel dat ik er 100% van heb kunnen genieten. Na dat er in 2011 veel was veranderd (nieuw huis, nieuwe baan) is 2012 een stuk rustiger verlopen. Wel heb ik het niet altijd evenveel naar mijn zin gehad in mijn baan. Daar heb ik in combinatie met dat het fysiek niet altijd top ging met migraine veel zorgen over (gehad).

Maar ik ben heel dankbaar dat ik een paar hele leuke vakanties heb gehad, bijzondere dingen met vriendinnen heb gedaan, dat de relatie met mijn vriend nog steeds goed is en die met mijn ouders zelfs beter dan voor dit jaar. Dat geeft veel rust en gewoon een basis gelukkig gevoel smile. De rest komt hopelijk nog wel in de toekomst.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mari zo 16 dec 2012 - 5:06

Het jaar begon heel fijn, maar vanaf maart veranderde het, in de zomer werd het nog slechter. Ondanks een lichtpuntje in het najaar is het jaar voor mijn slechtste jaar ooit. Van mij mag 2012 snel uitgeveegd worden.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Stuiterbal zo 16 dec 2012 - 5:21

Ik begon het jaar 2012 niet fijn. Ik had een burn-out en een post traumatische stress stoornis. Hiervoor had ik wekelijks intensief therapie.
Ik heb helaas momenten gehad dat ik het echt niet meer zag zitten en ik was vooral dood en dood vermoeid.
Gevochten om erboven op te komen en dat is gelukt. In mei ging ik weer opbouwend aan het werk en onder tussen wist ik ook dat ik aangenomen was voor mijn opleiding waar ik al 3 jaar over droomde.
Daar haalde ik zo'n kracht uit dat ik opeens heel snel de goede kant op ging.
In juni sloot ik mijn therapie af en in aug nam ik mijn ontslag.
Een maand met mijn zoon volop genoten en ik voelde me weer helemaal mezelf. Begonnen met de opleiding en contact met mijn moeder gezocht na 8 jaar.
Het verleden echt oprecht achter me kunnen laten en een nieuwe start gemaakt.

Een jaar waarin ik vooral mezelf heb terug gevonden eindelijk en kon genieten.
Dus al met al een moeizame start maar een prima uiteinde !

Op naar 2013
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  SoGood zo 16 dec 2012 - 7:26

2012 was een goed jaar. Op zich zijn er niet zoveel veranderingen geweest, wat misschien ook wel positief is. Ik heb wat meer balans en rust gevonden in mijn leven al kan het soms nog wat beter. Verder is de relatie tussen mij vriend en mij nog fijner geworden en zijn we nog meer naar elkaar toegegroeid. Wist niet eens dat het kon na 11 jaar verkering, haha. Het loopt zo lekker, dat vind ik wel heel waardevol. We hebben ook leuke reisjes gemaakt, ook wel highlights van 2012. Verder veel samen geweest met familie, leuke dingen gedaan met vrienden. Verder heb ik op 12/12/12 besloten beter naar m'n lichaam te luisten en liever voor mezelf te zijn daarin. Het valt me soms nog wat zwaar maar het begin is er met ondersteuning van een paar geweldige mensen!

In 2013 hoop ik wat duidelijkheid te krijgen over wat toekomst plannen en beslissingen daarin. Verder hopen we ons huis te verkopen en een nieuw huis te kopen. Qua baan loopt het op dit moment kut dus ik hoop in 2013 daar een oplossing voor te vinden. Verder ben ik heel blij dat mijn familie gezond is, (op 1 na helaas) en dat ze dat ook vooral mogen blijven!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 7:31

Sterre schreef:Leuk dat jullie zo goed bevriend zijn geraakt Punk'd en Harrison (en Guus toch?)! Echt tof Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 3 561177

Ja echt heel leuk! Guus ook ja I love you!

Gast
Gast

Bericht  Alex zo 16 dec 2012 - 7:38

Het jaar 2012 begon kut en ik kan er niet meer van maken dan dat het nog kutter eindigt.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Exogenesis zo 16 dec 2012 - 7:40

Ik vind dat oprecht heel erg kut voor je Alex. Hopelijk wordt alle ellende opgelost in 2013 Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 3 699888
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Suus zo 16 dec 2012 - 7:43

Ik vond 2012 een leuk jaar! Ik ben in februari begonnen bij mijn nieuwe baan en dat bevalt nog steeds goed. Ook ben ik getrouwd en ben ik een groot deel van het jaar bezig geweest met de leuke voorbereidingen voor deze geweldige dag I love you
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Poubelle zo 16 dec 2012 - 7:52

Op zich was 2012 een prima jaar, alleen op liefdesgebied was het een beroerd jaar.
Ik ging 2012 helemaal verliefd in, maar in maart maakte m'n ex het uit.
Daar heb ik me heel kut over gevoeld, na een paar weken heb ik mezelf een schop onder m'n kont gegeven en het een plek gegeven en ben ik weer gaan daten. Heb 2 dates gehad, die allebei niets waren. Hopelijk brengt 2013 mij wel een leuke date, een blijver!
Op m'n werk heb ik een vaste aanstelling gekregen, maar voor 2 dagen maar hopelijk kan dit over een aantal jaar meer worden.

Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Marsy28 zo 16 dec 2012 - 20:53

2012..

Eigenlijk best wel een kutjaar.

Eerst in het begin van het jaar de twijfels van mijn vriend, waardoor hij een in soort van depressie gemixt met identiteitscrisis terecht kwam, mede dankzij zijn opvoeding. Hij nam hierdoor zbehalve figuurlijk, ook nog letterlijk afstand van me door terug te gaan naar de eerste oorzaak van zijn eigen probleem: zijn ouders, woonachtig in Rome.

Door dit plotselinge vertrek en leegte stortte ik volledig in. Woog nog maar 43 kilo, was zwaar zwaar depressief met niet meer bed uit kunnen komen, niet kunnen eten en echt nare gedachten. Natuurlijk niet alleen door het out of the blue komen van de gevoelens van mijn vriend maar ook omdat een goede vriend zelfmoord had gepleegd en ik 2 jaar 7 dagen in de week had gewerkt en dus burn out verschijnselen had.

Omdat ik 100% zeker wist dat mijn vriend nog wel stapelgek op me was heb ik onze relatie niet opgegeven, wat ook erg zwaar was.

Daarnaast hebben vrienden die ik al 12 jaar ken me enorm laten zitten in deze periode. Het was te zwaar voor ze denk ik. En ze wilden me maar overtuigen dat mijn vriend niet meer van me hield en het niet goed zou komen. Lief bedoeld maar niet wat ik nodig had. Uiteindelijk ingecheckt bij mijn vader om aan te sterken, ik kon gewoon niet meer eten van verdriet. Dit heeft geduurd van april t/m augustus. Intussen moest ik ons huis verkopen en de inboedel verkopen, want had besloten dat ik naar buitenland wilde, met of zonder mijn vriend. Kreeg in augustus mijn 2e visum voor Australie. In die maand zag mijn vriend het licht en smeekte me hem terug te nemen en samen naar Oz te gaan.
Intussen hadden mijn 'vrienden' besloten om mijn 30ste verjaardag compleet te negeren, terwijl alle andere vriendinnen verrassingsfeestjes kregen. Waarom weet ik nog steeds niet precies. Ik durf wel te stellen dat ik geen kreng of naar persoon ben geweest, alleen heel erg verdrietig en alleen. Dus uiteindelijk met heel veel verdriet gebroken met die meiden. Vriend terug, vriendschappen dood. Daarna mijn banen, waar ik met zoveel plezier werkte, opgezegd, ook niet leuk.

En eind november eindelijk naar Australie verhuisd. Waar ik nu wacht op resultaten van sollicitaties, maar helaas te maken heb met zomervakantie en kerstperiode, dus veel thuis zit terwijl vriend aan het werk is. Tussen ons is het 1000% gelukkig en is de onzekere periode goed geweest. Maar het was wel een heftig emotioneel jaar. Ik had nooit gedacht me zo ellendig te kunnen voelen!

Dus 2013 kan alleen maar beter worden!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Toet zo 16 dec 2012 - 21:05

2012 was best een goed jaar voor mij. In Januari zat ik nogal in een heftige periode (ontdekt dat mijn vriend/ex iets met mijn beste vriendin had) waar ik me best aardig doorheen heb gesleept. Hierdoor heb ik héél veel nagedacht de eerste maanden van 2012, ik ben er achter gekomen wie mijn echte vrienden zijn en dat is me heel dierbaar. Inmiddels ben ik blij met dat besef, ik kan nu makkelijker accepteren dat iemand nou eenmaal niet je hele leven een vriendin kan zijn.

Verder heb ik in januari mijn opleiding waar ik mee gestopt was weer opgepakt en tegen alle verwachtingen in binnen dat schooljaar afgerond. Toen ik mijn diploma heb behaald heb ik eigenlijk vrij snel besloten dat ik nog een studie wou doen en daarvoor moest verhuizen naar een andere stad. In de hele zomer ben ik vooral bezig geweest met leuke plannen maken en heb ik veel festivals bezocht.
Ook heb ik in de zomer besloten weer te gaan voetballen en nu, 5 maanden later, ben ik super blij met mijn voetbalteam, waardoor ik ook weer een paar nieuwe (prille) vriendinnen erbij heb.

Inmiddels zit ik alweer 4 maanden op de opleiding en woon ik alweer 4 maanden in Tilburg, alles gaat nu gewoon lekker, van mij mag het voorlopig zo blijven!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Toet zo 16 dec 2012 - 21:05

Alex schreef:Het jaar 2012 begon kut en ik kan er niet meer van maken dan dat het nog kutter eindigt.

Ik voor voor jou (jullie) dat 2013 een beter jaar wordt!Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 3 699888
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Starla ma 17 dec 2012 - 1:23

Jeetje Marsy, dat is ook een heftig jaar geweest. Kan hopelijk alleen maar beter worden. En voor Alex hopelijk ook!

Mijn 2012 was een mooi jaar. Ik ben tante geworden, haalde mijn rijbewijs en heb een auto, kreeg na een heel spannende tijd een vast contract bij mijn droombaan.
Dat heeft me veel rust gegeven, de vaste baan en ook wel mijn rijbewijs. Ook ben ik 6 kilo afgevallen afgelopen jaar en daar ben ik erg blij mee.
Ook heb ik meer prioriteiten gesteld naar wat ik zelf graag wil, en niet dingen alleen maar doen om het anderen naar de zin te maken. Dat heeft me wel een vriendschap gekost, wat ik eigenlijk helemaal niet erg vind, omdat zij me meer energie koste dan dat ik er van kreeg.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: