Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

+53
Raindrop
Peanut
Zonnetje
Middleme
Silver
LDJ
Atelier Madame
Starla
Toet
Marsy28
Poubelle
Suus
Alex
SoGood
Stuiterbal
Mari
Sterre
Mermaid
Rouxxxe
Lady4
JD
Pompoen
Carra
Blond
Caro
Eponine
Catwoman79
Polly
Roodkapje
Bliss
Burn
Exogenesis
Snirp
Océane
Shisha
Marin
Lejow
Caramba
Vino
Jasmine
Susan
Antibes
Kowalski
Tania
myloon
Amber-
Snoes
Merai
Sarah1985
GreenGrass
Beachgirl
Japie
Annemie
57 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Océane vr 14 dec 2012 - 11:41

Goed jaar. Het jaar waarin ik voor de 2e keer moeder werd, het jaar van verbouwingen en verbeteringen en het jaar van onverwachte vakanties en uitjes. Ja 2013 mag net zo zijn...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Snirp vr 14 dec 2012 - 12:12

2012 was een mooi jaar! Nog steeds gelukkig in de liefde en barstensvol plannen. Helaas ook mensen verloren, maar die hebben mooie herinneringen achter gelaten.
In juni eindelijk afgestudeerd en ik kan nog steeds genieten van de vrije weekenden die ik nu heb smile.
Al met al een heerlijk jaar, hopelijk brengt 2013 net zoveel moois en goeds!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Exogenesis vr 14 dec 2012 - 13:03

2012... Was het jaar waarin het allemaal wat gekalmeerd is. De ziekte van mijn zus, spanning rondom m'n werk.. Een redelijk rustig jaar Very Happy
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Burn vr 14 dec 2012 - 13:30

Een jaar waarin ik mezelf vaak en hard tegen ben gekomen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Bliss vr 14 dec 2012 - 13:59

Mwoah. Zo goed als het jaar begon, met mijn eerste echte relatie, zo slecht eindigt het eigenlijk. Het is uit, ik heb veel twijfels over mn werk en de kilo's die ik eind vorig jaar af ben gevallen, zitten er gewoon al bijna weer aan. Mad Ik hoop dat ik vanaf januari weer de juiste spirit te pakken krijg, mezelf weer een beetje bijeen raap en dat 2013 een mooi jaar mag worden.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Roodkapje vr 14 dec 2012 - 14:35

De eerste 5 maanden was top! Zwanger van onze 4e, een nieuw huis dus druk het aan het aankleden en inrichten. Heerlijk met ons gezin.

De andere maanden ( vooral na 29 juni, de geboortedag van onze dochter) waren overleven. Zo voelt dat nog wel...
Ik hoop dat ik in 2013 de tijd en kracht vind om het een plaats te geven, onze dochter haar achterstanden in te zien halen en erin te geloven dat het allemaal wel goed komt zoals iedereen altijd tegen me zegt. Nu zeg ik.." ja zal wel toch?" tegen die mensen die dat tegen mij zeggen maar je weet het gewoon niet bij prematuren.. Er kan nog zoveel opduiken wat je niet meteen ziet. Leerproblemen, ontwikkelingsstoornissen etc. Ik weet dat haar hersenscans steeds niet goed waren.. niet heel slecht, maar ook niet goed... Dat spookt toch ergens wel steeds door mijn hoofd.

In 2013 gaan we misschien wel weer verhuizen, ik wil met I. een reisje maken.. dat zou ik al doen dit jaar toen ze 4 jaar was, net als haar zus toen... door alles is er niets van gekomen. Verder hoop ik wat meer tijd met mijn man en kids samen door te brengen.

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Polly vr 14 dec 2012 - 19:16

2012 was een geweldig jaar voor mij en ik prijs me een gelukkig mens. Ik en mijn naasten zijn gelukkig en gezond, ik heb mijn leven goed op de rit, ik heb meer gereisd dan ik ooit had durven dromen, ik heb veel leuke mensen leren kennen... Ik kan alleen maar hopen dat de dingen blijven gaan zoals ze nu gaan.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Catwoman79 vr 14 dec 2012 - 20:07

2012 was voor mij een druk jaar. Een jaar die ik begon met een nieuwe baan, nadat ik na 8 jaar gedag had gezegd tegen mijn oude baan. Heel spannend allemaal. Achteraf een geweldige keus, alleen een te grote reistijd. Op 1 mei met een andere baan begonnen op maar 15 minuten fietsen van huis. En ook hier gelukkig helemaal mijn draai gevonden.
Dankzij deze baan ben ik nu ook weer in opleiding, 1/3 deel zit er al weer op zelfs.

Thuis is ook van alles gebeurt, maar alles is weer op zijn pootjes terecht gekomen. Dit jaar ook echt besloten dat het voor ons bij 1 kindje blijft, dus alle baby spullen gaan langzaamaan de deur uit.

Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 20:14

2012 was een heftig en druk jaar. Het hele jaar stond in het teken van mijn moeder, haar ziekte en operatie. We hebben geleefd van scan naar scan en weer is het niet goed en gaan we in januari verder. Daarentegen zijn we wel met mijn ouders op vakantie geweest, terwijl we dat van te voren niet hadden gedacht. In september ben ik aan een master begonnen en kan ik alles een plekje geven. Ook heb ik leuke vriendschappen opgebouwd en zijn we bezig in de tuin. Daar gaan we volgend jaar mee verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Gast za 15 dec 2012 - 8:12

*


Laatst aangepast door Break Of Day op do 7 feb 2013 - 1:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Lejow za 15 dec 2012 - 8:14

Roodkapje hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Eponine za 15 dec 2012 - 9:41

Eind 2011 ben ik begonnen aan een nieuwe baan. Dus 2012 stond in het teken van veel dingen leren. Inmiddels heb ik mijn draai helemaal gevonden en ben ik blij met deze overstap.
Verder heb ik in 2012 een aantal nieuwe mensen leren kennen, en door mijn werk iemand leren kennen die een hele goede vriend is geworden, hierdoor ook de band versterkt met een oud-collega, waardoor ik er echt twee goede vrienden bij heb gekregen.
Bij mijn opleiding heb ik ook echt stappen gemaakt en ontdekt dat dit echt is wat ik wil blijven doen qua werk.
Verder zijn er eigenlijk niet veel speciale dingen gebeurd. En heb ik overall genoten van dit jaar.
Eponine
Eponine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 98
Registratiedatum : 15-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Caro za 15 dec 2012 - 10:15

Oh god.. hoe moet ik in hemelsnaam 2012 samenvatten voor mij zonder door te slaan in teveel negativiteit?

Nou: feitelijk was het een enorm klotejaar. In april is de bom tussen mijn man en mij gebarsten en zijn we uit elkaar gegaan. Dit na 10,5 jaar samen en pas kort getrouwd. Reden: teveel.. hij depressief en alcoholistisch, in zichzelf gekeerd en was op van het vechten voor iets wat niet meer te redden viel. Hierdoor werd ik verliefd op een ander en ook al is er nooit iets fysieks gebeurd.. fout was het natuurlijk wel.

Scheiding verliep/ verloopt absoluut niet eenvoudig..

En dan het ergste..na een ingewikkeld ziektebed en een enorme achtbaan aan emoties vanwege de ziekte van mijn vader is mijn lieve papa, mijn allerbeste vriend in augustus toch overleden. Ik mis hem te erg.. kan het nog niet toelaten..

tijdens het ziektebed mocht ik niet mijn eigen huis in... toen zat mijn ex erin. En dat was zo enorm slopend.. je vader ligt op sterven..geen idee hoe dat gaat verlopen en je mag je eigen huis niet in. Ik zou nl op vakantie zijn in die periode, met mijn ouders, en ex zou dan het huis ingaan. Mijn vader was alleen naar huis gehaald tijdens die vakantie en lag thuis te sterven.. Naja: lang en ingewikkeld verhaal..

Verder is het wél een jaar geweest waarin ik veel over mezelf heb geleerd, waarin ik mezelf voor een deel heb teruggevonden, waarin ik veel ben afgevallen, er veel beter uit ben gaan zien en waarin ik me toch heb blootgegeven aan iemand waar uiteindelijk geen toekomst in zat/ zit. Ik heb hierdoor echt liefdesverdriet gehad/ heb ik nog, maar ook hierdoor word ik sterker. Hij heeft me nl ondanks dat hij soms een enorme zak hooi was, wel het eea geleerd en meegegeven over mezelf het afgelopen jaar.

Al met al: een roerig, treurig jaar waarin álles veranderd is wat ik kende. Maar ik sta er nog. Ik ben dan wel in een half jaar zowel mijn vader als mijn man kwijtgeraakt maar ik als persoon ben er nog, en ik ben sterker dan ik vorig jaar was...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Blond za 15 dec 2012 - 10:30

Caro : hug

2012 was voor mij vooral positief! Begon niet goed, ik ging weer via Randstad werken bij een bedrijf waar ik in 2011 een korte periode had gewerkt, maar ik had het totaal niet naar mijn zin. Via mijn tante kreeg ik toen te horen dat mijn huidige baas een nieuwe kracht zocht, ik heb hem gebeld en ik kreeg de baan. Een week na mijn sollicitatiegesprek ben ik begonnen. Niet een baan waarvoor ik ben opgeleid, maar ik vind het ontzettend leuk! Via hem heb k nu ook een super leuke flat gekregen waar ik over een paar weekjes intrek.

Minder leuk was dat ik mijn oma bijna zag sterven en dat het toen heel slecht met haar ging. Gelukkig veel steun aan mijn vriendinnen gehad en ook aan het forum.

Over all: Positief jaar.

Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Carra za 15 dec 2012 - 11:06

Caro, na alle shit die je op noemt, krijg je het nog voor elkaar om positief te eindigen. Ik vind dat zo knap. hug

Er is voor mij best veel gebeurd dit jaar. Aan het begin van het jaar woonde ik weer bij mijn ouders en zat ik nog vol in de verwerking van het afbranden van mijn huis. Na veel frustratie en zoeken heb ik in april een appartement gekocht. In juli ben ik verhuisd en ondanks dat ik soms nog wel verdrietig ben, was dat wel een afsluiting.

Ik ben met Bliss en Zusje een weekend naar Dublin geweest, met het gezin een weekendje Liverpool en met een vriendin 2 weken naar Italië.

Alleen die liefde... Op dat gebied is het dit jaar wel heel stil gebleven.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Pompoen za 15 dec 2012 - 11:45

Voor mij is 2012 pas afgelopen om 00:01 u op 1 januari. Dan kan ik pas beschouwen hoe het is geweest eigenlijk want er gebeurt nog teveel.

Tot nu toe is 2012 voor mij het jaar waarin:

- ik eindelijk een goede therapieplek vond
- ik zwanger raakte (jippie!)
- ik daardoor wel op een veel lager pitje met therapie verder moest
- mijn man in het ziekenhuis belande, met een hartinfarct en waarbij aorta verwijdingen etc ontdekt werden waardoor hij ook niet meer naar huis mocht.
- ik terwijl hij in het ziekenhuis lag zwanger en wel geopereerd werd aan een acute blindedarmontsteking.
- mijn man een openhartoperatie onderging en er vervolgens bijna tussenuit piepte
- ik ontdekte dat ik niet alleen ben en er ontzettend veel mensen zijn die aan ons denken en die mij bij willen staan.
- ik mijn kindje voor het eerst voelde schoppen, zo fijn!

Ik hoop dat 2013 het jaar wordt waarin:
- mijn man goed hersteld van de operaties en de lange tijd in het ziekenhuis
- we ouders worden van een prachtige zoon
- we samen een nieuwe weg vinden voor een nieuw leven, niet alleen met kind, maar ook na de ervaringen met mijn man
- ik hoop uteindelijk alsnog intensievere therapie te gaan starten
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  JD za 15 dec 2012 - 12:43

Eigenlijk niet zo goed....

Ik kreeg een ongeluk waardoor ik mijn duim verbrijzelde en in 2012 3x geopereerd ben.
Ik verloor mijn lieve opa.
En ik verloor in Oktober mijn baan waardoor ik nu (gedeeltelijk) zonder werk zit.

Ik hoopte dat 2013 beter zou starten, maar kreeg vandaag een blauwe envelop in de bus.....1348 euro....betalen voor 5 januari Rolling Eyes
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Lady4 za 15 dec 2012 - 21:10

2012 was het jaar waarin ik, na jaren van single zijn, verliefd werd op een vriend van vroeger en nu een lindirecte collega. Na drie maanden van intensief contact bleken onze gevoelens wederzijds en kregen we een relatie. Inmiddels wonen we sinds enkele weken samen. Deze relatie maakte mij tevens stiefmoeder van een fantastisch jongetje van net drie, op wie ik heel erg gek ben.

Voor de rest verliep alles prima. Mijn moeder is nog steeds schoon, vrienden en vriendinnen zijn allemaal gebleven, mijn kleine neefje op wie ik stapelgek ben, mijn werk bevalt nog steeds erg goed. Verder ben ik op vakantie gegaan naar Curaçao, iets wat ik al heel lang wilde. Financieël gaat het voorspoedig en mijn vriend en ik zijn regelmatig even een paar dagen weggeweest en samen nog een weekje naar Tenerife geweest in november.

Hoogtepunt was absoluut het verliefd worden en een relatie krijgen met mijn vriend. Hij is de liefde van mijn leven en dat maakt dat dit jaar een fantastisch jaar was.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Rouxxxe zo 16 dec 2012 - 0:32

Mijn jaar begon niet zo goed. Ik ging 2012 werkloos in, en mijn oma overleed in januari. Geen fijne periode. Heb wel het overlijden van mijn oma goed kunnen afsluiten.

In februari een nieuwe baan gevonden. Het begon parttime, maar kon later mee uren krijgen en mijn contract werd verlengd! Werk er nu fulltime, en nog steeds met heel veel plezier.

Mijn relatie heeft dit jaar wat Ups en downs gehad, maar het gaat nu weer goed en daar ben ik erg blij mee. We hebben dit jaar weer een paar mooie reizen gemaakt, een heerlijk weekendje en we gaan voor het nieuwe jaar ook nog op een stedentrip I love you

Al met al een prima jaar achter de rug!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 1:40

Tot de zomer was het eigenlijk een prima jaar.

Ik heb mijn angsttherapie afgerond en ben begonnen met afstuderen. Dat liep allemaal erg lekker naar mijn idee smile

Tot dat ik zakte in augustus en in november te horen kregen dat ik beter opnieuw kon beginnen. Ook ben ik sinds september aan het solliciteren en dat schiet/schoot echt niet op. Mijn opa is in november overleden.

Vanaf begin december heb ik mezelf echt ingesteld op het volgende jaar. Eerst lekker genieten van de feestdagen. Opnieuw proberen af te studeren in januari en na de feestdagen krijg ik te horen of ik een baan heb. (Ik hoop het echt heel erg. Lijkt me geweldig!).

Al met al liep het jaar iets anders dan ik gepland had. Ik hoop dat ik het snel kan afsluiten en op kan gaan naar iets nieuws. Ik hou niet zo van de 'wachtbank'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 2:37

2012 was voor mij een jaar met veel gemengde gevoelens. Het was super leuk omdat ik officieel ging samenwonen met mijn vriend, mijn liefde, we wonen nu alweer bijna een jaar samen! Ik heb mijn bachelor rechtsgeleerdheid gehaald na veel pijn en moeite waar ik best trots op ben. Het jaar was een jaar van mooie, verbeterde vriendschappen, een jaar waarin ik mij ben gaan beseffen wat écht belangrijk is. Maar het was ook het jaar waarin mijn vader ziek werd, het jaar waarin de opa van mijn vriend is overleden, wie hij als een vader zag, het jaar waarin ik opeens klaar was met mijn studie en dan?

Al met al een jaar met waardevolle vriendschappen, liefde en familie. En juist vooral mijn liefde voor anderen maakten dit ook wel weer een zwaar jaar met veel zorgen. Ik hoop dat 2013 een beter jaar wordt wat dat betreft Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 561177. 2012 was ook een jaar met veel vragen en ik hoop dat 2013 het jaar van de antwoorden wordt!


Laatst aangepast door Harrison op zo 16 dec 2012 - 2:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Burn zo 16 dec 2012 - 2:40

Harrison, jij hebt 2013 al gehad?smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Shisha zo 16 dec 2012 - 2:41

Harrison schreef:2013 was voor mij een jaar met veel gemengde gevoelens. Het was super leuk omdat ik officieel ging samenwonen met mijn vriend, mijn liefde, we wonen nu alweer bijna een jaar samen! Ik heb mijn bachelor rechtsgeleerdheid gehaald na veel pijn en moeite waar ik best trots op ben. Het jaar was een jaar van mooie, verbeterde vriendschappen, een jaar waarin ik mij ben gaan beseffen wat écht belangrijk is. Maar het was ook het jaar waarin mijn vader ziek werd, het jaar waarin de opa van mijn vriend is overleden, wie hij als een vader zag, het jaar waarin ik opeens klaar was met mijn studie en dan?

Al met al een jaar met waardevolle vriendschappen, liefde en familie. En juist vooral mijn liefde voor anderen maakten dit ook wel weer een zwaar jaar met veel zorgen. Ik hoop dat 2013 een beter jaar wordt wat dat betreft Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 561177. 2012 was ook een jaar met veel vragen en ik hoop dat 2013 het jaar van de antwoorden wordt!

Helderziend? Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 253468018
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 2:52

afro wisten jullie niet he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Shisha zo 16 dec 2012 - 2:53

Cool, vertel eens wat mij te wachten staat! bounce
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum